Kuzey Irak’ta teröristlerin üsse saldırdığı an

2019-01-26 16:56:16

Akşam saatlerinde TSK’nın Kuzey Irak’taki üssüne sivil görünümlü PKK’lı teröristler saldırı düzenlerken; o teröristlerin üsse nasıl girdiği merak konusu.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
2
22
0
0
0
0
Benzer Videolar
Teröristlerin paçavraları yerlerde
Teröristlerin paçavraları yerlerde
 ABD’de pitbullun saldırdığı çocuğun imdadına komşusu yetişti
ABD’de pitbullun saldırdığı çocuğun imdadına komşusu yetişti
Mühimmat ikmali yapan teröristlerin imha anı
Mühimmat ikmali yapan teröristlerin imha anı
Teröristlerin cesetleri morgdan alındı
Teröristlerin cesetleri morgdan alındı
Teröristlerin kaçma anı kameralarda
Teröristlerin kaçma anı kameralarda
İHA’larımız tarafından tespit edilen teröristlerin vurulma anı
İHA’larımız tarafından tespit edilen teröristlerin vurulma anı
Erdoğan, Suriye'nin kuzeyine operasyonda kararlı
Erdoğan, Suriye'nin kuzeyine operasyonda kararlı
PKK’lı teröristlerin kazdığı tünel görüntülendi
PKK’lı teröristlerin kazdığı tünel görüntülendi
mustafa 2019-04-22 23:54:16
Türkün gücünü görecekler vurun bu ülkenin intibasını gösterin
misafir_576505 2019-01-27 08:10:39
Reis bu kerestelere fırsat verme askere vur emri ver. Türkün gücünü bütün dünya görsün.
misafir_576345 2019-01-27 08:08:22
Reis izin verde bu keferelerin dersini verelim. Türkün gücünü görsünler.
mert 2019-01-26 23:09:44
Geri cekilinmemis. Siper alninmamis. Kendilerini tehlikeye atmislar. Tehlike var ortada. Olasi bir atis talimatinda. Kanit olarak Kask ksmerasi güvenlik kamerasi var. Neden bu kadar korkuluyor. Daha dogrusu neden bu kadar sorumsuzca davraniliyor? Siz protestoyu dagitacak polis degilsiniz. Askersiniz asker!!! Sacmaligin önde gideni bu olay
mert 2019-01-26 23:06:21
Askerler niye siperlerinde degil??? Büyük bir hata. Cok yanlis. kendilerini tehlikeye atmislar. Bu tür olayda geri cekilip siper alacaksin.
oyun oynandı ama yemedi.... 2019-01-26 22:47:07
asker ateş etmediyse oyunu gördü demektir.Bi düşünün türk askeri ırakta sivilleri katletti diye nelerin döneceğini hesapları oyunları bozuldu he karşılığı illaki olacaktır bundan eminim.
son osman 2019-01-26 19:47:39
vurun acimayin
misafir_528680 2019-01-26 18:52:37
Hesap ver diyeceğine bununla ilgili yasa cikartmayanlara hesap ver de.Usse kim yaklasirsa yaklassin vur emri varmi yok mu?
yasin çakar 2019-01-26 18:42:12
ordaki sorumlu komutannin taaaaa.... utanç duyuyorum şuan.
torunağa 2019-01-26 18:28:59
Vurun gitsin bukadar merhametden maraz doğar artık birinizin şehitolmasımı gerek bukadar yaklaştırmayın kendinize artık merhamet yok sahipleri çok onların öldürün öldürün öldürün kafirlere acımayın