Kuzey Irak’ta teröristlerin üsse saldırdığı an

2019-01-26 16:56:16

Akşam saatlerinde TSK’nın Kuzey Irak’taki üssüne sivil görünümlü PKK’lı teröristler saldırı düzenlerken; o teröristlerin üsse nasıl girdiği merak konusu.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
2
22
0
0
0
0
Benzer Videolar
Teröristlerin yaktığı okulda eğitim yeniden başladı
Teröristlerin yaktığı okulda eğitim yeniden başladı
Kuzey Kore yeni yıla girdi
Kuzey Kore yeni yıla girdi
Almanya'nın kuzeyinde deniz taştı
Almanya'nın kuzeyinde deniz taştı
Ordu'da köpeğin saldırdığı çocuk yaralandı
Ordu'da köpeğin saldırdığı çocuk yaralandı
Öyle bir şey icat ettik ki teröristlerin adım atması mümkün değil
Öyle bir şey icat ettik ki teröristlerin adım atması mümkün değil
Mağarada saklanan teröristlerin vurulma anı
Mağarada saklanan teröristlerin vurulma anı
Kuzey İrlanda'da patlama
Kuzey İrlanda'da patlama
Mehmetçik Şırnak'ta teröristlerin inlerine girdi
Mehmetçik Şırnak'ta teröristlerin inlerine girdi
misafir_576505 2019-01-27 08:10:39
Reis bu kerestelere fırsat verme askere vur emri ver. Türkün gücünü bütün dünya görsün.
misafir_576345 2019-01-27 08:08:22
Reis izin verde bu keferelerin dersini verelim. Türkün gücünü görsünler.
mert 2019-01-26 23:09:44
Geri cekilinmemis. Siper alninmamis. Kendilerini tehlikeye atmislar. Tehlike var ortada. Olasi bir atis talimatinda. Kanit olarak Kask ksmerasi güvenlik kamerasi var. Neden bu kadar korkuluyor. Daha dogrusu neden bu kadar sorumsuzca davraniliyor? Siz protestoyu dagitacak polis degilsiniz. Askersiniz asker!!! Sacmaligin önde gideni bu olay
mert 2019-01-26 23:06:21
Askerler niye siperlerinde degil??? Büyük bir hata. Cok yanlis. kendilerini tehlikeye atmislar. Bu tür olayda geri cekilip siper alacaksin.
oyun oynandı ama yemedi.... 2019-01-26 22:47:07
asker ateş etmediyse oyunu gördü demektir.Bi düşünün türk askeri ırakta sivilleri katletti diye nelerin döneceğini hesapları oyunları bozuldu he karşılığı illaki olacaktır bundan eminim.
son osman 2019-01-26 19:47:39
vurun acimayin
misafir_528680 2019-01-26 18:52:37
Hesap ver diyeceğine bununla ilgili yasa cikartmayanlara hesap ver de.Usse kim yaklasirsa yaklassin vur emri varmi yok mu?
yasin çakar 2019-01-26 18:42:12
ordaki sorumlu komutannin taaaaa.... utanç duyuyorum şuan.
torunağa 2019-01-26 18:28:59
Vurun gitsin bukadar merhametden maraz doğar artık birinizin şehitolmasımı gerek bukadar yaklaştırmayın kendinize artık merhamet yok sahipleri çok onların öldürün öldürün öldürün kafirlere acımayın