Kuzey Irak’ta teröristlerin üsse saldırdığı an

2019-01-26 16:56:16

Akşam saatlerinde TSK’nın Kuzey Irak’taki üssüne sivil görünümlü PKK’lı teröristler saldırı düzenlerken; o teröristlerin üsse nasıl girdiği merak konusu.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
2
22
0
0
0
0
Benzer Videolar
Kuzey Makedonya’da cumhurbaşkanlığı seçimi
Kuzey Makedonya’da cumhurbaşkanlığı seçimi
Hulusi Akar: Teröristlerin mağaralarına gireceğiz
Hulusi Akar: Teröristlerin mağaralarına gireceğiz
Erdoğan Kuzey Yıldızı Camii açılışında konuştu
Erdoğan Kuzey Yıldızı Camii açılışında konuştu
PKK'lı teröristlerin kullandığı 9 sığınak imha edildi
PKK'lı teröristlerin kullandığı 9 sığınak imha edildi
Diyarbakır’da teröristlerin inlerine girildi
Diyarbakır’da teröristlerin inlerine girildi
Kuzey Marmara Otoyolu'nun yüzde 71’i tamamlandı
Kuzey Marmara Otoyolu'nun yüzde 71’i tamamlandı
Irak'ın kuzeyinde 4 terörist öldürüldü
Irak'ın kuzeyinde 4 terörist öldürüldü
Teröristlerin 5 bölmeli mağarası
Teröristlerin 5 bölmeli mağarası
mustafa 2019-04-22 23:54:16
Türkün gücünü görecekler vurun bu ülkenin intibasını gösterin
misafir_576505 2019-01-27 08:10:39
Reis bu kerestelere fırsat verme askere vur emri ver. Türkün gücünü bütün dünya görsün.
misafir_576345 2019-01-27 08:08:22
Reis izin verde bu keferelerin dersini verelim. Türkün gücünü görsünler.
mert 2019-01-26 23:09:44
Geri cekilinmemis. Siper alninmamis. Kendilerini tehlikeye atmislar. Tehlike var ortada. Olasi bir atis talimatinda. Kanit olarak Kask ksmerasi güvenlik kamerasi var. Neden bu kadar korkuluyor. Daha dogrusu neden bu kadar sorumsuzca davraniliyor? Siz protestoyu dagitacak polis degilsiniz. Askersiniz asker!!! Sacmaligin önde gideni bu olay
mert 2019-01-26 23:06:21
Askerler niye siperlerinde degil??? Büyük bir hata. Cok yanlis. kendilerini tehlikeye atmislar. Bu tür olayda geri cekilip siper alacaksin.
oyun oynandı ama yemedi.... 2019-01-26 22:47:07
asker ateş etmediyse oyunu gördü demektir.Bi düşünün türk askeri ırakta sivilleri katletti diye nelerin döneceğini hesapları oyunları bozuldu he karşılığı illaki olacaktır bundan eminim.
son osman 2019-01-26 19:47:39
vurun acimayin
misafir_528680 2019-01-26 18:52:37
Hesap ver diyeceğine bununla ilgili yasa cikartmayanlara hesap ver de.Usse kim yaklasirsa yaklassin vur emri varmi yok mu?
yasin çakar 2019-01-26 18:42:12
ordaki sorumlu komutannin taaaaa.... utanç duyuyorum şuan.
torunağa 2019-01-26 18:28:59
Vurun gitsin bukadar merhametden maraz doğar artık birinizin şehitolmasımı gerek bukadar yaklaştırmayın kendinize artık merhamet yok sahipleri çok onların öldürün öldürün öldürün kafirlere acımayın