Kılıçdaroğlu'nun Balıkesir'de angus gafı

2011-04-28 19:46:16

Kılıçdaroğlu'nun Balıkesir'de angus gafı, Recep Tayyip Erdoğan Anarsan ana... gafının yarattığı tartışma soğumadan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu yeni bir gafa imza attı Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Balıkesir'deki mitingde 'Angus Recep' sloganları üzerine, Angus'un kim olduğunu, kimlerin olduğunu biliyorsunuz dedi.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Mustafa Keser'den Muazzez Abacı gafı
Mustafa Keser'den Muazzez Abacı gafı
Mesut 2011-04-29 12:19:37
Bu adama nasıl oy verecekler anlamıyorum.. İnanılır gibi değil gerçekten..
ahmet 2011-04-29 09:42:02
normal bu başbakan olacak cunkuu aliştık artık gulunc gelıyor cocuga sorsanız bılırdı angusu cunkuu ne oldugunuu
BAROHAN 2011-04-29 09:40:52
aşağıda bir arkadaşımız sormuş bu adam nereden geldi diye ben cevap vereyim kaset kazasından çıktı bilmeyenlere bir kez daha duyurulur
musti 2011-04-29 04:50:56
12 haziranda görürsün gününü küfür baz
SERKAN OZSOY 2011-04-29 01:45:07
TERBİYESİZ HERİF.ORADA Kİ HALK O ŞEKİLDE BAĞIRIRKEN,SENİN AYIP OLUYOR BİR ÜLKENİN BAŞBAKANI HAKKINDA O ŞEKİLDE KONUŞMAYA UTANMIYOR MUSUNUZ DEYİP SUSTURMAN LAZIM.AMA SEN NE YAPIYORSUN TERBİYESİZ KEMAL EFENDİ ONLARA KATILIP ABUK SUBUK KONUŞUYORSUN.TERBİYESİZİN ÖNDE GİDENİSİN..............
turgay 2011-04-29 01:15:48
ne gereksiz bi insan ya. inşallah seni ihraç edecek bu millet. az kaldı...
milletin efendisi 2011-04-29 01:08:14
sen önce vatandaşlık görevini yerine getir. Oy bile kullanamadın.
oguz aysoy 2011-04-29 00:48:44
yazik milletin vaktine buna piremi emanet etmem
Ali Erdoğan 2011-04-29 00:03:22
:))) her tarafında bir film nerden geldi bu adam böyle gafıda bir kenara bırak bu anguslar inek değilmiydi ya koyun diye bas bas bağırıyo
ilker üsal 2011-04-28 23:55:19
ne var bunda? herkes angusun kim olduğunu biliyor... yarası olan gocunsun ya..
hahahha 2011-04-28 23:32:20
Angus diyor koyun diyor :)
seviyesizlik 2011-04-28 23:27:58
halkin dilini konusamayan, millet cumlesinden hazetmeyenlerin milletten biriymis gibi gorunmeye calismasi boyle seviyesiz konusmalara sebep oluyor. Yazik size Kemal bey
gurbetci 2011-04-28 23:15:04
erdogan hakli bu adamlarla tartisilmaz tartisirsan hakaret ederler erdoganda bunlarin seviyesine inmemek icin cikmiyordur kendisi o makama nasil gelmisti beli oluyor bunlar cikarlari icin herkesi satarlar ne diyeyim vah zavallilar vahhh
TANER AKÇA 2011-04-28 22:49:14
CHP Yİ BATIRDIN ZATEN GELİRSEN BIDE ULKEYI BATIRIRSIN.
Mustafa 2011-04-28 22:19:40
bu adam nerden geldi ne yaptida bu partinin basina gecebildi piyangodan mi ciktin sayin angus?
barış 2011-04-28 22:13:32
seks kasetiyle ülke yönetmeye gelmiş bir adamdan nasıl bir konuşma beklenirki...
emre_78 2011-04-28 21:58:12
"Bir dönem Türkiye sadece kendisine değil Ortadoğu'ya da canlı hayvan ihraç ederdi."
Bu nasıl bir cümledir arkadaş?
ziyaretçi 2011-04-28 21:53:17
sen daha bir SSK'yi yonetemedin zarara ugrattin capin ne ne basarin var belli degil. Angus recep diye hakaret ettirdigin, hakaretine goz yumdugun adam ulkenin belini dogrulttu. Kahvehanede politika yapan insanlar gibi konusuyorsun.. Anlatacak icraatin basarin yokki ancak kufur ancak hakaret. Iste gercek yuzun.
muratt tarkannn 2011-04-28 21:37:03
bu kadar seviyesiz bir kişilik normal kahve ortamında dahi barınamıyacağı kesin.bırakın devleti yönetmeyi kendi ailesini dahi yönetemiyordur.acaba ailesi ve çocuklarınada bu şekilde mi hitap etmektedir.yazıklar olsun bu usluba
sandıkçı 2011-04-28 20:07:52
dokuz yıldır bişeyler ters gidiyor diyorda k.k. acaba kendi başkanlığı döneminde hiç kar etmeyen sgk da ne ters gidiyordu onuda sorsaya halka. yeni doğmuş torununu sigortalı yaparakmı şimdi kalkıp millete dürüstlük naraları atıyor k.k. millet sandıkta gereken cevabı verecek sabırlı olsun.
Aşk İklimi 2011-04-28 19:56:38