Kılıçdaroğlu: Ben Başbakan'a hakaret etmedim

2011-05-09 13:03:36

Kemal Kılıçdaroğlu Ben Başbakan'a hakaret etmedim Show TV Ali Kırca

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Şehit ailelerine hakaret eden zanlı yakalandı
Şehit ailelerine hakaret eden zanlı yakalandı
İran'da Türk bayrağına hakaret
İran'da Türk bayrağına hakaret
fırat ceylan 2011-05-11 13:16:21
ALLAH TEKTİR
aydınlı 2011-05-09 23:38:36
milletin en cok merak ettigi konular başörtüsü: ne diyor, yasakcı zihniyeti savunuyor. kesinlikle bir kılıfın tek düze kıyafetin icine skmaya calışıyor. kural diyor bu kuralları hangi ergenekon hangi yasakcı zihniyet getirmiş acaba. anyasa da mı varki başörtüsü yasagı da takamıyor insanalr bunu. örtünemiyor istedikleri gibi.
ama istedikleri gibi soyunabiliyolar. neden peki.?
bunlara adam gibi cevap veremiyorsun ama dimi.
çarkcı kemalsin ama yakında milletden tokadı yiyecen az kaldı. sabret
aydınlı 2011-05-09 23:25:56
anlayabilirsen tabii. anlayana tabiki. yakında gelecek o tokadı anlayabilirsen işte o zmn erdemli oldugunu anlıcaz. yoksa sen de digerleri gibi cahil bu millet mi diyeceksin. sectigin adayların gibi Ayetlee mi dil uzatacaksın. bu milletin bir dini bir kültürü var. bunlara laf eden insanları başına lider olarak secmez bu millet. hepiniz birleştiniz yine alt edemediniz başbakanı daha gecen sene. taş çatlasa 22 alırsın yine. göreceksinz hepiniz de cahil chp li takımı.
1792e 2011-05-09 19:38:39
Ulen adama ana avrat küfrediyon (kapalıda olsa, sanki millet anlamadı) birde hakaret etmedim diyon ya.
trnc 2011-05-09 18:11:08
LÜTFEN... BİZİM Mİ PETROL KUYULARIMIZ YOK. KARDEŞİM SİZ ÜLKESİNİ BİLMEYEN İNSARLARSINIZ DEMEKKİ... KOMİK BU ÜLKEDE PETROL KUYUSU YOKMUS:))) LÜTFEN BIR İNSANI ELEŞTİRİRKEN DOĞRU ELEŞTİRİN KUL HAKKI YEMEDEN
serkan akgün 2011-05-09 15:44:17
sen değilmisin bir televizyon kanalı açıpta işçilerin parasını veremeyen ve daha sonra o kanalı kapatan bay kemal kime 600
Yusuf Turgut 2011-05-09 14:12:28
Benim bilgi birikimim, yönetimim iyidir diyorsun da kemal kılıçdaroğlu, sen daha SSK'yı yönetememişsin ki neden bahsediyorsun? ne dediğinden daha kendinin haberi yok, ağzına bile hakim olamıyorsun daha...
Nilgün Özsoy 2011-05-09 14:08:37
Sen bugün söylediğini, yarın ben demedim diyensin, akaryakıta zam yapan hükümet mi, bizim petrol kuyularımız var da biz mi bilmiyoruz, petrol dışardan geliyor, libyadaki olayların petrol fiyatlarını her ülkede etkilediğini sen halen bilmiyorsan, sen lider falan olma Kemal efendi....
akp 2011-05-09 13:41:03
tabi canım sen hiç hakaret edermisin.senin ağzından hiç hakaret çıkmaz.ama az kaldı kemal bu millet sana öyle bir tokat atacak ki neye uğradığını şaşıracakasın.