Kılıçdaroğlu Başbakana Ananı Dedi

2011-04-25 17:48:56

Kemal Kılıçdaroğlu Başbakana Ananı Dedi Kemal Kılıçdaroğlu Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a ananı dedi Kılıçdaroğlu Zonguldak'ta miting meydanında Erdoğan'a öyle bir söz söyledi ki herkes bir an donup kaldı. Kılıçdaroğlu'ndan Zonguldak'ta şaşkına çeviren söz CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu Başbakan'a 'ananı' dedi!

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Kemal Kılıçdaroğlu: Suriyeli Türkmenlere Arapça Nutuk gönderdik
Kemal Kılıçdaroğlu: Suriyeli Türkmenlere Arapça Nutuk gönderdik
Kemal Kılıçdaroğlu: Biz gelince 5 yıl içinde mucizeler yaratacağız
Kemal Kılıçdaroğlu: Biz gelince 5 yıl içinde mucizeler yaratacağız
Kemal Kılıçdaroğlu'ndan boykot açıklaması
Kemal Kılıçdaroğlu'ndan boykot açıklaması
Kemal Kılıçdaroğlu: İnanç üzerinden ayrımcılık yapanı CHP'de tutmam
Kemal Kılıçdaroğlu: İnanç üzerinden ayrımcılık yapanı CHP'de tutmam
Kemal Kılıçdaroğlu, eğitim için 14 maddelik öneri sundu
Kemal Kılıçdaroğlu, eğitim için 14 maddelik öneri sundu
Kemal Kılıçdaroğlu'ndan anadilde eğitim yalanlaması
Kemal Kılıçdaroğlu'ndan anadilde eğitim yalanlaması
Kemal Kılıçdaroğlu'ndan Neşet Ertaş paylaşımı
Kemal Kılıçdaroğlu'ndan Neşet Ertaş paylaşımı
Kılıçdaroğlu: Demokratik yollarla o beyefendiyi indireceğim
Kılıçdaroğlu: Demokratik yollarla o beyefendiyi indireceğim
fghbgcfhbfc
terbizyesiz .. bu çakcı kemaldende bu beklenir zaten .. .. sadece vatan diyen arkadaşım bence sen vatanın tam olarak manasınız bilmiyosun ..
SonunaKadarİnat
Bunun yaptığı karektersizlik ve haddini bilmezliktir..Kendisini kim doğurdu acaba
ayse
o böyle yaptıkça chp btıyor sen orda olduktan sonra akp herzaman basta sen devam et konuşmalarına konustukc batıyorsun cunku buda bızım işimize geliyor dogrusu
Sadece vatan
Çok haklı :) daha fazlasını hakediyor ama yine az demiş.
cumruhiyet bekçisi
başbakan yolsuzluklar yaparken türkiyeyi satarken iyide kemal kılçdaroğlu o kelimeyi kullandıysa ne olmuş yani iktidardekilerin hepsi çok düzgün sanki bu türk milletine böyle lazım her zaman yanındayız kılıçdaroğlu yolun açık olsun
eskilerden
adam haklı dağılın :D kimse kimseye iftira edemez diyorki yolsuzluk iddaan varsa gel kanıtla kanıtlayamassan ben senin gemiciğini kanıtlarım diyor hepimiz insanız hepimiz sinirlenebiliriz. emin olunki recep bey one minute den başka bişey bilmiyordu yoksa f..k off da diyebilirdi davosta abartılcak bişey yok
bir dost
aklın sadece küfre basar ha bide yalan vaatlere 12 haziranı iple çek
tahsin tuncer 2011-05-02 19:04:41
sorun bakalım bu adamın babası ağrı patnosta tapu müdürü iken halkı nasıl ezmiş rüşvet karşılığı tapu vermeler vs simdi oğlu kalkmış ne diyor sen lider ol bukez kalkar ülkeyi satarsın
çılgın 2011-05-02 18:54:33
çooooooooooook temiz siyaset anaların ayağının altında cennet vadedilrken küfreden bir kişi nasıl temiz siyaset getirir.
vatansever 2011-05-01 00:02:03
Bu şahsiyetsizmi vatana düzgün siyaseti getirecek.Bu sahsiyetsizmi vatana temiz siyaseti getirecek. Bu kendini bilmez düzenbazmı Türkiyeye lider olacak.Uyan Türkiye, uyan sol zihniyet uyanda medet umduğun adama bak.
mustafa 2011-04-30 21:43:56
hiç yakışırmı erkek adama bu laflar şahsiyetsiz herif bu millet sendenmi medet umacak tüh sana...
Tamer 2011-04-30 11:36:31
ÖNCE ANAYA KÜFÜR ET SONRA TEMİZ SİYASET LAFINI ET BUNLARI YAPAN İNSANA ŞUURSUZ DERLER YAZIKLAR OLSUN SANA VE SENİN GİBİ ZİHNİYETLERE. BURADA YÜCE ADALETE İŞ DÜŞER SAVCILAR GEREĞİNİ YAPMALI
SERHAT ÇETİN 2011-04-29 19:16:57
ALLAHIN PEYGAMBERİNE KÜFREDENLER BAŞBAKANA KÜFRETMİŞ ÇOK MU.
murat 2011-04-29 18:23:37
sayın kılıçdaroglu sen düzgün siyaseti boşver ilk once sen kendini düzelt SSK nın İSKİ nin nasıl battıgını istanbul halkl biliyor su kuyruklarında tanker altında can verenlere bizzat şahit olduk biz o günleri unutmadık...sayın ZONGULDAK lı hemşerilerim bunu dikkat li okuyun...13 HAZİRAN sabahı görüşücez... kasatle gelen kasetle gider...saygularımla...
enes 2011-04-29 17:12:13
ülkemizde böyle biparti böyle bi siyaset anlayısı olmaz yazıklar olsun kılıctaroglu kendi annene saygısı olmayan insan söyler bu lafı ancak
vatans 2011-04-29 00:00:19
al bırını ver otekımı hepınoz aynısınız hangınız gelsenız TURKIYENIN kaderı zam işzızlık yolsuzlu
fırat sert 2011-04-28 22:41:40
KILIÇDAROĞLU SÖYLEMLERİN Bİ İNSANA YAKIŞMAZ.AYIPTIR.BÖYLE ÜLKE YÖNETİLMEZ.
bilgehan 2011-04-28 20:06:56
senin gibi bir şahsiyeti iktidara getirip o adam gibi adamı ikdidardan indirecek bir millet değil bu millet sen önce nasıl bir üslupla konuşacağını öğren ondan sonra adaylık koy!!
yavuz 2011-04-28 18:05:33
ya kemal aga sen hic aynaya bakmıyormusun senden şişli belediyesinde cöpcü olmaz yazık partiye git memleketine bırak adam gibi adamlar yapsın bu işi iyce sacmaladın artık.
ilhan 2011-04-28 09:54:42
Ananı a... deyip bırakırsan tabi kötü yorumlanır demek gerisi söylenmicek kadar kötü bişey. bizde o boşlugu doldurduk işte "kötü şekilde" yam tam söylücekti ya da kötü yorumlara bozulmucaksınız chpliler
TÜRKİYE 2011-04-28 00:52:51
Bu adam yine erdoğandan çok iyi erdoğan bu adamın tırnağı oLamaz. siyasete dewam kemal abi :D
serhat bıçak. 2011-04-27 22:03:19
BÜGÜN ULKENIN BAŞBAKANIN ANASINA KUFREDEN YARIN HALKIN ANASINA KUFREDER.UYAN TURKIYE.SENDEN İNSAN OLMAZ KILIÇDAROĞLU.DÜRÜSTLÜĞÜN TEMİZLİĞİN BATSIN.
BÜLENT SERT 2011-04-27 19:15:16
ÖBÜR BOYU ADAY OLSAN YİNE KAZANAMAZSIN.BUNU SENDE BİLİYORSUN.SAYGISIZ.
nejat delgeç 2011-04-27 17:22:17
ÖNCE İNSAN OL SONRA BAŞBAKAN OLURSUN.TERBİYESİZ.BİDE BAŞBAKAN OLUCAK.O ISME YAKIŞACAK ADAM MISIN SEN
hafız 2011-04-27 16:21:57
sen ke-mal ssk nın bşındayken doğmamış akrabanı sigortalı yapan sen allah aşkına konuşma acıyorum sana piyonsun orda
Cansu 2011-04-27 16:19:41
kemal abi seni ailecek çok seviyoruz
cansu 2011-04-27 16:16:19
kemal abi seni çok seviyorum ama lütfen seviyeni biraz koruyabilir mi?sin :)
Bilal 2011-04-27 01:50:45
Ne küfrü be adamın dili sürçmüş, kim bilir ne söyleyecekti de dili sürçtü.. Kılıçdaroğlu küfür edecek biri değil.. Fırsatçılar hemen iş başına geçti...