Kartal'da hasta yakını ile doktorun kavgası

2019-10-09 07:25:21

Kartal'da bir sağlık ocağında doktor ile hasta yakını arasında yaşanan kavga anları cep telefonu kamerasına yansıdı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
6
0
0
0
1
Benzer Videolar
Teröristlerin ateşe verdiği hastane yeniden hizmete girdi
Teröristlerin ateşe verdiği hastane yeniden hizmete girdi
Otobüs şoförü, fenalaşan yolcuyu hastaneye yetiştirdi
Otobüs şoförü, fenalaşan yolcuyu hastaneye yetiştirdi
İstanbul'da hastane yakınında kalp krizi geçiren adam öldü
İstanbul'da hastane yakınında kalp krizi geçiren adam öldü
Eline saplanan korkuluk demiriyle hastaneye kaldırıldı
Eline saplanan korkuluk demiriyle hastaneye kaldırıldı
Camide Atatürk kavgası
Camide Atatürk kavgası
Sultanbeyli'de akrabaların silahlı kavgası
Sultanbeyli'de akrabaların silahlı kavgası
Doğum yapan eşini hastanede bıçakladı
Doğum yapan eşini hastanede bıçakladı
Trafikte yol vermeme kavgası kamerada
Trafikte yol vermeme kavgası kamerada
misafir_683649 2019-10-10 05:02:21
Güvenlik görevlisi !!
misafir_630554 2019-10-09 14:19:53
Doktor suçludur. İnsanlara havalı bakarlar yüksekten bakarlar sorarsın cevap vermezler, eğo ları aşırı yüksektir, ahlaksız olanları Müslüman bir hasta gördüm kin ve nefretle yaklaşımlar, edepsiz olanlarının sesi aşırı yüksektir, haklıysa dahada üste çıkmaya çalışır, haksızsa çirkeftleşirler. İçlerinde tabiiki insan evlatları var. Ama evrimini tamamlamayı, orangutan ahlaklılarıda daha çok olabilir.
vatandaş!!! 2019-10-09 14:11:45
Edepsiz cahil vatandaş işte
misafir_629047 2019-10-09 13:53:49
Şimdi bu ülkede herkesin bi yerlerini kaldırdılar bu doktor nasıl çalıştırılır daha valla öldürseler haklılar adam gariban bulmuş bağırıyor sonra da saldırıyor sağlıkçılara şiddete hayırcılar sağlıkçıların şiddetine kim dur diyecek
misafir_616355 2019-10-09 10:21:32
Herif eşşek gibi anırıyor da orası ahır değilki? Hastahanede eşşekliğin ne alemi var?
sal 2019-10-09 09:41:46
Bence yemin ederimki hasta yakını haklı pezevenk hastane oldugunu bile bile karı gibi götünü yırtıyo
misafir_613999 2019-10-09 09:41:08
Doktor suçlu sürekli bağırıyor
levent 2019-10-09 07:40:41
Şimdi burada da hasta yakınını suçlarsınız yazık bu insanlara adam akıllı hastaya müdahale etse ilgilense insan yerine koysa o hasta yakınları sağlık çalışanlarına saygıda kusur etmez. Ben de sağlıkcıyım temizlikçisinden doktoruna kadar herkes hasta ve hasta yakınlarını aşağılayabiliyor hakaret edebiliyor sonra karşılık görüncede beyaz kod yetişin sağlık çalışanına şiddet var. Biz sağlıklıkçılara okullarda öncelikli olarak insanlık dersi verilmeli % 80 i insanlığını kaybetmiş.