İstanbul'da eczacıdan yardım isteyen köpek

2019-06-22 12:21:32

Patisi patisi yaralanan sokak köpeği, gittiği eczanede yardım istedi.

Kategori: Hayvanlar Alemi

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
17
0
2
0
1
2
Benzer Videolar
Ağrı'da kuyuya düşen köpek kurtarıldı
Ağrı'da kuyuya düşen köpek kurtarıldı
Takı takmak isteyenlerin yeni gözdesi yarım gram altın
Takı takmak isteyenlerin yeni gözdesi yarım gram altın
Erdoğan: 135 ülkeden 100'üne yardım ettik
Erdoğan: 135 ülkeden 100'üne yardım ettik
Türkiye'den Lübnan'a yardım gönderildi
Türkiye'den Lübnan'a yardım gönderildi
Beşiktaş'ta karşıya geçmek isteyen kadına halk otobüsü çarptı
Beşiktaş'ta karşıya geçmek isteyen kadına halk otobüsü çarptı
Taksim'de para isteyen değnekçi, vatandaşı bıçakladı
Taksim'de para isteyen değnekçi, vatandaşı bıçakladı
Çin'de köpek eti festivali bu yıl da yapılıyor
Çin'de köpek eti festivali bu yıl da yapılıyor
Artvin’de yavru ayıyı vurup, köpekleri saldı
Artvin’de yavru ayıyı vurup, köpekleri saldı
Sizene 2019-07-26 15:56:19
Birader sanane yahu? ister köpek besler eczacı ister kedi, ne kadar nefret dolusunuz, hijenik değilmiş sen çok mu hijeniksin kulağından kir akar burnundan kıl fışkırır gtünü silmeye üşenirsin hijenikmiş, hayvan bakan insanlar daha titiz olur sizden daha titiz siz sadece tiksinirsiniz ama hijen açısından hayvanseverler daha titizler....
misafir_291281 2019-06-23 12:03:05
Akıllım
misafir_290424 2019-06-23 11:50:22
Orası olsa olsa hayvan eczacısı olabilir!Normal bir eczanede köpek nasıl beslenir?Demek Türkiyede bir eczanede köpek beslemek yasak degildir,görünüşe göre!
misafir_290124 2019-06-23 11:47:01
Hayvanları severim amma orda köpek beslenmesine kesinlikle karşıyım!O hayvanın tüyü,salyesi veya ayagında dıçkı kalıntıları rüzgardan heryere uçabilir veya degebilir.
misafir_289803 2019-06-23 11:41:48
Bu köpek besleyen eczaneden sakın ilaç falan almayın!Kedi köpekten temiz olmasına rahmen,ne kedi ne köpek nede başka bir hayvanın eczane içine girmesi kesinlikle yasak olması gerek!Akıl ve mantıga sıgacak şey degil!
misafir_289435 2019-06-23 11:36:40
Eczacınında köpegi var.Eczanede köpek beslemek hijenik kuralına uymaz ve yasak olmalı.Avrupada bir köpegi beslemeyi bırak,bir köpekle bile içeri girmen yasak!
misafir_286478 2019-06-23 10:46:46
Bravo