Hakkari'de 23 Nisan olayları

2009-04-23 22:10:38

Hakkari'de 23 Nisan olayları

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
El Clasico'ya sokak olayları engeli
El Clasico'ya sokak olayları engeli
Ahmet Türk hendek olaylarını yanlış bulduğunu söyledi
Ahmet Türk hendek olaylarını yanlış bulduğunu söyledi
İlk kez midilli ile tanışan inekler
İlk kez midilli ile tanışan inekler
apo 2010-01-29 16:49:44
emre gelirsem senin a... başını bi ezerim bidaha unutamazsın olum insan olun lan bu yapılırmı bu insanlara emre sana bişey derdim ama dilerim heppiniz allahtan bulursunuz belanızı
avaşin 01-05-2009 22:53:51
hakarili olmak ayrıcalıktır bunu yapan kendi terordür ve bu cesareti başbakandan erdoğandan alıyor kadında olsa çocukta olsa kim olursa olsun güv.güçlerimiz gerekeni yapacaktır dediya.....başbakanın talimatı .ile....
ali 27-04-2009 21:58:10
eğer o bir filistinli olsaydı siz israile ne küfürler atarsınız kim bilir ama bu birKÜRT olursa tepkilere bak...
mehmet 27-04-2009 21:54:10
çocuk o sana taş atıyor ise sen gidip onun elini veya silahın dipçiği ile onun kafasına vuracak deyilsin
Artık bundan sonra böyle. 27-04-2009 08:00:29
Sizler devlete taş atarken araba yakım magaza soyarken adam değilmiydiniz dayak yerkenmi adam oluyorsunuz. Yollamayın çocuklarınızı pis teröristler
beniadem 27-04-2009 02:16:27
arkadaslar ayiptir boyle yorumlar yapmissiniz sonucta o bir cocuk tek bir kelime allah sizi islah etsin
LEVENT 26-04-2009 19:43:42
sen ceza almayacak diye reşit olmayan çoçuğunu devletin güvenlik güçlerine taş atması için yollarken çocuk olmuyorda dayak yiyince mi çocuk oluyor. beter olsun.
Vatansever 26-04-2009 14:10:25
Buradaki yorumlara şaşırdığını söylemiş arkadaşın biri o sizin çocuğunuz da olabilirdi demiş. Eğer benim çocuğum DTP yi savunmak için eline taş alıp sokağa çıkıyorsa bunun için polis e taş atıyorlarsa öldürsünler benim çocuğumu...
oğuz 26-04-2009 11:26:29
ŞİMDİ BURADA DEMOGOJİ YAPMANIN ALEMİ YOK..VAY EFENDİM ÇOCUKLARMIŞ VAY EFENDİM ONLAR BİZİM ÇOCUĞUMUZ OABLİRLERMİŞ BUNLARIN HEPSİ SAFSATA...ÇOCUK POLİSE TAŞ ATIP MOLOTOF ATINCA DEMOKRASİ POLİS BİR TOKAT ATINCA VAHŞET..ORDA PKK SEMPATİZANI OLAN 3 5 TANE GÖSTERİ YAPIYOR DEVLETİN POLİSİNE TAŞ ATIYOR POLİS İSE POTANSİYEL PKKLI DERSİNİ VERİNCE SUÇ OLUYOR..VE ŞÖYLE BİŞEY VAR KOSKOCA ÖZEL TİM POLİSİ SİZCE EGOSUNU TATMİN İÇİN Mİ DÖVDÜŞTÜR O ÇOCUĞU..BURADA BU PLATFORMU KULLANARAK PKKLI LARI SAVUNANLARA FIRSAT VERMEYİN..
Doğan Şahin 25-04-2009 21:27:38
Tarih: 23 nisan 2009 Konu: 23 Nisan Çocuk Bayramı Olay : 12 yaşında bir çocuk acımasızca ve hukuk dışı bir şekilde darp ediliyor dev gibi bir erkek adam tarafından ve duran bir hedefe karşı.... Sonuç : T.C devleti bir güvenlik görevlisi 12 'den vuruyor. Analiz : ve sonra da 12 yaşında bir çok çocuk bir Türk Güvenlik Görevlisini 12 den vurmayı öğreniyor. Hamiş: Gerçekler acıdır. 23 Nisan Bu gün Mutlu Oluyor İnsan dedittirilirdik çocukken şimdi şüphedeyiz...
insan 25-04-2009 17:42:42
arkadaşlar burada ki yorumlara şaşırıyorum.burada dövülen sizin çocuğunuzda olablilir. o polisinde çocuğu olabilirdi.sonuçta çocuk dövülüyor ve bu yanlıştır.eyer az çok insanlığınız varsa kınarsınız bu vahşeti.
insan 25-04-2009 17:41:48
arkadaşlar burada ki yorumlara şaşırıyorum.burada dövülen sizin çocuğunuzda olablilir. o polisinde çocuğu olabilirdi.sonuçta çocuk dövülüyor ve bu yanlıştır.eyer az çok insanlığınız varsa kınarsınız bu vahşeti.
Alparslan 25-04-2009 17:23:27
Canini Yerim Ozel hareket ne varsa sende var
Selçuk ALTINTOP 25-04-2009 15:33:59
15 16 17 yaşında eşşek kadar çocuklar taş atıp polis ölünce ve yaralanınca kimsenin sesi çıkmıyor. Çocuk onlar deniyor. Ya o ölen yaralanan polislerin çocukları ne olacak. Bu kadarda olmaz artık göz göre göre teröristler savunulmaz ki.
ekoj 25-04-2009 14:33:46
geleceğin pkk lısı bugün taş atan elleriyle yarın keleşle çıkar dağlara 23 nisanda nerlerde olmasını öğdensiler.umarım tekrar çıkbilir mi?23 nisanda dışarı
yavuz 25-04-2009 09:30:24
sizin çocuğunuz yok mu be vicdansızhlar
durmaz 25-04-2009 08:51:14
benimde 3 çocugum var ben çocuklarimi okula salarim Çocugunu polis taşlamaya salan babaya nalet olsun Akli başinda adam çocuguna sahip çıkar kendisi ne ise o şekil yetiştirir çocugunu taş atana taş atilir Efendi olanada efendi davranilir cami ye namaza gidiyordu da önünü cevirite mi dövdüler
Babakurt 25-04-2009 03:34:55
Vay ben senin o elini ayağını öpeyim polis gardaşım. Vur vur ki şehidimin gazimin kemikleri sızlamasın vur ki hainler bir daha ihanete cesaret edemesin.
vahşeti gören 25-04-2009 02:21:35
yorum yaparken önce elinizi vicdanınıza koyun ondan sonra yorum yazın hakkaride yaşamak suçmu bu nasıl zihniyetir ben anlamış değilim.yada kört olmak bu suçsa evet ben kördüm hemde sonuna kadar duysun yozgatlılar.
sinan 25-04-2009 01:45:07
başbakan kusura bakmayın sayın denemiyom burası filistinmi turkiyemi bir anlam bulamadım bence turkiyedir... bu manzaraya iiAŞLLAH YUREĞİN SİZMIŞTIR secimden once cicek secimden sonra cop. verin.sizi ayakta alkışlıyom.işALLAH KADINDA OLSA COCUKTA OLSA GUVENLİK GUCLERİMİZ GEREKEN MUDAHALE YAPACAKTIR SOZUNUZU GERİ ALIRSINIZ.....bu sop senın oğlunun basına dusseydi kıyamed kopardın.polis denen bir şey kalmazdı hepsini emekliye eyırırdın...
yasin 25-04-2009 00:17:16
bu cocuk gibi binlercesi var sırf böle canavarlar sakat bırakıo onlara da helal olsun diosunuz sizin cocuklarınızda insallah böle olur sonrada nie tas atıo diosunuz doguda yasada tas atma bakalım
dtp 24-04-2009 23:21:31
başlıgı oku alt yazıya gerek yok:)
mehmet 24-04-2009 22:28:07
turk polis teskilati herseyi yerinde ve zamaninda yapiyor valla turk askerimizde oyle bunlar cocuklari kullanarak bu isi boyle halletmeye claisiyorlar ben olsam bende vurur doverdim bayilincaya kadar helal olsun
yok 24-04-2009 21:38:30
gerekçesi her ne olursa olsun bırakın bir çocuğu bir insana böyle bir vahşet yapılamaz ben bu videoyu gördüğmde hiiç şaşırmadım 12 yaşındaki bir çocuğa 13tane mermi sıkılan bir ülkede yaşıyoruz uğur kaymaz ve daha niceleri burdan bunu söylemek istiyorum yorumlarında iyi olmuş ellerinize sağlık diyen ve kendini bunu dediği halde insan olduğunu zannedenlere söylüyorum inşallah böyle bir olay sizin çocuklarınızın başına gelirdde o zaman belki birazda olsa 23nisanda yaşanan bu olay akıllarına gelirde vicdanları sizlar tabi vicdanları varsa
alperen 24-04-2009 19:40:23
özel harakatçı eline koluna sağlık. Vatan hainine başka nasıl muamele yapılırsa o şekilde haret etmişsin. ALLAH sizleri başımızdan eksik etmesin
inan 24-04-2009 18:08:23
bu çocuk gibi binlerce çocuk insafsızca dçvüldü kolu kırıldı öldürüldü ey türk milleti bu video yu izleyinde polise neden taş atıldığa dair bir ders çıkarın
mehmet 24-04-2009 16:17:37
insanlıktan nasıbini alamamış bu canavarın polis karakolarında ne işi var.hemen yargılanmalı .
türkiye 24-04-2009 15:52:51
devltimize. polisimize ve askerimize sahip çıkalım.bu ülke türklerin.bu ülkede meydanlar boş değil