Diriliş Ertuğrul'a söz hakkı bile vermediler

2016-11-13 21:55:57

Altın Kelebek Ödül Töreni'nde En İyi Dizi ödülü alan Diriliş Ertuğrul ekibi ödülünü almak için sahneye çıktı ama söz hakkı tanınmadı.

Kategori: Magazin

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
5
66
2
1
1
1
Benzer Videolar
CHP'li Muharrem İnce hakkında ihraç dilekçesi veren kişi konuştu
CHP'li Muharrem İnce hakkında ihraç dilekçesi veren kişi konuştu
Burak Hakkı ceviz hasadına başladı
Burak Hakkı ceviz hasadına başladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yunanistan'ın bölgede NAVTEKS ilanına hakkı yoktur
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yunanistan'ın bölgede NAVTEKS ilanına hakkı yoktur
İzmir'de kadınlar ekmek teknelerinin kaldırılışını gözyaşlarıyla izledi
İzmir'de kadınlar ekmek teknelerinin kaldırılışını gözyaşlarıyla izledi
Erdoğan: Batılı hiçbir devletin bizi eleştirmeye hakkı yoktur
Erdoğan: Batılı hiçbir devletin bizi eleştirmeye hakkı yoktur
Silahlı saldırıya uğrayan başpehlivan Hakkı Aygün, hayatını kaybetti
Silahlı saldırıya uğrayan başpehlivan Hakkı Aygün, hayatını kaybetti
Binali Yıldırım; Ayasofya fethin sembolü ve Fatih'in kılıç hakkıdır
Binali Yıldırım; Ayasofya fethin sembolü ve Fatih'in kılıç hakkıdır"
Kartal'da 19 çocuğu dilendiren 12 kişi hakkında işlem yapıldı
Kartal'da 19 çocuğu dilendiren 12 kişi hakkında işlem yapıldı
misafir_930420 2017-02-01 08:31:28
Agzini öpeyim
misafir_643716 2016-11-20 14:15:50
eşeklere mikrofon versen olacaği budur terbiyesiz sade diziyle deyil seyircisiylede dalga geciyor
misafir_630580 2016-11-20 10:36:52
insanlar bunun bitarafını kaldırdı kızmayın arkadaşlar şaf yaptığını sanıyo saygısız herif daha çok tükürduğunu yalarsın okan ....kokan
misafir_570194 2016-11-19 17:46:36
Soytarı seni kim izlesinn
misafir_564491 2016-11-19 16:11:46
Valla bu adam gerçekten çok ukalaymış kendini bişey sanıyor kıskançlıktan sanırım
LADİK Li 2016-11-17 09:42:15
Bu kendini ne saniyo palyonco
misafir_286755 2016-11-16 11:04:37
Sen önce kendi boyunla dalga geç bücür sen izlesen ne yazar izlemesen ne yazar vaftizci Yahya kılıklı bücür
misafir_284013 2016-11-16 10:33:14
Ben Bu okan bayulgen dene adami Hic sevmem hicde izlemem..haddini bilmeyen Bu densizi izlemedigim icin kendisinden ozur dilemiyorum buda bi baba ve evlat yetistiriyor hah ha kendi neki evladina ne vericek
misafir_172234 2016-11-15 03:17:40
Alaya aldığı dizi değil tarihimiz.Büyük bir saygısızlıktır.Tarihine geçmişine saygısı olmayanın kendisine de vatanına da saygısı olmaz. Farklı olmak adına insani değerler kaybediliyorsa yazık diyorum sadece...
misafir_150015 2016-11-14 21:06:40
İnsanlar birileri ile dalga geçince kendilerinin boyları nı Terbiye yoksunu bu kişi insan bile değil bence dizinin adını ağzına bile almasın
misafir_149687 2016-11-14 20:58:49
Bu mubtezelden başkası beklenemezdi kızmaya bile değmez
misafir_130244 2016-11-14 15:35:00
Aklinca cool olmuş oluyor...hic sevmedigim bi tip...izlesen ne izlemesen ne ? Sizin kelebeginize ihtiyaclari yok halkin övgüsü yeter yeterde artar onlara...arkanizdayiz DIRILIŞ♡
misafir_130244 2016-11-14 15:34:14
Aklinca cool olmuş oluyor...hic sevmedigim bi tip...izlesen ne izlemesen ne ? Sizin kelebeginize ihtiyaclari yok halkin övgüsü yeter yeterde artar size...arkanizdayiz DIRILIŞ♡
misafir_129941 2016-11-14 15:33:33
Aklinca cool olmuş oluyor...hic sevmedigim bi tip...izlesen ne izlemesen ne ? Sizin kelebeginize ihtiyaclari yok halkin övgüsü yeter yeterde artar size...arkanizdayiz DIRILIŞ♡
misafir_125485 2016-11-14 14:15:20
Terbiyesiz sen kim oluyorsun da bide dalga geçiyor sun dangalak sen önce sunuculuğu ogren
misafir_125167 2016-11-14 14:12:05
Terbiyesiz sen kim oluyorsun da bide dalga geçiyor sun dangalak sen önce sunuculuğu ogren
DIRISILIS ERTUGRUL 2016-11-14 09:44:35
B U PIC KURUSUNA BIRI HADDINI BILDIRMELI
misafir_107353 2016-11-14 09:18:36
Nefret ve kinlerinden . Milketin seçtiğine bile tahammulleri yok, gecenin soytarısı da yine mesleğini icra etmiş
sonkurt 2016-11-14 08:38:56
sen gibi g... ler seyredemez zaten çakal
misafir_087732 2016-11-14 03:45:39
Terbiyesizler
misafir_076901 2016-11-14 00:48:38
Suçu hostes atmasınlar üsten emir gelmiştir ecdadını sevmeyen nesil asla iflah almaz.!,...
misafir_075683 2016-11-14 00:27:01
Palyaço Okan Bayülken
misafir_075382 2016-11-14 00:23:23
Demekki sende TÜRK ruhu yok ruhunu söylede bizde bilelim mezhebi ruhu belli olmayan adam
İ.n. 2016-11-13 23:56:51
Birileriyle dalga geçtiğini zannederken kendinin dalga konusu olduğunu fark edemeyen ender insanlardan birisin Bayülgen. Böyle bir ödülü vermek istemiyorsanız vermeyin. Sizi ne zorladı acaba? Halkın diziye teveccüh göstermesi mi? Yapmacık dünyanız size kalsın. Allah'tan bu millet TV'de neyi izleyeceğinize sizle karar vermiyorlar. Vesselam