CHP'den MHP'ye: 7 liradan dolar bozdurdunuz

2018-08-20 13:15:31

CHP'li Özel: İsminde milliyetçilik olan parti 7 liradan dolar bozdurdu

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
2
3
1
1
1
1
Benzer Videolar
Başkan Erdoğan: Onların doları varsa bizim de halkımız
Başkan Erdoğan: Onların doları varsa bizim de halkımız
CHP'den MHP'ye: 7 liradan dolar bozdurdunuz
CHP'den MHP'ye: 7 liradan dolar bozdurdunuz
İş adamına milyon dolarlık şantaj
İş adamına milyon dolarlık şantaj
Dolardaki hareketlilik Mahir Ünal'a soruldu
Dolardaki hareketlilik Mahir Ünal'a soruldu
Komandolardan Zeybek gösterisi
Komandolardan Zeybek gösterisi
TSK İdlib'e komandoları gönderdi
TSK İdlib'e komandoları gönderdi
Adanalılar iPhone’u boykot etti, dolar yaktı
Adanalılar iPhone’u boykot etti, dolar yaktı
Mayın arama köpeği 'Yay' İkiyakalar’da komandolarla
Mayın arama köpeği 'Yay' İkiyakalar’da komandolarla
ottoman 38 2018-08-21 09:06:43
ulan su suratsizi bi elime verinde aklini arkasindan cikarip eger varsa kafasina sokayim.serrrefffsizzz
misafir_830993 2018-08-21 06:02:03
kamu yararına ne gibi bir katkıniz var.Allah için açıklayin'siz insan olsanız dövizle işiniz olmaz.
delikanlı 2018-08-21 05:10:48
Evet bende anlamadım bu dolar nerde geliyor abi hayret !!! MHP nin milli parası dolarmı ??? YAVAŞ YAVAŞ ÇIKIYOR FOYALAR MEYDANA !!! HAYDİ HAYIRLISI
misafir_793981 2018-08-20 19:43:23
Kusura banmayın beyler adam haklı oyle gazel okumayla reisin golgegesine girmeyle olmuyorcevap verın...
che mall 2018-08-20 19:07:25
Ağzı olan konuşuyor işte...
Abdulhamid 2018-08-20 18:13:53
Siz kaç liradan bozdurdunuz
Has Yigido 2018-08-20 17:42:04
Sizin ne gibi katkiniz oldu❓ Biktik artik sizden, siz bir Nane yiyemixorsunuz‼️ yapanlarida elestiriyorsunuz. KESIN ARTIK YETI BE YETI.
shms 2018-08-20 17:04:28
Şehit cenazesinde sırıtan menyuk bu.senin ben yorumunu şeferini s.
nalıkırık 2018-08-20 16:39:01
pişman olmuşlar bozdurmadıklarına
haluk06 2018-08-20 16:28:59
Yaklaşık 6 saat önce yorum yapmıştım. Kimseye hakaret etmedim, sövmedim. Ama nedense yayınlamadınız. Gerçekler acı geldi galiba.
che mall 2018-08-20 16:03:39
Kendileri 7 liradan dolara yarırım yapmış müptezellerin serzenişl bu...fetöş uşakları beter olun dedikleriniz yaptıklarınız hep fetöşe yarayacak işler...
emre can 2018-08-20 15:36:33
Onlar 7 den bozdu.siz ne yaptınız ? Ellerinizi ovuşturdunuz 8 olsa ne güzel olur diye.
E.T 2018-08-20 15:09:23
tipi tip yine konuştu. coktandir yoktu yenilginin şokunu ancak atlatmis herhalde