CHP'den MHP'ye: 7 liradan dolar bozdurdunuz

2018-08-20 13:15:31

CHP'li Özel: İsminde milliyetçilik olan parti 7 liradan dolar bozdurdu

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
2
3
1
1
1
1
Benzer Videolar
Fırat Nehri'nden 27 milyar dolar enerji geliri
Fırat Nehri'nden 27 milyar dolar enerji geliri
Komandolar İdlib sınırına gönderildi
Komandolar İdlib sınırına gönderildi
Komandolardan 4 bin metrede operasyon
Komandolardan 4 bin metrede operasyon
Berat Albayrak: Dolar artık güvenilir değil
Berat Albayrak: Dolar artık güvenilir değil
Muş'ta 100 dolar bozdurana 100 liralık yakıt bedava
Muş'ta 100 dolar bozdurana 100 liralık yakıt bedava
Erdoğan: Onların dolarları varsa bizim Allah'ımız var
Erdoğan: Onların dolarları varsa bizim Allah'ımız var
SAS komandolarının başarı şifresi
SAS komandolarının başarı şifresi
Komandolardan Zeybek gösterisi
Komandolardan Zeybek gösterisi
ottoman 38 2018-08-21 09:06:43
ulan su suratsizi bi elime verinde aklini arkasindan cikarip eger varsa kafasina sokayim.serrrefffsizzz
misafir_830993 2018-08-21 06:02:03
kamu yararına ne gibi bir katkıniz var.Allah için açıklayin'siz insan olsanız dövizle işiniz olmaz.
delikanlı 2018-08-21 05:10:48
Evet bende anlamadım bu dolar nerde geliyor abi hayret !!! MHP nin milli parası dolarmı ??? YAVAŞ YAVAŞ ÇIKIYOR FOYALAR MEYDANA !!! HAYDİ HAYIRLISI
misafir_793981 2018-08-20 19:43:23
Kusura banmayın beyler adam haklı oyle gazel okumayla reisin golgegesine girmeyle olmuyorcevap verın...
che mall 2018-08-20 19:07:25
Ağzı olan konuşuyor işte...
Abdulhamid 2018-08-20 18:13:53
Siz kaç liradan bozdurdunuz
Has Yigido 2018-08-20 17:42:04
Sizin ne gibi katkiniz oldu❓ Biktik artik sizden, siz bir Nane yiyemixorsunuz‼️ yapanlarida elestiriyorsunuz. KESIN ARTIK YETI BE YETI.
shms 2018-08-20 17:04:28
Şehit cenazesinde sırıtan menyuk bu.senin ben yorumunu şeferini s.
nalıkırık 2018-08-20 16:39:01
pişman olmuşlar bozdurmadıklarına
haluk06 2018-08-20 16:28:59
Yaklaşık 6 saat önce yorum yapmıştım. Kimseye hakaret etmedim, sövmedim. Ama nedense yayınlamadınız. Gerçekler acı geldi galiba.
che mall 2018-08-20 16:03:39
Kendileri 7 liradan dolara yarırım yapmış müptezellerin serzenişl bu...fetöş uşakları beter olun dedikleriniz yaptıklarınız hep fetöşe yarayacak işler...
emre can 2018-08-20 15:36:33
Onlar 7 den bozdu.siz ne yaptınız ? Ellerinizi ovuşturdunuz 8 olsa ne güzel olur diye.
E.T 2018-08-20 15:09:23
tipi tip yine konuştu. coktandir yoktu yenilginin şokunu ancak atlatmis herhalde