Canlı yayında solcu türküsü söyledi

2010-01-31 14:33:20

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Fethiye'de yamaç paraşütünde Neşet Ertaş türküsü söyledi
Fethiye'de yamaç paraşütünde Neşet Ertaş türküsü söyledi
Canlı yayında kayınpederini öldürdüğünü itiraf edince yeniden tutuklandı
Canlı yayında kayınpederini öldürdüğünü itiraf edince yeniden tutuklandı
Los Angeles'ta Ermeniler Azerbaycanlı göstericilere saldırdı
Los Angeles'ta Ermeniler Azerbaycanlı göstericilere saldırdı
MasterChef'te Duygu aldatıldığını canlı yayında anlattı
MasterChef'te Duygu aldatıldığını canlı yayında anlattı
TRT Haber spikeri canlı yayında baygınlık geçirdi
TRT Haber spikeri canlı yayında baygınlık geçirdi
Azerbaycanlı spiker kurtarılan köylerin haberini verirken duygulandı
Azerbaycanlı spiker kurtarılan köylerin haberini verirken duygulandı
ABD'de Ermeniler Azerbaycanlılara saldırdı
ABD'de Ermeniler Azerbaycanlılara saldırdı
BBC sunucusu yaptığı röportajda Ermenistan Başbakanı’nın işgalci olduğunu söyledi
BBC sunucusu yaptığı röportajda Ermenistan Başbakanı’nın işgalci olduğunu söyledi
sikici
bu şarkı tüm sagcılara tıpa olsun
kahraman
türkü türküdür zaten bunu sağ-sol meselesi yaptığınız sürece bölücülerden farkınız kalmaz
hatice 2011-01-09 19:16:46
çok güzel okumuşssunuz ağzınıza sağlık
misafir 2010-08-14 14:50:58
harıkkkkaaaa cok guzel
as 2010-04-12 14:16:04
neresi güzel be sizde herşeye güzel dionuz sora her borozan şarkı türkü söylüo
Karslı 2010-02-28 21:28:56
Türkü'nün solu sağı ilginc başlık :x
YÜCEL UĞUR 2010-02-10 22:18:45
ÇOOOK GÜZEL SÖYLÜYOR,MUTHİŞ BİR SES,YÜREĞİNE SAĞLIK
kadir 2010-02-04 14:53:15
ıyı fena deuıl
mine 2010-02-01 11:18:59
bence süpppppppppeeeeeeeeerrrrrrr
fatmanur 2010-02-01 11:06:12
bizde ses olmadıgı için duymadık teşekkürler
fatmanur 2010-02-01 11:04:09
hiç beğenmedim irencolmuş
sehzade42 2010-02-01 10:14:01
ne salak bi başlık...solcu türküsü olsa ALİ KINIK söyler mi?
esra 2010-02-01 09:37:23
yüreğine diline sağlık sen gibi yok yokk necati şaşmaz başkasın abi ya ne yaparsan yap hepsi yakışıyor birde canılı yayında ney çalsan ne ii olur abi yaa inş onuda görür duyarız başarılar diliyorum dizide polat alemdar ne ise necati şaşmaz da o yüreğin aynı abi ben buna inanıyorumm....
ünal yanık 2010-02-01 09:11:48
yazık sana alemdar polat yazı sen dizide bile olsa milliyetci bi ruhu canladırıyosun simdi senı güzel kadınlar ne fena etkilediki solcu sarkıları solettiriyo ayır-p sana bundan sonra senın izleyen senın gibi olsun
senoLL 2010-01-31 23:48:31
sizde siyaset oldunuz ayıp ya turkulere sağ sol diyip birbimize mi düşücez sarkılarının da sağı solu war he arbi ayıp biz de sizden haberleri takip ediyos bide
eylül 2010-01-31 22:58:33
nasıl yumuşak sesi var.canım benim.
murat 2010-01-31 22:16:59
ensonhaber de başlamış toplumu ayrıştırmaya.Ayıp ayıp
imparattor 2010-01-31 21:56:34
ben de marş falan söyledi sandım.yuhhh böyle haberciliğe ne diyeyim küçük çıkarlar peşinde koşmayın halka ait bir türkü bu.
mujde ecrin 2010-01-31 20:10:56
çok güzel söylemişsin, diline saglık. yahu bir adama herşey bukadarmı güzel yakışır. seni çok seviyor ve taktit ediyorum. allah yolunda daima başarılı etsin seni. sonsuz slmlar.
müjde ecrin 2010-01-31 20:07:35
süpersin ya, yüregine saglık necati şaşmaz. yahu bir adama herşeymi bukadar yakışır, 41 kere maşallah. seni çok seviyoru ve taktir ediyorum. herşey gönlünce olsun, yolun açık olsun sonsuz slmlar.
poyraz 2010-01-31 20:06:23
aslanım be polat aslını inkar etmedigi herkese gösterdin
dilek ünal 2010-01-31 19:50:48
ne güzel türkü alıp götürüyor uzaklar
ömer 2010-01-31 19:18:37
buda açılım kurbanı
nur necati (L) 2010-01-31 19:01:40
bitanem çok tatlı çıkmış seside yakıo :):)):)herşeyim bitanem bebeim :):))necati'mm senn en büyük hayranınım
Güven 2010-01-31 18:38:25
ulan bari türküleri sağcı solcu diye ayırmayın,,solucan beyinliler
serkan 2010-01-31 17:44:02
nedense bizler milliyetciyiz bu şarkı polata yakışmadı sanatcılığınada yakışmıyor birkere unutmasın bunu
kartal 2010-01-31 17:12:22
türkünün sağısolu olmaz ey haberci! solcu dinliyor diye dinlemeyelim ozaman ne saçma bir haber başlığıdır bu müzik evrenseldir evrensel!!
armagan 2010-01-31 16:15:01
şarkılar evrenseldir. solu sağı yok kulağa güzel geldikten sonra hepsini dinlerim... ülkeyide bölmeye çalışıyorsunuz şarkıyıda :)
alper 2010-01-31 15:05:06
sezarın hakkı sezara vesselam adam güzel okumuş yavvvv....