Atatürk'ün uzaydan geldiğini düşünen İzmirli teyze

2018-11-06 11:19:22

İzmir'de yayın yapan bir yerel televizyon kanalı, gündem ile ilgili yaptığı röportajda halktan yorum topladı. Bir teyze konuya ilişkin "Atatürk'ün uzaydan geldiğini düşünüyorum" cevabını verdi.

Kategori: Komik Videolar

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
6
0
0
4
9
Benzer Videolar
Tsunaminin geldiğini görüp insanları kurtarmaya çalıştı
Tsunaminin geldiğini görüp insanları kurtarmaya çalıştı
İzmirli vatandaşların pis koku isyanı
İzmirli vatandaşların pis koku isyanı
Engelli yoluna park eden İzmirliler
Engelli yoluna park eden İzmirliler
Atatürk'ün uzaydan geldiğini düşünen İzmirli teyze
Atatürk'ün uzaydan geldiğini düşünen İzmirli teyze
Sanal gerçeklik gözlüğü takan teyzenin komik anları
Sanal gerçeklik gözlüğü takan teyzenin komik anları
Yarışmaya şeklini koyan eski Rock N Roll’cu teyze
Yarışmaya şeklini koyan eski Rock N Roll’cu teyze
Drone gören teyzeden güldüren tepki
Drone gören teyzeden güldüren tepki
İzmirlilere 'pazar günü sokağa çıkmayın' uyarısı
İzmirlilere 'pazar günü sokağa çıkmayın' uyarısı
misafir_871958 2018-11-10 17:47:08
Bunların hiç akıllısına rastlıyamayacakmıyız.
misafir_648775 2018-11-08 03:48:55
kafirler için yan cehennem yan
misafir_618609 2018-11-07 19:24:36
Ah ablam 2 gr. Beynin olsa yeter.
misafir_596017 2018-11-07 13:12:05
Ya yaşınıza hürmeten küfür etmiyecem ama kendimide zor tutuyorum. Geri kafalı derken ! Yanındakindenmi bahsediyorsun acaba. Kadın Atatürk ‘ü uzaylı yaptı ya. Hahahaha Heyallamm ya. Sabır edecem. Sabır Sabır Sabır.
misafir_592389 2018-11-07 12:10:20
Geri kafalılar atatürkün uzaydan geliğine inananlar değilde Allaha inananlar oluyor bunların tabirinde.ey ahmak birilerine geri kafalı demekmi ilericilik yenilik açılmayla olsaydı hayvanlar senden çok yenilikçi olurdu
misafir_588958 2018-11-07 11:10:07
Chp ve bazı chp liler keşke bukadar kafir olmasaydınız
misafir_585905 2018-11-07 10:21:20
Hep derlerya denize döktü diye denize dökülmesi gereken mahluklar bunlar olması lazımmış
misafir_583176 2018-11-07 09:41:12
Herkes aya çıkıyor bizimkiler hala rahmetli Atatürk'ün arkasına sığınıp islamı yaşayanlara geri kafalı demeleri çok üzücü Atatürk'ten sonra bu ülke için çalışan tek lider Recep tayip Erdoğan
ÇOLAK 2018-11-07 09:00:01
Özleyen yanına gider bir an önce
misafir_567315 2018-11-07 05:12:15
Geri kafalı derken müslümanlardan bassediyo haberiniz olsun atatürkude ilah yapmışlar kendilerine güya peygamberimiz Allah katından gönderildiyse ataturke uzay katından gönderildiğini savunuyo aslinda
misafir_566869 2018-11-07 05:09:00
Atatürk bir komutan bir paşa bir asker bir lider bazı zihinsel engelli Kişiler ilahlaştırmak istiyor Allah muhafaza
misafir_566641 2018-11-07 04:57:27
Bismillahirrahmânirrahîm. 1- Kul yâ eyyühel kâfirûn 2- Lâ a'büdü mâ ta'büdûn 3- Ve lâ entüm âbidûne mâ a'büd 4- Ve lâ ene âbidün mâ abedtüm 5- Ve lâ entüm âbidûne mâ a'büd 6- Leküm dînüküm veliye dîn Anlamı Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- De ki: Ey kâfirler! 2- "Ben sizin kulluk ettiklerinize kulluk etmem." 3- "Siz de benim kulluk ettiğime kulluk edecek değilsiniz." 4- "Ben sizin kulluk ettiklerinize kulluk edecek değilim." 5- "Siz de benim kulluk ettiğime kulluk edecek değilsiniz." 6- "Sizin dininiz size, benim dinim de banadır."
misafir_566588 2018-11-07 04:56:48
Bismillahirrahmânirrahîm. 1- Kul yâ eyyühel kâfirûn 2- Lâ a'büdü mâ ta'büdûn 3- Ve lâ entüm âbidûne mâ a'büd 4- Ve lâ ene âbidün mâ abedtüm 5- Ve lâ entüm âbidûne mâ a'büd 6- Leküm dînüküm veliye dîn Anlamı Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- De ki: Ey kâfirler! 2- "Ben sizin kulluk ettiklerinize kulluk etmem." 3- "Siz de benim kulluk ettiğime kulluk edecek değilsiniz." 4- "Ben sizin kulluk ettiklerinize kulluk edecek değilim." 5- "Siz de benim kulluk ettiğime kulluk edecek değilsiniz." 6- "Sizin dininiz size, benim dinim de banadır."
misafir_566107 2018-11-07 04:49:36
İşte asıl koyun bunlar hemde kral koyun
misafir_560547 2018-11-07 03:18:56
tek bildiginiz atattürkün bize emanet etiigi ülke diye başlayan gerisinde hiç bi şey bulunmayan saçma sapan cümleler kısaca islamı istemiyoruz deyin olsun bitsin saygısız özgür laikler
misafir_540430 2018-11-06 21:45:15
Gerçekten bunlarda beyin varımı yoksa eve gidince yükleme yapıptamı sokağa çıkıyorlar geri kafalı derken beyinleri çalışıyormu acaba
vatandas 2018-11-06 20:19:33
bunlara göre herkes geri kafalı. sanki Atatürk bunların tekelinde.
DADASH 2018-11-06 18:35:11
Rabbim seni tez zamanda yanına kavuştursun
misafir_527803 2018-11-06 18:13:36
Yaw bu kokoşlar konuşmaktan,düşünmekten aciz,ama Atatürk’ü ve uzayı biliyorlar. Hayretttt!!!!!!
misafir_523438 2018-11-06 17:01:00
Vaybe geri kafalıların bu teyzeler nerede yaşıyor acaba o değilde Atatürk ü sadece bu teyzeler seviyor diyecek görende Atatürk bütün vatanın Ata sı sadece sizin değil
misafir_518945 2018-11-06 15:45:00
Dili sürçtü herhalde... Ya da anlatamadı heyecandan. İnsan üstü demek istemiştir.
serdar 2018-11-06 15:14:51
zorla tutan varmı acep
misafir_516748 2018-11-06 15:07:38
Bu şekilde bir turkiyede yasamak istemiyorsan siktir git laik teyze
laz uşağı 2018-11-06 12:51:53
Savulun len ilerici kokoşlar geliyor. Seçtiğiniz belediyelerde ne kadar ilerici oldığunuz belli oluyor. En iyi becerdiğiniz iş müslümanlara çamur atmak. Sevsinler sizin ilerciliğinizi kokoş nineler. İşinizden belli oluyor kimliğiniz. İnkar, hasetlik, hainlik, çalıp çırpmak, hudut bilmemek, iftira, yalan vs.
torunağa 2018-11-06 12:23:03
Sen nerden geldin bence uzaydan gelmişsiniz izmir izmire sahip çık yunanın evlatları hala orda tohum ekiyor