ASELSAN Leopard 2 Next Generation

2011-05-06 12:28:40

Turkish Army ASELSAN Leopard 2 Next Generation Aselsan, Leopard 2A4 tankı modernizasyonunu gerçekleştirdi Aselsan'dan Leopard Tankı

Kategori: Teknoloji

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Bakan Akar, ASELSAN'ı ziyaret etti
Bakan Akar, ASELSAN'ı ziyaret etti
mustafa topcu
yapmasak ayıp olur gurur verici

okan yıldız
aselsan yaptığı sadece modernizasyon bakım denebilir.bunu azerbaycan bile yapıyo artık kendimizi kandırmayalım arkadaşlar..durmak yok yalana devam...
engin
Ülkede bunları kullanacak ve yönetecek asker kalmazken ne üretirse üretsin.
munzavi
türkler yapmış.gavurca anlatmışla hiçbişey anlamadım
Kenan Gardas
Bizi Müslüman Türkleri cekemeyen Dinsiz Yahudi Usaklarin Cani cehenneme,bizde yolumuzda devam arkadaslar..Aselsan ile gurur duyorum
engin
Arkadaşın Dediğine Katılıyorum övünülecek bişey olduğunu sanmıyorum, 5 Aylık Telsiz Operatorlüğü Görevindede Aselsan Telsizlerinden Pek Memlun Değildim. Bence Türk Ordusuna 0 'dan Yeni Bişeyler Katacak Firmalar Lazım, Tank vs Gibi Şeylerden önce Hala Her Askerde Bulunan Sürekli Tutukluluk Yapan G3 ve tabanca gücündeki hk33 Lerin Kalkıp %100 Türklerin Yaptığı Bir Tüfeğin askerlerimize Dağıtılması kanaatındayım. 18 Kişi Gittiğimiz Görevlerde emin olun timdeki 3-4 kişinin Tüfekleri Sorunluydu.
Gideli
Sadece yükseltme değil sadece yükseltme olsaydı 7 ülke tanklarını modernize etmemiz için bize vermezdi
Hmm
övünülecek bir şey değil, sadece bir yükseltme.
Misafir
Mükemmel aselsanı tebrik ederim ...
ama bir eksiği var...Tankların en büyük düşmanı cas lardır neden cas lar için savunma füzeleri veya vulkan tarzı hava savunma silahları yerleştirmezler...işte o zaman mükemmel olurlar...
drizt
UTKU 2011-05-13 20:13:05
10 YIL ÖNCESİNE KADAR HAYAL OLAN ŞEYLER ŞİMDİ YAPILIYOR VEDE BAZI YORUMLARI OKUDUM RAHATSIZ OLANLAR VAR ACABA DEDİM GERÇEKTEN BUNLAR TÜRKMÜ YAW İNSAN GURUR DUYAR YABANCILAR YAPAR BİZ BAKARDIK HÇMİ VATAN SEVGİSİ KALMADI İÇİNİZDE İLLA AKP YE KARŞI OLACAM DİYE İŞİ BURALARA GETİRMİŞSİNİZ BENDE SİZLERLE GURUR DUYUYORUM....
tolgaa 2011-05-12 15:23:04
işte bu yüzden akp..
Türk 2011-05-10 20:45:15
Almanlar Leopard"3..Yaptilar Proto modelleri ,deneme asamasinda..
köyün delisi 2011-05-08 01:07:12
Rabbim erbakan hocanın mekanı cennet eylesin
alper 2011-05-07 15:02:48
aselsanın çalışmalarına güvenmiyorum özellikle mühendislerin ölümünden sonra...ister görünmez uçak yapsınlar ister tank...
ali 2011-05-07 11:15:41
içimizdeki israillilerin pek hoşuna gitmedi bu haber. bilen bilir bu işleri israilie yaptıırdı türkiye
brk 2011-05-07 01:42:04
Milli tank projesi noldu ALTAY ?
NAZMİ SOYDAN 2011-05-07 01:17:39
Bu şaheserleri yapan mühendislerimizin allah tuttuklarını altın etsin gururumuzsun aselsan
Ziyankar 2011-05-06 19:20:48
Gerçeği Önemli Similasyonlara karnımız tok Gerçeği 2023 te'mi çikacak başbakandan izin alındımı?
felemenk 2011-05-06 17:30:24
Tanıtımın ingilizce olmasının sebebi sanırım tankın Dünya piyasasına sunulma amacı gütmesindendir. Tank'a diğer Dünya devletlerinin de ilgi göstermesi sanırım bizim için çok daha karlı bir iş olacaktır.
ahmet 2011-05-06 16:55:35
zaten bütün ülkeler birbirlerinin tank özelliklerini biliyor. burda saklansa ne olacak. bize askerde bütün ülkelerin tanklarının özelliklerini öğretmişlerdi
ahmet 2011-05-06 16:54:21
leoparların çoğu trakyada. 250-300 civarında var sanırım. ama m60 tanklarının sayısı çok daha fazla.sürekli yeni tank almanın anlamı yok. zaman zaman modernize edildiğini biliyorum. böylesi daha mantıklı
ahmet 2011-05-06 16:51:55
bizde ki tankların çoğu eski model olsa da , bir çoğu modernize edilmiş tanklar. m60 serisi mesela.
leopar 2011-05-06 16:45:40
Modern, yüzde yüz milli tankımızın olması sevindirici ama, tanıtım videosundaki test kullanımı hep asfalt üzerinde ve bilgisayar ortamında yapılan atış ve manevralar. Paletli tankı asfalt üzerinde nediye test edersin? ingilizce anlatım yapmaktaki amaçları dünyada ses getirmek ise eğer, Arazide, suda, gerçek atış yapsalardı, dünya piyasasını gerçek anlamda sallayabilirdik.
bahadır 2011-05-06 15:24:54
Harika.
memedin 2011-05-06 14:50:59
türk yapımı tank
video ingilizce anlatım :S
Mehmet Çetin 2011-05-06 14:26:30
Tüm detaayların paylaşmışlar maaaşallah hiç sırrımız kalmamış ama gurur duydum allah kulandırmasın savaş çok kötü
murat 2011-05-06 14:17:27
usame bın ladının oldurulmesınde kullanılan bır helıkopter enkazı goruntusu var dun haberlerde soyledıler pılotaj hatasında duvara vurmus abd de oldugu yerde ımha etmıs helıkopter radara yakalanmıyor ve yerden 10 m yuksekte uca bılıyor ayrıeten sesız calısıyormus alın sıze teknolojı eller neler yapıyor tanklar 60 ların teknolojısı gercı tr ıcın buda bısey hayırlı olsun
bülent 2011-05-06 14:13:00
arkadaşlar biz diğer ülkeleri maalesef geriden takip ediyoruz.makina dönemi bitti yerini yazılım dönemi aldı.
ibrahim 2011-05-06 13:41:33
tankçı olarak askerliğimi yaptım leoparlar bile güneydoguya sokulmadığını biliyorum 1940 1945 tanklarını çekip bu tankları koymaları herhalde 50 yıl alır o zamana kadar daha ne tanklar çıkar demek istediğim her zaman teknolojinin gerisinde bir ordumuz olacak şunu sakın unutmayalım bir ordunun güçlü olması dünya üzerinde daha fazla söz hakkına sahip olmak demektir şekil 3-5 amerika eski osmalı
vatandaş 2011-05-06 13:20:14
üf be bunlardan Türk Ordusu'nun elinde olsa varya savaş esnasında ortalıgı ağlatır bu tanklar :) :)