Antalya’da otomobil yayaların arasına daldı

2018-10-08 19:51:20

Manavgat ilçesi Emniyet Müdürlüğü karşısında yaya geçidini kullanan yayalara otomobilin çarpması sonucu anne ve 2 kızı yaralandı.

Kategori: Kazalar

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
24
4
0
0
1
Benzer Videolar
Malatya’da otomobil ağaca çarptı: 1 yaralı
Malatya’da otomobil ağaca çarptı: 1 yaralı
Kahramanmaraş'ta freni boşalan kamyon kuaföre daldı
Kahramanmaraş'ta freni boşalan kamyon kuaföre daldı
Otomobil sinyalizasyon direğine çarptı: 5 yaralı
Otomobil sinyalizasyon direğine çarptı: 5 yaralı
Malatya'da trambüsten inen öğrenciye otomobil çarptı
Malatya'da trambüsten inen öğrenciye otomobil çarptı
1978 model otomobili limuzine çevirip gelin arabası yaptı
1978 model otomobili limuzine çevirip gelin arabası yaptı
Pendik’te otomobil ile kamyon kafa kafaya çarpıştı
Pendik’te otomobil ile kamyon kafa kafaya çarpıştı
Otomobil motorunda 700 kilometre yapan kedi
Otomobil motorunda 700 kilometre yapan kedi
Otomobilde çakmak gazı dolum tüpü patladı: 3 yaralı
Otomobilde çakmak gazı dolum tüpü patladı: 3 yaralı
misafir_359904 2019-01-24 20:01:09
Hem avrupaya kafa tutuyorsunuz...siz bu kafayla avrupanın kılı bile olamazsınız bu bencillik varken.
misafir_343838 2019-01-24 15:31:52
Eylemle olacak is degil bu isler.Avrupada yayaya yol vermemenin cezasi cinayete tesebbus.medeniyetle falan alakasi yok.
Ramo 2018-10-18 10:20:06
Almanyadan Bizim millet cahil cahil geri kalmis apralar yaya yola ciksin adamlar daha da gaza basiyor ne millet cahil cahil egitim sivir sivir
Hollanda 2018-10-10 17:26:25
Linç edin bu serefsizi
Hasan 2018-10-10 13:38:00
Misafir denen varlık,ne demek yaya hatalı.O yol yaya yolu yayalar için yapılmış.Sürücü kimse olmazsa bile yavaşlayıp geçmesi gerekir.
adoo 2018-10-10 11:39:21
ehliyet treksiyon sinavına ögretmenler girmesin bu işi meslek edinen insanlar girsin,
DUSVARİ2003 2018-10-10 11:13:22
aynen başlıktaki gibi yaya kaldırımından geçiyorsun 10 metre mesafe var seni geçmesin diye gaza basıyor adam.nasıl bir ego varsa artık
sinir 2018-10-10 10:43:35
Bunu izlerken sinirden agladim, olacak is degil. Hadi yol verilmiyor ona alistikta, su kucuk canlari gören ihtiyaten yavaslamaz mi? bu canavar yasamayi hak etmiyor
sonyorum 2018-10-10 10:20:14
şimdi milleti göz göre göre biçen frene bile geç basan bu şöför kader mahkumu olarak af edilecek öyle mi..
bunebe 2018-10-10 10:16:29
bu kaza değil resmen tahammüden adam öldürmek...ışığın ona yeşil yanması haklı olmasını sağlamaz..
misafir_119958 2018-10-09 21:22:54
Allah kimsenin başına vermesin herkes için kötü bir olay olmuş
misafir_119177 2018-10-09 21:15:42
İÇLER ACISI BANA GÖRE SÜRÜCÜ HATALI ARTI KARŞIYA GEÇMEK İSTEYENLER SOLA BAKIP ARACIN DURUP DURMAYAACAGINI KONTROL ETMELERI GEREKIYORDU.BİRDE BU TÜR KAZALARDA ŞÜPHE YOKKİ YAYANIN SABIRSIZLIĞIDA SEBEB OLUYOR.ALLÂH ŞİFA VERSIN. UNUTMAYALIMKI OLACAĞI VARMIŞ KADERDE VARMIŞ. HER ŞEYİ ALLÂH TAKDİR ETMİŞTİR.
misafir_093155 2018-10-09 13:54:03
Cezası yok
misafir_092287 2018-10-09 13:41:37
Ya kazazedeler soluna bakmıyor diyen kişi neyin kafasını yaşıyorsun. 30 km hızla gelse orda durabilir vurduktan sonra fren yapıyor ayrıca sadece aracın çarptığı Kişiler yok yaya yolunda buda aracın çok hızlı geldiğini gösteriyor
misafir_092277 2018-10-09 13:39:33
Eğitim eğitim eğitim. Yaya geçidinde yol verileceği hakkında bir fikri yok
misafir_092029 2018-10-09 13:38:05
Ya geri zekalı telefonla konuşuyordur kesin şehir içi o sürat ne öyle bukadar ucuz olamaz insan hayatı
misafir_091533 2018-10-09 13:32:43
Bu it oğlu ite iyi bir ceza vermeli.
misafir_090402 2018-10-09 13:11:31
Rabbim şifa eylesin. Yerleşim yerinde bu kadar hıza ne gerek var.. aklını doğru kullanmayan insan çok maalesef
hakan 2018-10-09 13:06:12
Allah rızası için şu arka fon müziğini yayınlmayın yaaaaaA
remo natkisi 2018-10-09 13:02:12
Avrupa deyip durmayin buralarda bozulmaya basladi daha sabah aynisi nerdeyse benim bisima geliyordu turkiyede cezalar yetersiz ve caydirici degil bunu soyleyin ve dillendirin
Contorium 2018-10-09 04:21:00
Tesadüfe inanırmısnız bilmem ama ben inanmam,arkasından seyir halinde gelen ambulans işin detayı geçmiş olsun inşallah küçük sıyrıklarla atlatırsınız.
selanikli,metin 2018-10-08 21:54:43
araba son sürat!orda görüyor,yaya geçidi tabelası yavaşla yaya geçidi çizgileri belirgin asfalta,niye süratlısın üstelik insanlar yayalar orda ,yakında okul var!
misafir_033355 2018-10-08 21:26:47
Nasıl bir cani en azından 70 km hızla geliyor ve göz göre göre çarpıyor bir gram frene basmıyor çarpana kadar resmen cinayet ne yazıkki trafik polisleri yaya geçitlerinde hiç kontrol yapılmıyo cezalarda çaydırıcı değil
Yaya 2018-10-08 20:57:53
orası yaya geçidi sağına soluna bakmamışlar ne demek
Konyalı 2018-10-08 20:04:19
Ah yavrum, minicik bedenine yere savrulmak yakışmadı. Saçının teline kıyamayan anan, baban ne haldedir şimdi? Rabbim yardımcınız olsun. Şifa versin, sevdiklerinize bağışlasın. İnşaAllah bu kazada son olsun.
İstanbulll. M.K- 2018-10-08 20:00:34
kizmayin ama kazazedeler hiç soluna bakmiyor sanki parkta yuruyorlar yaya gecicidide olsa insan sagina soluna bakacak hele o cocuklari elinden tutan resmen ölüme gotuŕmüş