Anne ve kızına pitbull cinsi köpek saldırdı

2018-10-23 23:23:56

Kırşehir'de okul servisini bekleyen anne ve kızına, pitbull cinsi iki köpek saldırdı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
9
1
1
1
1
Benzer Videolar
Köpeklerin saldırıp öldürdüğü yaşlı kadın defnedildi
Köpeklerin saldırıp öldürdüğü yaşlı kadın defnedildi
Burdur'da gömülen 15 köpek ve 1 kedi için belediyeye ceza
Burdur'da gömülen 15 köpek ve 1 kedi için belediyeye ceza
Döner bıçaklarıyla dükkana saldırdılar
Döner bıçaklarıyla dükkana saldırdılar
Teknedeki balık ağını parçalayan köpek balığı
Teknedeki balık ağını parçalayan köpek balığı
Abdullah Avcı: Çete halinde saldırdılar
Abdullah Avcı: Çete halinde saldırdılar
Fransız polisi bu kez gazetecilere saldırdı
Fransız polisi bu kez gazetecilere saldırdı
Köylüler, jandarmadan kaçan göçmenlere saldırdı
Köylüler, jandarmadan kaçan göçmenlere saldırdı
Başı kavanoza sıkışan yavru köpek kurtarıldı
Başı kavanoza sıkışan yavru köpek kurtarıldı
ben 2019-05-12 10:03:49
Aynen katılıyorum
misafir_646648 2019-05-12 07:49:19
Bu hayvanseveriz diye gotunu başını yırtan kokoslar varya onları bu köpeklere parcalatmak lazım icim parçalandı bir annenin çaresizliği eli öpülesi bir anne resmen canını ortaya koydu
king 2018-11-19 06:11:36
önce sahiplerini sonra kendilerini ... tak tak tak..
murat 2018-10-24 09:20:40
sızın adamlıgınız amk kadın mucadele edıyor bakıyorsunuz allah belanızı versın be bı jarjur mermı atmazsam namerdım suzgec ederım o kopegı
misafir_371797 2018-10-24 09:08:47
Bu köpek cinsini besleyen vatandaşları toplayacaksın akıl hastanesine koyacaksın.Bunları besleyenlerin psikolojisi bozuk insanlar.Sonra bu köpekleri tek tek belediye yoluyla toplayıp zehirleyeceksin.Kimse bir insandan değerli olamaz.
misafir_363596 2018-10-24 06:48:42
Aklınızda olsun Hemen Su sıkacaksın gerisi yalan en kestirme ve etkili olanı su Gebersen bile yinede bırakmaz
misafir_363063 2018-10-24 06:43:14
Aklınızda olsun en kısa yoldan Hemen Su soıkacaksın gerisi yalan. Gebertsen dahi Sudan başka bir şey etkili olmuyor
PİTRBULLARI ÖLDÜRÜN !!! 2018-10-24 06:00:12
ÖNCE SAHİPLERİ ARDINDAN BU PİTBULLAR İTLAF EDİLMELİ !
misafir_360381 2018-10-24 05:57:21
Hep lafta kalıyo yıllardır var bu köpeklere ceza ama hala besleniyo yazık günah şu insanlara 5 ile 10 yıl hapis desinler bak besliyolarmı
Eleştirmen 2018-10-24 03:28:22
Bu tip hayvanları beslemek yasak değilmi ?Madem kural koyuyorsunuz UYGULAYIN ! Öldürün bu köpekleri artık. Besleyenlerede güzel bi ceza verin. İşinizi yapamıyorsanız bırakın HALK yapsın !
hayret birşey 2018-10-24 02:52:32
O minübüste oturup hiçbirşey yapmadan seyreden lavuğun ağzını burnunu kırmak lazım o kadar erkek bir kadın kadar olamadı yuh size
emn 2018-10-23 23:38:34
şu meymenetsiz kopekleri besleyenlere bakin %99u ayni tipte. polis görsede bisiy demiyor zabita bu admalardan korkuyor. yaziklar olsun sahibine ciddi ceza verilmeli en 3 5 yil hapis.