Alzheimer hastası kaynanasını tekme tokat döven gelin

2018-09-25 06:04:59

Bursa'da Alzheimer hastası kaynanasını sokak ortasında döven kadın

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
10
1
0
0
0
Benzer Videolar
Antalya'da 'sen kimsin ulan' diyerek polise tekme attı
Antalya'da 'sen kimsin ulan' diyerek polise tekme attı
Esenyurt’ta manav sahibini soğan ile döven şahıslar
Esenyurt’ta manav sahibini soğan ile döven şahıslar
Ayağı kayan inek sahibini tekmeledi
Ayağı kayan inek sahibini tekmeledi
Afyonkarahisar'da geliniyle sevgilisini basınca katil oldu
Afyonkarahisar'da geliniyle sevgilisini basınca katil oldu
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan palsi hastası Merve'ye videolu mesaj
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan palsi hastası Merve'ye videolu mesaj
Diyarbakır'da gelinlikçiyi sahte çekle dolandırdılar
Diyarbakır'da gelinlikçiyi sahte çekle dolandırdılar
Fransa'da kıyıyı döven dev dalgalar
Fransa'da kıyıyı döven dev dalgalar
Adana'da gelin alma merasiminde tedbirler unutuldu
Adana'da gelin alma merasiminde tedbirler unutuldu
misafir_956579 2018-09-26 10:12:26
Yazıklar olsun eminin Allah aynısını yasatmadan canını almaz.
misafir_955615 2018-09-26 09:55:46
Lanet olsun böyle sisteme.yokmu bu ülkenin polisi savcısı nerde bu insanlık.lanet olsun hepinize.biz anamızın ayağının altını öpereik hasta yatağında
misafir_932489 2018-09-26 03:28:31
Insanlık Islamdan uzak kalınca böyle sevgisiz saygısız zombiye dönüşüyor.
misafir_932454 2018-09-26 03:27:52
Insanlık Islamdan uzak kalınca böyle sevgisiz saygısız zombiye dönüşüyor.
misafir_932075 2018-09-26 03:25:15
Insanlık Islamdan uzak kalınca böyle sevgisiz saygısız zombiye dönüşüyor.
karaktersiz 2018-09-25 07:46:11
Allah senin belanı versin. Şerefsiz karı. Allah sana layıgını versin. Haysiyetsiz hayvan karı. Ahlaksız, insan müsfettesi. Aynısı başına gelmeden ölme !!!! Seni ellerimle öldürürdüm.
yeşim 2018-09-25 07:12:03
Yazıklar olsun... O bir Anne ne olursa olsun, Eşine saygın yok belli..ellerin kırılsın o yaşta Birine vurabiliyorsun ya insanlığından şüphe edilir.. Eee birgün sende yaşlanıcaksın.. eden bulur!
misafir_858806 2018-09-25 07:01:37
Bunu görüntüyü çekende döven kişikadarcani benim gözümde.neden müdahale etmiyorsunuz