Alaçatı'da tesettürlü kadın plaja alınmadı

2019-06-07 15:27:40

Alaçatı'da tesettürlü kadın plaja alınmadı

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
3
4
0
0
0
1
Benzer Videolar
Bagaj bandına girmeye çalışan kadın yere düştü
Bagaj bandına girmeye çalışan kadın yere düştü
Muğla'da kaybolan 100 yaşındaki kadın bulundu
Muğla'da kaybolan 100 yaşındaki kadın bulundu
Kadın sürücüyü gözyaşlarına boğan zincirleme kaza
Kadın sürücüyü gözyaşlarına boğan zincirleme kaza
Sıcaktan bayılıp denize düşen kadını zabıta kurtardı
Sıcaktan bayılıp denize düşen kadını zabıta kurtardı
Panik atak geçiren kadın ortalığı birbirine kattı
Panik atak geçiren kadın ortalığı birbirine kattı
İstanbul'da motosikletin çarptığı kadın metrelerce sürüklendi
İstanbul'da motosikletin çarptığı kadın metrelerce sürüklendi
Nişanlısı tarafından öldürülen genç kadın defnedildi
Nişanlısı tarafından öldürülen genç kadın defnedildi
Yanlışlıkla sevdiği kadının babasıyla evlendi
Yanlışlıkla sevdiği kadının babasıyla evlendi
misafir_027098 2019-06-08 20:54:44
Oranın adını yazınki millet bilsin böyleşerefsizleri
misafir_978481 2019-06-08 07:25:28
Yapılan muameleyi kınıyorum. Plajınızı başınıza çalın. Terbiyesizler
misafir_946957 2019-06-07 22:38:00
devlet hemen işlem yapmalı halkı kin nefret ve ayrımcılıktan böyle yerleri kapatmalı bu işin sakası yok
misafir_943378 2019-06-07 21:39:03
Tesetturlu bir bayanin o tarz yerde ne işi var adamlara helal olsun ben islami hassasiyeti olan kisileri istemiyorum diyor adamlar islam dusmani helal olsun tesetturluyu yollamislar utanmadan bide haber yapmislar
oğuz 2019-06-07 19:59:29
Yapılan hareket cok buyuk bir rebiyesizlik. Ben olsam o plajdan çıkmazdım polisi arar şikayetçi olurdum. Gerekirse plaj şirketine tazminat davası açardım
İzmirli 2019-06-07 19:51:15
Plaja alınmış nası alınmamış? Orası beach klup içeri piknik sepetiyle giremezsin algı yapmayın ahaberin adamları olduğu nasılda belli
osman 2019-06-07 19:09:04
Devlet devletligini yapmak zorunda, derhal bu yunan kırması piçleri, denize döküp, ruhsatlarını iptal etmek zorunda....
misafir_930837 2019-06-07 18:12:35
Serefsiz kopekler millet kicini acinca serbest hasema girince goruntu kirliligi oyle mi.gavurlar her yerde
aliaydgn 2019-06-07 17:47:40
Yüzünü neden göstermiyosun peki? Komplo kurdugun için!
misafir_926437 2019-06-07 17:02:21
Devletin gorevi iderhal bu yeri kapatmalidır ki, Türk devltinin. Eski zihniyetten kurtuldugu anlasilsin. Yeter da.
hayret eden 2019-06-07 16:37:44
Ne işin var orta tesettürlü kadın.bence iyi yapmışlar.
vatandaş 2019-06-07 15:46:58
Neden