AK Partili vekilin çay simit hesabı

2019-04-17 12:16:30

5 kişilik bir ailenin asgari ücretle her gün çay içip simit yemesi halinde cebinde bin 120 lira kalacağını söyleyen Akbaşoğlu, tepki çekti.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
1
16
1
2
2
3
Benzer Videolar
AK Parti'li Aydemir'in yumurta hesabı
AK Parti'li Aydemir'in yumurta hesabı
Kadıköy Anadolu Lisesi'nde yeni öğrenciler simit atarak karşılandı
Kadıköy Anadolu Lisesi'nde yeni öğrenciler simit atarak karşılandı
Osman Gökçek: Saadet partili PKK'lıyla yan yana oturamaz
Osman Gökçek: Saadet partili PKK'lıyla yan yana oturamaz
Küçük simitçiye, polislerden jest
Küçük simitçiye, polislerden jest
İzmirliler: Oxford'a simitin yanında gevrek de girsin
İzmirliler: Oxford'a simitin yanında gevrek de girsin
Belediyenin kararına tepki gösterip simit arabasını yaktı
Belediyenin kararına tepki gösterip simit arabasını yaktı
İsmail Küçükkaya Fake Trump hesabını gerçek sandı
İsmail Küçükkaya Fake Trump hesabını gerçek sandı
Ece Erken'in hesabı hacklendi
Ece Erken'in hesabı hacklendi
sen bilirsin 2019-07-03 18:05:29
Yanındakiler bile sana inanmamışken havan kime
misafir_452819 2019-06-25 09:00:54
Vekil olmuşsun yalnız adam olamamış sın.Bizim milletimiz her hâlde şükretmesini bilirde vekili maalesef onu anlayamaz anlaması için aynı şartlarda yaşamak gerek.Vatandaşına sürekli olarak simidi reva gören bu saygıdeğer vekil arkadaşlar aynı şartlarda 3 ay bir yaşamasını tavsiye ederim.
Rezilsiniz! 2019-06-25 08:50:39
Allah sizi kahretsin, bir çay bir simite muhtaç etsin de inşallah, bu hesabı bide o zaman yap cebine ne kadar kalacak. Yazıklar olsun size, Allaha hesap verirken de böyle kıvır bakalım nolucak görürsün adi herif!
öğretmen 2019-04-26 09:05:37
Dünyanın tüm havalimanlarında yiyecekler pahalıdır, esenboğada da sabiha gökçende de. Hollanda'da bir simite 30 TL verdiğimi biliyorum. İstanbul havalimanı ucuz Kalkıp üçüncü havalimanını eleştirecem diye küçülme Ensonhaber. Eksen kayması yaşıyorsun
gariban simitci 2019-04-19 16:20:39
tayyip babaya sesleniyorum bu adamı milletvekilliğinden atsın
misafir_608421 2019-04-18 17:28:48
Lan bir sus konuşma iki çay bir simit 5 lira geri zekalı Sendeki beyni kuşa taksak ters Uçar AK Parti'nin Niye bu hale geldiğini Anladım senin gibi beyinsizler girmiş AK Parti'ye de bu yüzden reisi yanlış yönlendirip yanlış bilgi veriyorsunuz sonra kaybediyoruz yuh sana
misafir_607903 2019-04-18 17:26:59
ya bi sen sus lanterbiyesiz sende beyin yok ak partiankara istanbulu senigibi beyinsizlerin yanlış bilgi vermesinden kaybetti demekki utan terbiyesiz simit iki lira çaybirbuçuk iki çaybir simit 5 lira ben anlayacağımi anladım bari konuşma
murat-uslu-fc-fb 2019-04-18 02:06:18
Yav ayıp ayıp dediğin rakamı sen bir cafe hesabında ödüyosun insanlarla dalga geçme kardeşim bi akp li olarak senden utandım yazık
hamza 2019-04-17 23:25:32
bunu alan bir ay boyunca cay simit mi yecek hadi yedi diyelim bu konuşmayı yapan vekilimiz en son ne zaman bir kafeye veye çay içmeye gitti...
.... 2019-04-17 21:09:24
arkadaş insan akliyla dalga mi geciyorsun.Yok tas devrindemi yasiyoruz insanlarin karin toklugundan baska ihtiyaçları yok mu,sen bir ay cay simit ye bakalim yiyebilirmusun.Bu ve bunun gibiler oldugu surece Türkiye de cok zor gunler bizi bekler.Asgari ucrete zam 400tl zam yapıldı.Enflasyon ne oldu haberin varmi,ama doğru söylüyor boyle giderse çay da lukse girer su-simit yeriz artik.Bir tl kârimiz olur 450tl cepte kalir yasadik hadi yine iyiyiz.
misafir_521950 2019-04-17 17:29:10
Yuhhhhh
fghf 2019-04-17 14:56:18
lan mal millet sabah aksam simit mi yiyor.
onur ekici 2019-04-17 14:42:22
senin allah bin turlu belani versin lan