İslam diniyle dalga geçen iki Türk gözaltına alındı

2019-11-20 15:30:10

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
3
18
1
1
3
1
Benzer Videolar
Bakan Koca, aşı ve ikinci dalga sorusuna cevap verdi
Bakan Koca, aşı ve ikinci dalga sorusuna cevap verdi
Polis ve itfaiye ekiplerine saldıran 3 kişi gözaltına alındı
Polis ve itfaiye ekiplerine saldıran 3 kişi gözaltına alındı
Türkiye'de koronadan ölenlerin sayısı 277'ye çıktı
Türkiye'de koronadan ölenlerin sayısı 277'ye çıktı
Rusya'daki korona hastası Türk, yurda getirildi
Rusya'daki korona hastası Türk, yurda getirildi
Diyarbakır'da 2 kişinin öldüğü kavgaya ilişkin 14 kişi gözaltına alındı
Diyarbakır'da 2 kişinin öldüğü kavgaya ilişkin 14 kişi gözaltına alındı
Koronavirüs Türkiye'nin tamamına yayıldı
Koronavirüs Türkiye'nin tamamına yayıldı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca: Koronavirüs Türkiye'de
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca: Koronavirüs Türkiye'de
Çin'den sonra dünyada ilk plazma tedavisi Türkiye'de
Çin'den sonra dünyada ilk plazma tedavisi Türkiye'de
cennet ucuz cehennem lüzumsuz değil 2020-02-07 09:27:52
Ebu cehilin piçleri
yyy 2020-02-02 09:14:48
Allah hidayet versin.
dereli 2020-01-24 14:58:54
Bismillahirrahmanirrahim Cenab-ı Hak, Zilzâl Sûresinin 7. ve 8. Ayetlerinde mealen şöyle buyuruyor: Artık kim zerre ağırlığınca bir hayır işlerse onun mükafatını görecektir Kim de zerre ağırlığınca bir kötülük işlerse onun cezasını görecektir. Allah hiç kimsenin yaptığını yanına bırakmaz kimse üzülmesin o zalimlerden tiksindim
44.malatya 2019-11-21 23:46:18
Tambir gwrizekalilar
misafir_361513 2019-11-21 21:41:26
Munzurun katli vacip tir.
misafir_335943 2019-11-21 14:35:00
, Allah 1000 türlü belanızı versin inşallah
misafir_326934 2019-11-21 12:05:01
Sizin tipinize.... domuz soylari.
ertan 2019-11-21 10:00:51
tambir rezalet allah belalarini bersin
mpna 2019-11-20 16:55:12
ibretlik kanunlar yok şimdi bu dinsiz leri aç koyacaksın sonra bak nasıl allahım allahım affet diğe allahı kandırmaya çalışırlar kahrolsunlar
poyraz esti 2019-11-20 16:38:25
yorummu..... yok
helalbe 2019-11-20 15:49:17
Orusp cocuklar
çoban 2019-11-20 15:42:35
Zavallılar
alskdkd 2019-11-20 15:39:31
Ne soruşturması yaa!!! Kimisi inanıyor kimisi inanmiyor ! Onlar dalga geçiyor sözde, inançlı insanlar da onlar cehenneme girecek diye dalga geçiyor! Ne fark var ?! Herkes kendine müslüman ! Biri fomuz yer.. biri bok! Ona kalmış bir şey! Allah yargılacak zaten sana mı kalmış !?