8 katlı binanın çökme anı

2019-02-06 14:48:06

Kartal'da 8 katlı binanın çökme anı paylaşıldı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
2
34
3
4
0
Benzer Videolar
Rize'de duvarları çatlayan 8 katlı bina tahliye edildi
Rize'de duvarları çatlayan 8 katlı bina tahliye edildi
Kartal'da riskli binanın yıkımı sürüyor
Kartal'da riskli binanın yıkımı sürüyor
Cumhurbaşkanı Kartal'da çöken binanın enkazında
Cumhurbaşkanı Kartal'da çöken binanın enkazında
Güngören’de 4 katlı binada yangın
Güngören’de 4 katlı binada yangın
Kartal'da çöken binanın çevresindeki yapılar da riskli
Kartal'da çöken binanın çevresindeki yapılar da riskli
İstanbul'da metruk binada çökme
İstanbul'da metruk binada çökme
Bayrampaşa’da 4 katlı binada yangın çıktı
Bayrampaşa’da 4 katlı binada yangın çıktı
Fatih'teki binanın çökme anı
Fatih'teki binanın çökme anı
çevreci adem 2019-02-10 08:19:44
poşet konusunda çok başarılı oldun ülkenin en önemli sorunu haline gelen poşete çözüm buldun senden bina lar konusunda da çözüm bekliyoruz.... mesela binalara girişleri yasaklarsanız kimseye bişey olmaz... tam sizlik bir proje olur.... vesselam.
mustafa 2019-02-07 15:25:32
1. Bina en alt kattan başlamış yıkılmaya. Alt katta kolon kesiliyor. "Cam takmaya birileri girmişti..." diye bir ifade dolaşıyor. Muhtemelen elinde hilti ile bir kolon kenarında 3 cansız bedene ulaşılacak ve onlarda kolon kesen inşaatçı katiller olacak. 2. Bina normalde yükü taşımış, taşıyabilir durumda imiş. ancak kolon keesilmesi apayrı bir durum. Tekstil atölyesi gündüz saat 16:00 da niçin boşaltılır? Demek ki orada o saatte inşaat tadilatı yapmak yani kolon kesmek için boşaltılmış. belki bu bir teselli olabilr. aksi takdir de ölü sayısı çook daha fazla olacaktı.
misafir_544844 2019-02-07 13:09:08
Allah yardım etsin
misafir_497371 2019-02-06 23:56:46
Aslında sat yapçı olan şahıslara inşaat izni verilmemesi gerekir. Ayrıca mesken olarak kullanılan binaların altında üretim izni verilmemelidir varsa bundan sonra acilen çıkarılmalıdır düşünü eğer adam alta bir veya birkaç kolonu ortadan kaldırsa kimin haberi olabilir.
misafir_497006 2019-02-06 23:55:45
Aslında sat yaçı olan şahıslara inşaat izni verilmemesi gerekir. Ayrıca mesken olarak kullanılan binaların altında üretim izni verilmemelidir varsa bundan sonra acilen çıkarılmalıdır düşünü eğer adam alta bir veya birkaç kolonu ortadan kaldırsa kimin haberi olabilir.
ali 2019-02-06 20:09:51
abi boşu boşuna demiyolar denetim denetim denetim kolonun kırılma şekline dikkat edin 0 süneklik birde kaçak kat çıkmışlar taşırmı o sistem o binayı yazk insanlar o kadar kolay gözle bakıyo ki bu işe anlam vermiyorum bi tuğla bir harçtan ibaret değil