8 katlı binanın çökme anı

2019-02-06 14:48:06

Kartal'da 8 katlı binanın çökme anı paylaşıldı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
2
34
3
4
0
Benzer Videolar
Samsun’da aile katliamını polis önledi
Samsun’da aile katliamını polis önledi
Kağıthane’de 6 katlı bina yandı
Kağıthane’de 6 katlı bina yandı
Erzurum'da katliam gibi kaza: 2'si çocuk, 5 ölü
Erzurum'da katliam gibi kaza: 2'si çocuk, 5 ölü
Samsun Terme'de köprünün çökme anı
Samsun Terme'de köprünün çökme anı
Bağcılar'da istinat duvarı ve yolun çökme anı kamerada
Bağcılar'da istinat duvarı ve yolun çökme anı kamerada
ABD'de kafe inşaatında meydana gelen çökme
ABD'de kafe inşaatında meydana gelen çökme
Pendik'te 3 katlı binanın çatısı alev alev yandı
Pendik'te 3 katlı binanın çatısı alev alev yandı
Erdoğan: Macron'un yüzüne söyledim katliam görmek istiyorsan geçmişine bak
Erdoğan: Macron'un yüzüne söyledim katliam görmek istiyorsan geçmişine bak
çevreci adem 2019-02-10 08:19:44
poşet konusunda çok başarılı oldun ülkenin en önemli sorunu haline gelen poşete çözüm buldun senden bina lar konusunda da çözüm bekliyoruz.... mesela binalara girişleri yasaklarsanız kimseye bişey olmaz... tam sizlik bir proje olur.... vesselam.
mustafa 2019-02-07 15:25:32
1. Bina en alt kattan başlamış yıkılmaya. Alt katta kolon kesiliyor. "Cam takmaya birileri girmişti..." diye bir ifade dolaşıyor. Muhtemelen elinde hilti ile bir kolon kenarında 3 cansız bedene ulaşılacak ve onlarda kolon kesen inşaatçı katiller olacak. 2. Bina normalde yükü taşımış, taşıyabilir durumda imiş. ancak kolon keesilmesi apayrı bir durum. Tekstil atölyesi gündüz saat 16:00 da niçin boşaltılır? Demek ki orada o saatte inşaat tadilatı yapmak yani kolon kesmek için boşaltılmış. belki bu bir teselli olabilr. aksi takdir de ölü sayısı çook daha fazla olacaktı.
misafir_544844 2019-02-07 13:09:08
Allah yardım etsin
misafir_497371 2019-02-06 23:56:46
Aslında sat yapçı olan şahıslara inşaat izni verilmemesi gerekir. Ayrıca mesken olarak kullanılan binaların altında üretim izni verilmemelidir varsa bundan sonra acilen çıkarılmalıdır düşünü eğer adam alta bir veya birkaç kolonu ortadan kaldırsa kimin haberi olabilir.
misafir_497006 2019-02-06 23:55:45
Aslında sat yaçı olan şahıslara inşaat izni verilmemesi gerekir. Ayrıca mesken olarak kullanılan binaların altında üretim izni verilmemelidir varsa bundan sonra acilen çıkarılmalıdır düşünü eğer adam alta bir veya birkaç kolonu ortadan kaldırsa kimin haberi olabilir.
ali 2019-02-06 20:09:51
abi boşu boşuna demiyolar denetim denetim denetim kolonun kırılma şekline dikkat edin 0 süneklik birde kaçak kat çıkmışlar taşırmı o sistem o binayı yazk insanlar o kadar kolay gözle bakıyo ki bu işe anlam vermiyorum bi tuğla bir harçtan ibaret değil