2 gencin ölümüne sebep olan motosiklet kazası

2019-02-18 10:53:17

Antalya’da hafif ticari araçla çarpışan motosiklette bulunan 2 genç hastanede hayatını kaybetti. Kaza anı güvenlik kameraları na yansıdı.

Kategori: Kazalar

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
9
10
3
1
0
Benzer Videolar
Otomobil kırmızı ışıkta geçen motosiklete çarptı: 4 yaralı
Otomobil kırmızı ışıkta geçen motosiklete çarptı: 4 yaralı
Manavgat Motosiklet Festivali'nden renkli görüntüler
Manavgat Motosiklet Festivali'nden renkli görüntüler
Gaziantep'te tıra çarpan motosikletli hayatını kaybetti
Gaziantep'te tıra çarpan motosikletli hayatını kaybetti
Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamalarında meşale kazası
Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamalarında meşale kazası
İstanbul'da motosikletli sürücülerin kazası kamerada
İstanbul'da motosikletli sürücülerin kazası kamerada
Motosikletli tacizci doktor ve hemşireye saldırdı
Motosikletli tacizci doktor ve hemşireye saldırdı
Motosikletli genç kız duvara çarpıp 40 metre sürüklendi
Motosikletli genç kız duvara çarpıp 40 metre sürüklendi
Motosikleti çaldılar, sahibini arayıp para istediler
Motosikleti çaldılar, sahibini arayıp para istediler
James Dean 2019-04-14 10:34:34
sinyal minyal hicbirsey yok. dis seritten gelerek kafasina gore sinyal vermeden donmenin adi biyle olumlu bir kazada Cinayet!!! Bu cinayettir. Taksirle Adam oldurmeden yargilanmali!!!!!
dddd 2019-03-25 02:55:50
KASK kullanmak lazim!
misafir_551140 2019-02-19 04:43:47
Kadın son derece hatalı önüne gelene de motor sıklet satilmamalı kullandırilmamalı çok hızlı kullanım sonucu ve hatalar zinciri birbirini buldu allah rahmet eylesin
kisas 2019-02-19 04:35:44
Kask yok sanırım ya ikisindede tüh :(((((((
misafir_534805 2019-02-19 00:09:20
Kask taksa ne olacak vani suren mal simyal yok serit ters one kir bakmadan don siz once sinyal ne ise yarar ve sola donecekseniz solnseritde saga donecekseniz sag seritde ilerlemeyi ogrenin onlarda kask takmasini ogrenir van surucusu muebbetle yargilanmali yada cinayetten
misafir_528453 2019-02-18 22:30:02
Motorcu lar çok hızlı , kaza kaçınılmaz ,şehir içi 50 km ,yaya geçitdinde durmaları imkansız ,kask olmaması ikinci hata , kadın içten de alsa , sol şerit kapalı Herşey bahane vade dolmuş Allah rahmet eylesin
misafir_520392 2019-02-18 20:06:58
Allahınızı severseniz şu kaskları takın
misafir_520318 2019-02-18 20:06:30
Takın şu kaskı
misafir_516646 2019-02-18 19:07:12
Böyle arabayi kullanmayı bilmeyen insanlar olunca çok ölen olur allahim geride kalanlara sabır versin rabbim gani gani rahmet eylesin
misafir_512596 2019-02-18 17:58:26
şerefsiz kadın 2 cı şeritten U dönüşü yapıyor gitti 2 can .Allahinizdan bulun cikmasin hapisten böyleleri
misafir_497770 2019-02-18 13:53:21
Kasket yok sehir icinde de cok hizli motosikler. Otomobil suclu olabilir fakat motorsikler o kadar hiz yapmasa idi durabilir idi. Fren yapmasina ragmen bu hiz ne yav. Allah akil fikir versin. Sehir ici motorsikletin ralli alani degil.
misafir_495160 2019-02-18 13:10:25
Allah rahmet eylesin. Ailelerine sabır versin. Doblo sürücüsü kadına da allah yardım etsin.
yavuzz 2019-02-18 11:02:52
Resmen cinayetten yargılanmalı bu kadın. Abi kadınlar direksiyona oturmamalı kesinlikle !!!