Yiğit Bulut Derin Analiz programına katıldı

2013-07-19 22:19:49

Yiğit Bulut Derin Analiz programına katıldı

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Yeşilçam oyuncusu Kemal İnci Esra Erol'a katıldı
Yeşilçam oyuncusu Kemal İnci Esra Erol'a katıldı
Cumhurbaşkanı caminin açılışına canlı bağlantı ile katıldı
Cumhurbaşkanı caminin açılışına canlı bağlantı ile katıldı
Yiğit Bulut: Askerin Erdoğan'a hayranlığını gördüm
Yiğit Bulut: Askerin Erdoğan'a hayranlığını gördüm
Çocukların kanalizasyona torpil atma oyunu can aldı
Çocukların kanalizasyona torpil atma oyunu can aldı
Savcı Kiraz'ın cenaze törenine küçük oğlu da katıldı
Savcı Kiraz'ın cenaze törenine küçük oğlu da katıldı
Kanalizasyondan mucize kurtuluş
Kanalizasyondan mucize kurtuluş
Bulutların üzerinde düğün yaptılar
Bulutların üzerinde düğün yaptılar
Dursun Çiçek CHP'ye katıldı
Dursun Çiçek CHP'ye katıldı
akk 01.01.1970 00:00:00
NEREDE HANI BU GEZI EYLEMCILERI....
hani demokrasi hani insanliok hani daha fazla özgürlük istiyenler NERELAEDESINIIIZZZZZZZZZZZ..
hepiniz parayla satin ailnip fikirce kandiriliyorsunuzzz kardeslerimm . aklinizi basiniza alin .. bunlarin tek ve tek amaci müslümanlarin birlik bareberlik icinde olmamasi bir araya gelmemeleri, ve türkiyenin güclenmesini itememeleri ... hadi görmüyon mu su müslüman topraklarin daki vahseti ..hadi kendini göstersene gezi parkindaki giibi...??????? AM A YOKSUNUZ CÜNKÜ SIZLER TÜRKIYEYI VATANI NI SEVMEYENLERSINI CÜNKÜ SIZLER ÜMMETI MUHAMMEDI ISTEMEYENLERSINIZZ CÜNKÜ SIZLER........... ???? HANI CHP HANI BDP SIZLER YOKSUNUZ CÜNKÜ SIZLER KUKLASINIZZZZ::INAETI ILE YARDIMI YANLIZ VE YANLIZ ALLAH (c.c.) DAN BEKLIYORUZ::::
NeFeS 01.01.1970 00:00:00
rabbim..allahımm.... bizi yaradan o ilah ki seni her yerde ve her daim korusun.. dimdik dur! eğilme! hep senin yanında ve arkandayız!! abim...
alieryildiz 01.01.1970 00:00:00
uzuluyorum senin icin sayın Erdoğan. İnşallah bu kadar muslumanın vedaline girerken vede girecekken dusuncelerin safiyane dir. umuyorum bu vahsete bilerek ortak olmuyorsundur. milyonlarca insanı pesinden surukleyip onların da vebaline giriyorsun.
yaşar 01.01.1970 00:00:00
yolun yolumuz,kaderin kaderimiz olsun başkan.
mert 01.01.1970 00:00:00
islamın son kalesi türkiyedir bunun farkındamısınız acaba?
madem 01.01.1970 00:00:00
madem değerlenicek niye satıyoruz özelleştiriyoruz diye sormadan edemedim.
ne diyek yani 01.01.1970 00:00:00
hülöögg
Selman 01.01.1970 00:00:00
Allahım yalvarırım bu ümmeti tekrar birleştir.. amin.
finansci 01.01.1970 00:00:00
Varlik fiyatlarinin artmasi cok hayirli degildir. Balonlar Japonya, Ispanya, ABD'de ne dertler acti. Almanya'da isci ucretlerinde ve ev fiyatlarinda balon yoktur. Halen daha varlik fiyatlari diyor. Onun yerine 10 yilda Turkiye su kadar uluslararasi marka cikarack desene. Bernanke parayi ceker, geride kalan o zaman ortaya cikar,
halil 01.01.1970 00:00:00
kızım olursa adını döndüüüüüüüüüüü koyacağım yiğitçiğim
şair bülbül 01.01.1970 00:00:00
şiir okumakla memleket yönetileceğini mi sanıyorsunuz? bizim başbakana ihityacımız var, bırak da şiiri şairler okusun.
Tayyip veliahtı 01.01.1970 00:00:00
Başbakan Geleceğin Başbakanı Yiğit Bukut :)
namık 01.01.1970 00:00:00
devletin kanalı mısın akp nin kanalı mısın trt...
rg 01.01.1970 00:00:00
Videoda geçen şiirin adı "Sürgün Ülkeden Başkentler Başkentine" şair Sezai Karakoç
SEN BİZİM FATİHİMİZ SİN 01.01.1970 00:00:00
BABAAAAAAAAAAAAAA ALLAHINA KURBAN SESİN ÖLÜMÜNE SENİN LEYİM. TÜRKİYEDE ALTERNATİFİ OLMAYAN TEK ADAM BENCE . BEN BAŞBAKANI KURLARVADİSİNDEKİ POLAT KARAKTERİNE ÇOK BENZETİYORUM. ÇOK DERİN BİR AŞK VAR ADAMDA
ena 01.01.1970 00:00:00
işleri güçleri duygu somuruşu sankı bı tek allaha bunlar ınanıyor,sana oy vermeyen kafırmı arkadar.o allah kı o kadar buyuk kı kımsenın yaptığı kımsenın yanına kalmıyacak elbet ama bu ama otekı dünyada.bızım besmelemız dıyor sankı besmelenın patentı sende.kımse kımse ye dını ogretmeye kalmasın .bu yıgıt sarlatanının 6-7 yıl oncekı yazılarına bakın erdogan ıcın ne dıyormus.bız donmeyız donen donsun ,nasılkı kı o zaman haksız yere hapse atıldığı zaman erdogan ıtırazım vardı bunu yapanlara,sımdıde aynısını rovansıst hislerle yapıyor aynısını
türkiyem 01.01.1970 00:00:00
Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah.
ismail 01.01.1970 00:00:00
Önce ülkemizi sizden kurtarmalyız acitasyon için sahneye çıkmayın önce memleket sorunları için çıkın
hüseyin 01.01.1970 00:00:00
yalakalık,ajitasyon, çok fazla olmuş be.biraz çaktırmadan yapın bari,tiksiniyorum.10 yıldır bunun için oy vermedim.
cafer 01.01.1970 00:00:00
ben ömrümde bu kadar yalaka bir insan görmedim yiğit bulut.... erdoğan başa geldikten sonra aramızın kötü olmadığı 1 tane müslüman devlet varmı acaba yok çümkü amerikanın çıkarları doğrultusunda hareket ediyor buraya yazıyorum emekli olduktan sonra amerikaya yerleşir kankisinin yanına
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
ALLAH başbakanımızı bu mübarek ayın, günlerin, gecelerin, sevgili resulünun,kelamının ve yüce nurunun hürmetine başımızdan eksik etmesin inşallah, onu korusun ve muhafaza etsin. AMİN
osmanli torunu 01.01.1970 00:00:00
InsaAllah Allahin izniyle tüm dünya dize gelecek!!!
Benim olduğum yerde... 01.01.1970 00:00:00
Bu şiiri bir de Kılıçdaroğlu okusa diyorum. Yani okuyabilse hangi gönle ulaşabilir. Gönülden gelmez ki ulaşsın! Gaf üstüne gaf yapacağı da kesin:))
GERÇEĞİN GÜCÜ 01.01.1970 00:00:00
ooh ne ala memleket,afganistana asker gönder,irakın işgalinde amerikan askerlerine dua et,1 milyondan fazla insanın ölümüne sebeb ol,incirlik ve iskenderun limanlarını amerikaya aç,libyada natonun taşeronluğunu yap,suriyede amerikanın gönüllü askerliğine soyun,islam diyarlarında taş üstünde taş,gövde üstünde baş bırakma,islam medeniyetinin yer ile yeksan olmasına ortaklık et,bop eşbaşkanlığı yaparak abd ve siyonizmin değirmenine su taşı,yetimin fakirin fukaranın hakkı olan parayı faiz lobisine yılda 50 milyar dolar olarak ver,daha neler neler,ondan sonra bir şiirle işi kotar,Allah mühlet verir ama hiç bir zaman ihmal etmez.işte o zaman göklerden gelen kaderi herkes görecek.bu işler kıbleyi abd ye çevirmekle olmaz,kabeye çeviricen,Allaha çevirecen gerisi lafı güzar.
xt 01.01.1970 00:00:00
bulutun siyaset tarzı birine çok benziyor... ajitasyon, mağduriyet... milletvekili seçilir yakında jöleli
osman 01.01.1970 00:00:00
Bir insana yapılacak en büyük kötülük, onu yüzüne karşı övmektir.
Cesur Alperen 01.01.1970 00:00:00
Konuşarak insanları etkileme sanatını iyi biliyorlar , dini kullanarak siyaset yapmak kadar günah birşey yoktur ,zamanında o kadar kardeşimiz öldü ne yaptı Sayın Erdoğan ?
ay 01.01.1970 00:00:00
süper