KATEGORİLER

Yiğit Bulut Derin Analiz programına katıldı

Yiğit Bulut Derin Analiz programına katıldı
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • akk
    29.07.2013 12:20:07

    NEREDE HANI BU GEZI EYLEMCILERI....
    hani demokrasi hani insanliok hani daha fazla özgürlük istiyenler NERELAEDESINIIIZZZZZZZZZZZ..
    hepiniz parayla satin ailnip fikirce kandiriliyorsunuzzz kardeslerimm . aklinizi basiniza alin .. bunlarin tek ve tek amaci müslümanlarin birlik bareberlik icinde olmamasi bir araya gelmemeleri, ve türkiyenin güclenmesini itememeleri ... hadi görmüyon mu su müslüman topraklarin daki vahseti ..hadi kendini göstersene gezi parkindaki giibi...??????? AM A YOKSUNUZ CÜNKÜ SIZLER TÜRKIYEYI VATANI NI SEVMEYENLERSINI CÜNKÜ SIZLER ÜMMETI MUHAMMEDI ISTEMEYENLERSINIZZ CÜNKÜ SIZLER........... ???? HANI CHP HANI BDP SIZLER YOKSUNUZ CÜNKÜ SIZLER KUKLASINIZZZZ::INAETI ILE YARDIMI YANLIZ VE YANLIZ ALLAH (c.c.) DAN BEKLIYORUZ::::

  • NeFeS
    20.07.2013 22:33:10

    rabbim..allahımm.... bizi yaradan o ilah ki seni her yerde ve her daim korusun.. dimdik dur! eğilme! hep senin yanında ve arkandayız!! abim...

  • alieryildiz
    20.07.2013 22:07:00

    uzuluyorum senin icin sayın Erdoğan. İnşallah bu kadar muslumanın vedaline girerken vede girecekken dusuncelerin safiyane dir. umuyorum bu vahsete bilerek ortak olmuyorsundur. milyonlarca insanı pesinden surukleyip onların da vebaline giriyorsun.

  • yaşar
    20.07.2013 21:57:48

    yolun yolumuz,kaderin kaderimiz olsun başkan.

  • mert
    20.07.2013 21:18:04

    islamın son kalesi türkiyedir bunun farkındamısınız acaba?

  • madem
    20.07.2013 20:21:08

    madem değerlenicek niye satıyoruz özelleştiriyoruz diye sormadan edemedim.

  • ne diyek yani
    20.07.2013 17:29:07

    hülöögg

  • Selman
    20.07.2013 16:08:17

    Allahım yalvarırım bu ümmeti tekrar birleştir.. amin.

  • finansci
    20.07.2013 16:05:12

    Varlik fiyatlarinin artmasi cok hayirli degildir. Balonlar Japonya, Ispanya, ABD\\\'de ne dertler acti. Almanya\\\'da isci ucretlerinde ve ev fiyatlarinda balon yoktur. Halen daha varlik fiyatlari diyor. Onun yerine 10 yilda Turkiye su kadar uluslararasi marka cikarack desene. Bernanke parayi ceker, geride kalan o zaman ortaya cikar,

  • halil
    20.07.2013 15:23:19

    kızım olursa adını döndüüüüüüüüüüü koyacağım yiğitçiğim

  • şair bülbül
    20.07.2013 15:15:10

    şiir okumakla memleket yönetileceğini mi sanıyorsunuz? bizim başbakana ihityacımız var, bırak da şiiri şairler okusun.

  • Tayyip veliahtı
    20.07.2013 14:22:50

    Başbakan Geleceğin Başbakanı Yiğit Bukut :)

  • namık
    20.07.2013 13:37:22

    devletin kanalı mısın akp nin kanalı mısın trt...

  • rg
    20.07.2013 13:26:06

    Videoda geçen şiirin adı \\\"Sürgün Ülkeden Başkentler Başkentine\\\" şair Sezai Karakoç

  • SEN BİZİM FATİHİMİZ SİN
    20.07.2013 12:51:04

    BABAAAAAAAAAAAAAA ALLAHINA KURBAN SESİN ÖLÜMÜNE SENİN LEYİM. TÜRKİYEDE ALTERNATİFİ OLMAYAN TEK ADAM BENCE . BEN BAŞBAKANI KURLARVADİSİNDEKİ POLAT KARAKTERİNE ÇOK BENZETİYORUM. ÇOK DERİN BİR AŞK VAR ADAMDA

  • ena
    20.07.2013 12:21:37

    işleri güçleri duygu somuruşu sankı bı tek allaha bunlar ınanıyor,sana oy vermeyen kafırmı arkadar.o allah kı o kadar buyuk kı kımsenın yaptığı kımsenın yanına kalmıyacak elbet ama bu ama otekı dünyada.bızım besmelemız dıyor sankı besmelenın patentı sende.kımse kımse ye dını ogretmeye kalmasın .bu yıgıt sarlatanının 6-7 yıl oncekı yazılarına bakın erdogan ıcın ne dıyormus.bız donmeyız donen donsun ,nasılkı kı o zaman haksız yere hapse atıldığı zaman erdogan ıtırazım vardı bunu yapanlara,sımdıde aynısını rovansıst hislerle yapıyor aynısını

  • türkiyem
    20.07.2013 11:57:51

    Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah.

  • ismail
    20.07.2013 11:47:24

    Önce ülkemizi sizden kurtarmalyız acitasyon için sahneye çıkmayın önce memleket sorunları için çıkın

  • hüseyin
    20.07.2013 11:29:09

    yalakalık,ajitasyon, çok fazla olmuş be.biraz çaktırmadan yapın bari,tiksiniyorum.10 yıldır bunun için oy vermedim.

  • cafer
    20.07.2013 10:09:01

    ben ömrümde bu kadar yalaka bir insan görmedim yiğit bulut.... erdoğan başa geldikten sonra aramızın kötü olmadığı 1 tane müslüman devlet varmı acaba yok çümkü amerikanın çıkarları doğrultusunda hareket ediyor buraya yazıyorum emekli olduktan sonra amerikaya yerleşir kankisinin yanına

  • vatandaş
    20.07.2013 10:05:57

    ALLAH başbakanımızı bu mübarek ayın, günlerin, gecelerin, sevgili resulünun,kelamının ve yüce nurunun hürmetine başımızdan eksik etmesin inşallah, onu korusun ve muhafaza etsin. AMİN

  • osmanli torunu
    20.07.2013 09:49:24

    InsaAllah Allahin izniyle tüm dünya dize gelecek!!!

  • Benim olduğum yerde...
    20.07.2013 07:21:54

    Bu şiiri bir de Kılıçdaroğlu okusa diyorum. Yani okuyabilse hangi gönle ulaşabilir. Gönülden gelmez ki ulaşsın! Gaf üstüne gaf yapacağı da kesin:))

  • GERÇEĞİN GÜCÜ
    20.07.2013 07:13:37

    ooh ne ala memleket,afganistana asker gönder,irakın işgalinde amerikan askerlerine dua et,1 milyondan fazla insanın ölümüne sebeb ol,incirlik ve iskenderun limanlarını amerikaya aç,libyada natonun taşeronluğunu yap,suriyede amerikanın gönüllü askerliğine soyun,islam diyarlarında taş üstünde taş,gövde üstünde baş bırakma,islam medeniyetinin yer ile yeksan olmasına ortaklık et,bop eşbaşkanlığı yaparak abd ve siyonizmin değirmenine su taşı,yetimin fakirin fukaranın hakkı olan parayı faiz lobisine yılda 50 milyar dolar olarak ver,daha neler neler,ondan sonra bir şiirle işi kotar,Allah mühlet verir ama hiç bir zaman ihmal etmez.işte o zaman göklerden gelen kaderi herkes görecek.bu işler kıbleyi abd ye çevirmekle olmaz,kabeye çeviricen,Allaha çevirecen gerisi lafı güzar.

  • xt
    20.07.2013 07:11:01

    bulutun siyaset tarzı birine çok benziyor... ajitasyon, mağduriyet... milletvekili seçilir yakında jöleli

  • osman
    20.07.2013 07:10:17

    Bir insana yapılacak en büyük kötülük, onu yüzüne karşı övmektir.

  • Cesur Alperen
    20.07.2013 06:44:12

    Konuşarak insanları etkileme sanatını iyi biliyorlar , dini kullanarak siyaset yapmak kadar günah birşey yoktur ,zamanında o kadar kardeşimiz öldü ne yaptı Sayın Erdoğan ?

  • ay
    20.07.2013 06:30:37

    süper

  • ss
    20.07.2013 06:04:13

    tipe bak yaa

  • ramazan koçyiğit
    20.07.2013 05:35:50

    evet göklerde gelen bir karar vardır

  • 215 SEYİD
    20.07.2013 04:50:00

    OSMANLININ YİĞİDİ SEN DE BİLİYORSUN Kİ MEMLEKET İÇİN ÇARPIŞAN DEDELERİMİZ YARIN HAK DİVANIN DA O PAK ANLINI ÖPECEKTİR...DİLERİM DOSDOĞRU YOL DENEN O HAKKIN ÇİZDİĞİ YOLDAN AYRILMADAN BİR ÖMÜR YÜRÜ...

  • ÖZCAN
    20.07.2013 04:46:59

    İNSANLARIN DUYGULARINI SÖMÜREN YALAKA ŞARLATAN....

  • kocaeli
    20.07.2013 04:26:59

    yemin ediyorum ağladım...

  • ali
    20.07.2013 04:18:48

    kimin şiiri bu

  • Ellerinizden öpüyorum Sn Başbakan
    20.07.2013 04:08:19

    Sakın kader deme
    Kaderin üstünde kader vardır

  • Turan Türk
    20.07.2013 01:02:31

    Herkesin bir hesabı varsa Yüce ALLAH\\\'ımın da bir hesabı vardır. Bu sözü , bu sözü kendi çıkarları için kullananlar dahi unutmamalıdır.

  • Alem
    20.07.2013 00:38:23

    adam king ya yemin ederim.

  • yazgeçç
    20.07.2013 00:36:11

    Son şiiri dinleyince çok duygulanıyorum bu ne kadar güzel bir şiirdir böyle sırf bu şiiri okuması hatrına oy veririm bu adama

  • insan evladı
    20.07.2013 00:33:00

    bu yiğit bulut şüpheli biri bi şeyler var çözemedim...

  • En Sevgili..
    20.07.2013 00:23:37

    ne yapsalar boş, göklerden gelen bir karar vardır..

  • sıradışı
    20.07.2013 00:20:35

    helal be kıskanmalarının sebebi bu işte

  • almanya
    20.07.2013 00:07:25

    yigit bulut ekonomi basdanismani olursa vay bu ülkenin haline vay derim

  • Şevki
    19.07.2013 23:40:32

    Bukelemannn..

  • mustafa YERLİKAYA
    19.07.2013 23:18:50

    yaşasın , TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ ve hükümeti....

  • mehmet diyarbekırı
    19.07.2013 23:16:26

    bu gunlerıde gurduk ya allahım sana sonsuz hamdusenalar olsun

  • tarafsız
    19.07.2013 23:09:50

    işçilere ne olacak işçilere.Bu ülkede 6 milyon asgari ücretle calısan ınsan var. 2 milyon taseron işci var. Buyuyen ekonomi halka yansımıyor. elit kesimler zenginleştikçe zenginleşiyor. İşçi kesim hep fakir kalıyor. zulumler artıyor. Yazıklar olsun sizin gibilere.

  • dadaş selami
    19.07.2013 23:09:18

    bu memleket seni kalaya alıyorsa vay bu milletin başına gelene burnu kahverengili

  • MUSTAFA