Yetenek Sizsiniz Türkiye Hülya Avşar'ı ağlatan yarışmacı

2010-12-06 10:23:08

Yetenek Sizsiniz Türkiye Hülya Avşar'ı ağlatan yarışmacı Türkan

Kategori: Haber ve Televizyon

AYSUNNNN 01.01.1970 00:33:30
BEGENMEDİM BİDE HÜLYANIN AĞLAMASINA ANLAM VEREMİYORUM
Mimar 01.01.1970 00:33:30
Aysun hanım, salonda izleyen binlerce kişinin, TV den izleyen milyonlarca kişinin coşkusuna da anlam veremediniz mi acaba?
ali 01.01.1970 00:33:30
20 sene sonra turkiyenin resmi dili ingilizce olmazsa iyi bu ne ya heryerde ingilizce ...programda ingilizce sarki soyluyorlar 70 milyon turkiyede kac kisi anliyor ingilizce ..ben ingilizce sarkiya karsiyim..simdi uc bes kisi yazar ingilizce evrensil dil dunya onu konusuyor cok geri kafalisin felan pisman ...
aysunnn hanıma atfen 01.01.1970 00:33:30
Kedi uzanamadığı ciğer misali nasıl beğenmiyorsunuz anlamıyorum.
jury 01.01.1970 00:33:30
bu reyting kokan hareketler, cocugun sesi detone olup duruyor, kotu yani.cok sasirmis gibi yapiyorlar
yusoo 01.01.1970 00:33:30
ewt aynen aysun hanım
angoren 01.01.1970 00:33:30
abartılacak bişi yok. gırtlak var ama sesini kullanma yeteneği yok. dolayısıyla yeteneksizsiniz küçük hanım.
AŞKIM 01.01.1970 00:33:30
BENCE SÜPERDİ BİR ÇOCUKTAN BÖYLE BİR SES ÇIKMASI GURUR VERİCİ VE BENDE BİR KIBRISLI OLARAK GURUR DUYARIM AYSUN SENİNDE HİÇBİR ŞEYDEN ANLAMADIĞIN BUNDAN BELLİ BENCE... SEN SÖYLEYEBİLİRSEN BUYUR DA SENDE SÖYLE!!!
yasin 01.01.1970 00:33:30
Bu ne lan... neresi güzeldi anlamadım...
salih 01.01.1970 00:33:30
bu ne lan şimdi sesi güzelmi anlamadım neyini beğendiler, american idols e çıkan yetenekleri izleseler heraldeyer yerinden oynar neleri eliyolar burda ise beğenilene bak
salih alper 01.01.1970 00:33:30
tek kelime ile: berbat....
tamamen saçmalık 01.01.1970 00:33:30
hülya hanım illa yabancılar gibi olcam diye ırtmış kendini
iıygh iğrençsiniz yhaaa
Bora 01.01.1970 00:33:30
Bu ne eziklik Türkçemize ne oldu biri yabancı bir parça okuyunca yetenekli oluyor. birde o sahte gözyaşları insanı üzüyor herkes ikiyüzlülüğü görüyor ama...... kısaca bunu alkışlayanların Türk olduğundan şüphe duyuyorum.
hehehe 01.01.1970 00:33:30
salak şey zuhaha sese bak
Murat 01.01.1970 00:33:30
ingilterede türkçe şarkı okuyan bi ingiliz kızı olsaydı sanırım bi yeri ile gülerdi ingiliz...
Ata 01.01.1970 00:33:30
sacma sapan bir yorum, ve ne söyledigi anlasilmayan bir lehce,...
CANNN 01.01.1970 00:33:30
BENCE HÜLYA HANIM SİZ GECEN GENCLİGİNİZE AGLIYORSUNUZ YOKSA ŞARKININ AGLANACAK Bİ TARAFI DA YOK EMİNİM SÖZLERİNİDE ANLAMADINIZ.
gazi antep 01.01.1970 00:33:30
ANLAMA VEREMEDİGİM HERKES TÜRK DİLİMİZE ÖNEM VERİRKEN BİZNİYE YABANCI DİLE VERİK BİRDE KOCAMAN HÜLYA HANIM AGZI AÇIK KALMIŞ AGLAMIŞ YAZIK ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKK
öztürk 01.01.1970 00:33:30
eeeeyyyy hülya avşar sen onun ne dediğini anlıyormusun?tüylerin diken diken oldu..doğudan bi garip gelse orda bi türkü söylese kesin şivesiyle dalga geçerdin..ne dediği bile anlaşılamayan karga sese neden bu kadar heyecanlandın ve ağladın..bu kadar sahtekarlık ve gösteriş delisi olma..zaten sana ve ordaki ekibine bu yakışır..yalakalar....
Mustafa Cevahir 01.01.1970 00:33:30
Süperr Bir Sess
hasan 01.01.1970 00:33:30
3 dk da bi insanın yeteneği olup olmadığını seçiyosun ee 35 yıl geçti biz hala senin ne yeteneğin olduğunu çözemedik be ablam? :D
ERTAN 01.01.1970 00:33:30
TEK KELİMEYLE MÜKEMMELDİ DİL İ NE OLURSA OLSUN 11 YAŞINDA BÖYLE BİR SESE SAHİP OLMAK HERKEZE NASİP OLMAZ BİDE UKALALIK YAPMANIN HİÇ ANLAMI YOK BU KIZI BEĞENMEYEN HİÇ Bİ ŞEYDEN ANLAMIYORDUR DEMEK YAZIK

ayy 01.01.1970 00:33:30
ses falan yok ya ortada çocuk detone olup durmuş bağırıyor anca
ALAS 01.01.1970 00:33:30
ŞİMDİ GÜZEL OLSA CİDDEN HELAL OLSUN GÜZEL SESİ VAR DERSİN ;AMA PROGRAMI İZLEDİM ORADA BEYENMEDİM TEKRAR İNTERNETTEN BAKTIM BOZUK PLAK GİBİ SESİ ÇIKIYO.O MÜZÜĞİ DİNLEYİNCE İNSANIN KULAĞINI OKŞAMADIĞI GİBİ Bİ AN ONCE KAPATMAK İSTİYOSUN.
Alemci 01.01.1970 00:33:30
Eleştiren arkaşların kaçında böyle bir sesi olan 11 yaşında bir çocuğu var?
MEHMET 01.01.1970 00:33:30
Hülya avsarın neyetenegini gördükki baksana kulakları bozulmuş galiba ne dinlidigini bilmiyor :D 4 ever acun
seher 01.01.1970 00:33:30
mashaAllah ses tellerine
fakat ses titremeleri hic begenmedim :)
papiks 01.01.1970 00:33:30
ajdarın giripte kazanacağı bi programda..sözde acunun bulacağı yeteneksizlerin programı.her ingilizce şarkı söyleyen insanlar bizin kulağımıza iyi geliyor olsada türkiyede ki çoğu insanu ekran başına kitleyen bu programın ...... :D anladın sen onu
Semâ Nur 01.01.1970 00:33:30
Keske ismine yakisir sekilde Türk gibi Türkü okusaymis. Ne ismine nede soy ismine laik bir kiz. Yazik etmisler.
Onur 01.01.1970 00:33:30
Keske son okudugu sarkinin sözlerinide bilseydi. Herhalde zevkle söylemez utancla evine kacar giderdi!

Rezil ediyorlar cocuklari buralarda!