Yaşar Nuri'den kurban açıklaması

2011-11-04 15:50:30

Yaşar Nuri'den kurban açıklaması

Kategori: Video Haber

isimsiz 01.01.1970 00:00:00
adam cuma günü program yapıyor diyor önceden çekilir cuma günü yayınlanır nebiliyorsun cumaya gitmediğini
Hue 01.01.1970 00:00:00
doğruları duymak işlerine gelmeyenler kendilerini bu işin yıllarca köküne inecek şekilde ilimini yapmış insandan daha bilgili sanırlar :)) bilgili ve dalında uzman kişiye ukalalık yapan cahilden daha gülünç bir şey olamaz dünyada.
ulubeyli 01.01.1970 00:00:00
kurbanda kan akması sart nuri hoca..bunu böyle bil..kevser suresinin tefsirine bak bi istersen
erhan gülsuna 01.01.1970 00:00:00
yahu adam günah çukuruna batmış gidiyo cuma namazı vakti orada program yapıyo bu nasıl bir adam ben anlamıyorum kime neye hizmet ediyolar yahu ALLAH ıslah etsin.
Serap 01.01.1970 00:00:00
Hoca açıkca söylemiş, hayvanı en acısız yöntemle şoklayarak kesin, kesemezseniz verin parasını bir işe yarasın, hayvanda bari acı çekmesin. Dinimizde insanlara acı çektirmemek, şefkat, merhamet varda hayvanlaramı yok. tabi işimize geliyor demi hayvanı yemek için,acı çektirerek öldürmek. Sonrada dine işaret etmek. Birde işgüzarlık yapıp ayeti işaret ediyorlar. Biraz peygamber efendimiz gibi düşünmeye çalışın.
nihat yesil 01.01.1970 00:00:00
mali durumu olan muminlerin kurban kesmesi bizim mezhebimizde vaciptir,diger mezheplerde ise guclu bir sunnettir.
agul 01.01.1970 00:00:00
kevser suresini bilmiyor da nasıl profesör olmuş
ali 01.01.1970 00:00:00
bu adam dini kendı keyfiyetıne göre yorumluyo her ilahiyatı bıteren dini iyi yorumluyacak dıye bır kayde yok yaşar nuri bariz örnegi
veysel yalçın 01.01.1970 00:00:00
neyse boşver kayde değer alınmaz bu adamda ama şunuda söylemek isterim bu geri zekalı şahsiteyete ben ilahiyat okumadım ama bunu bilmek için ilahiyat okumak gerekmez;her ibadetin kendine göre bir düzeni var sen kurban bayramında gitip bağış yaparsan hani kurban bayramı ? sen namazı kılmayıp sadece hacca gidip oruç tutabilirmisin herşeyin yeri ayrıdır bunun yeri ayrıdır bre akıllı nuriii
tuğberk 01.01.1970 00:00:00
sizin gibi cahiller yaşar hoca gibi mübarek bir insanı anlayamazlar sizler cahilsiniz yaşar hoca bu ülkede dini bilen en iyi adam sizona kurban olun
selcuk 01.01.1970 00:00:00
bu adam tam bir geri zekali
yakup sayat 01.01.1970 00:00:00
şöhret insanı ne hallere getirşiyor be hocam seni iyi tanırdık daha iyi tamamıza yatdımcı oldun sağol.şöhret afettir sözü çok doğru imiş
konyalı 01.01.1970 00:00:00
saçma sapan konuşuyo ya bide çıkarmışlar bunu konuşturuyorlar kökenine bakmak lazım bunun bi aslı ne acaba çok merak ediyorum
MEHMET HOCA 01.01.1970 00:00:00
Güzel dinimizin güzel yüzünü gösteren Yaşar Hoca'nın ağzına sağlık...
oo 01.01.1970 00:00:00
Yaw sen git gençlerle nuri alçoluk oyna...gazozlarına ilaç falan kat, milletin kafasını bulandırma
yaşarsevmez 01.01.1970 00:00:00
Bu fetvasına ayet, hadis veya nerede bir delil var, onu da söyleyebilse...
Yaşar 01.01.1970 00:00:00
Sana inadına kurban keseceğiz.
SD 01.01.1970 00:00:00
bi tarafım ve kenarı :D
ÖREN 01.01.1970 00:00:00
*** SİZİN HANGİ DALDA OYNADIĞINIZI HALA ÖĞRENEMEDİM
* GENÇ EŞ SİZDE
* SİYASET SİZDE
* PAPARAZİLİK SİZDE
xlxxmen 01.01.1970 00:00:00
Kevser S
kerem 01.01.1970 00:00:00
he oldu ozaman haşa sen herşeyi peygamber efendimizden haz.ali ebubekir osman dan çok daha iyi biliyon dimi yaşar efendi senin kuruluşun yok hatta yatacak yerin yok bir sürü insanının vebalinin altında ezileceksin...
ramazan 01.01.1970 00:00:00
ne saçmalıyon sen peygambermi oldun.
ekrem 01.01.1970 00:00:00
nuri gene saçmalıyon.
gülelitay 01.01.1970 00:00:00
çaptan düştükçe abuk subuk konuşuyor kendini hoca zannediyor