KATEGORİLER

Yaşar Hoca'nın Saba Tümer'deki Atatürk ve Kuran sözleri

Yaşar Hoca'nın Saba Tümer'deki Atatürk ve Kuran sözleri video izle
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • ayse
    13.01.2012 12:20:34

    hocom fatihayi okurken en sonunda amin dememiz gerekiyormu yani namazkilarken namazi nasil dosdoru kilariz bizlere orda tarif ederseniz sizlere cok minnetter kaliriz ne olur bizlere yardim edin saglicakla kalin

  • yabANCI
    18.12.2011 08:05:04

    bir yerde haklı, ben hütbede bir vakfın 3 imamlardan kuransız hütbe okuduğunu şahid oldum

  • bortacina
    18.12.2011 00:24:52

    İslam Alemi bunun gibi kur\\\'ana göre konuşanlar ile aydınlanacak. Cemaatlerin tek tutunduğu hadis yalanları çünkü onlar insan yazması. Allahın gönderdiğine gelince bütün yalanları ortaya çıkıyor. Onun içinde Yaşar hoca gibilerini sevmiyorlar.

  • almula
    17.12.2011 08:53:40

    ıslam alemı bunun gibi din alimlerı diye geçinen insanlarlamı aydınlanacak :)

  • ozan mert
    17.12.2011 01:54:02

    kızması az bile.Hani bir söz vardır.\\\"tiyatroda en çok gülenler bedava girenlerdir\\\" diye.Bir bakın hele dini önderim diyen tarikat cemaat şeyh şıh liderlere muhakkakki soylarında soplarında ermenilik yahudilik rumluk vardır.Din e sığınarak gizleniyorlar.Ve çıkarları olmasa allah bile demezler.Bu kadar eminim işte.Bu insanların peşinden gidenlere ne denir? cevap: evrimini tamamlıyamamış tek hücreli korteksi alınmış beyinleri rafa kalkmış insan bozuntuları.Bu dincilere atatürk bile yetmemiş ki 90 yıl sonra türediler.

  • melıke
    17.12.2011 01:38:44

    gercekten acınası bu adama ıı yorumle atıyorlar hadısı yalanlıyan adam bu ya bırakn neyn pesındesınz sahtekar bu adam

  • harun kartal
    17.12.2011 00:03:49

    ulan müptezel, Kur-an da namaz kıl yazar ama nasıl kılacagın yazmaz, onuda hadis-i şeriflerleden öğrenirsin.. sen masonların bir ürünüsün, sadece medyada görülmüşsün bikere camiden çıkarken görmedik, din konusunda ahkam kesip durma, ona( islamiyete ) kimse birşey yapamaz. onun koruyucusu ALLAH (C.C.) dür. iblis.

  • hanife coban
    16.12.2011 23:18:22

    sayın yaşarnuri öztürk size bunca yanlış sözler yazılmış gercekten esef duydum çokyazık insanlarımızın bazıları hadlerini fazlasıyla aşmış ama siz bizim imamı azamımızsınız siz kaleminizle ve yorumlarınızla bizleri aydınlatıyorsunuz değerli insan ebu hanife gibi iyiki varsınız allahım size sağlık afiyet versin sizi başımızdan eksik etmesin ciğer yiyen hind cocukları malesef her zaman bilincsizce saldıracaklar keşke sizdendaha çok olabilseydi hocam lütfen kendinize iyi bakın siz bizlere çok gereklisiniz bende 15 kitabınız bulunmakta siz yazdıkca bunlar coğalacak allaha emanet olun yaradanım sizleri korusun .

  • cum
    16.12.2011 22:12:58

    YALANMI KARDESIM ? dinden beslenen asalaklar sayesinde islam anlasilmaz olmus kurandan anlatmak islerine gelmiyor

  • ömer
    16.12.2011 22:09:36

    delikanlı adam. her kelimesine imzamı atarım.

  • süleyman çelik
    16.12.2011 22:02:08

    bu nuri var ya nuri , nuri alçodan daha kötüdür. niçin mi hiç olmasa nuri alço dizideki rollerini açık açık yapıyordu. ama bu ikiyüzlü mü ne anlamadım ki. by

  • asdf
    16.12.2011 21:27:34

    adam yanılş ne demişki gayet doğru konuştu her kelimesiyle

  • memo
    16.12.2011 20:39:18

    Helal sana Hocam büyüksün.Allah yolunu her yerde açık etsin.Sen Molla cahil tipleri ciddiye alma .süpersin hocam

  • musti
    16.12.2011 20:38:14

    yahu bu admi cikartmayin artik yoksa show tv ye bakmiyacaz bu kim ya

  • alfonso santos
    16.12.2011 20:13:35

    hocam ağzına sağlık..sen ve birkaç kıymetli din alimi daha var..halkımızın sizlerin bilgilerini almaya ihtiyacı olduğu kanaatindeyim.başarılar dilerim.

  • murat
    16.12.2011 20:05:20

    büyüksün hocam

  • yaşar
    16.12.2011 19:20:51

    Hadisi bırak, Kur

  • Faruk
    16.12.2011 19:13:53

    Mustafa İslamoğlu\\\'nun Yahudileşme Temayülü kitabında 19 mucizesinin kofti olduğu çok güzel anlatılmış. Hatta 23 sayısını Atatürk\\\'ün hayatında birçok önemli olayla bağdaştırarak mucize adı altında yapılan saçmalıklara güzel bir cevap vermiş.

  • ZEKO
    16.12.2011 19:10:06

    HELAL SANA HOCAM.BURAYA YORUM YAZANLARDA AYNEN SENİN DEDİĞİN KÖR CAHİL KİŞİLER.BUNLAR DİNİ DEDELERİNİN BİLMEDİĞİ KISIR CAHİL MİRASINDAN ALMIŞLAR

  • CÜBBELİYE ACIYORUM BU ARADA...! :)
    16.12.2011 18:58:33

    BU ULKEDEKI GERCEK BIR DIN ADAMI...ÇEKENE YADA ÇEKEMEYENE AMA BU BOYLE....

  • yaşar
    16.12.2011 18:57:51

    Uydurma bir söze hadis demek ne kadar yanlış ve tehlikeli ise, hadis kitaplarındaki veya İslam âlimlerinin kitaplarındaki hadis-i şerifleri de inkâr etmek o kadar yanlış ve tehlikelidir. Kıyamet alametlerini bildiren her birisi bir mucize olan hadis-i şeriflerden üçü şöyledir:
    (Hadisi bırak, Kur

  • Mustafa Kazım GÖKTAŞ
    16.12.2011 18:54:45

    Saçmalamış bence ben bu adamın bahsettiğini hiç görmedim.Hadisten bahseden Kurandanda bahseder.Allah aşkına hangi sahih hadis Kuranla çelişiyorki bir tane gösterin bana bir tane.Bu aralar bu moda oldu hadis inkar etmece.Kuranı kerim ne kadar varsa hadislerde o kadar vardır. Bu alimelere söz söyleyenlere bir ayet gösteriyorum

  • levent
    16.12.2011 18:50:42

    aynen!

  • aklı selim
    16.12.2011 18:38:40

    eşref sende mi ümeyyeoğullarındansın kardeş. Muaviye akraban mı?

  • müslim
    16.12.2011 18:36:56

    adınız kısmına Hakimiyet Allahın diyen zındık. Ne zaman adın Hakimiyet Allah ın oldu. Allahtan kork.

  • antakyalı
    16.12.2011 18:31:21

    allahına kurban senin yaşar hoca islamı en gerçek haliyle sen anlatıyorsun

  • mustafa
    16.12.2011 17:56:10

    bu adamın ne mal olduğu belli kendinizi yormayın birde hoca diye hitap etmeyin islam düşmanına

  • aptallaştırıyorlar dikkat
    16.12.2011 17:53:39

    çok doğru söylemiş. geçen gün cumada hoca müslüman parasız olmalı mealinde bişiler söyledi ve örnek verdi. PEYGABERİMİZ ÖLDÜĞÜNDE YAHUDİ HABER GÖNDERMİŞ, PEYGAMBER BENDEN BORÇ ALDI BENDE ŞU EŞYASINI REHİN ALMIŞTIM, PARASINI ÖDERSENİZ VEREYİM DEMİŞ. yani akıl var mantık var sizce böyle bişi olabilirmi. uydur uydur müslümanları kandır bir lokma bir hırkaya muhtaç yap.

  • CİHAN
    16.12.2011 17:51:52

    Bu hocayı sevmeyen çoktur...Bütün sakallı tayfası bu adama gıcıktır..Ama her nedense hiçbiri karşısına çıkıp bu adama bişey söyleyemez...Madem bu adam sahtekar, biri çıksın dersini versin ozman...Siz sünnet diye Emevi uydurmalarına inanmaya devam edin...

  • özgür
    16.12.2011 17:28:38

    hocam tebrik ediyorum. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.

  • HAKİMİYET ALLAH IN
    16.12.2011 17:28:31

    Bu adam zındığın teki.Nİşantaşı hocasından da başka yorum beklenmezdi zaten.

  • melike
    16.12.2011 16:58:02

    bu adamdan gercekden de suphe edıyorm gercek mumın mı deıllmııı

  • anka
    16.12.2011 16:45:30

    hadi lan ordan benim nabamda dinci ve kuranı kaç kere hatim etti.ayrıca bahsr varım senden daha çok sureyi ezbere biliyordur ve yatmadan mutlaka okur ama aynı zamanda babam çok sosyaldirde.cübbe sarık giymez ama benim babam tam bir dindardır.sen belkide kendini anlatmışsındır.tamam işine gelenlerin dini kullandığı konusunda haklısın.ama diğerleri boş.sen hocaysan...

  • naci dertlioğlu
    16.12.2011 16:39:14

    noldi yaşar amca ? yeni sevgilinin gözüne girme telaşımı sardı...uzun zamandır hezeyanlarını göremez olmuştukta...

  • Gerçek Demokrat
    16.12.2011 16:23:54

    CUMHUR sende hocanla aynı kafadasın aynı yoldan devam et!

  • cihat g...
    16.12.2011 16:12:21

    kıyamet alametisin yasar nuri

  • Ağzına sağlık
    16.12.2011 16:02:56

    Yaşar hoca ağzına sağlık

  • CUMHUR
    16.12.2011 16:01:17

    Yaşar hoca doğruları söylüyor. Camilerde hep hadisi şeriflerden bahsediliyor ama hadisi şeriflerin hangisi doğru bilinmiyor. Kuran-ı Kerimde böyle değil açarsın mealini okursun. Yaşar Hoca insanların gözünü açmıştır. Arapça okunan ayetlerin ne dediğini anlamak için türkçeleştirilmesi lazımdır. Yoksa papağan gibi anlamadan okumak cahilliktir.

  • Eşref
    16.12.2011 15:59:17

    çOK PROFESYONELCE , HADİSİ ŞERİFLER HAKKINDA ŞÜPHE UYANDIRIYOR...
    HADİSİ ŞERİFLER DEVREYE GİRERSE SAHTEKARLIKLARI ÇIKIYOR ORTAYA...

  • arda
    16.12.2011 15:53:21

    saba tümerin programı kaçta cuma saatine denk gelmiyormu yaşar hoca cumadan sonramı çıkıyor yoksa cumaya gitmiyormu merak ediyorum

  • Mehmet.
    16.12.2011 15:50:41

    Hoca doğru söylüyor ama ben asıl Sabah hanımı tebrik ediyorum tek kelime etmeden efendice ve tatlı tebessümlerle ne güzel dinledi ya ilk defa şahid oluyorum bu güzel manzaraya.

  • KARA KULE
    16.12.2011 15:44:47

    bu adam nasıl oluyorda bu kadar ilmine rağmen yanlış yerde duruyor. İBRETLİK BİR DURUM.

  • Hoca
    16.12.2011 15:23:19

    Unutmayın bu memleketde ne duymanız gerekiyorsa onu duyar ne görmeniz gerekiyorsa sadece onu görürsünüz yıllarca canakkale zaferiyle avutulduk el oglu dünyanın her hangi bir noktasını 27 dakikada sesden 5 kat daha hızlı silahlar üretmiş ve vuracak güce gelmişken biz hala ataturke laf soylemiş yok ondan pirim yapmış yok sövmüşlerle uğraşıyoruz dünya nufusu 7.5 mil. ulaşmış aralığın 15i 2 defa yağmur yağmış durumda bana göre 20 yıla kalmaz 3.dünya savaşı cıkar biz hala bunlarla uğraşıyoruz..

  • arda
    16.12.2011 15:08:55

    din diye ortaya çıkanlar dinlesinler öğrensinler, gerçi onlar din üzerinden rant peşindeler..

  • fikret
    16.12.2011 15:06:05

    ulan yaşar herkes yalancı düzenbaz bi tek sen ve atatürk doğru

  • Cihan
    16.12.2011 15:02:21

    sahte atatürkçüleri atatürklü çıkarlarına alet eden müslüman düşmanlarını da TENKİT ETMİŞ hoca, bunu niye manşete çekmiyorsunuz da, cımbızla laf alıp millet galeyana geliyor burada?

  • rüknettin
    16.12.2011 14:59:24

    hoca doğru söylüyorsun be. Tebrik ederim.

  • alper bozbıyık
    16.12.2011 14:42:07

    sana sadece ULAN yaşar diyorum... sünnet düşmanı adam... Mealini de okuduk... senin ne mal olduğun her yerde belliii

  • ilker
    16.12.2011 14:27:49

    süper bir din adamı,doğru bir insan!!!

  • sifil
    16.12.2011 14:26:43

    sen önce sana yazılan reddiyelere cevap ver! oraya çıkıpta avamın aklını çelme! senin yatacak yerin yok bu dünyada!

  • süleyman erdal
    16.12.2011 14:00:26

    yıllarca siyaseti dine alet ediyorlar vaazları verip siz kendiniz gidip birzat chp\\\'den milletvekili oldunuz nerden oldunuz efendim chpden ezanı türkçe okutan camileri ahıra çeviren işine geldiği zamanda çarşaflılara rozet takıp yarı yolda çarşaflarını yırtarak otobüsten attıkları chpden bizim senin gibi kuş beyinlilere ihtiyacımız yok gerçi o beyni kuşa taksalar o bile ters uçar ya neyse....

  • süleyman erdal
    16.12.2011 13:56:13

    berrraq senin evrimden bahsederek evrimci ve darvinist bir yapıya yada inanışa inandığın belli evet bizler meymunların bir yerden geldiğine inanırız biz ayeti kerimede dediği gibi biz onların içlerinden bir kısmını meymuna çevirdik ayetinden yola çıkarak lanetlenmiş insanlardan bahseder işte sende o bizim inanaşımıza göre onlardan oldun olacaksın

  • türkiye sana inanmıyor
    16.12.2011 13:54:42

    munafık yaşar!! videoda kendini anlatıyo kuranı en az okuyan dincilermiş kendisi zaten dinci; dindar değil,,suratında nur kalmamış iki sene önce biraz daha insana benziyodu bu yalancı.. şimdi allah onuda bırakmamış..
    .

  • korhan
    16.12.2011 13:48:25

    bu durumda imamı azam bu herif mi oluyor. yok daha neler.

  • SÜLEYMAN ERDAL
    16.12.2011 13:47:10

    sayın ulan hocam senin eşinin başı açık diye o devamlı elinde gösterdiğin kurandaki ayeti inkar edip islamda örtünme yok diyerek baş örtüsü türban eşarp adına ne derrseniz deyin inkar ettiniz sizler sosyete imamı hocasısınız o şom ağzına ne peygamberimizi nede imamı azamı alma sizler yezidlersiniz

  • artık ne söylediğinin önemi yok
    16.12.2011 13:46:25

    yaşar hoca kredisini çoktan tüketti

  • barrraq
    16.12.2011 13:43:20

    şu adama küfür edenler keşke görüntülü yorum yapsa da tiplerini görsek.yorumları yorum değil ama yapıyorlar işte,tipleri daha beterdir yorumlarından evrimi tamamlanmamış insanlar.beyin bedava dimi konuşun.

  • CooL
    16.12.2011 13:40:48

    helal hocaya..dobra dobra söylüyor.

  • selim emre
    16.12.2011 13:37:15

    asıl sen kimsin ulan senin gibi din düşmanı var mı sne git onu kırıştırdığı sekreterlerine anlat sen din adamı değilsin sen o dincileri kurban ol ... heriff sana daha çok laf sayardımda ben senin gibi seviyesiz değilimmbr /

  • kk
    16.12.2011 13:36:57

    yobaz adam

  • ahmet
    16.12.2011 13:34:39

    hocam helal olsun...bir kaç tane daha nuri öztürk bu dinsiz emevilerin hakkından gelir....allahına kurban senin hocam

  • Simy@cı
    16.12.2011 13:34:01

    Bence çok Doğru Konuşmuş .. Bazı Yorummlara Bakıyorumda Boş İnsan Geçekten Çok ..

  • ARARAS
    16.12.2011 13:32:41

    İŞTE GERÇEK DİN ALİMİ DEVAM HOCAM ANCAK SEN ÖĞRETİRSİN BU İŞİ YOKSA DİĞERLERİ BOŞ

  • xxx
    16.12.2011 13:30:25

    istifa eden senin gibi oluyor ise iyi valla.. sen kendini ebu hanife ile falan karşılaştırma

  • Yunanistanli
    16.12.2011 13:22:05

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • ömer
    16.12.2011 13:21:09

    haber başlığı ne böyle ya ne hadisi ulan?? insanların illa ki videoyu izlemesi mi gerekiyor lafın gercek anlamını öğrenmek için...!!! söylediği sözleri doğruluyorum her ne kadr kendısını pek sevmesemde.

  • ekrem
    16.12.2011 13:16:43

    senin niyetin sunnette ve peygamberde insanlari supheye dusurmek unutmaki o suphe kuranda supheye goturur.

  • REALITE
    16.12.2011 13:14:14

    HOCAM SENIN ALLAHINA KURBAN

  • faruk