Yaşar Hoca'nın Saba Tümer'deki Atatürk ve Kuran sözleri

2011-12-16 14:26:00

Yaşar Hoca'nın Saba Tümer'deki Atatürk ve Kuran sözleri video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

ayse 01.01.1970 00:00:00
hocom fatihayi okurken en sonunda amin dememiz gerekiyormu yani namazkilarken namazi nasil dosdoru kilariz bizlere orda tarif ederseniz sizlere cok minnetter kaliriz ne olur bizlere yardim edin saglicakla kalin
yabANCI 01.01.1970 00:00:00
bir yerde haklı, ben hütbede bir vakfın 3 imamlardan kuransız hütbe okuduğunu şahid oldum
bortacina 01.01.1970 00:00:00
İslam Alemi bunun gibi kur'ana göre konuşanlar ile aydınlanacak. Cemaatlerin tek tutunduğu hadis yalanları çünkü onlar insan yazması. Allahın gönderdiğine gelince bütün yalanları ortaya çıkıyor. Onun içinde Yaşar hoca gibilerini sevmiyorlar.
almula 01.01.1970 00:00:00
ıslam alemı bunun gibi din alimlerı diye geçinen insanlarlamı aydınlanacak :)
ozan mert 01.01.1970 00:00:00
kızması az bile.Hani bir söz vardır."tiyatroda en çok gülenler bedava girenlerdir" diye.Bir bakın hele dini önderim diyen tarikat cemaat şeyh şıh liderlere muhakkakki soylarında soplarında ermenilik yahudilik rumluk vardır.Din e sığınarak gizleniyorlar.Ve çıkarları olmasa allah bile demezler.Bu kadar eminim işte.Bu insanların peşinden gidenlere ne denir? cevap: evrimini tamamlıyamamış tek hücreli korteksi alınmış beyinleri rafa kalkmış insan bozuntuları.Bu dincilere atatürk bile yetmemiş ki 90 yıl sonra türediler.
melıke 01.01.1970 00:00:00
gercekten acınası bu adama ıı yorumle atıyorlar hadısı yalanlıyan adam bu ya bırakn neyn pesındesınz sahtekar bu adam
harun kartal 01.01.1970 00:00:00
ulan müptezel, Kur-an da namaz kıl yazar ama nasıl kılacagın yazmaz, onuda hadis-i şeriflerleden öğrenirsin.. sen masonların bir ürünüsün, sadece medyada görülmüşsün bikere camiden çıkarken görmedik, din konusunda ahkam kesip durma, ona( islamiyete ) kimse birşey yapamaz. onun koruyucusu ALLAH (C.C.) dür. iblis.
hanife coban 01.01.1970 00:00:00
sayın yaşarnuri öztürk size bunca yanlış sözler yazılmış gercekten esef duydum çokyazık insanlarımızın bazıları hadlerini fazlasıyla aşmış ama siz bizim imamı azamımızsınız siz kaleminizle ve yorumlarınızla bizleri aydınlatıyorsunuz değerli insan ebu hanife gibi iyiki varsınız allahım size sağlık afiyet versin sizi başımızdan eksik etmesin ciğer yiyen hind cocukları malesef her zaman bilincsizce saldıracaklar keşke sizdendaha çok olabilseydi hocam lütfen kendinize iyi bakın siz bizlere çok gereklisiniz bende 15 kitabınız bulunmakta siz yazdıkca bunlar coğalacak allaha emanet olun yaradanım sizleri korusun .
cum 01.01.1970 00:00:00
YALANMI KARDESIM ? dinden beslenen asalaklar sayesinde islam anlasilmaz olmus kurandan anlatmak islerine gelmiyor
ömer 01.01.1970 00:00:00
delikanlı adam. her kelimesine imzamı atarım.
süleyman çelik 01.01.1970 00:00:00
bu nuri var ya nuri , nuri alçodan daha kötüdür. niçin mi hiç olmasa nuri alço dizideki rollerini açık açık yapıyordu. ama bu ikiyüzlü mü ne anlamadım ki. by
asdf 01.01.1970 00:00:00
adam yanılş ne demişki gayet doğru konuştu her kelimesiyle
memo 01.01.1970 00:00:00
Helal sana Hocam büyüksün.Allah yolunu her yerde açık etsin.Sen Molla cahil tipleri ciddiye alma .süpersin hocam
musti 01.01.1970 00:00:00
yahu bu admi cikartmayin artik yoksa show tv ye bakmiyacaz bu kim ya
alfonso santos 01.01.1970 00:00:00
hocam ağzına sağlık..sen ve birkaç kıymetli din alimi daha var..halkımızın sizlerin bilgilerini almaya ihtiyacı olduğu kanaatindeyim.başarılar dilerim.
murat 01.01.1970 00:00:00
büyüksün hocam
yaşar 01.01.1970 00:00:00
Hadisi bırak, Kur
Faruk 01.01.1970 00:00:00
Mustafa İslamoğlu'nun Yahudileşme Temayülü kitabında 19 mucizesinin kofti olduğu çok güzel anlatılmış. Hatta 23 sayısını Atatürk'ün hayatında birçok önemli olayla bağdaştırarak mucize adı altında yapılan saçmalıklara güzel bir cevap vermiş.
ZEKO 01.01.1970 00:00:00
HELAL SANA HOCAM.BURAYA YORUM YAZANLARDA AYNEN SENİN DEDİĞİN KÖR CAHİL KİŞİLER.BUNLAR DİNİ DEDELERİNİN BİLMEDİĞİ KISIR CAHİL MİRASINDAN ALMIŞLAR
CÜBBELİYE ACIYORUM BU ARADA...! :) 01.01.1970 00:00:00
BU ULKEDEKI GERCEK BIR DIN ADAMI...ÇEKENE YADA ÇEKEMEYENE AMA BU BOYLE....
yaşar 01.01.1970 00:00:00
Uydurma bir söze hadis demek ne kadar yanlış ve tehlikeli ise, hadis kitaplarındaki veya İslam
Mustafa Kazım GÖKTAŞ 01.01.1970 00:00:00
Saçmalamış bence ben bu adamın bahsettiğini hiç görmedim.Hadisten bahseden Kurandanda bahseder.Allah aşkına hangi sahih hadis Kuranla çelişiyorki bir tane gösterin bana bir tane.Bu aralar bu moda oldu hadis inkar etmece.Kuranı kerim ne kadar varsa hadislerde o kadar vardır. Bu alimelere söz söyleyenlere bir ayet gösteriyorum
levent 01.01.1970 00:00:00
aynen!
aklı selim 01.01.1970 00:00:00
eşref sende mi ümeyyeoğullarındansın kardeş. Muaviye akraban mı?
müslim 01.01.1970 00:00:00
adınız kısmına Hakimiyet Allahın diyen zındık. Ne zaman adın Hakimiyet Allah ın oldu. Allahtan kork.
antakyalı 01.01.1970 00:00:00
allahına kurban senin yaşar hoca islamı en gerçek haliyle sen anlatıyorsun
mustafa 01.01.1970 00:00:00
bu adamın ne mal olduğu belli kendinizi yormayın birde hoca diye hitap etmeyin islam düşmanına
aptallaştırıyorlar dikkat 01.01.1970 00:00:00
çok doğru söylemiş. geçen gün cumada hoca müslüman parasız olmalı mealinde bişiler söyledi ve örnek verdi. PEYGABERİMİZ ÖLDÜĞÜNDE YAHUDİ HABER GÖNDERMİŞ, PEYGAMBER BENDEN BORÇ ALDI BENDE ŞU EŞYASINI REHİN ALMIŞTIM, PARASINI ÖDERSENİZ VEREYİM DEMİŞ. yani akıl var mantık var sizce böyle bişi olabilirmi. uydur uydur müslümanları kandır bir lokma bir hırkaya muhtaç yap.
CİHAN 01.01.1970 00:00:00
Bu hocayı sevmeyen çoktur...Bütün sakallı tayfası bu adama gıcıktır..Ama her nedense hiçbiri karşısına çıkıp bu adama bişey söyleyemez...Madem bu adam sahtekar, biri çıksın dersini versin ozman...Siz sünnet diye Emevi uydurmalarına inanmaya devam edin...