KATEGORİLER

Uğur Dündar Star Tv Ana Haber

Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • Hatice İŞCANOĞLU -Rumuz(Sarı)
    08.07.2011 17:53:42

    Saygıdeğer Uğur Dündar doğru yoldan dönen kaybeder. Her insan yaşadığını bilir ve de nağmertlerle mücadele etmek kılay değil. Bunu Uğurcan sen çok iyi bilirsin. Sen ve senin gibi insanların değeri benim için vazgeçilmezdir. Gündemde kalmak doğru yoldan geçer. Elbette Üslübun çoğu insandan çok çok farklı ve çok değerli. Sana saygım büyük. Unutma İnsan ve her türlü canlı dostusun.

  • gülfer
    02.06.2011 14:02:43

    uğur abi ergenekonla meşgul sizi kaaile almıyor canlarım

  • adil sert
    01.01.1970 00:33:30

    ugur abi;kış geldi ama bizim okulda kaliröferler hala yakılmadı neden olarakta dagalgaz bırakılmıyormuş bi ilgilenirseniz seviniriz okul çok soguk diyarbakır şehmus sultan tatalıcı saglık meslek lisesi ilgilenirseniz seviniriz

  • osman kaya
    01.01.1970 00:33:30

    uğur bey size anlatacağım gerçek doğru ve belgeleriyle kanıtlarıyla haber sunacağım gerçek gençlerimiz evli olsun bekar olsun insanımız neden yanlış yolara baş vuruyo ben henüz o şeytanın tuzağına düşmedim sabrımı kaybetmedim kaybetmek üzereyim bunu size kendimden kanıtlamak istiğyorum kanıtlarım ve haberlerim var beni mutlaka dinle uğur bey din hocalarımız imam müftülerimiz hatta tüm dünya duymalı dinlemeli vatandaşlarımız uyanmalı uyandırmamız lazım saygılar haberler bende

  • ITIRAF DENGIR
    01.01.1970 00:00:01

  • nebahat
    01.01.1970 00:00:29

    merhaba benim ve bütün mahalle sekinleri çok zor durumdayız mahallemize baz istasyonu kurdular 2912sokak no 14 numaralı ahmet yeşilyurt adlı kişinin apartmanının üstüne baz istasyonu kuruldu mahalle olarak imzamızı topladık gereken yerleere başvurduk ama polis ekibi yardımı ile baz istasyonunu burnumuzun dibi ne kurdular evler burda birbirine çok yakın ve 2 3 katlı evler var burda çoğğu müstakil evler lütfen yardım edin ve sesimizi duyurmamıza yardım edin

  • batuhan ergin
    01.01.1970 00:00:25

    sayın ugur bey sıze m.ali brand beyefendıye sımdıye kadar tarafsız yayıncılık yapıyosunuz dıye cok guvenmıstık.ama yanıldıgımızı goruyoruz.yanı son 2 aydır yaptıgınız haberlerde taraflı oldugunuzu sızınde sıradan habercı oldugunuzu yenı ogrendık.dürüstlügünüzden süphem yoktur ama patronunuzun yanlışlıklarını haklıymıs gıbı butun halka aksettırmenız ve olur olmadık haberleri habermıs gıbı bıze gostermenız sıze olan guvenımızı bıtırdı.inanın 2 aydır sızın haberlerı ızlemıyorum.son haberlerde kı durumunuz yaptıgınız yalan haberlerın bence dıyetını öduyonuz.

  • esin yalçınkaya
    01.01.1970 00:00:25

    slm başbakan davosta yüksek sesle konuşmak suçluluk göstergesi demişti kılıçtaroglu ve gökçek in tartışmasının üstüne başbakanın bu sözlerini koyup niçin vermiyorsunuz . akşam bakkala gittim ikisindede stara bakıyorlardı mutlu oldum çünki sizi seviyoruz

  • ADNAN MENDERES İĞDİL
    01.01.1970 00:00:05

    Sayın üstadım UĞUR bey sizleri ve pırogramlarınızı bir zevkle izliyorum girişimci cetin va ülkemizin gerceklerini ortaya cıkarmaktaki bir basın mensubu kişiliğinizle halkın taktirini almış bulunuyorsunuz. Sizlerden isteğimiz halkımızı daha bir bicimde aydınlatma görünülmeyenleri gösterme bilgilendirmenizi istiyorum. Mesela dağıtılan kömür yardımları secim icin dağılıyor fakat 1 1 2009 tarihinden itibaren emeklinin aylığından kömüryardımı kaldırılı dağılan onca kömür bu halkın cebinden cıkıyor acısını yine biz cekeceğiz. başka konu beyaz eşya bunun yerine o valimiz rahmetli valimiz RECEP YAZICIOĞLU erzincan daki görevi gibi yapsaydı halka eşya değilde o halka bir fabrika kurmak icin calışsaydı taktir ederdim . Amma bunlar başbakanlıktan aldığı talimatlar doğrultusunda 4 tane oy alacağız diya herşeyi dağıtıyorlar sayın dündar ÜLKE ELDEN GİDİYOR ATATÜRK BU ÜLKEYİ BU ŞEKİLDE DAĞITILSINDİYE SAVAŞMADI BU ÜLKEYİ KORUYALIM SAHİP CIKALIMDİYE ONCA CANAKALE DE DUMLU PINARDA İZMİRDE YURDUN DÖRTBİRYANINDA ŞEHİT VERDİK BUNLAR DAĞITSIN DİYEMİ. SAYGILARIMLA.

  • 01.01.1970 00:00:26

    sayın uğur dündar sizi önceden severek ve takdir ederek izliyordum ama şimdi yapmış olduğunuz yanlı ve taraflı haberlerinizden dolayı proğramınızı izleyemiyorum bu sizin gerçek kişiliğinizmi yoksa patronunuzdanmı kaynaklanıyor iktidarı kötüleyin muhazafakar kesimi kücümsemenizin sebebi nedir kolay gelsin

  • MEHMET AYDIN DEMİR
    01.01.1970 00:00:18

    sayın dündar öncelikle sizin ve kılıçtaroğlu 'nun göstrmiş olduğu nezaket ve sabıra çok teşekkür ederim.ben sinirden ayakta izledim oturamadım çünkü.belki zorlandınız ama başardınız m.gökçek seviyesine ınmediniz. ama sunu söyleyebilirim ki iyi bir yönetim yapamadınız.üzülerek söylüyorum.saygıyı saygısızlığa ezdirdiniz.sayın kılıçtaroğlu ne soru sorabildi nede cevap verebildi.sizde gökçek 'in şovuna müsade ettiniz.gökçek 'in size kılıçtaroğluna ve ekranlara yaptığı saygısızlığı sesini yayından alarak kesebilirdiniz.neredeyse sizi stüdyodan atacaktı.sanırım bu sefer olmadı.çalışmalarınızda başarılar dilerim....

  • hatice işcanoğlu
    01.01.1970 00:00:28

    merhabalar mutlu günler tüm haberlerde üslüblu şekilde yorumlarınla gündemde kalmayı başarıyorsun. İçten diliyorum ki doktor patenti altında benim çalışmalarımı da üstünlük ile yapacağına inanıyorum.

  • ALAATTİN ZURNACI
    01.01.1970 00:00:27

    SEVGİLİ UGUR AĞBİĞCİM SELAM BEN İZMİRDEN ÜÇ KIZ ÇOCUK BOBASI BİR İŞCİYİM HİÇ BU GÜNE KADAR SIKINTI ÇEKMEDİM ÇOK KIRIZLER GELDİ GEÇTİ İŞTEN ÇIKARILDIM AMMA ŞİMDİ EMEKLİLİM DOLDU AYRILAMIYORUM SEBEBİ KIZLARIMIN OKULU ONLARIN OKUYUP BU ÜLKEYE FAYDALI BİRER İNSAN OLMALARI ÜÇÜDE OKUYOR ULU ÖNDER MUSTAFA KEMALATATÜK BİZLERE BU ÜLKEYİ EMANET ETTİKİ BİZLERDE BUNLARI ÇOCUKLARIMIZA DEVREDECEGİZ.GELELİM ESAS MESELEYE HALKIMIZ OKADAR YOKSULKİ.DÜRÜST NAMUSLU İNSANLAR.HİÇ BİR YARDIMI ALMIYOR.ALAMIYOR.ÇÖPLERDEN KAGIT LAYLON TOPLUYOR GENEDE EL AÇMIYOR AMMA HÜKÜMET YOKSULA YARDIM EDİYOR SÖZDE HANGİ YOKSULA UYANIK YOKSULA DEVLETİN ONCA BORCUNA KARŞILIK HALK AÇ SEFALET ÜLKEYİ N YÖNETENLER HOVARDACA HARCAMA YAPIYORLAR BUMU İNSANLIK BUMU MÜSLÜMANLIK BUMU DEVLET ANLAYIŞI ONLAR TOKKEN HALK AÇ HALK İNLERKEN ONLAR NEKALDI YEMEDİKDİYE DÜŞÜNSÜN BUNLAR GELİP GEÇER AMMA KİMSELERİ KANDIRAMAZLAR AHRETTE İKİ ELİM ONLARIN YAKASINDA OLACAK TÜM SİYASİLERİ ALLAHIMA HAVALE EDİYORUM VİŞDANLARI VARSA BİR AN ÖNCE YOKSUL HALKI DUYAR VE GÖRÜRLER SAYGILARIMLA. ALAATTİN ZURNACI İZMİR BORNOVADAN SAYIN UGUR AĞBİĞCİM İZMİRE GELDİMMİ BEKLERİM BİR ÇORBAMIZI İÇ İŞCİYİM AMMA ATATÜRKCÜYÜM SAHTE ATATÜKCÜLARE KIZGINIM . HAKI UNUTANLAR HALKTAN YANA OLAMAZLAR.

  • murat
    01.01.1970 00:00:21

    dün akşam ki ana haberde uğur dündara ölüm emrini kimin verdiğini açıklamadınız!!!!!!! bütün ana haber boyunca görüntüleri gösterdiniz ama hangi siyasetcinin bu emri verdiğini söylenmediniz. bir izleyici olarak merak ettim TÜRKİYE MDE dönen esrarengiz olayları..

  • UĞUR