KATEGORİLER

Uğur Dündar istifasının ardından Halk TV'de soluk aldı

Uğur Dündar istifasının ardından Halk TV'de soluk aldı
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • Bakkal
    20.09.2013 07:50:45

    Abi Maxim gazinosundan bentderesine düşmek gibi bişey bu.

  • hürriyet
    01.09.2013 18:57:37

    merhaba
    halk tv de bugün yani 1 eylülde inanılmaz bir şekilde DEVRİM çığırtkanlığı yapılıyor. halkı galeyana getiren ve olayları abartarak ülkemizi kaosa sürüklemeye çalışan bu kanalın yayınlarını lütfen daha dikkatli inceleyiniz. abartılı yayınları artık haddi aştı. bu kadar saygısız ve seviyesiz bir yayın anlayışı olamaz. ortamı germek bu kadar serbest olmamalı. devrim devrim diye bas bas bağıran bir kanalı görmek istemiyoruz.

  • hasan
    25.08.2013 09:24:55

    medya sizin zihniyetinizden kurtuldu, senelerdir yalan haberlerle kandırdınız milleti,

  • dündarcı usta :)
    11.07.2013 17:11:32

    Buradan Anlıyoruz Bu Adamın İşi Gücü Yalan Halk Tv Reytinglerde Üstsıralardaymış FUCK OFF Dündar

  • Doğu
    11.07.2013 14:14:41

    yalan söyleme seninde sonun geldi kovulunca Halk tv ye yalvarma yalan dolan haberler yapıp birde Allah yardımcımız olsun deyip takiye yapıyorsun ugur efendi kendini kandırma bu günleri arayacaksın durmadan sipikere yağ yakıyor.....................uğur efendiç

  • aydemir
    11.07.2013 10:03:31

    halk tv de kim ya :( uğur dündarda bitti beee

  • ne çektin be uğur
    11.07.2013 09:57:36

    kuru şov uğur ya

  • kayseri
    11.07.2013 09:22:48

    halk tv vaybe adam nerden nereye ama az bile bunlar, onun zihniyetindeki beyinsizlere..piss yalaka

  • ibo
    11.07.2013 08:44:04

    olum uğur napyosun sen pis yalaka,soyunuz tükeniyor.hiiiiiiiii

  • ANTALYA
    11.07.2013 06:57:57

    halk tv yi kim izliyo hangi enayi :))

  • ertunga
    11.07.2013 06:34:13

    adam ne hallere düştü birde yalakalık yapıyor ulan halk tv nedir yuh ,defolun gidin bu ülkeden !!!!!!!!!

  • VATANDAŞ
    11.07.2013 06:27:11

    BATIYORSUN UĞUR BATIYORSUN...........

  • gulo
    11.07.2013 06:01:59

    gezi olayında halkı resmen isyana teşvik eden halk tv. olaylar bitince ne yayınlayacak ve kim seyredecek merak ediyorum. bozguncuların tv si halk tv

  • zafer inanan
    11.07.2013 06:01:43

    neyin kafasını yaşıyorsun sen uğurcum bu halk tv nin nasıl bölücü yalan haber yaptığı ortadayken bu ülkenin insanlarını dürüstlükle sömürüyorsun ya sen kızarmazda senin yüzün

  • orydnrkn
    11.07.2013 05:48:02

    uğur bey kendini bitirdi yazık çok yazık yalakalığa başlamış artık.

  • yy3435
    11.07.2013 05:44:30

    la aşağıda yorum yapan 3 koyun, tabi siz bilmezsiniz hiç sürüden ayrılmadınızki.

  • sinan
    11.07.2013 05:34:27

    O hıç agzınızdan düşürmediginiz halk biziz ve biz sizin ne mal oldugunuzu gorduk ve sızın ustunuzu cızdık sahoş leventle beraber palavralarınızı salyalarınızı akıtarak satacagınız yer kalmadı artık kımse dınlemıyo sızı enson chp gıbı sadece adında halk olan ama kendısı halktan cok uzak olan halk tv sana sende onlara ugurlu olasın tam bırbırınıze yakısırsınız onlarda sabah aksam palavra sıkıyo ee sende palavracının kıralısın yalamaya başlamıssın bile şimdıden

  • Akıla bak
    11.07.2013 05:21:45

    Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını siz anladınız artık yuh be bu ne akılsızlık bu nasıl bir yalan hikayedir.Hala hayal içinde yüzüyorsunuz...

  • korsan
    11.07.2013 05:01:19

    vay be duygulandım

  • ferdi
    11.07.2013 03:30:37

    gezi olayları ile halk tv reklamı yapılıyor:?? bence sende chpden aday ol kaznaırsın

  • emr2222
    10.07.2013 22:16:06

    halk tv mi ilk kez duydum. ugur dundar ve levent kırcanın kanalı olsa gerek

  • oktay
    10.07.2013 21:56:27

    ugur gibi gezizekalılar izliyor adamlar gece canlı diyor görüntu gündüz.bunlar mal herkeside kendileri gibi zannediyor

  • tarık
    10.07.2013 20:41:02

    halk tv yi kim izliyo hangi enayi :))