KATEGORİLER

Türkiye genç kız gibi herkes becermek istiyor

Timur Selçuk Türkiye genç kız gibi herkes becermek istiyor
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • kandirilmayalim
    30.09.2011 08:35:53

    Böyle iddialari (yalanlari) nasil kolayca TV\\\'ye cikarak söyleyebiliyorlar. Nasil Türk insaninin en az yarisina hakaret edebiliyorlar. Bence böyle iddialari yapanlari can cektirerek idam etmek gerekir. Böyle insanlar, diger insanlarin beyinlerini karistiriyor ve hata yapmaya yönlendiriyor. Insallah bir dahaki secimde %60 üzerinde oylar tek partiye gidecek. Ben de AKP\\\'ye oy vermeyenlerin kandirildigini iddia ediyorum. Arica Türkiye Tanrilar ülkesidir ne demek??

  • Cenk Yaman
    30.09.2011 07:21:14

    Türk / Kürt kardeşitir bundan ötesi yok! Kürt bir vatandaş yanımda Kürtçe konuşuyor diye hiçbir zaman tuhaf bakmadım. Tümur beyede teşekkürler bundan ötesi yok artık feraha çıkalım..

  • haluk
    30.09.2011 06:39:39

    sanirim sarhoş

  • Ali Öztürk
    29.09.2011 22:28:17

    Timur Selcuk Salaklasiyoruz derken herhalde sirf kendinden bahsediyor ben bu kriterin icerisinde görmüyorum. Ayrica agzida cok bozuk

  • YUNUS YOZGAT
    29.09.2011 22:15:30

    YA BU ENTEL DANTEL GECINENLER BIRDE SOLCU ISE TUMDEN SAPIK TURKIYE SAPINAKADAR ERKEK , DISILER ETRAFINDA PERVANE OLUYOR BU BOYLE BILINE

  • Fırat
    29.09.2011 22:01:11

    çok doğru yerlere temas etti canlı olarakta izledim yanımda olsaydı kalkar anlından öperdm adamsınnn

  • Fuat
    29.09.2011 21:59:20

    Helal SaNaaaaaa

  • murat
    29.09.2011 21:53:00

    sahip olduğunuz hakları kürtlere verin yeter

  • mehmet yıldırım
    29.09.2011 21:04:15

    Böylelerini ekranlara çıkartıyorlar, bu düşüncede olan bir insan bu ülke hakkında nasıl yorum yapabilir.

  • yalçın
    29.09.2011 21:00:14

    iyi de beyzadem sen akp düşmanlığı adına bunları söylersen bu samimi olmaz samimi olmayana inanan olmaz sen hala akp nin aldığı oylara inanmıyosun ben vermedim sen vermedin kim verdi diyosun sizler bu ülkeyi oturduğunuz balkondan gördüklerinizden ibaret sandınız hala aynı kafadasınız önce sen akp düşmanlığından kurtul ve anlamaya çalış tanış konuş ve tabi ona oy verenleri sora birilerine haklı olarak ne bu kavga de.

  • resul
    29.09.2011 19:47:55

    saçma sapan bir konuşma ahlaklı yurtaş diyor ahlaksızlık yapıyor.Kardeşliğinde bir hukuku var.

  • xxxxx
    29.09.2011 19:13:53

    adamsın timur selçuk

  • bager
    29.09.2011 19:07:02

    bu alcak ne havliyor selcuk soysuzu

  • bilirkisi
    29.09.2011 19:05:47

    kürtler kürtce konusmak istiyor buna ne diyeceksiniy diyor ya ! seni entellektüel kadin diye oraya koyan balciceginde alnini karisliyorum...

  • kim
    29.09.2011 17:47:40

    bu sıfattan başka bir şey beklemek akıl dışı olurdu.

  • rezalet
    29.09.2011 17:00:37

    doğrular söyledin söyledin sonra rezil ettin . yazık sana be adam

  • fitne fesat heryerde!!
    29.09.2011 16:53:44

    adam anlatıyo anlatıyo bölücü kadın ordan hemen zıplıyo. gördünüzmü. türk olduğunu söylüyor ama belki de türk değil o kadın !! adam da 8 güzel şey söylüyor . istendiğinde böyle şeylerin söylenebildiğini gösteriyor bize ama 2 tane de yanlış şey söylüyor . bunun eski literatürdeki adı fitneciliktir. fesatlar böyle sokulur .5 doğru ile beraber bir yanlış sunulur .aradaki zehiri yedirmek için . bu insanlar bizden değil !!!!

  • cenk
    29.09.2011 16:41:37

    ahlaklı yurttaşa bak.türk halkı salak değil merak etme ama salak olanlar olabilir.ne dediğini bilmeyen.

  • Kilimci
    29.09.2011 16:13:55

    Timur denen herif salak salak konuşuyor,burası Tanrılar toprağı diyor gerizekalı,Tek bir ilah vardır.Tanrılar ne demek.

  • ölçü
    29.09.2011 16:08:55

    terbiyesizce bir yorum timura yakışıyor mi sanatçı böyle konuşmaz

  • selman
    29.09.2011 15:50:08

    ahlakli yurttasliktan bahsediyo kendini bu kategoriye girmedigi kesin,,,, ayrica tanrilar ülkesi derken ne demek istedi, böyle zihniyetlerden kurtuldugumuzu zannediyordum ama malesef hala cikiyorlar biyerlerden ......

  • Ali
    29.09.2011 15:47:22

    yorum arkadaş yorum nerde

  • recep
    29.09.2011 15:44:58

    tebrik ediyorum... arkanıda değiliz ... yanınızdayız bu yorumlarınızla.....

  • sebahattin kömürlü
    29.09.2011 15:41:11

    Timur bey sağol

  • Ali
    29.09.2011 15:23:43

    akp ye verilen oylar gerçektir, bilerek ve isteyerek verilen oylardır, ancak konuşurken mangalda kül bırakmayan fakat aslen ne türklükle nede yaşayışıyla uzaktan yakından alakası olmayan, birilerinin maşası ve bunu her platformda ispatlayan ve de gerçek salak timur selçuk ve bunun gibilerin susturulması , ne acıdırki gerçek ahlaklı insanların gelmesin sağlayacaktır.

  • Nalan
    29.09.2011 15:23:30

    ne diyor

  • ÇITAK
    29.09.2011 15:21:30

    sen laiklik diye genç kızın ardını önünü açar, batılın kucağına oturtursan tabiki millet sıraya girer..

  • güven
    29.09.2011 15:19:16

    Allah aşkına tanrılar ülkesi diyor bu ne yaman çelişki böyle

  • ugur
    29.09.2011 15:18:48

    tanrılar toprağı ne be salak adam ahlaktan bahsediyo yaptığı benzetmeye bak

  • fsm
    29.09.2011 15:15:58

    ahlaktan bahsediyorsun şerefsiz konuştuğun kelimelere bak şerefsiz it

  • eser
    29.09.2011 14:57:57

    ahlaklı yurttaş diyor ama çok ahlaksızca söylüyor

  • hayret
    29.09.2011 14:49:32

    yuh

  • ali tok
    29.09.2011 14:48:24

    kürt sorunu vardiyelim,ve bu konuyu çözdük.sorun bitti .sonra ben çıkıp arnavutum ve sorunlarım var demiyecekmiyim.

  • Nevzatros
    29.09.2011 14:45:24

    Adam tam yerinde konuşmuş, bence bir mahzuru yok...

  • zeki
    29.09.2011 14:34:42

    geri zekalı adam

  • Mehmet Dönmez
    29.09.2011 14:31:52

    Dogru söz ne denir.Bu Vatan Hepimizin yeterki sahiplenelim ayrimcilikla sadece güc kaybedilir kardeslikle ancak hersey dogru yolu bulur.Yeter akmasin kan .

  • militarist
    29.09.2011 14:25:03

    hay kürdüne türkünede lazına da çerkezine de .... ben türkiyelimm kardeşim... benim beklediğim senden tek şey bu... sen ülkeni sahiplenmiyorsun ki, kürt olsan ne türk olsan ne???

  • mordillo
    29.09.2011 14:21:48

    kuru sıkı. sen git müziğini çal, bu çaldığın kulak tırmalıyor.