Türkiye genç kız gibi herkes becermek istiyor

2011-09-29 17:06:17

Timur Selçuk Türkiye genç kız gibi herkes becermek istiyor

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Çin'de maceraperest gençler 115 katlı binaya gizlice tırmandı
Çin'de maceraperest gençler 115 katlı binaya gizlice tırmandı
Türkiye’den 12 bin 500 AB vatandaşına yasak
Türkiye’den 12 bin 500 AB vatandaşına yasak
Davutoğlu'ndan gençlere THY'de indirim müjdesi
Davutoğlu'ndan gençlere THY'de indirim müjdesi
Baltimore'da siyahi gencin yüzüne polis biber gazı sıktı
Baltimore'da siyahi gencin yüzüne polis biber gazı sıktı
Giresunlu genç kız seviyorum diyerek inşaattan atladı
Giresunlu genç kız seviyorum diyerek inşaattan atladı
İsrailli gençten köpeğe işkence
İsrailli gençten köpeğe işkence
Okmeydanı'nda IŞİD’ci zannedilen genç saldırıya uğradı
Okmeydanı'nda IŞİD’ci zannedilen genç saldırıya uğradı
Erdoğan: AB'ye alınan 13 üye Türkiye ile kıyaslanamaz
Erdoğan: AB'ye alınan 13 üye Türkiye ile kıyaslanamaz
kandirilmayalim 01.01.1970 00:00:00
Böyle iddialari (yalanlari) nasil kolayca TV'ye cikarak söyleyebiliyorlar. Nasil Türk insaninin en az yarisina hakaret edebiliyorlar. Bence böyle iddialari yapanlari can cektirerek idam etmek gerekir. Böyle insanlar, diger insanlarin beyinlerini karistiriyor ve hata yapmaya yönlendiriyor. Insallah bir dahaki secimde %60 üzerinde oylar tek partiye gidecek. Ben de AKP'ye oy vermeyenlerin kandirildigini iddia ediyorum. Arica Türkiye Tanrilar ülkesidir ne demek??
Cenk Yaman 01.01.1970 00:00:00
Türk / Kürt kardeşitir bundan ötesi yok! Kürt bir vatandaş yanımda Kürtçe konuşuyor diye hiçbir zaman tuhaf bakmadım. Tümur beyede teşekkürler bundan ötesi yok artık feraha çıkalım..
haluk 01.01.1970 00:00:00
sanirim sarhoş
Ali Öztürk 01.01.1970 00:00:00
Timur Selcuk Salaklasiyoruz derken herhalde sirf kendinden bahsediyor ben bu kriterin icerisinde görmüyorum. Ayrica agzida cok bozuk
YUNUS YOZGAT 01.01.1970 00:00:00
YA BU ENTEL DANTEL GECINENLER BIRDE SOLCU ISE TUMDEN SAPIK TURKIYE SAPINAKADAR ERKEK , DISILER ETRAFINDA PERVANE OLUYOR BU BOYLE BILINE
Fırat 01.01.1970 00:00:00
çok doğru yerlere temas etti canlı olarakta izledim yanımda olsaydı kalkar anlından öperdm adamsınnn
Fuat 01.01.1970 00:00:00
Helal SaNaaaaaa
murat 01.01.1970 00:00:00
sahip olduğunuz hakları kürtlere verin yeter
mehmet yıldırım 01.01.1970 00:00:00
Böylelerini ekranlara çıkartıyorlar, bu düşüncede olan bir insan bu ülke hakkında nasıl yorum yapabilir.
yalçın 01.01.1970 00:00:00
iyi de beyzadem sen akp düşmanlığı adına bunları söylersen bu samimi olmaz samimi olmayana inanan olmaz sen hala akp nin aldığı oylara inanmıyosun ben vermedim sen vermedin kim verdi diyosun sizler bu ülkeyi oturduğunuz balkondan gördüklerinizden ibaret sandınız hala aynı kafadasınız önce sen akp düşmanlığından kurtul ve anlamaya çalış tanış konuş ve tabi ona oy verenleri sora birilerine haklı olarak ne bu kavga de.
resul 01.01.1970 00:00:00
saçma sapan bir konuşma ahlaklı yurtaş diyor ahlaksızlık yapıyor.Kardeşliğinde bir hukuku var.
xxxxx 01.01.1970 00:00:00
adamsın timur selçuk
bager 01.01.1970 00:00:00
bu alcak ne havliyor selcuk soysuzu
bilirkisi 01.01.1970 00:00:00
kürtler kürtce konusmak istiyor buna ne diyeceksiniy diyor ya ! seni entellektüel kadin diye oraya koyan balciceginde alnini karisliyorum...
kim 01.01.1970 00:00:00
bu sıfattan başka bir şey beklemek akıl dışı olurdu.
rezalet 01.01.1970 00:00:00
doğrular söyledin söyledin sonra rezil ettin . yazık sana be adam
fitne fesat heryerde!! 01.01.1970 00:00:00
adam anlatıyo anlatıyo bölücü kadın ordan hemen zıplıyo. gördünüzmü. türk olduğunu söylüyor ama belki de türk değil o kadın !! adam da 8 güzel şey söylüyor . istendiğinde böyle şeylerin söylenebildiğini gösteriyor bize ama 2 tane de yanlış şey söylüyor . bunun eski literatürdeki adı fitneciliktir. fesatlar böyle sokulur .5 doğru ile beraber bir yanlış sunulur .aradaki zehiri yedirmek için . bu insanlar bizden değil !!!!
cenk 01.01.1970 00:00:00
ahlaklı yurttaşa bak.türk halkı salak değil merak etme ama salak olanlar olabilir.ne dediğini bilmeyen.
Kilimci 01.01.1970 00:00:00
Timur denen herif salak salak konuşuyor,burası Tanrılar toprağı diyor gerizekalı,Tek bir ilah vardır.Tanrılar ne demek.
ölçü 01.01.1970 00:00:00
terbiyesizce bir yorum timura yakışıyor mi sanatçı böyle konuşmaz
selman 01.01.1970 00:00:00
ahlakli yurttasliktan bahsediyo kendini bu kategoriye girmedigi kesin,,,, ayrica tanrilar ülkesi derken ne demek istedi, böyle zihniyetlerden kurtuldugumuzu zannediyordum ama malesef hala cikiyorlar biyerlerden ......
Ali 01.01.1970 00:00:00
yorum arkadaş yorum nerde
recep 01.01.1970 00:00:00
tebrik ediyorum... arkanıda değiliz ... yanınızdayız bu yorumlarınızla.....
sebahattin kömürlü 01.01.1970 00:00:00
Timur bey sağol
Ali 01.01.1970 00:00:00
akp ye verilen oylar gerçektir, bilerek ve isteyerek verilen oylardır, ancak konuşurken mangalda kül bırakmayan fakat aslen ne türklükle nede yaşayışıyla uzaktan yakından alakası olmayan, birilerinin maşası ve bunu her platformda ispatlayan ve de gerçek salak timur selçuk ve bunun gibilerin susturulması , ne acıdırki gerçek ahlaklı insanların gelmesin sağlayacaktır.
Nalan 01.01.1970 00:00:00
ne diyor