KATEGORİLER

Taliban 16 polisi böyle kurşuna dizdi +18

Taliban 16 polisi böyle kurşuna dizdi +18
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • erdal
    12 gün önce

    taliban yanlış yapıyor

  • kadr kadir
    25 gün önce

    orospu çocklaı

  • kahrolsun kafirler
    31.05.2013 17:01:20

    o ülkeler nedir ki cenab ı allah onlara cezasını bu dünyada veriyo ahirette de verecek bu insanlar hayvanlara bile acımıyo köpeği vurdular geçen yazık günah değilmi oda bi can taşıyo bazılarıda köpek hayranı bende öyleyim ama akıllı köpekleri severim saldırmayan sadece hırsızlara saldıran bu öküz başlı domuz ları sevmem abd köpeklerini sevmem çin köpeklerini japon köpeklerini aslanı yiyolar yazık günah deel mi allah hesabı sormaz mı

  • YILMAZ
    16.05.2013 21:58:30

    HİÇ BOŞUNA ACIMAYIN AMERİKAN ÜSSÜNDEKİ KIRGIZ-ÖZBEKLER BUNLAR AMERİKAYA MUHBİRLİK YAPAN AMERİKANIN YALTAKÇIKLARI BURDAKİ ÖLENLER AMERİKAN ASKERİYLE BİRLİKTE GARİP HALKIN EVİNİ BASIP EVDEKİ HALKA TECAVÜZ EDEN KİŞİLERDİR AMERİKAN ÜSSÜNDEKİ GANDAHARDAKİ ASKERİYENİN İÇİNDEKİ KÖPEKLERİN ÖNÜNE ATILAN VE PARÇALATAN KADIN ÇOLUK ÇOCUK BU YAZDIKLARIMIN KAÇTA KAÇI DÜNYA KAMUOYUNDA YADA MEDYADA DUYULUYOR.DÜNYADAKİ MÜSLÜMANLARI BÖLENLER DEĞİLMİ ZATEN BÖLELERİ UYANIN ARTIK...

  • Ahmet
    20.04.2013 13:46:24

    çok güzel bir şey buuuuuuuuuuuu

  • SANANE
    19.04.2013 13:17:57

    GERİ ZEKALILAR ANANIZA TECAVÜZ ETSELER ÇOCUKLARINIZI ÖLDÜRSELER ÇİÇEKMİ VERİRDİNİZ ABD Lİ KARDEŞLERİNİZE ? SİZ AHMAKSINIZ MÜSLÜMAN KATİLİ KÖPEKLERİ ÖLDÜRMESİNLERDE NE YAPSINLAR ???

  • yeeeeeeee
    12.04.2013 17:44:18

    Amerikaya karşı geliyorsunuz tamam Müslümansınız ama oradaki polisler amerikan askerleri ile birlikte köy basıyorlar !! neresi Müslüman bunların ırakda aynısını aleviler amerikan askerleriyle yapıyorlar

  • GERÇEK İSLAM
    29.03.2013 15:27:00

    İNSANLAR CAHİL, İNSANALR DÜŞÜNMÜYOR, İNSANLAR SORGULAMIYOR, problem de bu. Aranızdaki insanların bile çoğu dinini bilmiyor. KURANDAN BASKA SEYLERİ KAYNAK ALİRSANIZ AHA BURAYA ÇIKARSINIZ. Sizden öncekilerin yaptığı gibi dininizi değiştiriyorsunuz. hadislerle imamlarla mezheplerle... KURANDAN BASKA DİNİN KAYNAGI YOKTUR. OKUMAK ISTERSENIZ KURANDAKIDİN.NET e girin.

  • insan olmayı öğren
    11.03.2013 14:27:43

    bunlar insan olamaz

  • islam kıyamcısı
    31.01.2013 15:35:56

    arkadaşlar kardeşlerim siz onarın yerinde olsanız inanın sizde öyle yapardınız kuşkum yok bundan inan inan cihadımız din tamamen allah ın oluncaya kadar dır

  • hassan
    01.01.2013 10:46:31

    sen kimsin ki Allah ın verdiği canı alıyosun adi şerefsiz siz insanmısınız be

  • cem
    25.09.2012 00:36:56

    Bu nasil muslumanlik bunun adi olsa olsa canilik,allahin verdigi cani sen nasil alirsin serefsizler.

  • mert
    15.09.2012 09:49:12

    ne şuursuz yorumlar yaw ... abd le beraber müslümanlara karşı savaşanlara ne ceza verilir, çiçekmi hediye edilmesi lazım yani ?

  • yoğurtcu
    01.09.2012 12:16:10

    eli bağlı esir alınmış kişilere bunu yapamazsınız kim olursa olsun abd lide olsa israillide olsa din duşmanıda olsa kuran böyle yapın demiyor bunları ALLAH islah etsin diyorum

  • muhammed
    01.09.2012 12:02:34

    sira talibanlarda intikam yakinda geliyor savas ucaklan.

  • ahmet gözüm
    01.09.2012 11:28:38

    siz yahudidende betersiniz siz müslüman olamazsınız allah sizi islah etsin

  • enes
    01.09.2012 11:18:36

    bunları yapan musluman degıl bı musluman bunu zaten yapamaz bunlar muslumanlık kısvesıne burunmus gayrı muslımler. bılıyosunuz kı bu yolla ıslama camur atıyorlar,bızım ısımız gercek mumınlerle gercek mumın de bunu yapmaz.

  • seytanin askerleri taliban
    01.09.2012 10:28:53

    bu infaslari yapanlar icin iyi yorum yapanlar taliban allahin askerleri degil seytanin askerleridir uyusturucu tacirleri ne zaman allahin askerleri oluyor

  • Alın size İslami terör
    01.09.2012 10:27:18

    İslami terör, İslami terör, islami terör, islami terör, islami terör, islami terör, islami terör yok diyenler ya bunlar ne

  • idris
    04.08.2012 21:39:53

    yargısız yorum infazı yapmak dogru degıl (aklımızı kullanıp adaletten sapmadan yorum yapmamız daha dogru ) eger oldurulenler oldurenlerın dusmanı ıse ve abd nın cıkarları ıcın
    mucadele edıyorsa oldurmelerı gayet mantıklı ve bu adalet cunku onlarda bunları yakalayıp olurecek bır sebebı olmadan nıye bır ınsan bır ınsana sılah sıksınkı
    masum bır ınsanı oldurmek buyuk bır gunah ama bu videları nıye yayınlıyorlarkı onu da anlamıs degılım

    olaya bir insan sizi gordugu yerde oldurecek ama sız onu yakaladınız ve oldurdunuz kendınızı onların yerıne koyup o sekılde daha dogru kararlar alına bılır bikere kafırle muslumanların kotulugu ıcın ısbırlıgı yapmak hıyanettır fılımlerde bile hıyanet ıslıyenlerın sonunu goruyorsunuz zaten

  • tuncay özkan
    30.07.2012 11:46:12

    ölenlerde öldurenlerde musluman yazık ummedı muhammede na hale geldık

  • mazlum
    29.07.2012 09:21:20

    maşa allah

  • Ömer
    22.07.2012 12:52:06

    israil sizin hakinizdan gelsin !!!!!!!!!!!!!!!!

  • misafir
    09.07.2012 22:02:27

    Afganistan da devlet var mı ki polisi olsun???

  • Halis
    09.07.2012 15:06:13

    Hayvan bunlar ALLAH belanızı en agır sekilde versin....

  • vatandaş
    09.07.2012 13:51:45

    Müslümanlar neden barış içinde yaşayamazlar?

  • mali
    09.07.2012 12:53:46

    muslumanlik bumu ????????????

  • rodania
    09.07.2012 12:48:15

    bu afganlilari haritadan silmek lazim.bunlar muslimansa ben diyecek birsey bulamiyorum..hayvan surusu gibiler.

  • mustafa
    09.07.2012 12:30:27

    müslümanlar bunu yapmaz, bunu yapanlar müslüman olamaz...

  • ali
    09.07.2012 11:09:17

    hayaller kurmayın.... müslümanların evlerini basan çocukların ırzlarına geçen ve katleden LAİK devletler DEMOKRAT devletler mi haklı yoksa haklı mücadele eden müslümanlar mı ? gidin çok sevdiğiniz batılıları kurtarın , gidin kuran okuyun da kafirlerle oturup kalkmayın ALLAH size kuran gönderdi gidip neden okumuyorsunuz orada yazıyor kimler dostunuz ve düşmanınız..??

  • Senan
    23.06.2012 19:54:16

    Bu insanlar tarih boyu İslam dinini sevmediler İslamı lekelemek için radikal dinci terör örgütlerini kurdurup müslümanı müslümana vurduruyor kardeş kanı akıtıyorlar. İslam toprağı olan bu ülkeler hep uluslararası güçlerin ve büyük güçlerin maşası oldular. Bu güçler Taliban ve El Kaide örgütlerini taşeron olarak kullanıyorlar. Türkiyedeki durumda aynı. PKK DHKP-C Hizbullah TİKKO gibi terör örgütleri de taşeron olarak faaliyetlerini gerçekleştiriyor terör saldrılıarını yapıyorlar. Bunların amacı İslam dinini dünyaya terör dini olarak göstermek. Bosnada Karabağda Hocalıda Çeçenistanda Filistinde Afganistanda Pakistanda Lübnanda Suriyede İslam toprağı ülkelerde bile bu karanlık odaklar hep sahnede kararı siz verin 11 eylül saldırıları aynı güçler tarafından yapıldı. Bu adamlar tarih boyu hep kanlar akıttı şimdi kanlı oyunları daha büyük Türkiyede kürtler ile türkler arasında çatışmalar çıkarmak istiyorlar o yüzden PKK terörü kartı var

  • allahın askerleri
    21.05.2012 13:42:20

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • CİHAN
    23.01.2012 21:57:17

    CAN ALMANIN NE DİNİ NEDE MAZERETİ, OLABİLİR KENDİLERİNİ HAKLI ÇIKARMANIN HİÇ BİR MANASI YOKTUR ŞU KISA DÜNYAYA YAŞAMAYA GELDİNİZ AKLINIZI BAŞINIZA ALIN ..................................................

  • firat
    23.01.2012 19:38:45

    allah olumun en acilisini bu vahseti yapanlara yasatsin.

  • ali kaya
    23.01.2012 17:00:40

    allah bin türlü belanızı versin... caniler... katiller

  • yakup
    23.01.2012 15:19:48

    Bunu yapanlar insan olamaz

  • ALİ
    22.01.2012 16:26:01

    Pislik iğrenç adamlar. Allahuekber nidalarıyla cinayetler işleniyor. Kimisi de bu katilleri aklamak için yok Amerikan askeri öldürdü yok Mossat öldürdü diyor. Bu cinayetler İslam adına işleniyor. Bu pislik örgütlenmeler dünyanın başına bela oldu.

  • mert
    22.01.2012 15:22:00

    böyle şerefsizlere müslüman denirmi

  • mert
    13.01.2012 18:09:04

    bunların abd askerlerinin olmadığının kanıtı varmı?hemen taliban yaptı.yüzleri maskeli şüphe oluşuyor.

  • enver
    10.01.2012 11:16:11

    Bunlar kendilrini müslüman mı zannediyor.Bir insanı haksız yere katletmek bütün insanlığı katletmiş olur.Bunlar hasta caniler...

  • yılmaz koçak
    14.12.2011 17:59:04

    arkadaşlar her şeyde olduğu gibi savaşında kuralı vardır.afganistan bir savaş ülkesi.bve birbiri ile savaşan iki gurup var.guruplardan birisi okyanus ötesinden afganistanı işgal ve ülkeyi sömürmek için gelen40 küsür kafir devlet.diğeride bu işgale direnen halkın oluşturduğu yapılanma olan taliban.bu videodakiler savaş suçlusu.yani infaz edilenler. bildiğiniz üzere bu dizili şahıslar işgal güçlerine destek oluyorlar.halbuki taliban defalarca onları işgale destek olmamaları ve birlikte işgale direnmek için u
    yardı.bu ve bunlar gibi şahıslar. işgal ordusuna destek oldular ve hatta bizzat kendi halklarına soykırım yaptılar.geçenlerde 16 küsür tane 14 yaşından küçük çocukları bunlar kurşuna dizdiler.ve taliban buna misilleme olarak bunları esir aldı ve yargıladı.bunlar işgale destek olmaktan suçlu bulunup infaz edildi.burada geberenler masum değil.tam tersi hak ettikleri cezayı aldılar.taliban masum kanı dökmezzz

  • uyarıcı
    13.09.2011 10:31:10

    işin iç yüzünü bilmeyen yorum yapmasın! ben bilmiyorum o yüzden yorum yapmıorum,bunu yapan müslüman değildiyenler dikkat! çok tehlikeli bir söz söylüyorsunuz dilinize hafif gelen ama çok ağır bir sözdür o dikkat edin!!!

  • GENCAY
    03.08.2011 11:34:00

    manyakmısınız yaaaaa amacınız ne ? Sizmi yarattınız alma girişiminde bulunuyorsunuz????

  • MURAT
    01.08.2011 09:36:55

    NE MANYAK İNSANLAR VAR DÜNYADA

  • tatar
    01.08.2011 09:27:50

    karşıdakilerin ne suçu var bilmiyorum ama buşekilde infaz edilmeleri dogru deyil

  • ayahan
    30.07.2011 21:44:23

    hepinizin yorumlarını okudum hiç kimse işin iç yüzünü bilmiyor pakistanlı askerlerin afgan halkı üzerinde yaptıgı zulüm arşa deger sizler bu geberen kişilerin ne kadar müslüman canına kıydıklarını bilmiyorsunuz daha bir ay önce yaşları on ikiden küçük on altı çoçugu dizip ge üçlerle kurşuna dizdiler ve daha neler pakistan kadar müptezel askeri olan bir millet yeryüzüne gvelmedi

  • Nalbant
    29.07.2011 20:39:17

    Bu memlekette yaşadığıma,bu memlekette doğduğuma şükrediyorum.Bunu yapanlar müslüman olamaz.Rabbim sana şükürler olsun bize bu vatanda yaşamayı nasip ettiğin için

  • Yazık Sizlere
    29.07.2011 16:17:34

    Bu video neden Norveç mason sapık katili gündemdeyken yayınlanıyor? Zamanlamaya dikkat. Norveçli yapıyorsa Müslümanlar daha beter denip gündemi saptırmaya çalışıyorlar. Var bu Talibanda bir numara. Gizli bir el onları kullanıyor gibi..Allahü Teala böyle zalimlerin cezasını vercektir. Bilemiyorum ölenler de böyle zalimlik yapmışlarsa onlar da hesap gününü düşünsünler artık..Yazık müslümanın adı kirleniyor..

  • aslı mı budur
    29.07.2011 16:03:59

    bencede bunu mossad yapıp bakın talıban yaptı dıyorlar bana sankı olenlerın talıban uyesı gıbı geldı bırde polıs dıye yazmıs dha nın heberıne guven olurmu sızce ortagı CNN degılmı. kandılden belgesel çeken ..... aklı selım olun en azılı musluman ALLAH ınancı olan bunu yapıp yayınlamaz ıyı analız etmek gerek on yargılı dusunmeyın bu yayın ve davranıs kımın daha cok ısıne yarar dusunun

  • Emre
    29.07.2011 15:35:01

    allah senin ölümünü benim elimden versin.. AMİN!

  • ismail
    29.07.2011 14:59:20

    Selamunaleykum Deyerli Arkadaslar Burada ISLAMA VE MÜSLÜMANLARA DIL UZATAN BIR KAC SEREFSIZ BULUNMAKTA LÜTFEN ONLARA CEVAP VERMEYIN BU videodaki Görüntülerdeki Katliyami Bir Müslüman Yapmaz ve yapamaz Biraz dinen Düsünmelisiniz Bu Oyuna Müslüman gelmemeli ,Müslüman Akilli olmali.

  • kemal
    29.07.2011 14:34:11

    Bunlar müslüman değil ki sadece müslümanları kötülemek isteyen anti islamcı örgütler dünyaya müslümanların ne kadar kötü bir millet olduğunu inandırmaya çalışan gayri müslimler

  • yorumcu
    29.07.2011 14:09:09

    Allahım bu yüzyılda bu vahşet.inanamıyorum.bunu yapanlara hayvan bile denilmez

  • demir
    29.07.2011 14:08:43

    bunlar cani bunlar köpek birde islam için savaşıyorlarmış kurban olsunlar islama cenabı allahın verdiği canı ondan başka kimse alamaz bunlar için ne yazılsa azdır allah bunlara fırsat vermesin bunlar islam der kalkıp fuhuşun zinanın hırsızlığın en alasını yaparlar. nefret ediyorum bunlarda Alllaha havale ediyorum bu şerefsizleri

  • adamın biri
    29.07.2011 14:06:17

    arkadaşlar 2 grup savaşırda bir grup diğerine üstün gelirse esir edilenler ya fidye ile salıverilir yada katledilir

  • İsmail
    29.07.2011 14:04:01

    bunlar müslüman olamaz. Allah (cc.) \\\'ın gazabı bunlar gibi yalancı müslümanların üzerine olsun

  • vtrz
    29.07.2011 13:56:54

    yahudilerin örgütü bu. İslam dininde bu kadar zalim insanlar olmadı

  • ****
    29.07.2011 13:54:02

    içinde zerre kadar allah korkusu olan bunu yapar mı arkadaşlar???

  • ibrahim kaplan
    29.07.2011 13:52:57

    16 adam koyun gibi dizilmis, olecegini biliyor 4 tane 5 tane adamin ustune cullanmiyorda okuz gibi diziliyor ,, ulan saldirin adamlara 16 kisisiniz.ne mal gibi bekliyonuz

  • nail
    29.07.2011 13:52:34

    bu yapan müslümanlaemı? böyle müslümanlık olmaz olsun.

  • orhan
    29.07.2011 13:49:37

    Burda Allahin adi nasil gecer onu anlamakta zorlaniyom...

  • ahmet
    29.07.2011 13:47:28

    taliban denen kafir

  • safo
    29.07.2011 13:36:00

    allah belanızı versin alçak caniler.yaşasın zalimler için cehennem!

  • bilimi
    29.07.2011 13:27:09

    kimin kim öldürdüğünü bilemeyiz. sadece görüntülerden ibaret. sizi öldürüp size izletebilirler. sonra da işte bizleri böyle öldürdüler diyebilirler. yayın dha dan yurt dışı bağlantılarından. yalan olma ihtimali yüzde doksandokuznoktadoksandokuzdokuzdokuzdokuz. taliban bu görüntüleri neden dha ya cnn e vs versin. reklam yapmaya ihtiyacı mı var. daha fazla vs vs vs.

  • isooo
    29.07.2011 13:25:44

    bu kafirler müslümanligida dünyada lekelediler bunun sebebide abd tabiki cahil insanlara silah verip birbirlerini vurdurup köseyi dönüyorlar kafirler insanlar salak olunca yapilacak birsey yok

  • Volkan
    29.07.2011 13:24:00

    Sizin Allah\\\'ınız varmı beee...

  • eaglepaw26
    29.07.2011 13:23:51

    Arkadaşlar kesinlikle müslümanlıkta böyle birşey yok. Peygamberimizin esirlere olan muamelesini ve islamda savaş hukukunu okuyabilir. Bunlar islam adı altında dünya medyasına servis edilen terör örgütleridir. İslam tarlada çalışana bile dokunmazken bu apaçık bir vahşettir. C.Allah hidayet etsin. Vesselam

  • Nusret
    29.07.2011 13:22:46

    VAHŞET..Bunların değil müslümanlıkla,insanlıkla bile alakası yok..Bunu yapanlar insan olamaz....

  • Müslim
    29.07.2011 13:19:17

    Bunların amacı dünyada dünya da islamı törör gibi göstermek. çoğu Amerikadan maaş alıyor.Bu hizbi şeytanlara kanmayın.

  • sd
    29.07.2011 13:17:44

    mükemmel

  • mevlüt çolak
    29.07.2011 13:14:16

    öldürenlerin amerikalı, ölenlerin taliban olmadığını nereden bilecez?

  • LAL_Deniz
    29.07.2011 13:11:48

    Onlarin hakkindan ancak ABD gelir.....
    Din adina insan canini alan alcak talibanlar....

  • eyy türk oğlu türk
    29.07.2011 13:11:33

    arkdşlar kim ne derse desin bizim generalleride böyle kurşuna dizmek gerekir iran operasyonunda 8 asker ve bir general öldü 56 yaşındayım ATATÜRKTEN başka hiçbir generalin bir operasyona katıldığını duymadım iranlı bir general askeriyle birlikte çatışmaya giriyorda bir türk general neden bunu yapamıyor sorarım sizlere

  • Ozan Kale
    29.07.2011 13:09:56

    Müslümanım diyeni öldüren müslüman değildir. Bizde ki pkk lılardan çok farklı değiller hatta biraz daha vahşi...

  • serçan
    29.07.2011 13:08:23

    onların allahı bizim allahımız olamaz

  • AHMET
    29.07.2011 12:58:19

    BUNLAR İNSAN OLAMAZLARYA OCANI ALLAH VERİYOR ANCAK ALLAH ALIR BUNLAR İNSAN DENMEZ

  • Ozgur
    29.07.2011 12:57:21

    Elhamdülillah müslümanım ama, bazen bunları görünce buradaki tüm müslüman geçinen böylesi insanları hristiyanların gebertmesi için dua etmek geliyor içimden.

  • memed
    29.07.2011 12:57:21

    iyide bosna katliamından yada karabag katliamından farkı ne?niye illada müslümanlıkla ilişkilendiriliyor..? cinayet cinayettir işleyende hangi dine tabi olursa olsun KATİLDİR

  • mullaveli
    29.07.2011 12:54:13

    bunları müslümanların yaptığına inananlarda müslüman değil müslüman uyanık olur kafirlerin tezgahına inanmaz kendileri öldürüp müslümanların üstüne atıyor bunları hepisi fason örgüt danıştay olayını hatırlayalım.alpaslan aslan yakalanmasaydı vay müslümanların haline. elkaidede,hizbullahta,
    talibanda yahudilerin masoların kafirlerin kiralık katilleri bunlar müslüman değil lütfen inanmayın.

  • taner
    29.07.2011 12:52:55

    ne müslüman ı lan bunlardan müslümanlığın m si bile yok.hep böyle kandırdılar herkesi. islam dini böyle bişeye müsaade edebilir mi!!!

  • izmitli BULUT
    29.07.2011 12:48:51

    Yorum yaparken dikkatli olalım bunu yapanlar kim olursa olsun Allah belasını versin..Bunu CİA yada Mossadın yapmadığı ne malum???Irakta her gün bomba patlıyor sizce bu kimin işine geliyor? ABD her zaman savaştan kandan beslenmiştir..

  • doğangüneş
    29.07.2011 12:43:48

    eminimki ölenler gerçek müslüman ateş açanlarda abd uşakları saddamı kaddafiyi apoyu bin ladini kim yetiştirdi nerelerden geliyor silah allah hepsini mahvever inşallah.

  • hakan
    29.07.2011 12:39:27

    allahım bunlar insa olamaz

  • ALLAH\\\'ın CC. vediği canı ancak ALLAH CC. alır.
    29.07.2011 12:34:28

    ALLAH CC. sizingibi müslümanım deyip savunmasız insanları katledenlerin belasını versin Cennet yüzü göstermesin İNŞAALLAH.

  • pasha
    29.07.2011 12:30:21

    allah belanızı versin..

  • sefiller
    29.07.2011 12:27:12

    amerikayı seviyorum bu talibanmış el kaideymiş dünyadan yok edilmesi gerekiyo ......

  • mert
    29.07.2011 12:26:41

    Sapık haçlı askerinden bi farkları kalmamıs ...

  • ayşe k.
    29.07.2011 12:25:35

    görüntüler tüyler ürpertici yazık insanlara, vicdansızlar hiç mi Allah korkusu yok kafirler,allah bunu yapanların belasını versin inşallah.

  • yavwuz
    29.07.2011 12:24:01

    allah belanızı versin

  • osman yozgat
    29.07.2011 12:23:39

    bunlara müslüman diyenin .................

  • antepli
    29.07.2011 12:23:31

    bu nasıl bi kansızlık bu nasıl bir vicdan bunu yapan asla insan olamaz...

  • kalleşler
    29.07.2011 12:19:23

    allah zailimin hakkından gelendir bu zulüm elbet cezasız kalmaz

  • demır
    29.07.2011 12:18:33

    peygamber efendımız esırler rahat etsın dıe ellerını cozermıs bunları yapanlar musluman degıldır!

  • Sinan
    29.07.2011 12:16:33

    İyi olmuş kendi ülkelerine ihanet edenlere böle yapılmalı bence!

  • SBN
    29.07.2011 12:14:24

    Ya bu işi yapıyorsunuz bırde kameraya çekip neden izletiyorsunuz böyle muslumanlık olmaz bunlar hep islam düşmancılığı yaratmak

  • melike ikbal
    29.07.2011 12:12:47

    böyle bir vahşetin nesini beğeniyorsunuz anlamdım. 567 kişi beğenmiş. bundan zevk alıyorsanız yazıklar olsun size

  • İnsan Kılıklı Hayvanlar
    29.07.2011 12:09:23

    Allah sizlerin belasını versin.Silahsız bir insanı öldürmek ne kadar da kolay değil mi?Yaşasın zalimler için cehennem.Demek ki cehennem boşu boşuna yaratılmamış.Ancak sizin gücünüz bu gibi garibanlara yeter.Yiyor sa size zulmedenlere karşı gelsenize.Paralı uşaklar.Ne müslümanı beee.Siz mi müslümansınız.Bakın peygamberimizin Mekke fethine.isteseydi hepsini öldürürdü.Ama o ne yaptı.Amcasını şehit edenleri bile affetti.Kimseye zulmetmedi.Siz Kuran\\\'ı-Kerim\\\'i neresinden okuyorsunuz.gerçi o da şüpheli yaaaa.Allah\\\'ım Kahhar isminin yüzü suyu hürmetine hepsini kahreyle.Peygamberimiz boşuna dememiş.Ümmetim 72 fırkaya ayrılacak diye.

  • erdem
    29.07.2011 12:09:22

    allah belanızı versin caniler bunlara ben insan diyemiyorum zebaniler

  • tolga karadag
    29.07.2011 12:05:54

    Şerefsiz adi köpekler

  • der
    29.07.2011 11:59:41

    Katiller , opunun evlatları şerefsiz haysiyetsizler.Siz insan değilsiniz.Allah BELANIZI VERSİN İNŞALLAH.AMİN AMİN AMİN

  • C*
    29.07.2011 11:59:07

    sizin gibi müslümanlara lanet olsun

  • sevki dag
    29.07.2011 11:57:06

    bunar nasil olacak böyle davam edmez onlarda vursunlar

  • elazigli23
    29.07.2011 11:52:57

    allah sizin gibi muslumanlarin bin belasini versin serefsizler dinimizin neresinde yaziyor elleri bagli insanlari bu sekilde katletmek hemde din kardesleriniz hain olsalarda cezalari boyle olmamali siz abd israil yahudisinden daha zalimsiniz allah size firsat vermesin bunu yapanda musluman olmadigi gibi insan olamaz yaziklar olsun

  • Cihat
    29.07.2011 11:51:12

    Vuranlarda ve ölenlerde ne bir tekbir ne bir salavat ne de bir kelimeyi şehadet duymadım. Kim bunlar?

  • inanmadım
    29.07.2011 11:50:54

    inandırıcı değil... senaryo... yakın mesafe ama nedense vücutlar kafalar sapa sağlam... iyi yazmış iyi oynamışlar....

  • doğan çiftçi
    29.07.2011 11:46:25

    din adına herşey mübah!!!hangi çağdayız...onlar cahiliye devrinde hala!...

  • hilal
    29.07.2011 11:45:44

    lan bunların hepsi şerefsiz müslüman müslamını öldürürmü daha dorusu müslaman cana kıymaz kim bilir arkasında kimler var

  • isimsiz
    29.07.2011 11:44:09

    Allah\\\'ın verdigi Allah\\\'tan baska kimse alamaz. Bu Taliban, El- Kaide, ve Allah icin öldürüyoruz diyen Müslüman hıristiyan musevi...kim olursa olsun...Allah\\\'ım sana havale ediyorum...

  • cimcime
    29.07.2011 11:43:55

    bu ne wahşet allah belanızı wersin allah sizede bu acıyı tattırır inşallah...

  • sıradan
    29.07.2011 11:36:57

    Allah bizi şeriattan ve şeriatçılardan korusun. Demokrasiden güzel var mı !!!

  • osman
    29.07.2011 11:36:42

    Bunlar müslümansa biz neyiz acaba ?

  • HLY
    29.07.2011 11:36:25

    dinciler veya dinsizler , siyahlar veya beyazlar, ne fark eder, amaç iyi insan, olmaktadır. bu ne öfkedir ki böyle acımasızca öldürmek, bir arada yaşamayı öğrenemeyeceğiz , lanet olsun terörün her türlüsüne.

  • ilyda
    29.07.2011 11:33:56

    inanamıyorum bu insanlık dışı sözün bittiği yer....

  • kamber
    29.07.2011 11:32:06

    allah bunları kahretsin inşallah.sinirlerim bozuldu

  • Melih
    29.07.2011 11:29:06

    Nasıl Allahın huzuruna çıkacaksınız katliam yaparak? Allah veriri Allah alır. Cani köpekler...

  • adnan
    29.07.2011 11:26:10

    tek kelimeyle vahşet!..

  • kadir
    29.07.2011 11:19:52

    Allah kimssenin günahını kimseye bırakmaz peki şimdi bizdemi silah alagın bizdemi can alalım alacam ama katli helal olanları beni bekleyin (ALAH U EKBER )hepimiz nasıl olsa ölecez 5 dk için bunlardan korkmam

  • abdullah
    29.07.2011 11:18:34

    amerikayla işbirliği yaparsan sonun böyle olur. .kim kafirlerin yanında müslümanlara karşı savaşırsa, bütün alimlerin ittifak ettiği bir konudur bu. kafir olur.amerikayla işbirliği yap ondan sonra hala müslümanım de.var mı öyle 3 köfte 25.bizim millette hala yok dinde böyle bişey yok falan filan.peygamberimiz bedir savaşında esirleri öldürtmüştür.uyumayın az islamı öğrenin.kulaktan dolma bilgilerle ezbere din yaşamayın.

  • adalet
    29.07.2011 11:17:37

    bu nasıl adalet bu nasıl insanlık.biz hangi çagdayız.çagdaşız deniliyor daha cahiliyet devrini bile aşamamışız.böylelerine hayvan desem hayvanlara hakaret.bunlar ancak ceheennemde odun olurlar.rabbim ıslah etsin.böylelerinden bizleri ve bütün mümin kardeşlerimi korusun.

  • Zülfikar
    29.07.2011 11:08:33

    Bunu yapanların müslüman olduğuna beni kimse inandıramaz.

  • Ahmet Tek
    29.07.2011 11:05:13

    Ah bu görüntüler Türkiye\\\'de ne zaman oluşacak ? Ne kadar ihtiyacımız var bazılarına bu şekilde davranmaya. 37 tanesi belli zaten. Geri kalanı da isim isim söylemeye gerek yok.

  • tu gaya cevap
    29.07.2011 10:53:17

    onlar arap değil, arabı, afganı, pakistanlıyı birbirinden ayırt edemiyorsun

  • TÜRK
    29.07.2011 10:50:45

    VAHŞET

  • lone_wolf
    29.07.2011 10:50:42

    bunlar taliban deil olsalar neden yuzleri kapalı olurmu bunlar amerikan askerleri ve talibanı öldürüyorlar hep o

  • Aydin Goren
    29.07.2011 10:50:37

    Bu goruntuleri seyrettigimde aklima Basbaglardaki pkk katliami geldi.Bu goruntuleri seyredip de silahla bir masum bir kimsenin canina rahatca kiyacak bir insanoglu dusunemiyorum...

  • Mete
    29.07.2011 10:50:35

    Özlenen arzulanan şeriyat dört cahilin eline geçince böyle oluyor işte

  • hatice
    29.07.2011 10:41:54

    insanlık nereye gidiyor!!! allah sonumuzu hayr etsinn

  • bekir yaşar
    29.07.2011 10:41:39

    bunlar hayvan

  • ahmet ak
    29.07.2011 10:41:10

    Öldürenlerin müslüman olmadığına kalıbımı basarım. Bunlar müslüman olamaz. Mümkün değil. Müslüman bu kadar gaddar olamaz. oluyorsa o kişi müslüman değildir.

  • Fatih
    29.07.2011 10:40:27

    kalleş herifler... kancıklar... Nerde diktatör varsa, Allah ( c.c) sonunu getirsin inşallah... Eğer bunu İslam adına yapıyorsa Yazıklar olsun Taliban denen YOBAZA !!!!!!

  • fethi
    29.07.2011 10:38:13

    Bütün kötülüklerin anası İsrail ve Mossad. Bir gün gelecek ve bütün dünya , müslümanı, hiristiyanı dünya üzerinden yahudileri berteraf edecek.

  • canan
    29.07.2011 10:37:40

    ağlıyorum.......................................................sözün bittiği yer can acısı katliam

  • Akdenizden Esintiler
    29.07.2011 10:34:22

    bu müslümanlıksa eğer ben müslüman değilim..........

  • Efkarinoglu
    29.07.2011 10:33:32

    insanligimdan utandim.Resmen Afganistan\\\'da asayis istemiyorlar.

  • hükümdar
    29.07.2011 10:30:03

    bu şerefsizlerin yüzünden dinimizin ne kadar yanlış lanse edildiğini ne yazıkki sadece izliyoruz....

  • bayramali hızal
    29.07.2011 10:29:39

    afganlar arap değildir. amerikaya laf ettirmeyen arkadaşa da öldürülen çocukları hatırlatırım. birazcık vicdan

  • can sağır
    29.07.2011 10:28:02

    hayvanlar

  • ceyhan
    29.07.2011 10:26:20

    ınsanmı bunlar ne mahluk oldukları belli değil allah sonlarını aynı yapsın bunların ınsallah

  • zeytinpeynir
    29.07.2011 10:26:18

    1923 de şapka devrimine muhalefetten dolayı katledenler ve katledilenlerin böyle kurşuna dizenler ve dizilenler arasında zerre kadar fark yok...Biri devrim için öldürdüğünü iddaa ediyordu...Diğeri İslam adına öldürdüğünü iddaa ediyor...İkiside insanlık suçu işliyor...Öldürmenin de bir adabı, ahlakı var...İkiside kör kütük cahil...İnanın cahilin ırkı milliyeti olmaz...Katilin di olmadığı gibi...Bunu son Norveç katliamı göstermedi mi?

  • tahsin
    29.07.2011 10:17:50

    bunlar insan değil hayvan...

  • ali
    29.07.2011 10:17:26

    aynen bunlar taliban değil mossad abd ajanı hepsi

  • Cinsan*
    29.07.2011 10:15:45

    Ölen de öldüren de Amerika\\\'nın satın aldığı müslüman geçinen köpekler... Ülkenin bir köşesine terörist koyuyor diğer bir köşesine de emniyet gücü sonra ikisine de silah satıyor ve diyor ki ortada buluşun hanginiz hanginizi gebertirse gebertsin... ve bu kaz kafalılar biz müslümanız diyorlar!!!!

  • ankaralı
    29.07.2011 10:14:41

    pkk de kaçırıyor ama götürüp onlarla tavla oynuyor sohbet ediyor sonra da insan gibi teslim ediyor işte asıl terörist bunlardır ey kürt ve türk halkı anlayın artık...

  • adali
    29.07.2011 10:12:12

    kendi ulkelerinde abd le bir olup talibana saldiriyo hainler. haketmisler bu sonu

  • tekkeli
    29.07.2011 10:09:18

    abooooov

  • osmanlı torunu
    29.07.2011 10:08:44

    bunlar taliban deyil evet taliban terör diyebilirler amma tlibanla el ka i deyi karıştırmayalım bunlarrın öldürüş şekli sırplar gibi bunlar ya cıa veya mossasd ajanları çünkü abd ve israilk buradan besleniyor çok yabancı gazeteci veya askeri taliban saldı öldürmedi ki bu öldürülenler afgan müslüman aman diyene kurşun atmaz büyük terörist müslümanları bu hale getiren israil ve abd dir

  • keskin
    29.07.2011 10:08:37

    allah sizin belanısı versin..ruhsuzlar alah sevgisi peygamber sevgisi bilmeyen yahudi topluluğu vahşetin şeytanın dostları bunlar

  • serdar
    29.07.2011 10:08:27

    arkdaşlar bunların insanlıkla alakası yok böylebir vahşeti kim kime yapar

  • türkiye
    29.07.2011 10:04:09

    amerıkan köpegı bunlar ıslam da bır karıncayı incilmek bile çok gunahken ınsan ölduruyorsun ALLAH c.c şirk koşuyorlar ...

  • sezai
    29.07.2011 10:02:50

    bu müslümanlık degil vahşet başka bir şey degil,

  • çetin uzunkaya
    29.07.2011 10:02:01

    Allah sizin belanızı versin namussuzlar.sizin hiçbir ibadetiniz kabul olmaz.çünkü Resullulah efendimiz bir müslümanı katleden alemi katleder diye hadisi var.dinimizin hiçbir hükmünde böyle vahşete yer yok

  • bozkurt
    29.07.2011 10:01:58

    bunların dinle imanla alakası yok arkadaş...

  • ..........
    29.07.2011 10:01:51

    alemlerin rabbı senin verdiğin canı bunlar nasıl alır bunları öyle bir ateşine at ki her bir saniye onlara yüzyıl gelsin senin herşeye gücün yeter sen herşeyi bilen ve işitensin.

  • ONUR BABA
    29.07.2011 10:01:24

    ALLAH LANET ETSİN TALİBAN = ABD+ İSRAİL

  • MUHAMMED
    29.07.2011 10:01:09

    ETME BULMA DÜNYASI KARDEŞ KARDEŞE DÜŞMAN OLDULAR

  • sinan
    29.07.2011 09:56:21

    bunlara hayvan bile demek hayvanlara haksızlık olur, çünkü hiç bir hayvan bu kadar acımasız olamaz......

  • tb
    29.07.2011 09:54:39

    tugay efendi bunlar arap değil..ne kadar da bilgesin sen

  • malcomx
    29.07.2011 09:54:15

    muslumansız demek nasıl muslumansınız.can nasıl alıyorsunuz

  • atakan
    29.07.2011 09:52:08

    bunlar müslüman olamaz

  • İnsan
    29.07.2011 09:51:42

    bunlar nasıl yaratıklar yahu

  • nizarrrrr
    29.07.2011 09:49:44

    allah böle müslümanların belasını versin bunlar islamı kirletin pisliklerr böle yaparak islamı terörizim haline getiriyolar lanet olsun yaa

  • çiğdem aşkın
    29.07.2011 09:46:15

    ALLAH(c.c) yok etsin sizi gazabıyla şerriyle mahvolun insan değil bunlar :(((

  • ıslah
    29.07.2011 09:45:01

    bu nasıl bi dünya ki korkusuzum diye bas bas bağıran insanlar silahların arkasında ilan eder oldular bu üstünlüklerini!!

  • koç
    29.07.2011 09:43:46

    böyle bir vahşet ancak müslüman coğrafyasında olur.

  • utanc verici
    29.07.2011 09:38:50

    dünyada kac cesit islamiyet var birileri söylesin,ilimlisinin da azilin da hepsi bu kafa yapisina sahip..hani sevgi diniydi?hani ilim diniydi? cok sagolun tasdik ettiniz...

  • fatih
    29.07.2011 09:37:43

    allah belanızı versin

  • BJK
    29.07.2011 09:37:35

    Müslümanlik bu mu, allah sizin belanizi versin !

  • ilhan
    29.07.2011 09:37:13

    VAHŞETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  • mm
    29.07.2011 09:36:35

    haywan herifler bunlar insanmi nedir bu videolari yayinliyorsunuz

  • insancıl
    29.07.2011 09:35:48

    insanı bu şekilde olduren insan olamaz hiç bir şey bir insanın bu şeklide oldurulmesine ewet diyemez

  • ufuks
    29.07.2011 09:35:47

    Bu şerefsizler yüzünden müslümanların adı çıkıyor.. İslama en büyük zararı veren asıl bu dingiller

  • bursa
    29.07.2011 09:33:54

    bunlara yazıklar olsun ! allahın verdiği cana bu kadar kolay kıyan lar müslüman olamaz!

  • ....
    29.07.2011 09:33:31

    Ben inanmıyorum bunu müslüman yapmaz. Bunlar norveç olaylarını sulandırmak için yapılan yahudi oyunu görüntülerdeki insanların hepsi uşak ve satılmış ....

  • murat
    29.07.2011 09:32:50

    bunu yapanların allah belasını versin

  • TK
    29.07.2011 09:32:49

    siz insanmısınız

  • metın ok
    29.07.2011 09:32:43

    kım bunlar heee müslüman müslümani ölduruyo hee şimdi anladım

  • MEMET
    29.07.2011 09:32:01

    VAHŞET...VAHŞET...VAHŞET...

  • mustafa veran
    29.07.2011 09:28:47

    insan öldürenleri polis vfasker vuranları allah lanetine bırakıyoru.

  • Kaan Yeşil
    29.07.2011 09:27:49

    Gün gelecek ölen neden öldüğünü öldüren niçin öldürdüğünü bilemeyecek!
    Allah\\\'ım gazabından ve şiddetinden sana sığınırım !
    Dilersen herşeyi Affedersin.

  • ademir
    29.07.2011 09:26:01

    tugay emin ol amerikanında bunlardan bi farkı yok

  • bjk
    29.07.2011 09:25:49

    mossad ve cıa işi.taliban da bunlara hizmet eden kafirin önde gideni!

  • 123
    29.07.2011 09:25:37

    araplar çok vahşi

  • 33fatih
    29.07.2011 09:25:19

    müslümanız diye geçinen ahmak, hayvanaltı yaratıklar bunlar, müslümanlıkta nerede görülmüş savunmasız, esir düşmüş insanlara böyle davranmak düşman bile olsa...
    müslümanları terörist gösteren biçare, kendi ayağına kurşun sıkan avanaktan başkası değil bunlar.
    müslüman olduklarından şüphe ediyorum.

  • sa
    29.07.2011 09:24:21

    ruh hastası fanatikler

  • eda
    29.07.2011 09:23:38

    Allah belanizi verecek! kendinizi en iyi müslüman saniyosunuz Allahin verdigi cani alan en büyük Allahsizdir !!!!!!!!! cani herifler sizin gibileri lime lime dogramak grekiyor!!!!!!!!!!!

  • MASETER
    29.07.2011 09:23:15

    ALLAH BELANIZI VERSİN MÜSLÜMAN KILIKLI TİCANİLER

  • hali
    29.07.2011 09:22:45

    bu ne vahşettir ya bu ne acımasızlıktır bunu yapanlar insan olamazya bunlar caniler ya buneya katiler

  • kerem
    29.07.2011 09:22:31

    şunu anlıyorum ki dünyanın en büyük teröristi cahillik. yazıklar olsun. bunu yapan müslümansa ben değilim.bunu yapanın islamla kesinlikle alakası olamaz. taliban denen zihniyeti ya eğiteceksin ya da kökünden kazıyacaksın. sanmıyorum ki bu beyinsizler eğitilsin. Allah bunlara hidayet değil bunları ıslah etsin ki hak ettikleri cezayı bulsunlar.

  • kemal
    29.07.2011 09:22:15

    Şimdi bu zavallılar bu işi \\\"Allah rızası\\\" için mi yaptıklarını düşünüyorlar?

  • fethullah arslan
    29.07.2011 09:22:03

    aha amerika sana binsin sende amerikaya bin hepsi onun eseri fitneyi kaşırsın olacağı bu fıtneyi uyandırmamak lazım

  • can yılmaz
    29.07.2011 09:21:27

    aynısını pkk da yaptı, bunlar kalleş olur, sılahsız ınsanları vururlar, yemek yerken el bombası atarlar, yoldan geçen arabaları mayınla patlatırlar, mertlık yoktur bunlarda, o yüzden hem bu dünyada hemde Allah katında rezıl olmaya, lanetlenmeye mahkumdurlar...

  • osman
    29.07.2011 09:18:42

    bunlar insan değil ya denecek söz bulamıyorun

  • halil kel
    29.07.2011 09:17:50

    bu katiller hiç bi şekilde müslüman veya mümin olamaz. Bunlar kesin müslüman kılığındaki kafirlerdir. Örgütün çoğuda öyledir.

  • as
    29.07.2011 09:17:20

    allah belanızı versin, vahşet bu,bumudur islamiyet.

  • alay
    29.07.2011 09:17:09

    allahın saf tugayı, bunları besleyip oraya salan abd zaten, biraz oku araştır be hey gafil,gerçek müslümanlar bunlardan nefret ediyor

  • irfan
    29.07.2011 09:16:13

    büyle müslümanlığın içine edeyim yaşasın amerika cesaretiniz varsa yayınlyın

  • erdal
    29.07.2011 09:15:47

    bunu yapan müslüman olamaz bunlar birer hayvan hayvanda demek günah bunlarda alah korkusu yok sadis pislik bunlar bunlara müslüman diyen şeytendır bunlar imandan yoksun kafirlerdir pislikler bunların cenette yeri yok imansısızların

  • sedat
    29.07.2011 09:12:39

    burda iş allah,a düşüyor nasıl biliyor ise öyle yapsın çünkü bu caniler onun kulu (öldürülenler hain değil iseler)

  • Selim
    29.07.2011 09:06:01

    Erzincan Başbağlar katliamıda böyle oldu işte ve failleri hala yokkkk

  • mahçup
    29.07.2011 09:04:50

    kim demiş müslümanlar teröristtir diye? herşey allah için yavrularım allah için... utanıyorum insanlığımdan

  • MURAT ERDOĞAN
    29.07.2011 09:04:31

    hayatımın son anına kadar ilahi kelimatullah davasından vazgeçmeyeceğim,hem islamı yaşamaya ve yaşatmaya çalışacağım ama bu taliban ve el kaide gibi siyonist ve amerikan destekli bu akımların islamı bu kadar kötü,barbar,katil göstermelerine de müsade etmemek için çalışacağım.Kimse unutmasın yavuz sultan selim mısırda mercidabık ve ridaniye savaşlarında hilafeti osmanlıya alırken kılıç çektiği insanlar hristiyan değil idi.müslüman idi.ama emanet yanlış ve cahil,pis elerdeydi..emanet bizi bekliyor

  • ibrahim
    29.07.2011 09:04:27

    lan armut tugay... bütün araplar böyle mi? o şehit olan polislerde arap...

  • sakaryalı kenan
    29.07.2011 09:04:09

    pkklı kürtleri böyle ödüllendirmedikce bunlar dağıdan inmez alın size örnek 10 saniyede işlem tamam gerisi palavra ,öyle afla acılımla olacak işdeğil anında cözüm

  • ayhan demir
    29.07.2011 09:03:04

    al müslümanim diyenleri seyret iste.. amerikalilar yanlarinda melek kaliyor bunlarin.. tam bir cani bunlar.. allah da zaten belalarini veriyor.. aclik, sefalet, terör ne ararsan bunlarda var zaten..

  • nizam
    29.07.2011 09:01:05

    islamın adını kötüye çıkaran yobazlar.

  • yazık
    29.07.2011 09:00:42

    muslumanı muslumana nasıl kırdırıyorlar soylenecek o kadar soz var kı yalnız gerek yok

  • mustafa altuntaş
    29.07.2011 09:00:41

    bunlar ne müsllüman nede insan bunlar olsa olsa donuz.bunların yüzünde müslümanlara dünya barbar saldıgan teröris gözüylen bakıyo.allah bunların belalarını versin

  • migiad
    29.07.2011 09:00:15

    bunların ne allahı ne şeytanı vardır bunlarcinsi başka

  • Mehmet Etmin ERDEN
    29.07.2011 09:00:14

    her gördüğünü arap zanneden kıt akıllı vatandaş, taliban arap değil artı amerikanın işbirlikçisi, yani senden farkı yok. o silahları da onlara amerikalılar veriyor. amerikaya laf attırmıyacan ya. buda sana kapak olsun.

  • mehmet
    29.07.2011 09:00:01

    bu kadarda olmaz izlerken kanım dondu insanlık dışı müslüman olamaz bunlar ya ne acımasızlık
    suçlu ise farklı bir şekılde ceza verılmesı gerekır insan olamaz bunlar

  • bozkır
    29.07.2011 08:58:21

    yaşasın cehenneeeeemmmmmmmmmmm.....böyle aşşaılık insanlar için yaşasın cehennem

  • eda
    29.07.2011 08:57:59

    müslümanız diye geçinen insan kılıklı hayvanlar... Müslümanların adını da batırdınız.. bu nasıl bir zihniyettir

  • flycat
    29.07.2011 08:56:44

    hani sadece saddam yapıyodu.

  • faik
    29.07.2011 08:56:06

    yorum bile yapmak içimden gelmedi

  • muhammed
    29.07.2011 08:55:52

    bunlarda amereknın köpkleri ne olcak

  • bayburtlu
    29.07.2011 08:55:11

    allah ıslah etsin kan donduran görüntüler

  • asd
    29.07.2011 08:54:53

    bunu yapana ne denır........

  • oantopkaya
    29.07.2011 08:52:34

    insanlığın bittiği an,ne söylenebilirki???

  • mehmet
    29.07.2011 08:52:02

    islamiyette yok böylle bişey...bunu yapan islam olamaz

  • ozan
    29.07.2011 08:51:43

    müslümanlık bu dimi evet bu...

  • farkedermi?
    29.07.2011 08:50:54

    ne belli talibanı karalamaya çalışan kişiler tarafından yapılmadığı ???

  • volkan
    29.07.2011 08:49:48

    bunlar mı müslüman?

  • c güleç
    29.07.2011 08:48:35

    ben bunların inandığı dine inanmıyorum arkadaş bunlar müslüman olamaz allah adına sen kimsinde vahşet uyguluyorsun topunun canı cehenneme bunlara destek veren türkler falan varsa aklına eşek sıçsın yuh be

  • gerçek islam
    29.07.2011 08:48:01

    hangi dindensiniz be imansız şerefsizler islamda esir alınanı öldürmek varmı kahpe piçler islamın da adını lekeliyorsunuz sorsalar din adına yapıyorsunuz allah hepinizi helak etsin işte bu yüzden yıllardır kafire kulluk ettiriyor allah sizi....

  • coytuk
    29.07.2011 08:47:25

    Allahım bu arap ve çin milletinin eline bırakmasın insanlığı.... amerikalılar bunların yanında hiç kalır...

  • mustafa
    29.07.2011 08:47:23

    bunlar insan olamaz demiyecim cunki bunlar hayvan hayvanlarda bile acıma içgüdüsü var hayvanlara hakaret etmiş oluruz bunu yapanlar uzaylı şerefsiz yaratıklar

  • brs byr
    29.07.2011 08:46:31

    ırkçı tugay bunun araplıkla alakası ne araplar böle mı yane

  • basri
    29.07.2011 08:45:54

    allah belanızı versin emi peygamberimizin rehinelere nasıl davrandıgını hiç mi okumadınız birde adınız müslüman yuh be

  • oflu
    29.07.2011 08:45:06

    vicdansızlar

  • pkk ya
    29.07.2011 08:44:54

    pkk yada yapmak lazım...yapılmalıdır..

  • fatih çakır
    29.07.2011 08:42:14

    Allah bunların n deyiyeyim ya insanlık değil bu. Bir insan başka birine bunu nasıl yapar aklıllı insan işi değil bunlar müslüman değil bikere

  • tugaya cevap
    29.07.2011 08:41:25

    tugay sen tam bir malsın... ne alakası var geri zekalı.. bunu kim yaparsa yapsın insanlıktan nasibini almamıştır..

  • a/y/s/u
    29.07.2011 08:40:06

    rabbim bunu hesabını elbet bi gün soracak az kaldı...lanet olsun böyle insanlığa...

  • mücahit
    29.07.2011 08:36:11

    Ah amerika yıllarca talibanı destekledin. İnançlarının içini boşalttın. Ortadoğuya ve islam dünyasına diktatörler getirip hepsinin elini kolunu bağladın. İslam diye bize vahşeti sundun. Kendi vahşetini demokrasi diye yutturdun!!! Allahın gazabı üzerine olsun!

  • sidar
    29.07.2011 08:35:49

    allah amerikayı sizin başınızdan eksik etmesin haysiyetsizler bide utanmadan allah yolunda savaşıyoruz deyip insanları kandırıyorsunuz sizin allahınız buysa ben inanmıyorum şerefsizler, yobazlar,

  • bunlar müslüman değil
    29.07.2011 08:35:30

    Bunun müslümanlıkla alakası yok

  • ErKuTT
    29.07.2011 08:35:22

    Şuç ve ceza Darısı PKK başına

  • kaya
    29.07.2011 08:33:23

    allah belanızı versin

  • beyın
    29.07.2011 08:31:17

    bunlar arapmı ahmak beyın yomkmu sende

  • fatih belcika
    29.07.2011 08:24:36

    taliban demek musluman demek degil

  • ulkucu
    29.07.2011 08:24:17

    vicdansizlarrrr

  • fatih belcika
    29.07.2011 08:23:36

    tugay kardes haberi bir daha dinle istersen arap degil pakistanli
    ustelik boyle olaylari islama muslumanliga yapistirmayalim
    bunlar musluman olamaz

  • halim
    29.07.2011 08:10:02

    bunlar nasıl müslüman.!!! abd ye kızıyorlar birbirlerini öldürüyorlar.hani binladin\\\'in intikamını alacaktınız.??kaç tane abd askeri öldürdünüz.??? bu talibanda abd\\\'ye çalışıyor heralde.camilere bile bomba koyanlar müslüman olamaz.....

  • oktay demir
    29.07.2011 08:05:24

    Allahım zülüm yapanların zülmünü başlarına getir rabbim... sen mazlumları koru yarabbim..Amin..

  • MUHAMMED ALİ
    29.07.2011 07:43:00

    bunu yapanlar hangi dine hangi allah inanıyorlar. Allaha inananlar böyle zulum yapmazlar elleri kolları bağlı insan öldürülmez.

  • moro başkan
    29.07.2011 07:38:14

    itler gerçeyi it ler hakaret oluyur allah nasıl hesap verceksinin kafir bile bunu yapmaz

  • FATİ
    29.07.2011 07:38:01

    İNSANLIĞI BIRAK DİNLE ALAKASI YOK

  • Hayırdır İnşallah
    29.07.2011 07:36:00

    Allah adına katillik Allah adına cinayet bunlar müslüman mı Allah bunların belasını versin köpek soyları...

  • ilker
    29.07.2011 07:35:33

    şerefsizler siz müslümanmısınız müslümanlık adam öldürmek değildir korku imparatorluğu değildir.peygamberimizi biraz örnek alın.peygamberimiz yaşasaydı sizin gibilerin yüzüne tükürürdü sizin dinle alakanız yok

  • fatih
    29.07.2011 07:34:29

    islam düşmanı talibana allah lanet etsin...

  • dante monsterman
    29.07.2011 07:31:22

    bunları yapanların islamla bir ılgısı olmadıgı kanaatındeyım amerıka desteklı bır orguttür,yarın oburgun yıne ne dıyecekler ıslamcılar masum polıslerı oldurdu yıne tuzak yıne ıftıra sistemin kolesı olmayın..

  • İnsan
    29.07.2011 07:26:19

    Taliban Polisleri öldürerek TERÖRİST olduğunu belgelemiş.

  • ali
    29.07.2011 07:20:53

    vahşet.

  • özgür
    29.07.2011 07:18:13

    keşke hristiyan olsam utanıyorum böle bir dinden dünyanın en rezil dini müslümanlık...

  • öğrendegel
    29.07.2011 07:13:30

    tugay denen cahil. onlar arap degıl afgan

  • ali
    29.07.2011 07:02:56

    müslüman bunu yapmaz

  • musab
    29.07.2011 07:01:30

    bunu yapan insan olamaz diyen kardes senin ailen bu adamlar tarafindan iskenceye tabi tutulsaydi sen kursuna dizmez eminimki onlari iskenceyle oldururdun bunlarin sucunu bilmeden konusmak ahmakliktir. tugay sana gelince zaten bunlar amerikalilarla beraber muslumanlara karsi savastiklari icin olduruyor bir de cok cahilsin bunlar arab degil pestu turkmen ne kadar cahilsiniz yawwww

  • Abdullah
    29.07.2011 07:00:49

    kendi din kardeşi ve vatandaşı olana bunu yapanların ve tüm masum canına kıyanların hakkından ALLAH(C.C.) gelsin inşaallah...

  • Bilgehan
    29.07.2011 06:52:08

    İnsan değil bunlar

  • cmlttn
    29.07.2011 06:48:34

    Eger birgün aşırı dinci bir örgütün eline düşerseniz hayatınız bitti demektir amerikalı belki acır ama bunlara hak getire..

  • ABUZER
    29.07.2011 06:35:18

    islam \\\"karıncayı dahi incitme\\\" der. siz insanmısınız yahuuu.

  • xy
    29.07.2011 06:34:52

    Müslüman müslümanı nasıl katleder seyredin. Yarın Allah\\\'ın huzurunda bunlar nasıl hesap verecek?

  • offf
    29.07.2011 06:26:18

    Bu mudur müslümanlık. Allah cezanızı verecek

  • horace
    29.07.2011 05:47:08

    lanet olsun buütün terörist araplara

  • heta
    29.07.2011 05:38:56

    dünyanım en vahşi mahlukatı yaratığı herzaman insandır

  • tugay
    29.07.2011 04:55:29

    aha amerikeya laf atıyordunuz ... arapların eline düşünde

  • vay arkadaş
    29.07.2011 03:53:49

    Sizin insanllığınızı si... sizin gibi şerefsizlerin yüzünden islamın adı terörle anılıyor ya allah hepinizin belasını versin

  • ümit
    29.07.2011 03:32:01

    müslümanim diye geciniyor bu serefsizler...siz insan olamassiniz pislik herifler

  • necmettin
    29.07.2011 01:35:55

    ALLAH sizin belanızı versin bu nasıl müslümanlık kafir bile bunu yapmaz

  • Turhan Demir
    29.07.2011 01:27:43

    Cahil oğlu cahiller asrın haricileri, kuru sofular islamın cahilleri bir müslüman ancak mürdet olursa, evliyken zina yaparsa ve devlete karşı ayaklanırsa öldürülebilir. Taliban gibi düşünmüyorsa öldürülemez. Bu mallar da cihat yaptıklarını sanıyorlar !

  • Mehmet
    29.07.2011 01:10:57

    bunu yapanin bir yaradan tafindan yaratildigini anlayamayacak kadar hayvani olmasi lazim

  • burak
    29.07.2011 00:37:46

    bunlar mı müslüman

  • as
    29.07.2011 00:29:07

    adeta beynimden vurulmuşa döndüm o teroristlere bela dahi okuyamıorum nasıl beyinleri yıkanmıs bu ınsanların

  • Burhan Kşbşı
    29.07.2011 00:27:06

    Hangi ideolojiye hangi dine hangi milliyete hizmet ederse etsin böyle bir olayı uygulamaya geçirmek kesinlikle ve kesinlikle yanlıştır.Hemde İslami cihat anlayışını dünya kamuoyuna lanse ederek çeşitli propagandalar yapan bir örgüt kökten saçmalamaktadır.Hiç bir din hiç bir anlayış böyle bir şeyi meşrulaştıramaz.Allah herkesin ne yaptığını biliyor şüphesizki onun adaleti en iyi en güzel adalettir.Zalimin zulmü bitecek.Bunlarda sözde sağlamaya çalıştıkları adalet girdabının içinde boğulacaklar.

  • selim
    29.07.2011 00:27:03

    siyonizme hizmet eden musluman goruntulu hayvanlar

  • cem
    29.07.2011 00:26:01

    survival of the fittest

  • adınız adınız
    29.07.2011 00:14:13

    bunu yapanlar insan.bunların arkalarındaki pislikler de insan.sabah akşam küfür edip birilerini insanlıktan çıkarmakla çözülmüyor işler.

  • ss
    29.07.2011 00:10:40

    allah belanızı versin

  • ruya
    29.07.2011 00:09:31

    abd-israil işbirlikçilerinin sonu...

  • ruya
    29.07.2011 00:02:28

    yahudi-abd işbirlikçileri yapınca insan oluyorlar değilmi....

  • isimsiz
    29.07.2011 00:00:33

    Allah belalarını versin..insanlıgımdan utanıyorum..

  • vvvvvvvvvvvvvv
    28.07.2011 23:52:55

    iste bu yüzden herkez müslümanlardan nefret ediyor, böyle pisliklerin yüzünden

  • pakistandüsmani
    28.07.2011 23:50:42

    serefsizler!!!

  • mustafa
    28.07.2011 23:41:52

    insanlığımdan utandım

  • fatih
    28.07.2011 23:40:30

    şimdi buna vahşet diyenler olacaktır illa ki, ki hakkaten de izlenilecek görüntüler değil...
    ama bunu izleyip de taliban\\\'a küfür edeceklere, ırak savaşından dönen amerikan askerlerinin psikolojosini konu alan belgeseli izlemelerini tavsiye ederim. amerikalı joniler, sivil olduklarını bildikleri halde bir düğün konvoyuna uçaktan bomba atıyorlar. ve bomba atıldıktan sonra sevinç çığlıkları koparıyorlar...

  • thorax
    28.07.2011 23:38:49

    İslama karşı gelinmez o kadar !!

  • //
    28.07.2011 23:37:31

    Allah belanızı versin. Siz müslüman olamazsınız.!

  • Baki
    28.07.2011 23:33:40

    Git ülkeni işgal ede amerikalı, ingilizi kaçır. Ne istiyorsun pakistanlı zavallılardan. Neye hizmet ediyorsunuz anlamış değilim...

  • ölsekde üzülün kalsakda
    28.07.2011 23:33:35

    belki onlarda taliban için yapmıştır aynısını
    kim bilir ..... bukadar nefret ediyolarsa vardır bi sebebi
    kısasa kısasda olabilir
    ölümün soğuk yüzü bi şekilde gösteriyo kendini

  • TIKIDIM
    28.07.2011 23:29:19

    biz türkler pkklilara bu kadar sefkati göstermemiz lazim :))) bu sefkati görmedikleri icin azdilar...

  • Dünyanın Hali
    28.07.2011 23:24:20

    taliban yapınca insanlık sucu oluyor amerikalılar yapınca eğlence oluyor

  • taliban
    28.07.2011 23:23:09

    bir biz yapamıyoruz zaten

  • neodemokrasi
    28.07.2011 23:19:48

    Allah\\\'ım ne olur artık kıyamet kopsun. Bitsin bu insanoğlunun zulmü de acısı da

  • xxx
    28.07.2011 23:10:55

    allah hepsinin belasını versin yazık adamlara :( çok kötü

  • cuma şahın
    28.07.2011 23:04:55

    bunları ızlerken ınanın ınsanlıgımızdan utanıyorum tek kelımeyle ozur dılıyerek şerefsızler demekden kendımı alamıyorum adıler

  • vatan sever
    28.07.2011 22:58:31

    allah hepinizin belasını versin

  • ismail.
    28.07.2011 22:49:36

    Allah sizleri islah eylesin adi insanlar sizi Sizler Müslüman olamazsiniz - Müslümanlik ve insanliktan nasibini Alamamis zavalli Mahluklar sizi ALLAH SIZLERI KAHRU PERISAN EYLESIN.

  • demiralişbozope
    28.07.2011 22:43:58

    Demiri isteyen açgözlü!!!...Kardeşe Kardeşini katlettiren baş terörist ABD\\\'nin işleri ve işbirlikçileri işbaşında..
    Türkiyenin götürülüyor olduğu nokta da ;bölücü Kürt(BDPKK)ler,Dinci Kürt(AKP)ler;.Silahlı ve kravatlı olanlar la \\\"ÇALışINCA OLUYOR\\\"....

  • ahmet akbulut
    28.07.2011 22:43:00

    bunlar birde müslüman geciniyorlar. sizin gibi müslüman olmaz olsun serefsizler

  • yusuf ak
    28.07.2011 22:41:05

    elhamdürillah müslümanım..ama bunu yapanlar müslüman olamaz.bu insanlık dışı bir olay..bunlar katil sapık canavar..başka bişe degil...

  • yasanmasa
    28.07.2011 22:32:20

    hayvanlar bile bunlardan merhametli

  • Çağrı AYIŞIK
    28.07.2011 22:31:59

    Şu yaptıklarını \\\"Cihad\\\" diye yapıyorlar ya en çokta o kanıma dokunuyor...

  • vural eser
    28.07.2011 22:21:30

    bu insanlıksa ben insan degilim bu muslumanlıksa ben musluman degilim yuhlar olsun

  • bbc
    28.07.2011 22:18:54

    allah belanizi versin

  • anıl
    28.07.2011 22:18:31

    ya bunlar insan deil tammmm

  • ne oldu şimdi
    28.07.2011 22:14:54

    ölenler cehenneme vuranlar cennetemi gidecek?

  • HSLUK
    28.07.2011 22:13:24

    Allahsızlar islamın yüz karaları kim olursa olsun silahsız bir insanı bu şekilde öldürmek adaletmi hangi kitapta var hangi dinde var sorsan sözde din savunucularıdırlar .

  • ertugrul
    28.07.2011 22:12:28

    bunlarla aynı gezegende yaşıyor olmk ne acı

  • idris
    28.07.2011 22:09:07

    ben bugune kadar taliban hareketini biraz haklı gören biri olarak eğer bunu gerçekten taliban yaptıysa ve böylece teşhir ediyorsa bunları yapan insanliktan çıkmıştır. lanet olsun size. gerekçeniz ne olursa olsun

  • yaşar
    28.07.2011 22:00:10

    bunlar insan değil....

  • kamil
    28.07.2011 21:53:55

    acaba polisler amerikalılarla isbirliğimi yapıyordu çok kızdırmışlar

  • malatyalı kürt
    28.07.2011 21:46:01

    yuh be. nasıl yaratıklarsınız siz... hiç kimsenin yaptığı yanına kalmaz eminim buna.

  • gökhan
    28.07.2011 21:45:05

    böyle müslümanlik olmaz olsun

  • mu ak
    28.07.2011 21:44:10

    şerefsiz taliban bunları gören dinden çıkar

  • Hamza
    28.07.2011 21:42:20

    bunu yapan muslumanda olamaz kendi kendilerini vuruyor hayvanlar serfsizler 2011 yilinda insanlarin cagi atladigi zamanda hale bizim musluman dedigimiz insanlar insanliktan nasibini alamamislar. Kuranda oku denmis birseyler øgren vahsi olma demis bunlarin okudugu kitab ayri... allah buyuk hepsinin belasini verir...

  • efe
    28.07.2011 21:35:11

    ne diyeceksin allah akil vesin geri zekalilara bir birilerini öldürüyorlar.

  • zerdust
    28.07.2011 21:32:56

    huzur islamda

  • İskender
    28.07.2011 21:32:14

    Allah belanızı versin

  • milli kuvvet10
    28.07.2011 21:27:43

    Müslümanlık bumu...Bunlara insan demek yanlış olur....

  • mehmet giyan
    28.07.2011 21:26:37

    Taliban terör örgütü değildir , Afganistanın sahibidir .

  • veysel
    28.07.2011 21:23:23

    insan değilki zaten onlar insan görünümünde domuzlar.Bu dünya iyi ayakda duruyor bu zulümlerin bir sonu var elbet Allah sonumuzu hayır etsin bütün müslamanları allah korusun bütün ümmeti muhammedin ümmetlerini kötü insnalardan uzak tutsun günümüz birlik dirlik dua ibadet yalvarma bütün müslamanların kenetlenme günüdür Allahım bütün müslümanları ve vatanımızı vatana kanını canını feda edenleri korusun.Amiiiiinnn

  • mehmet
    28.07.2011 21:21:35

    bun insanlar kendilerini müslümanmı zannedıyor bunlar resmen hayvan

  • abdullah
    28.07.2011 21:18:53

    Allah\\\'ım bu nasıl insanlık, bu nasıl bir vahşet.

  • hüseyin
    28.07.2011 21:18:21

    bunlar insan olamaz müslüman hiçmi hiç olamaz

  • atgm
    28.07.2011 21:16:27

    kıyametin yaklaştığının en belirgin göstergesi

  • musa ak
    28.07.2011 21:12:54

    bunlar ALLAH korkusu yok

  • wiaa
    28.07.2011 21:05:40

    allahım sen bu yobazları imana ger cehennem ateşinde cayır cayır yakkk

  • ..................
    28.07.2011 21:03:43

    bide müslümanız diyorlar ya

  • salih
    28.07.2011 21:02:02

    müslüman olmaktan utanıyorum

  • volkanfox
    28.07.2011 21:00:18

    bunlar bir de namaz kılıp Allah\\\'ın adını ağzına almasın ya...nasıl bir insanlık abi bu..

  • hakan
    28.07.2011 20:59:57

    amerikanın köpekliğini yapan pakistanlı devletinin resmi yöneticilerine sıksalardı keşke bu insanlar sadece zavallı maşalar ekmek parası için çalışanlar taliban bu kadar çıldırdıgına göre bunların taliban gerillarına çok büyük bir şey yapmıştır kesin taliban üyelerini işkenceyle öldürüyor pakistan ordusu bu işin bir de karşı cepesi var karşılıklı öldürme var taliban sadece bunu yapmıyor pakistanda yapıyor aynısını

  • mehmet
    28.07.2011 20:56:47

    taliban sen islamın en büyük düşmanlarındansın zalimler için yaşasın cehennem

  • andaç
    28.07.2011 20:55:59

    bukadar basitmidir yaa.. 16 insan

  • rıdvan
    28.07.2011 20:55:23

    zalimler için yaşasın cehennem

  • mardin-midyat
    28.07.2011 20:50:01

    dinsiz kitapsız ALLAHsız ŞEREFSİZLERR

  • ERGÜL
    28.07.2011 20:46:12

    bunu ne adına ve kimin kararıyla yaptılar? Emir verenler ve icra edenler bu işin hesabını nasıl verecekler?

  • İBRAHİM
    28.07.2011 20:44:43

    ey taliban müslümanlık bu değil..Cihad bu değil..ALLAH(cc)bu vahşiliğinizin hesabını elbet sizden soracaktır..siz insanlığı öldürdünüz islamı kötülediniz merhameti yok ettiniz..ALLAH(cc)islam dinini ve müslümanları sizden korusun inşallah.Bu dünyaya islam şüphe yokki egemen olacaktır inşallah,ama sizler islamın ebu cehilleri olarak sonsuza kadar hatırlanacaksınız,siz peygamber efendimizi örnek almadınız ve sapıttınız. Alemlerin rabbi olan ALLAH(cc) çok büyüktür ve onun gücü herşeye yeter.....

  • Gül Ali
    28.07.2011 20:41:48

    Yüce Rabbim muhakkak ki bunların hesabını soracaktır.

  • Vatandas
    28.07.2011 20:40:57

    Allah belalarini versin insallah kendileride ayni muameleyle karsilasir, insallah.

  • wan
    28.07.2011 20:38:44

    Müslümanım diye geçinen yaratıklar yüzünden islam zedeleniyor Allah sizi vesizlere destek veren herkesi kahretsın..

  • gurbetci
    28.07.2011 20:38:02

    allah bin belanizi versin ktiller

  • fırat
    28.07.2011 20:33:33

    lanet olsun talibana..

  • nuh
    28.07.2011 20:23:02

    bu müslümanlık değil bu insanlık değil bu hayvanlık bile değil çok aşağılıkça

  • mustafa yazar
    28.07.2011 20:20:44

    allah belanızı versin allahın bütün laneti üzerinize olsun cuma geceleri ramazanlar hurmetine dedelerimizi kurşuna dizen ermenilerden sizin ne farkınız var dinsiz namussuz alçaklar islamda böyle bir şey yok

  • ...
    28.07.2011 20:20:16

    abi nasıl bi vahşet bu ya...

  • NÖTR
    28.07.2011 20:19:42

    BENCE DE MÜSLÜMAN OLAMAZ...

  • aslan
    28.07.2011 20:19:34

    müslüman ülkelerde bu işler normal işler bunu yapanlar cenete gidecekte ondan yapiyorlar

  • levent
    28.07.2011 20:12:01

    bunu yapan insan olamaz

  • sivas
    28.07.2011 20:07:06

    yazıklar olsun bu şerfsizlere dinimizde böyle bir şey yok ALLAH ölenlere rahmet eylesin günahlarını affetsin bu katledenleride ıslah etsin

  • hüseyin
    28.07.2011 20:05:00

    bunlar insanmı ya bunlar müslümanmı bu insanların suçu neydide böyle elleri arkadan bağlı bi şekilde kurşunlara hedef oldular ben bunların müslüman olduklarına inanmıyorum

  • 111
    28.07.2011 20:04:46

    Allahin verdigi cani, allah alir, serefzizler sizi

  • fatih
    28.07.2011 20:03:46

    hayvanlar Allahtan korkmaz peygamberden utanmazlar.bununla mı Allahtan rahmet peygamberden şefaat dileyeceksiniz

  • lazogli
    28.07.2011 20:01:23

    bunlar insami ......

  • alihan
    28.07.2011 19:52:58

    yıllar önce ingilizler tarafından kurulan medreselerde yetiştirilen taliban işte bu ehli sünnet olmayan canavarlar

  • saikatsu
    28.07.2011 19:42:22

    yuhhhh yaaa ALLAHSIZLARA BAK yaa bu nasıl şeyy böyle piskolojim bozulduu

  • Er-Ka
    28.07.2011 19:39:09

    iste kendini insan zanneden hayvanlar taliban denilen salaklar insallah diger tarafta cayir cayir yanacaklar

  • TRabzon
    28.07.2011 19:34:22

    lan böyle müslümanlık mı olur Allah aşkına.. Yazıklar lsun ... Resmen canilik

  • karaali
    28.07.2011 19:27:35

    bunlarmı müslüman müslüman silahsız teslim olmuş insana kurşun sıkmaz esir al tamam ama böyle canice öldürmek hiçbir müslümanın işi degildir

  • şükrü esensoy
    28.07.2011 19:27:02

    Allah ıslah etsin. müslümanmış güya...

  • lanet olsun
    28.07.2011 19:26:39

    Allah amerikanın belasını versin orayı abd bu hale getirdii

  • herhangi biri
    28.07.2011 19:25:49

    ölmüş insana bile kurşun sıkıyorlar ya bunun neresi müslümanlık

  • FAY
    28.07.2011 19:23:51

    Bu İnsanlık değildir. Müslümanlıkla hicbir ilgisiyoktur.

  • alp_eren
    28.07.2011 19:23:48

    şu talibanlılar işallah geberir !!! vahşi yaratıklar!!

  • fatih
    28.07.2011 19:22:45

    Allahım şahid ol ki müslümanlar bunların yaptıklarından beridir.içimizdeki akılsızların yüzünden bizleri helak etme

  • ReceP
    28.07.2011 19:18:52

    İslam da Esirleri İnfaz Etmek varmı ? . Taliban Neyin Uşağısın Sen ? Dünyayı İslama Düşman Edip İslam Düşmanı Ülkelerin Ekmeğine Bal Sürüyorsun. terrör Var Dİye O Müslüman Toıpraklara Ayak basıyor Avrupa. Senin YÜZÜNDEN .

  • bilo
    28.07.2011 19:17:21

    boyle musluman olacagima hiristiyaligi kabul ederim alahin verdigi cani kul aliyor

  • kamuran
    28.07.2011 19:13:29

    Alın size taliban alın size şeriat... İnsanlığın bittiği yer işte cahil Toplumlar Maho boşuna dememiş DİN ZEHİRDİR diye

  • serhado
    28.07.2011 19:12:28

    Bunlar güya müslüman

  • ....
    28.07.2011 19:11:23

    müslümanım mı dio bunlar kendine...yazık:(

  • Rahmetli
    28.07.2011 19:03:36

    Allah\\\'tan da mı korkmazsınız be?

  • MEHMET
    28.07.2011 18:59:53

    Bakin iste... bakinda vatanin, bayragin ne demek oldugunu iyi anlayin... bölücülük yapmayin... cok güzel bir gibi ülkemiz var... insan gibi yasamak varken kan dökmek niye...