Survivor Şampiyonu Oylarla Merve oldu

2010-09-19 00:24:51

Survivor Şampiyonu Oylarla Merve oldu

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Survivor Finalinde büyük kavga
Survivor Finalinde büyük kavga
Karşınızda uzun atlama şampiyonu kedi
Karşınızda uzun atlama şampiyonu kedi
David Hasselhoff - True Survivor (from Kung Fury)
David Hasselhoff - True Survivor (from Kung Fury)
Survivor Fragman HD Milla Jovovich - Pierce Brosnan
Survivor Fragman HD Milla Jovovich - Pierce Brosnan
Süper Lig 2014-2015 sezonunun şampiyonu Galatasaray
Süper Lig 2014-2015 sezonunun şampiyonu Galatasaray
Hafif siklet boks şampiyonu Yalçın Eriş
Hafif siklet boks şampiyonu Yalçın Eriş
CAN 2015-05-11 09:16:09
OYUM HASANAAAAAAAAAAAA GERCEKKKK SAMPIYON TABIKIDE HASANNNN HASAN HASAN HASAN
DAMLA 2015-05-11 09:14:39
OYLARRRRRR HASANAAA GITSINNNN
samett
pardonn arkadaslar ben başka şey sandımm... da bu kaç yılı ki yaa.. bilen varsa soyleyeılırmı... :D
samett
nasıl yaa niye hani turabiydi ya ben merveyı desteklıyorum tabiiiikii de ama nasıl oldukı buu irde video acılmıyoo...
misafir
bence merve mütişşşşş bir kız
ceyda
guzel
melisa
uzun süredir merve nin şampiyon olduğunu bilmiyordum
SEFA
bu sampıyonlukla hareme dahıl oldun helal olsun sna adamsnn
Tilbe
Mervecim iyiki sen kazandın hayatım sana hayranım seni çokk seviyorum işte sen kızların gücünü gösterdin tatlım misafir sen çok biliyosun ya ne demek hak eden kazanmadı bak benim canımı sıkma yoksa seni öyle bi sıkarlar kii hahahaha
Misafir
iyi olan kazanır dedim.Merve kazandı
misafir 2010-09-20 10:49:47
bence hak eden kazanmadı vet iyi mücadele verdi ama eğer bu bir yarışmaysa bence birinci yarışmayla belli olmalıydı oylama yapılacaksa bu kadar çaba neden sarfedildi bence ihsana çok büyük haksızlık yapıldı
misafir 2010-09-20 09:46:21
bence adaletsiz bir final oldu.seyirci oyları tamam ama ada konseyi adı altında merveye çalışan hakan ve diğerlerine karşılık tek başına kalmış bir ihsan.bence 3 yarışma 1 seyirci oylaması gerekirdi.diğer bir düşüncemde acunun böyle yapmasına sebep bence daha önceden çıkan haberler doğrultusunda galip belli ihsan gibi yorumlara cevaben sırf onları yalanlarcasına mervenin kazanmasını sağlayacak şekilde oyunlar konmasıydı ki en azından finalde 3 yarışma beklerdim.bu illaki güç olması anlamına gelmiyor.mutlakaki güç gerektirmeyecek yetenek isteyen yarışmalarda olabilirdiki eşitlik olsun.oyunlar açıklandığında tamam dedim galip merve çünki sms lerin vede konseyin sonucu belliydi.merve baştan 2-0 başladı zaten.tamam yarışmalarda merve başarılıydı haketti belki ama final hiç yakışmadı.onun için şahsımda artık böyle bir survivoru asla seyretmem.
misafir 2010-09-19 17:11:54
güçlü olan kazanacaksa konsey neden birinciyi seçti?
misafir 2010-09-19 12:03:14
hakketti yani ne diim.tebrikler merve. ama bence noter bi ara geldi kutuyu aldı ya. orda kağıtları en alttan en üstte doğru sıra ile koydu ki reytingler tavan yapsın diye.
misafir 2010-09-19 09:56:20
mervenin hakkıydı kazanmak ama ada konseyini bu işe karıştırmayaklardı ada konseyini saçma buldum