KATEGORİLER

Survivor Şampiyonu Oylarla Merve oldu

Survivor Şampiyonu Oylarla Merve oldu
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • ceyda
    18 gün önce

    guzel

  • melisa
    16.11.2013 10:15:15

    uzun süredir merve nin şampiyon olduğunu bilmiyordum

  • SEFA
    28.06.2011 15:55:42

    bu sampıyonlukla hareme dahıl oldun helal olsun sna adamsnn

  • Tilbe
    28.05.2011 16:39:15

    Mervecim iyiki sen kazandın hayatım sana hayranım seni çokk seviyorum işte sen kızların gücünü gösterdin tatlım misafir sen çok biliyosun ya ne demek hak eden kazanmadı bak benim canımı sıkma yoksa seni öyle bi sıkarlar kii hahahaha

  • Misafir
    17.05.2011 06:53:24

    iyi olan kazanır dedim.Merve kazandı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bence hak eden kazanmadı vet iyi mücadele verdi ama eğer bu bir yarışmaysa bence birinci yarışmayla belli olmalıydı oylama yapılacaksa bu kadar çaba neden sarfedildi bence ihsana çok büyük haksızlık yapıldı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bence adaletsiz bir final oldu.seyirci oyları tamam ama ada konseyi adı altında merveye çalışan hakan ve diğerlerine karşılık tek başına kalmış bir ihsan.bence 3 yarışma 1 seyirci oylaması gerekirdi.diğer bir düşüncemde acunun böyle yapmasına sebep bence daha önceden çıkan haberler doğrultusunda galip belli ihsan gibi yorumlara cevaben sırf onları yalanlarcasına mervenin kazanmasını sağlayacak şekilde oyunlar konmasıydı ki en azından finalde 3 yarışma beklerdim.bu illaki güç olması anlamına gelmiyor.mutlakaki güç gerektirmeyecek yetenek isteyen yarışmalarda olabilirdiki eşitlik olsun.oyunlar açıklandığında tamam dedim galip merve çünki sms lerin vede konseyin sonucu belliydi.merve baştan 2-0 başladı zaten.tamam yarışmalarda merve başarılıydı haketti belki ama final hiç yakışmadı.onun için şahsımda artık böyle bir survivoru asla seyretmem.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    güçlü olan kazanacaksa konsey neden birinciyi seçti?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hakketti yani ne diim.tebrikler merve. ama bence noter bi ara geldi kutuyu aldı ya. orda kağıtları en alttan en üstte doğru sıra ile koydu ki reytingler tavan yapsın diye.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    mervenin hakkıydı kazanmak ama ada konseyini bu işe karıştırmayaklardı ada konseyini saçma buldum

  • misafir