Suriyeli muhaliflerin kafa kesme görüntüsü +18

2012-08-13 09:42:01

Suriyeli muhaliflerin kafa kesme görüntüsü +18 Özgür Suriye Ordusu katliam yapıyor Yayınlanan son görüntüler ise isyan ettiren cinsten... Özgür Suriye Ordusu'na bağlı muhalif birlikler Halep'te kim olduğu bilinmeyen bir adamın kafasını keserken görüntülendi. Küçücük bir bıçakla kurban keser gibi kafa kesen muhalifler bu sırada Allahu Ekber diye bağırıyorlar. Görüntüler izlenecek gibi değil. O yüzden sansürlenmiş olarak kısa bir kısmını yayınlıyoruz.

Kategori: Video Haber

ali 18.08.2012 10:55:25
ALLAHIN izniyle esad yakında bu savaşı kazanacak o zaman oda bu dinsizlerin kafasını böyle kesicek.
müslüman olamazlar 13.08.2012 13:01:17
bunların o şebbiha askerlerinden hiç farkı yok.Tekbir sesleriyle adam kesiliyosa kesin bi entrika vardır.Bunlar müslüman olamaz.
osman 13.08.2012 13:08:21
Ey ileri gelenlerimiz her damla kanda sizinde ve onları destekleyenlerinde vebali var bunu unutmayın ALLAH BİRDİR HZ.MUHAMMİT MUSTAFA (SAV) onun elçisidir ama bunlar allah (cc) muhammet (sav) kimdir bilmezler ve bunlara destek verenler ALLAH (CC) SİZLERİ bildiği gibi yapsın inşallah Dünyada müslüman kıyımı iyice hızlandı allah (cc)cümlemizin sonunu hayırlı etsin
murat 13.08.2012 10:06:34
ne farkınız kaldı diğerlerinden.size taş atana siz ekmek atacaksınız ki farkınız olsun
destekleyenlere cevap 13.08.2012 12:45:55
bu görüntüye destek verenler var.savaşta herşey mübahtır diyen var birisi çocuğunuzu öldürürse diyenler var ciddi ciddi savunuyorlar.müslüman değilsiniz efendiler dahada beteri insan değilsiniz.bu kininizle bu caniliğinizle umarım gidersinz.çünkü ruhlarınız ölmüş.bitmişsinz hayvan diyemem çünkü onlar bile merhametlidir.
rasyonel 13.08.2012 12:46:01
bırde allahu ekber dıyor serefsız karaktersız adıler dunya kamoyunda bu goruntulerı goren musluman olmayan ınsanlar ıslam bu dıcek bunun ve başını kestıgınız ınsanın vebalını nasıl oduyeceksınız bakalım peygamberın hayatını okuyun kendını musluman amelı ısledığini sanan adı yobazlar sız sadece en guzel yaptıgınız sey ıslamı dunya kamoyunda kotuletmek en guzel becerınız bu haaa ıslam bu ıste yobazlık gerıcılık barbarlık bunun vebalını oduyemıceksınız
şmd 13.08.2012 12:51:27
şerefsizler şöyle bir dünyaya bakın ,birde utanmadan sıkılmadan tekbir getiriyorsunuz ,
insanlık ölmüş 13.08.2012 12:55:44
T.C başbakanı o muhalif katillere hertürlü desteği veriyor.
yazık 13.08.2012 12:56:22
adamlara en çok silah veren ülkeyiz
qwerty 13.08.2012 12:57:03

Şebiha! Günlük 100 dolar karşılığında Suriye'yi vahşete boğan ve direkt olarak Esad'a bağlı olan Şebiha isimli Baas teröristleri, bu kez sokak ortasında yakaladıkları gencin kafasını kestiler! Bir çırpıda koparılan kafasını sokak ortasına attılar. Tüm bu vahşeti yaparken Kahhar Allah'ın ismini ağzına almaya haya etmeyen BAAS Katilleri, mescit duvarlarına 'La İlahe İlla Beşşar/Allah Yoktur Beşşar Vardır!' yazmalarıyla da biliniyor! Suriyeliler, bu görüntülerin bugün Irak sınırına yakın olan Deyr ez-Zor'da yaşandığını belirtti. Beşşar esadın canileri yaparsa ÖzgürSuriye Ordusu da yapar....açında şebihaların yaptıklarına bakın....
diana 13.08.2012 10:27:38
dilerim allahtan kendilerinin yaptıkları gibi en yakınlarına da yapılır da bu mübarek ay da nasıl cana kıyılırmış öğrensinler
ali ye cevap 13.08.2012 12:39:22
bu nasıl bir cevap ya.kafa kesiyorlar allahın adını o pis ağızlarına alarak sende insanlığa dair bir işaret olduğundan eminmisin sen ali.
??????????????? 13.08.2012 12:39:57
tekbir getiriyorlar birde . nede olsa erdoğanın destekledikleri . o katliama bizim vergilerimizle destek çıktığımız için bizde ak kaşık değiliz
enes 13.08.2012 10:29:32
İyi yapmışlar. Sizinde analarınıza bacılarınıza hatta küçük erkek kardeşlerinize şebbiha denilen canavarlar gelse gözlerinizin önünde tecavüz etseler, sonrada türlü işkencelerle öldürseler sizlerde aynısını yapardınız. Yada daha beterini. Bu yüzden sadece görüntülere bakarak değerlendirmeyin. Esadın yaptıklarının yanında bunların yaptıkları hiç hükmünde kalır
cemil 13.08.2012 12:43:18
Bunları yapanlar müslüman olamaz,insan bile olamaz.
Ceylan 13.08.2012 12:41:24
Kurban mı kesiyorsunuz aşağılık mahluklar. Ben bu gibilerin yüzünden müslümanlığı sorgular oldum. Sadece ben mi? Müslümanlıkta böyle bir şey var mı hadi bunu da açık oturum konusu yapın TV de izleyelim. Millet bilsin var mı yok mu yoksa da öğrensinler belki ıslah olurlar. Varsa biz biraz düşünelim.
GÖRMEK İSTİYORUM 13.08.2012 10:44:17
DEVAMI NERDEEEE!!!!!
dünya gerçekleri 13.08.2012 10:46:34
hani bir şey göremedik..bunun birileri tarafından kurgu olamdığını nerden bileçeğiz..
vahşet 13.08.2012 10:48:48
Allah belanızı versin. birde utanmadan Allahın adını alıyorlar ağzına..
salih 13.08.2012 10:50:20
kesinlikle destek verilmemeli kesinlikle
ALP 13.08.2012 10:50:32
insan insana bunu yapmaz allah belanızı versin
ümit ünal 13.08.2012 12:25:32
Allah hepinizin belasını versin. Hepiniz aynısınız. Ne farkınız kaldı onlardan
okkkeş 13.08.2012 12:27:47
allah sizinde belanızı versin esattan ne farkınız kalmış .......
musa 13.08.2012 12:28:48
vergilerimizde yedirdiğimiz ekmekler haram olsun bunlara kardeşim türkiyede o kadar muhtaç insan varken böyle şerefsizlere ekmek verenlerde suç...
Tolga 13.08.2012 12:31:33
ABD ve İsrail ile beraber "muhalif" denen bu barbarları destekleyen hükümet kına yaksın!

Vergilerimizle bu vahşilere silah veriliyor!
maya 13.08.2012 11:16:13
halen türküye tekbir sesine kulak verip özgür suruye ordusuna ambulans icinde silah taşısın
Strteji 13.08.2012 11:18:47
O ordunun yarısı Hizbullah yarısı elkaideci e kafa kesmeleri normaldir!...
Asıl suriye muhalifleri Yılarıdır kimlik verilmeyen kürtlerdir!
turkerhaz 13.08.2012 12:17:25
İslama en büyük zararı bizim desteklediğimiz bu yobazlar veriyor.
imdat 13.08.2012 12:16:09
serefsiz kopekler.adiler...