Suriye'de çürümeyen ceset herkesi şaşırttı

2012-12-20 10:12:29

Suriye'de çürümeyen ceset herkesi şaşırttı Suriye'de mezarlığa nakledilmek istenen 2 cesedi görenler şok oldu.

Kategori: Video Haber

Ender GÖNDER 01.01.1970 00:00:00
hortum nerede hortum? Hortumu nereye koymuşlar?Başucuna mı kıçınamı girmş hortum?
helhel 01.01.1970 00:00:00
yalandan kim ölmüş sana sorarım bunun muslumanlıkla alakası yok her dinde böyle inanışlar var ama sen ateistse n o başka
mehmet yasar 01.01.1970 00:00:00
çok süper insanlara bir örnektır alana
bir dost 01.01.1970 00:00:00
pisikolojik harb dairesinin işleri bunlar.
EMRE 01.01.1970 00:00:00
Naylona bişey olmamış daha ilk gün ki gibi duruyo daha !!
Seferoglu 01.01.1970 00:00:00
Ya Kardeşim siz bizim Türkleri harbiden aptal sanıyorsunuz ben bunu bu video haberiyle kanaat getirdim.. Neymiş efendim Esad güçlerinin öldürdüğü muhalifmiş gömülen, ki o şahıs esad yönetımı ııcın terorist statusunde ama ne hikmetse adamın çenesini bağlamışlar elbıselerı tertemiz birde güzelce naylona sarılı olarak buluyorlar..yani o caniliği yapacak birde üstüne adamı gömerken bir merasimi yapmamış olacak.. siz gidin bu yalan yapmacık videoları komedi sitelerine satın ..
Hakan türkoğlu 01.01.1970 00:00:00
1.si toprağı kazan hiç kimse şaşırmıyor.. Videoyu izleyip şaşıranlar ancak bu görüntülerdekilerin yeni öldürülmüş ve daha birkaçgünlük ceset oldugunu idrak edemeyecek kadar kafası basmayanlardır.

2.si 2 yılda su, yağmur, üzerinde gezinmeler, üzerine basmalar, hiçbiri olmadı kendi agırlıgından dolayı toprak çöker ve sertleşmiş tabaka oluşur.

3.sü biyolojik olarak tüm canlılar yaşam fonksiyonlarını yitirince çürümeye başlar. Şehit olan çürümez diye birşey yok, bu kadar da yalan yanlış şeylerle kimse kimsenin beynini yıkamaya çalışmasın!
Adem 01.01.1970 00:00:00
İnşallah şehit olmuşlardır. Allah rahmet eylesin. Makamları cennet olsun. Zalim, münafık ve kafirler için ise çok yazık, çook............
yemedik kardeş yemedik 01.01.1970 00:00:00
bizde yedik. esed yanlılarının ve rejim uğruna savaşanların şehit olduğunu göstermeye çalışmışlar ama olmamış be arkadaşlar. o kadar zamanlık toprak o kadar yumuşak olmaz, adamlar elleri ile temizliyorlar, sanki sahildir öyle yumuşak ve hafif kumu olsun. adamların üstleri o kadar temiz olur mu hiç. tamam üstlerine poşet sarılmış ama altlarında bir şey yok. o toprak hiç mi su almadı yada hiç mi böcek yok o toprakta. dikkat ederseniz çıkarılan 2. adamın kafasının arkasından kimse tutmuyo ama buna rağmen boynu geriye düşmüyor,dim dik duruyor. bu adamların şehit olmadığını düşünmemle birlikte ölü olduklarına bile inanmıyorum.
LAZ OSMAN 01.01.1970 00:00:00
kurnazca bir taktik ne hikmetse elbiseleri bile tozlanmamis bizde yedik::):):):):):) birde elle cok rahat kazilabiliyordu uzerlerine atilan pisette sanki 10 dakka once atilmis gobo kafalarina sarilan beyaz bez aynen oyle 10 dakka once sarilmis gibi millete bak sehit olacaksiniz bu goruntuyle kandiracaklar
DFS 01.01.1970 00:00:00
BÖYLE BİR OLAYIN OLAMAYACAĞINI DÜŞÜNENLERİN İMANINI SORGULAMALARI GEREKİR. Lakin her gönünen de doğru değildir.Mesela bu video propaganda yapmak için belkide 2 saat önce gömülen bir kişinin topraktan çıkarılma görüntüleridir. Kendilerince senaryo kurup esad a karşı savaşanlar şehittir algısını oluşturmak istemiş olabilirler.
yalandan kim ölmüş 01.01.1970 00:00:00
müslüman degilimki bunları yutayım
tolga 01.01.1970 00:00:00
ılgınc
sahte yalan dolan 01.01.1970 00:00:00
Internet sahte görüntüler, montaj videolar ve mide bulandırıcı yalanlarla dolu kirli bir dünya. Bu görüntü de onlardan biri. 2 yıllık toprak sıkışmış ve sertleşmiştir, adamlar yumuşak toprağı elle kazıyor. Üstelik çürümüş bir ceset olduğunu tahmin ettikleri mezarı kim elle kazar.
mehmet emin 01.01.1970 00:00:00
bizde yedik..

bu yalan videoyla insanları suriyedeki ölenler şehittir muamelesi yapmaya çalışmışlar.
insanlarıda bu şekilde şehadetlikle kandırıyorlar.
gerek yok 01.01.1970 00:00:00
şehit olanın cesedi çürümez .