Spartacus dizisinde eledim eledim türküsü çaldı

2012-03-31 17:27:40

Spartacus dizisinde eledim eledim türküsü çaldı video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Engin Altan Düzyatan'ın dizisindeki tarihi hatalar - Beyaz Show
Engin Altan Düzyatan'ın dizisindeki tarihi hatalar - Beyaz Show
Hurda toplamak için 100 bin TL'lik yarış atını çaldılar
Hurda toplamak için 100 bin TL'lik yarış atını çaldılar
 TRT'nin Milat dizisinde Nijerya çatışma sahnesi
TRT'nin Milat dizisinde Nijerya çatışma sahnesi
TRT'nin Milat dizisinde Nijerya çatışma sahnesi
TRT'nin Milat dizisinde Nijerya çatışma sahnesi
Selanik Türküsü (Çalın Davulları) - Filinta 15. Bölüm
Selanik Türküsü (Çalın Davulları) - Filinta 15. Bölüm
Balıkçı tuttu köpekbalığı çaldı
Balıkçı tuttu köpekbalığı çaldı
Patronundan çaldığı malları pazarda satarken yakalandı
Patronundan çaldığı malları pazarda satarken yakalandı
Uzay Yolu dizisinde en beğenilen Mr. Spock sahneleri-1
Uzay Yolu dizisinde en beğenilen Mr. Spock sahneleri-1
samet 01.01.1970 00:00:00
10 defa baktim ve dinledim, gercekten cok sasirdim. Diziye bakarken birden tanidik melodii.
Ama baska bölümlerdede sanki Türkü melodileri kullanilmis gibime geldi..
Emre 01.01.1970 00:00:00
Yok Böyle Birşey . Birisi Düblajı Geçirmiş..
gannicus 01.01.1970 00:00:00
dizinin ses sorumlularindan biri turkmus onun onerisiyle kullanilmis.turkce cevirisiyle ilgisi yok dizinin orjinalinde var.zilgitla birlikte cok guzel uymustu sahneye.
maviiş 01.01.1970 00:00:00
bence türkçeye çeviride bizimkiler yapmıştır o müzigi.
JUSTA 01.01.1970 00:00:00
evet ama türkü falan yokki ortada sadece iki kelime geçiyor ama yinede entersandı duymak
bahadır 01.01.1970 00:00:00
tüylerim diken diken oldu ne sahneydi kendi müziğimizin çalması ayrı sahnenin bu müzikle taçlandırılması bi o kadar güzeldi haydi spartacus yeni sezonu bekliyoruz
f 01.01.1970 00:00:00
büyük başarı, türkü ihraç etmişiz:)
son haber 01.01.1970 00:00:00
grup kardes türküler
Mehmet Barlali 01.01.1970 00:00:00
Ahlaksız Bİr Dizi.Edep Diye Bir Şey Kalmamış.Allah İslah Etsin.
ismail batur 01.01.1970 00:00:00
ne alakası var bu türküyle anlamadım dorusu :(
ahmet 01.01.1970 00:00:00
türküyü bu diziye kim yerleştirmiş çok merak ediyorum
7 01.01.1970 00:00:00
mantık hatası. o zaman bu ürkü yoktu ki
dark 01.01.1970 00:00:00
Amanda çok şaşırdık.Çok belli oluyor eledim eledim türküsü.Sırf haber olsun diye böyle yaptığınıza inanamıyorum.
DiskriminanT 01.01.1970 00:00:00
başka diziler yakında ilahide çalarlar ilgi çekmek için.
türk 01.01.1970 00:00:00
türklük her yere yayılıyo