KATEGORİLER

Sonar Araştırma son seçim anketi CHP AKP

Hakan Bayrakçı Sonar Araştırma son seçim anketi CHP AKP'yi İstanbul ve Ankara'da geçti AKP oy kaybediyor CHP beklenenden fazla oy alacak video izle
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • sofie
    26.03.2014 06:29:03

    cumhur başkanliğı seçimleri İlhan Kesici %50.7 ABDULLAH GÜL %49.3

  • dolares
    20.03.2014 10:09:02

    akp oy oranı yüzde 42.7 chp oy oranı 30.1 MHP oy oranı 19.1 hdp yüzde 6.1 diğer yüzde 2 meclis üyeliği türkiye işçi partisi 3.7

  • Yurtsev
    17.06.2013 19:54:40

    Arkadaşlar gerçekçi olun CHP mitingine gelenler içinde bu anket yapılsa yine CHP bu neticeyi alamaz. Sizin dünyadan haberiniz yokmu

  • Millet
    13.06.2011 13:21:51

    Bu yorumlari yaparken secimlerin yapilip gerceklerin ortaya cikacagini hic düsünmedinizmi be gaflet icerisine düsmüs CHP kafali okuyup yazamayan okumus yazmislar.

  • aydın
    10.06.2011 09:25:25

    aydın kaya akpeyi beğenmeyenler başka bir ırka mensup olmalılar gerçek türk olanlar sever hele başbakan inşallah anayasayı tek başına düzenleyecek bir durumda olur allah müslümantürklere yardım etsin inşallah

  • HÜSEYİN
    08.06.2011 11:36:28

    bu millet hiçte aç değil hepsi tok çünkü bir evde 5 kişilik ailede beşindede telefon var 2 araba var neresi kötü

  • HAKAN
    05.06.2011 16:08:06

    )))) SADWXW GÜNLER VAR MILLETI BOYLE YONLENDIREBILIECEKLERINI SANIYORLAR))) O ANLAR GECTI HOCAAAAA))) GECIN BUNLARI GECIN DIKKAT EDIN BARAJ ALTI KALMAYIN)))

  • TAN
    02.06.2011 10:35:02

    bırakın ne akp sı.mıllet ac.mazot benzın ucmus.herseyı ben yaparım ben ederım ben agayım ben pasayımla olmuyor bu ısler.ISTE YENI CHP.HEPBERABER KARDESCE.

  • mehmet
    01.06.2011 12:30:11

    chp birinci olacak diye inananlar benim de seçimi kazanacağıma inanabilirler. akp inşallah yeniden iktidar olacak

  • MİSAFİR
    30.05.2011 21:29:39

    AMPULÜ SÖNDÜRMEYE AZ KALDI.

  • ÇETİN
    30.05.2011 17:40:41

    Her yer kararacak ve yine AKP\\\' ışığında yürüyecek Türkiye...

  • kaan gümüş
    29.05.2011 20:31:48

    12 haziranda salaklar kim belli olacak kardeşim sen kos koca türk milletini kendine benzetemezsin yorumunu yaparken kendi payına yaparsan iyi olur

  • Kenan
    26.05.2011 21:44:41

    Verin gazı bakalım, millet hepinize gösterecek

  • ERKAN
    26.05.2011 17:41:21

    ANKETLER BOŞ ADRES BELLİ AKP OLCAK

  • esra kocamustafa
    01.01.1970 00:33:31

    bağımsız türkiye partisi ve milli ekonomi modeli ile prof dr haydar baş

  • salih
    01.01.1970 00:33:31

    İŞ AŞ HAYDAR BAŞ MİLLİ EKONOMİ MODELİ İLE DOĞUSUNDAN BATISINA KUZEYİNDEN GÜNEYİNE HİÇ BİR VATANDAŞINI AYIRT ETMEDEN VAtandaşlık maaşını halkına verip devletle milleti barıştıracak devletin madenleri yabancı şirketlere peşkeş çekilmek yerine fakirlikten usanmış milletimize verilecek hazine üzerinde oturan dilenci olmaktan bıktık artık gelin el ele verelim şeytana avukatlık edenlere inanmayalım kendimize bir şans tanıyıp BU SEFER HAYDAR BAŞ DİYELİM

  • TALAT
    01.01.1970 00:33:30

    MİLLİ EKONOMİ MODELİ İLE PROF. DR. HAYDAR BAŞ\\\'IN BAŞBAKANLIĞINDA GERÇEK SOSYAL DEVLET YAŞANACAKTIR.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    kopyacıların, diyalopçuların ve mağdurların foyasını ortaya çıkaran bağımsız türkiye partisi lideri prof dr haydar baş\\\'ın milli ekonomi modelindeki vatandaşlık maaşı ilk başta terörü bitirecek ve böylece devlet milletine millet de devletine sahip çıkacaktır

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BTP NEDEN HAYIR DİYOR ?
    ANAYASA REFENDUMUNDA HAYIR OYUNUN GEREKÇELERİ
    1) Anayasanın 125. maddesinde yapılan değişiklikle idarenin eylem ve işlemlerinin yargı denetimi sınırlanmış hatta ortadan

    kaldırılmak istenmiştir. Maddedeki hiçbir surette

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    AKP

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    barajı yüde beş yapalım görelim akp mi chp mi birinci herkesin geriye dönüp tarihine bakmalı inönü bu ülkeyi 2ci dünya savaşına sokmadığı için suçlu ecevit bu milleti imfye mahkum etmediği için suçlu kulaktan duyma bilgilerle siyaset olmaz tarihe baksalar belki anlarlar ama buna bir kılıf uydururlar çünkü her türlü cirkefliği yapıyolar ey millet içinde yaşadığın bu ülke malesef gitti bundan haberiniz varmı aziz nesinin söylediği malesef doğrudur koyun gibi milletiz

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ya bunlar herseçim de atallar ama yüzde 23 geçemezler. yolun açık olsun akp durmak yok yola devam

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bizim güzel insanlarımız türkiyeye laik olan kararı verecektir bukadar insanları hiçe sayan bir yönetim buzamana kadar gelmemişti.referandum hayır olmalıdır.8sene iktidarda olan biryönetim neden ilk senede değitirmedi.bu samimi değil uyanalım arkadaşlar

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    akp nin oy oranı türkiyedeki salakların oy oranını da gösteriyor olacak.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ne kadar boş yorumlar yapmışsınız.Bir kere taraf tutan sizsiniz.Baksanıza kafanıza göre yüzdelik biçiyorsunuz.Nerden biliyorsunuz geçemiyeceğini bir kere bizim insanımızda sorun var.Yok din karşıtı min karşıtı demekki sizin laiklikdende haberiniz yok.Doğru okumamış insandan ne beklersiniz.Birazcık düzgün düşünebilseniz daha güzel yorum yaparsınız.Yorumlara baktıkca insanlarımızın kafanızı ne kadar çalısmıyor görüyorum.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    KILDIĞIMIZ NAMAZLARIN HESABINI KILIÇDAROĞLU HESAP SORACAKSA DAHA NE DİYEYİMM . bÖYLE PARTİNİN BÖYLE ZİHNİYETİ DEVAM EDERSE FB NİN TÜRKİYE KUPASI HASRETİ GİBİ BİR ŞEY OLACAK chp NİN DURUMU......

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    geliyooor gırgıroğlu geliyor kıldığınız namazların,yediğiniz helal lokmaların,doğrunun yanında olmanın,fakir fukaranın yanında olanın,türban takanın,müslümanım diyenin,hakkını arayanın hesabını sormaya geliyor

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    AKP nin ölüsü bile yüzde 37-38 oy alır.CHP nin de dirisi kessen yüzde 24-25 oy alır.Çevremiz böyle gösteriyor.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu anket sonuclarina kizan inanmiyan o kafali zihniyetler kendi yaptirdiklari anketlere baksinlar kendileri durust dogruymusmus millete durustluk tasliyan zihniyet iste normalkendi anketlerinde kendi partileri masallahi var rakipsiz komurle makarna ile ankete katilmiyoz

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    aç tavuk kendini darı ambarında zannedermiş

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ULAN BU ADAM HİÇ AKILLANMAZ MI YA\nGÜL ALLAH GÜL ÖLDÜM YAA\nÇOK KOMİK BU YAA chp NEREDEN BULMUŞ BUNU ÇOK KOMİK ADAM AMA BU ARAŞTIRMALARINI GECE RÜYASINDA YAPIYPR GALİBA ULAN BE ADAM BU MİLLET BAŞBAKANINI BULDU RECEP TAYYİP ERDOĞAN BU MİLLET UNUTMADI SİZ CHP ZİHNİYETİNİŞN CAMİLERİ AHIR YAPTIĞINI CAMİLERİ SATTIKLARINI KURAN EĞİTİMİNİ YASAKLADIKLARINI HEYKELLER DİKEREK PUTLAŞTIRDIKLARINIZI UNUTMADIK UNUTMAYACAĞIZ BU MİLLET SİZE BU ÜLKEYİ EMANET ETMEZ NE KADAR OYUN YAPSANIZDA

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    geliyooooooorrrrrrrr halkcı KEMAL KILlCDAROĞLU geliyooooorrrrrrr hesap sormaya geliyorrrrr sandığa taseronlasmanın zirveye cıktıgı ozellestırme adı altında vurgunların yapıldıgı bu duzenı yıkmaya geliyorrrrrrr

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ya kardeşim bu adam ne yüzsüz bir aketör.2007 seçimlerinde AKP\\\'yi %30 göstermiş, AKP %48 alınca da o günden bu güne ekranlardan sivişmişti.Şimdi yine 7-8 yıllık zlemimdi diyerek taraftargilliğini belli ediyor.Sanırım sayın bayrakçı 1 yıl sonra yine ekanlardan kaçacak.Bakın arkadaşlar bir yere not alın AKP\\\'nin oyları Sonar şirketinin yaptığı anketin 7-8 pauan üzerinde çıkacak.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Tayyibe vermeyimde diyor hemi.Pes yani bu kadar olur sana kediler güler bire adam kendine gel.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hep aynı laflar. ama 8 yıldır AKP açık ara önde..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    geçen yıllarda sonar tarafsız diyenler akp yandaşları şimdi sonarı kötülemeye çalışıyorlar!görünen köy klavuz istemez!akp nin düşüşte chp nin yükselişte olduğu belli!korkmayın,en fazla seçimi kaybedersiniz!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    öldüm gülmekten chp hangi kadro ile bu oyu alacak?yüzde onluk oy artışı kaç milyon seçmen yapıyor?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    çok güzel bir analiz olmuş. Eğer adam gibi dinleseydiniz, adamın akp\\\'nin oyları da artacak, saadet ve dp\\\'ye kaptırılan oyların bir kısmı geri gelecek, çünkü sol gelmesin diye akp\\\'de birleşecekler vurgusunu farkederdiniz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bunlar kendi kendilerine gelin güvey oluyorlar işte video görüntüsü 06:05 e gelince bey efendinin yüzüne gözlerindeki bakışa bakarmısınız lütfen kendisi bile inanmıyor ne kadar açık görünüyor aynı zamanda bu yapmacık tavrının da farkında :)

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    aç tavuk rüyasında kendini darı ambarında zannedermiş.çok beklersiniz ama daha göremezsiniz,bu halk gördü sizin iç yüzünüzü,REKLAM KOKAN HAREK BUNLAR KARDEŞİMMMM.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Mantıklı Olun Akp en fazla %35 alır. Chp 1 puan bile eksik olsa kafa kafaya gelirler. %35 ile tek başına iktidar olamaz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu adam chp nin borazanı, açtavuk, daha çok rüya görürler..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    burda chp yüzde 26 nın üzerine cıkamaz diyen zihniyeti seneye seçimlerden sonra burda görmek istiyorum..bunların korku belirtileri...akp ve onun zihniyetinin sonu yaklaştı..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    panik yok yetim sömürüp yetim hakkı yiyenler hesabını verecek. 350 milyonluk gömleği diline dolayıp 30.000 dolarlık harçlıkları unutan havuzlu villa savunucuları paniklemeniz normal.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    5 günde vaay gandi geliyor açın yolu diye gaza gelenler oturup düşünsünler ki daha 1 yıl var. 2007\\\'de de aha chp iktidar şarkılarını söylediler. sonra nooldu ya nası gene bunlar başa geldi hemde %47 ile diyerek hafif morarmışlardı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    akdeniz ve ege kılıçdaroğlu derse chp /30 üstü olur.Bu da AKP nin tek başına iktyidar olmaması demektir.Ya bu kadar kısa zamanda zengin olan,yat,kat,gemi,mücevver dükkanı,enerji satrali alan bi başbakan söyleyin ve onu şeref..... savunun sonra da müslümanız değin.yok be kardeşim

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    konuşmaya bak tayyip babanın oğlumu? saygısız! bunlar elinden gelse ipe götürürler adamı sonra çıkıp sokaklarda kutlama yaparlar. diyorki akp 30a düştü.sırf Tuncelili Kılıçdaroğlu faktörü bile akpartiye saadetten 2-3 puan,bbp den 1-2 puan, mhpden 3-4puan kaydıracaktır. yani Akp çeşitli nedenlerden oy kaybetse bile bu sebepten telafi edecektir. 37 den aşağı düşmez akp. chp maksimum 26 alır.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    kim se yalandan ölmemiş...CHP de ismin değişmesi iki üç puan farketirir.Chp bu temsil ettiği zihniyetle asla bu kadar fırlama yapamaz.Millet bu anket oyunlarını çok gördü...tutmaz boşuna uğraşmayın...

  • misafir