Sonar Araştırma son seçim anketi CHP AKP

2010-05-28 12:14:04

Hakan Bayrakçı Sonar Araştırma son seçim anketi CHP AKP'yi İstanbul ve Ankara'da geçti AKP oy kaybediyor CHP beklenenden fazla oy alacak video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

misafir 01.01.1970 00:33:30
çok güzel bir analiz olmuş. Eğer adam gibi dinleseydiniz, adamın akp'nin oyları da artacak, saadet ve dp'ye kaptırılan oyların bir kısmı geri gelecek, çünkü sol gelmesin diye akp'de birleşecekler vurgusunu farkederdiniz.
misafir 01.01.1970 00:33:30
Bu aralarda izlediğim en komik Film:)nOscara bile aday gosterilmelidirler.... cokkk güldüm..hahahaha..
misafir 01.01.1970 00:33:30
cnn den ricam bu iki şahsiyeti seçim sonrası da ekranlara çıkarsınlar.ngogn
misafir 01.01.1970 00:33:30
Morarmaniz yakin, bir yil sonra göreceksiniz renginizi...
misafir 01.01.1970 00:33:30
neremle güleyim bilemedim.. akparti %30 inmiş chp % 30 u geçmiş :)nbırakın bu işleri ya aydın doğan ın yalakaları..
misafir 01.01.1970 00:33:30
Herkes inanmak istedigine inanir, ama Akp parasyila yapilan anketlere inananlar duymak istemedigi seyleri es gecerler.nnBu CHp den birsey olmaz diyenler..Ayak sesleri bunlar sadece. CHP, sadece solcularin degil, emekcilerin, köylülerin ezilenlerin, cagdasim diyen, büyük Türkiyeden yana olanlarin hakkini sonuna kadar savunmaya geliyor. Günes göründü az kaldi.Bu ülkemin güzel insanlari tarikatin sömürüsünden kurtulacakti
misafir 01.01.1970 00:33:30
pofpoflayın bakalım ne kadar pofpoflayacaksınız kılıçdaroğlunu adamın vizyonu yok misyonundan bahsetmicem bile, komik olmayın yaa, chp nin aacağı en fazla oy %28, ak partinin oyunu da yazim %40 ın üzerine çıkar bunuda yazın bir yere...yapmışlar anketleri bakırköyde,kadıköyde utanmadan anket diyolar..
misafir 01.01.1970 00:33:30
kim se yalandan ölmemiş...CHP de ismin değişmesi iki üç puan farketirir.Chp bu temsil ettiği zihniyetle asla bu kadar fırlama yapamaz.Millet bu anket oyunlarını çok gördü...tutmaz boşuna uğraşmayın...
misafir 01.01.1970 00:33:30
konuşmaya bak tayyip babanın oğlumu? saygısız! bunlar elinden gelse ipe götürürler adamı sonra çıkıp sokaklarda kutlama yaparlar. diyorki akp 30a düştü.sırf Tuncelili Kılıçdaroğlu faktörü bile akpartiye saadetten 2-3 puan,bbp den 1-2 puan, mhpden 3-4puan kaydıracaktır. yani Akp çeşitli nedenlerden oy kaybetse bile bu sebepten telafi edecektir. 37 den aşağı düşmez akp. chp maksimum 26 alır.
misafir 01.01.1970 00:33:30
akdeniz ve ege kılıçdaroğlu derse chp /30 üstü olur.Bu da AKP nin tek başına iktyidar olmaması demektir.Ya bu kadar kısa zamanda zengin olan,yat,kat,gemi,mücevver dükkanı,enerji satrali alan bi başbakan söyleyin ve onu şeref..... savunun sonra da müslümanız değin.yok be kardeşim
misafir 01.01.1970 00:33:30
5 günde vaay gandi geliyor açın yolu diye gaza gelenler oturup düşünsünler ki daha 1 yıl var. 2007'de de aha chp iktidar şarkılarını söylediler. sonra nooldu ya nası gene bunlar başa geldi hemde %47 ile diyerek hafif morarmışlardı
misafir 01.01.1970 00:33:30
panik yok yetim sömürüp yetim hakkı yiyenler hesabını verecek. 350 milyonluk gömleği diline dolayıp 30.000 dolarlık harçlıkları unutan havuzlu villa savunucuları paniklemeniz normal.
misafir 01.01.1970 00:33:30
burda chp yüzde 26 nın üzerine cıkamaz diyen zihniyeti seneye seçimlerden sonra burda görmek istiyorum..bunların korku belirtileri...akp ve onun zihniyetinin sonu yaklaştı..
misafir 01.01.1970 00:33:30
bu adam chp nin borazanı, açtavuk, daha çok rüya görürler..
misafir 01.01.1970 00:33:30
Mantıklı Olun Akp en fazla %35 alır. Chp 1 puan bile eksik olsa kafa kafaya gelirler. %35 ile tek başına iktidar olamaz.
misafir 01.01.1970 00:33:30
aç tavuk rüyasında kendini darı ambarında zannedermiş.çok beklersiniz ama daha göremezsiniz,bu halk gördü sizin iç yüzünüzü,REKLAM KOKAN HAREK BUNLAR KARDEŞİMMMM.
misafir 01.01.1970 00:33:30
bunlar kendi kendilerine gelin güvey oluyorlar işte video görüntüsü 06:05 e gelince bey efendinin yüzüne gözlerindeki bakışa bakarmısınız lütfen kendisi bile inanmıyor ne kadar açık görünüyor aynı zamanda bu yapmacık tavrının da farkında :)
misafir 01.01.1970 00:33:30
geçen yıllarda sonar tarafsız diyenler akp yandaşları şimdi sonarı kötülemeye çalışıyorlar!görünen köy klavuz istemez!akp nin düşüşte chp nin yükselişte olduğu belli!korkmayın,en fazla seçimi kaybedersiniz!
misafir 01.01.1970 00:33:30
hep aynı laflar. ama 8 yıldır AKP açık ara önde..
misafir 01.01.1970 00:33:30
Tayyibe vermeyimde diyor hemi.Pes yani bu kadar olur sana kediler güler bire adam kendine gel.
misafir 01.01.1970 00:33:30
Ya kardeşim bu adam ne yüzsüz bir aketör.2007 seçimlerinde AKP'yi %30 göstermiş, AKP %48 alınca da o günden bu güne ekranlardan sivişmişti.Şimdi yine 7-8 yıllık zlemimdi diyerek taraftargilliğini belli ediyor.Sanırım sayın bayrakçı 1 yıl sonra yine ekanlardan kaçacak.Bakın arkadaşlar bir yere not alın AKP'nin oyları Sonar şirketinin yaptığı anketin 7-8 pauan üzerinde çıkacak.
misafir 01.01.1970 00:33:30
öldüm gülmekten chp hangi kadro ile bu oyu alacak?yüzde onluk oy artışı kaç milyon seçmen yapıyor?
misafir 01.01.1970 00:33:30
geliyooooooorrrrrrrr halkcı KEMAL KILlCDAROĞLU geliyooooorrrrrrr hesap sormaya geliyorrrrr sandığa taseronlasmanın zirveye cıktıgı ozellestırme adı altında vurgunların yapıldıgı bu duzenı yıkmaya geliyorrrrrrr
misafir 01.01.1970 00:33:30
ULAN BU ADAM HİÇ AKILLANMAZ MI YAnGÜL ALLAH GÜL ÖLDÜM YAAnÇOK KOMİK BU YAA chp NEREDEN BULMUŞ BUNU ÇOK KOMİK ADAM AMA BU ARAŞTIRMALARINI GECE RÜYASINDA YAPIYPR GALİBA ULAN BE ADAM BU MİLLET BAŞBAKANINI BULDU RECEP TAYYİP ERDOĞAN BU MİLLET UNUTMADI SİZ CHP ZİHNİYETİNİŞN CAMİLERİ AHIR YAPTIĞINI CAMİLERİ SATTIKLARINI KURAN EĞİTİMİNİ YASAKLADIKLARINI HEYKELLER DİKEREK PUTLAŞTIRDIKLARINIZI UNUTMADIK UNUTMAYACAĞIZ BU MİLLET SİZE BU ÜLKEYİ EMANET ETMEZ NE KADAR OYUN YAPSANIZDA
misafir 01.01.1970 00:33:30
aç tavuk kendini darı ambarında zannedermiş
misafir 01.01.1970 00:33:30
bu anket sonuclarina kizan inanmiyan o kafali zihniyetler kendi yaptirdiklari anketlere baksinlar kendileri durust dogruymusmus millete durustluk tasliyan zihniyet iste normalkendi anketlerinde kendi partileri masallahi var rakipsiz komurle makarna ile ankete katilmiyoz
misafir 01.01.1970 00:33:30
AKP nin ölüsü bile yüzde 37-38 oy alır.CHP nin de dirisi kessen yüzde 24-25 oy alır.Çevremiz böyle gösteriyor.
misafir 01.01.1970 00:33:30
geliyooor gırgıroğlu geliyor kıldığınız namazların,yediğiniz helal lokmaların,doğrunun yanında olmanın,fakir fukaranın yanında olanın,türban takanın,müslümanım diyenin,hakkını arayanın hesabını sormaya geliyor
misafir 01.01.1970 00:33:30
KILDIĞIMIZ NAMAZLARIN HESABINI KILIÇDAROĞLU HESAP SORACAKSA DAHA NE DİYEYİMM . bÖYLE PARTİNİN BÖYLE ZİHNİYETİ DEVAM EDERSE FB NİN TÜRKİYE KUPASI HASRETİ GİBİ BİR ŞEY OLACAK chp NİN DURUMU......
misafir 01.01.1970 00:33:30
Ne kadar boş yorumlar yapmışsınız.Bir kere taraf tutan sizsiniz.Baksanıza kafanıza göre yüzdelik biçiyorsunuz.Nerden biliyorsunuz geçemiyeceğini bir kere bizim insanımızda sorun var.Yok din karşıtı min karşıtı demekki sizin laiklikdende haberiniz yok.Doğru okumamış insandan ne beklersiniz.Birazcık düzgün düşünebilseniz daha güzel yorum yaparsınız.Yorumlara baktıkca insanlarımızın kafanızı ne kadar çalısmıyor görüyorum.