Somalili korsanları böyle havaya uçurdular

2011-11-17 18:41:15

Somalili korsanları böyle havaya uçurdular Rus savaş gemisi Somalili korsanları böyle havaya uçurdu

Kategori: Video Haber

İllegal 18.11.2011 08:23:39
Adamlar Şov yapmış
PASA 44LU 18.11.2011 08:02:28
KİMSENİN DİKKATİNİ ÇEKMEMİŞ VURDUKLARI MAKET DEĞİL KORSANDA DEĞİLDİR KESİN ADAMLAR BALIKÇI TEKNESİYLE Mİ GANİMET TOPLUCAK BUNLAR BİR GRUP İNSANI ZEVKİ İÇİN ÖLDÜRMÜŞTÜR.BİR TANE TEKNEYE ATEŞ AÇIYOLAR NE ALAKAYSA .ÖLÇÜYE BAKIN BALIKCI TEKNESİ - FULL DONANMA SAVAŞ GEMİSİ BİR DE MÜZİK KOYUP PAYLAŞMIŞLAR
mehmet 17.11.2011 17:53:35
ne faşizmi yav adamlar korsan. bizim gemicileri de kaçırmışlar dı. ne ye tepki vereceğimizide bilmiyoruz artık!!
tolga 17.11.2011 17:23:01
işte faşizmde katliamda budur. rusyada yaşan milyonlarca esir müslümana allah yardım etsin.
mete 17.11.2011 17:11:47
rezalet
ali 17.11.2011 17:08:29
50 kere ates etti be bir kerede vuramyorlarmı?
ehsan 17.11.2011 17:47:36
hiç adil değil hırsız olabilirler ama buşekilde olmamalı bu
düpedüz insan hayatıyla savaş oyunu oynamışlar
nispet 17.11.2011 18:01:04
amerikanin gucu rusyada yada cinde olsaydi acaba dunya nasil olurdu diye dusunmek lazim,,guc almanlarin elindeyken neler yaptiklarini gorduk,,kabul etmek lazim,,elindeki gucu en vicdanli ve sorumlu kullanan ulke amerikadir,,bu yuzden sansli bir donemi yasiyoruz,bu guc cinde yada rusyada olsa (rusyada ve cinde cok cok uzun sureler yasamis biri olarak soyluyorum))) emin olun ,,en kotu kabusunuzdan, cok daha korkunc bir hayat yasiyor olurduk,,cunku iclerinde bir gram sevkat,acima zerresi yok.
Ali Baseskioğlu 17.11.2011 17:40:04
tamam korsanlar cana ve mala kasdediyorlar ama resmen katliamdan zevk alıyorlar :( Bu nasıl bir vahşet.. S*kayım bir de müzik eklemişler. Onlar aslında bu askerlerden daha insan...
monders 17.11.2011 17:49:34
Bana korsanlara saldırmak değilde, zevk için adam öldürmek gibi geldi.
koray 17.11.2011 18:04:13
bana parayla atış yaptırıyorlar gibi geldi. atış yapanlarda asker tipi yok.
yakup 17.11.2011 18:28:57
bunlar aynı tekneyemi bu kadar atış yaptılar anlayamadım
oyle tararlar nacak:=) 17.11.2011 18:06:08
rus olunca boyle oluyo...profesyonellerse eger bızım sat ve saslar gıbı gıtsınlerde canlı alsınlar kursun bıle sıkmadan da gorelım..:=)
birisi 17.11.2011 18:45:50
medeniyet..
abdulmalik 17.11.2011 18:19:49
arkadaslar somalideki korsan diye bildigimiz o insanlar aslinda vatan perver insanlar avrupa ülkelerinin pis atiklarini somali kiyilarina bosaltigindan haberiniz varmiydi ve korsan dedigimiz insanlar bunlari kiskirtmak icin organize olmus vatan perverler
adsız 17.11.2011 19:03:22
çoğu ıska...Bu mu teknoloji dedikleri...
muğla 17.11.2011 18:11:35
@nispet bence elindeki gücü en insaflı kullanan Osmanlı olmuştur.. saygılar..
kepçe 17.11.2011 18:50:31
Orantısız güç lakin su testisi su yolunda!
semih 17.11.2011 18:40:50
boş tekne ele geçmiş uzaktan insansız tekneye talim yapılıyor... palavra...
dağıstanlı 17.11.2011 18:07:37
ne onlar korsan nede bunlar insan allah belalarını versin
UUR 17.11.2011 19:33:01
YALAN HABER. BÜTÜN VİDEODA MONTAJ. BİR KERE SOMALİLİ KORSANLARIN RUS KARASULARINA GİRMESİ MÜMKÜN DEĞİL.
ademoğlu 17.11.2011 19:31:33
4. saniyede videoyu durdurup dikkatli bakarsanız gemideki onlarca insanı görebilirsiniz.
bunlar medeni mi oluyor 17.11.2011 20:05:57
şimdi bu silahsız insanları müzik eşliğinda ağır silahlarla taramak insanlık mı? Tarayan ister amerikalı, ister israilli, ister rus veya başka birşey olsun, farketmez.mesele somalili veya rus değil, mesele insanlık meselesidir bence.Ha korsansa gereken işlem elbette yapılmalı ve kesinlikle göz yumulmamalı.Ama bunu silahsız da yapabilirsin.Bunlar profesyonel sualtı timiyse silah kullanmadan etkisiz hale getirsinler korsanları.
MURAT 17.11.2011 19:18:09
Görüntüler eski. Tatbikata benziyor. Askerlerde hiç savaş düzeni yok. Korsan dediklerinde de korsan görüntüsü yok. Mülteci gibiler... Basit birkaç silah kullanmışlar hepsi bu.
rus + vızzz 17.11.2011 19:19:22
adamlar son teknolojiye sahıpler ama kalplerınde zerre kadar cesaret yok ne fayda.. kullandıkları güce bak..
alli 17.11.2011 19:21:01
rus karasuyu ile somali karasuyu birbirine yakınmı haberde somaliler rus karasuyuna girdi diyor yoksa ruslarmı somali karasuyuna girdi :))))))))) yok birileri birileriyle dalgamı geçti......... :))))))))))))
ali 17.11.2011 19:42:23
gövde gösterisinden başka birşey değil.
serdar 17.11.2011 20:26:54
yeteneksiz rus askerleri tatbikat yapmış korsanlar üstünde ( videodan bu salakların ateş etmeyi bilmedikleri de belli zaten)
Yorgancı 17.11.2011 22:13:14
sırf bir sandal için bu kadar cephane? artı üzerine savaş gemisi...şaşırtıcı :-)
veli 17.11.2011 22:06:43
bu ruslar hakikaten salak,küçücük bir tekneyi vurmak için ne kadar uğraştıklarına bak.