KATEGORİLER

Somalili korsanları böyle havaya uçurdular

Somalili korsanları böyle havaya uçurdular Rus savaş gemisi Somalili korsanları böyle havaya uçurdu
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • seaman.74
    18.06.2012 10:51:54

    bu sefer yanlış gemiye rastlamışlar geri zekalılar

  • Beyaz.
    18.11.2011 12:16:51

    Bir tarafta elinde sadece bir kaç bıçağı olan masum sivil,diğer tarafta ise gemiyle,silahla,topla ateş edip insanların canına kıyan bir toplum insanlık gerçekten ölmüş arkadaşlar ağlayan yok...

  • 13
    18.11.2011 11:02:01

    Bunlarda biz insani görev yaptık diyecek şimdi. O teknedekiler suçlu dahi olsa canlı yakalanabilirdi. Ancak kahraman Ruslar canlı hedefte nişan kabiliyetlerini gerçekleştirmişler. Bravo demek geldi içimden. Yiyorsa Çeçenistana veya Afganistana aynısını yapın. Daha önce rezil olduğunuzu çok gördük.

  • HÜSEYİN BOSTANCI
    18.11.2011 10:43:49

    İNSAN BUNU YAYINLAMAYA UTANIR BECERİKSİZLER SAVAŞ ÇIKSA NE YAPACAKSINIZ ACABA AMA DOĞRU Bİ ÇEÇENLERLE BAŞ EDEMEDİNİZ BİDE ŞOV YAPMAYA KALKMIŞINIZ O KADAR HARCADIĞINIZ MERMİYLE Bİ ÜLKE FETHEDİLİRDİ BEEE

  • S.KOTAN
    18.11.2011 10:39:42

    NETİCEYE BAKMAK LAZIM NETİCEDE UFACIK KAYIĞI BATIRAMADILAR ::))

  • doğrusu
    18.11.2011 10:36:32

    Asıl korsanın kim olduğu anlaşılıyor

  • selçuk
    18.11.2011 10:13:54

    bu kadar cephaneyle ülke fethedilirdi.

  • arslan
    18.11.2011 09:55:14

    erman bravo, rusları tercih etmiyordum ama fikrim değişti. ruslara devam

  • Alper HAKTAN
    18.11.2011 09:51:13

    Yahu Bir tane torpil yok mu bu gemide? Komedi gibi bişe bu?

  • zaza
    18.11.2011 09:15:33

    bune ya tatbikatmı yapıyorlar

  • DEDE
    18.11.2011 09:01:40

    Şerefsiz aşağılık kominst ataist rus kafirler, masum insanları katleden kudurmuş kuduz köpekler.Allah sizin belanızı tez zaman da verir. İnşallah.

  • asker
    18.11.2011 08:51:59

    adamlar show yaptıgını gövde gösterisi yaptıgını sanıyorlar ama durumları içler acısı gemiye isabet bile alamadılar baya ugraştıktan sonra anca vurabildiler :) bu duruma sevinebiliyorlarsa birşey diyemem ama tsk da böyle birşey olsa savunmanı hemen hazırlarsın vuramadın diye.

  • TÜRK
    18.11.2011 08:37:25

    İNSAN ÖLDÜRMEYİ ŞOVA ÇEVİRMEK AŞŞALIK Bİ İŞ

  • entrust
    18.11.2011 08:36:32

    Bu yorumları yazmak için okadar kafayı yormuşsunuz ki anlamak mümkün değil.Bu bir rus tatbikatıdır.Ateş ettikleri sandalda boş ve tatbikat amaçlıdır..Videonun başına dikkatli bakın.içiniz rahat olsun.

  • Akın
    18.11.2011 08:35:52

    Tatbikat bu başka bir şey değil. Korsan gemisine yaptıkları müdahaleyi Klip haline getirip servis etmezler herhalde.

  • naillll
    18.11.2011 08:34:10

    korkak şerefsizler yaptıkları savaşmak değil korkaklık emaresidir karşı taraf ne kadar düşmanın olsa bile şereflice savaşırsın,aciz durumdaki düşmanına barbarlık yapmazsın

  • Arif Bilir
    18.11.2011 08:29:58

    Çok iğrenç görüntüler,bi de bunu utanmadan klip olarak hazırlamış birileri.

  • zalim
    18.11.2011 08:25:05

    yalanin daniskasi..askeri tatbikati somali korsanlari diye kurnazin teki butun turkiyeye yediriyor..

  • İllegal
    18.11.2011 08:23:39

    Adamlar Şov yapmış

  • dedulya
    18.11.2011 08:23:00

    vay be...su kafirler incinde bir kimse olmayan balikci teknesine saldirmayi zafermi zannediyor?

  • Murat SLDR
    18.11.2011 08:21:58

    Bunlar askerdiğil soytarı takımı karşılarında balıkcı teknesi silahsız insanlar bunların hepsi hayvanlaşmış mahluklar ALLAH belalarını versin inşallahhhhhhhhhhhhhhhhh

  • Bu nedir bu ?
    18.11.2011 08:17:04

    Bu nedir arkadaşım gövde gösterisi yapıyor birileri sizde bunu korsanları yok etme şeklinde yayınlıyorsunuz.Tamam geberip gittiler bu adamlar halen neyin peşinde ???

  • Harbiden
    18.11.2011 08:06:25

    Bu caniler korkaklar ordusudur .müzik eşliğinde katliam

  • PASA 44LU
    18.11.2011 08:02:28

    KİMSENİN DİKKATİNİ ÇEKMEMİŞ VURDUKLARI MAKET DEĞİL KORSANDA DEĞİLDİR KESİN ADAMLAR BALIKÇI TEKNESİYLE Mİ GANİMET TOPLUCAK BUNLAR BİR GRUP İNSANI ZEVKİ İÇİN ÖLDÜRMÜŞTÜR.BİR TANE TEKNEYE ATEŞ AÇIYOLAR NE ALAKAYSA .ÖLÇÜYE BAKIN BALIKCI TEKNESİ - FULL DONANMA SAVAŞ GEMİSİ BİR DE MÜZİK KOYUP PAYLAŞMIŞLAR

  • piri reis
    18.11.2011 07:38:08

    hesabı sorulmalı! ava çıkmış üçbeş soytarı kendini asker zanneden korkak bir grup tayfa! yaşasın türk ordusu ve vicdanı! Biz böyle yapmayız,yapanı alkışlamayız... yaşasın türk milleti ve vicdanı.Türk ordusu şanlıdır,böyle aciz insanı öldürmek korkak başka milletlere özgüdür....

  • ss
    18.11.2011 07:34:12

    söz konusu teröristlerse ver yansınlar

  • ahmet kanar
    18.11.2011 07:30:47

    allah belanızı versin bu şekilde barbarca insanları öldürmek de kimseyi haklı çıkarmaz o insanlar ne kadar zalim olsa bile.

  • Metin Akkeçeli
    18.11.2011 07:28:41

    eğer bunlar rus askeri ise fazlaca coni olmuşlar. Küçük bir tekneye bu kadar mühimmat. Bilmem anlatabildimmi?

  • Can
    18.11.2011 07:11:46

    Çook vahşi egolarını tatmin etmişler

  • Erman I.
    18.11.2011 03:28:04

    batıramadı kuş beyinli rus askerleri karıları da bize kaptırdı zaten ayyaşlar :)

  • özhan
    18.11.2011 03:17:58

    denizde atış için tahsis boş edilmiş gemi herhaliyle belli.... ama bizim medyanın savaş çığırtkanlığı alışkanlık oldu hani böyle saçma haber olmaz

  • awe
    18.11.2011 03:04:50

    ruslar bunları bizim balıkcılarımızada yapıyorlar gerçekten ruslar acımasızdır arkadaşımın takası yanlışlıkla balık avlarken rus karasuyuna girmişti rus sahil güvenlikleri acımadan teknenin heryerine ateş etmişler zar zorda olsa denize atlayarak kendilerini zor kurtarmışlar tabi takası batmış insafa gelip daha sonra kurtarmışlar bunları denizden diyordu keşke kurtarmasalardı bir hafta boyunca eziyet ve işkence yapmışlar

  • Grafity
    18.11.2011 02:01:41

    tamamen video işlemesi konunun uzmanı olarak bunu 100 de 150000 garanti verebilirim

  • neeeeeee
    18.11.2011 01:16:21

    manyak ne rusu geri zakali o sesin paranla o cephaneyi aldi
    orda nato görev yapiyor bizim askerlerde orda natooo 2,17den sonra kimin bayragi geliyor ispanya

  • d@bbe
    18.11.2011 00:47:15

    daha beter olsun pislik korsanlar... tabi muhimmat israfı olmasının yanında çevre katliamıda var

  • hahahah
    17.11.2011 23:52:55

    bunlardan bir cacık olmaz :) hahahah bir sandala cephabeyi bitirdi denyolar :)

  • avşarbeyi
    17.11.2011 23:29:40

    balıkçıları vurmuşlardır kesin

  • can
    17.11.2011 23:01:02

    fantazi yapmis bizim bratlar)))

  • FATIH
    17.11.2011 22:36:42

    bunlar gibi mallarini gormedim haha

  • kurkoylife
    17.11.2011 22:35:45

    olası bir savaş olsa, bu rus ordusunun vay haline...

  • Yorgancı
    17.11.2011 22:13:14

    sırf bir sandal için bu kadar cephane? artı üzerine savaş gemisi...şaşırtıcı :-)

  • veli
    17.11.2011 22:06:43

    bu ruslar hakikaten salak,küçücük bir tekneyi vurmak için ne kadar uğraştıklarına bak.

  • resul
    17.11.2011 21:39:41

    kücük bir tekne icin kullanilan cephaneye bak:)) bir savasta kullanilmaz bu kadari:D

  • beydaş
    17.11.2011 21:04:42

    kesinlikle yalan, bir savaş gemisinin bir sandala o şekilde ateş etmesi imkansız. hiçkimse böyle birşey yapmaz

  • sarus
    17.11.2011 20:59:31

    Başta dikkatli bakılırsa eğer ateş edilen tekneyle videonun başında gösterilen teknenin aynı olmadığını göreceksiniz.

  • seko
    17.11.2011 20:52:35

    ulen bu rus askeri dedikleri balıkçı gibi duruo ne komandosu:):)

  • yazzgeçç
    17.11.2011 20:45:53

    savunmasız bir avuç 4. saniyede durdurursanız göreceksiniz oraya sığınmışlar o gemide silah olma ihtimali yok şerefsizlerin canı sıkılmış taramışlar paso

  • serdar
    17.11.2011 20:26:54

    yeteneksiz rus askerleri tatbikat yapmış korsanlar üstünde ( videodan bu salakların ateş etmeyi bilmedikleri de belli zaten)

  • bunlar medeni mi oluyor
    17.11.2011 20:05:57

    şimdi bu silahsız insanları müzik eşliğinda ağır silahlarla taramak insanlık mı? Tarayan ister amerikalı, ister israilli, ister rus veya başka birşey olsun, farketmez.mesele somalili veya rus değil, mesele insanlık meselesidir bence.Ha korsansa gereken işlem elbette yapılmalı ve kesinlikle göz yumulmamalı.Ama bunu silahsız da yapabilirsin.Bunlar profesyonel sualtı timiyse silah kullanmadan etkisiz hale getirsinler korsanları.

  • ali
    17.11.2011 19:42:23

    gövde gösterisinden başka birşey değil.

  • UUR
    17.11.2011 19:33:01

    YALAN HABER. BÜTÜN VİDEODA MONTAJ. BİR KERE SOMALİLİ KORSANLARIN RUS KARASULARINA GİRMESİ MÜMKÜN DEĞİL.

  • ademoğlu
    17.11.2011 19:31:33

    4. saniyede videoyu durdurup dikkatli bakarsanız gemideki onlarca insanı görebilirsiniz.

  • alli
    17.11.2011 19:21:01

    rus karasuyu ile somali karasuyu birbirine yakınmı haberde somaliler rus karasuyuna girdi diyor yoksa ruslarmı somali karasuyuna girdi :))))))))) yok birileri birileriyle dalgamı geçti......... :))))))))))))

  • rus + vızzz
    17.11.2011 19:19:22

    adamlar son teknolojiye sahıpler ama kalplerınde zerre kadar cesaret yok ne fayda.. kullandıkları güce bak..

  • MURAT
    17.11.2011 19:18:09

    Görüntüler eski. Tatbikata benziyor. Askerlerde hiç savaş düzeni yok. Korsan dediklerinde de korsan görüntüsü yok. Mülteci gibiler... Basit birkaç silah kullanmışlar hepsi bu.

  • adsız
    17.11.2011 19:03:22

    çoğu ıska...Bu mu teknoloji dedikleri...

  • kepçe
    17.11.2011 18:50:31

    Orantısız güç lakin su testisi su yolunda!

  • birisi
    17.11.2011 18:45:50

    medeniyet..

  • semih
    17.11.2011 18:40:50

    boş tekne ele geçmiş uzaktan insansız tekneye talim yapılıyor... palavra...

  • yakup
    17.11.2011 18:28:57

    bunlar aynı tekneyemi bu kadar atış yaptılar anlayamadım

  • abdulmalik
    17.11.2011 18:19:49

    arkadaslar somalideki korsan diye bildigimiz o insanlar aslinda vatan perver insanlar avrupa ülkelerinin pis atiklarini somali kiyilarina bosaltigindan haberiniz varmiydi ve korsan dedigimiz insanlar bunlari kiskirtmak icin organize olmus vatan perverler

  • muğla
    17.11.2011 18:11:35

    @nispet bence elindeki gücü en insaflı kullanan Osmanlı olmuştur.. saygılar..

  • dağıstanlı
    17.11.2011 18:07:37

    ne onlar korsan nede bunlar insan allah belalarını versin

  • oyle tararlar nacak:=)
    17.11.2011 18:06:08

    rus olunca boyle oluyo...profesyonellerse eger bızım sat ve saslar gıbı gıtsınlerde canlı alsınlar kursun bıle sıkmadan da gorelım..:=)

  • koray
    17.11.2011 18:04:13

    bana parayla atış yaptırıyorlar gibi geldi. atış yapanlarda asker tipi yok.

  • nispet
    17.11.2011 18:01:04

    amerikanin gucu rusyada yada cinde olsaydi acaba dunya nasil olurdu diye dusunmek lazim,,guc almanlarin elindeyken neler yaptiklarini gorduk,,kabul etmek lazim,,elindeki gucu en vicdanli ve sorumlu kullanan ulke amerikadir,,bu yuzden sansli bir donemi yasiyoruz,bu guc cinde yada rusyada olsa (rusyada ve cinde cok cok uzun sureler yasamis biri olarak soyluyorum))) emin olun ,,en kotu kabusunuzdan, cok daha korkunc bir hayat yasiyor olurduk,,cunku iclerinde bir gram sevkat,acima zerresi yok.

  • mehmet
    17.11.2011 17:53:35

    ne faşizmi yav adamlar korsan. bizim gemicileri de kaçırmışlar dı. ne ye tepki vereceğimizide bilmiyoruz artık!!

  • monders
    17.11.2011 17:49:34

    Bana korsanlara saldırmak değilde, zevk için adam öldürmek gibi geldi.

  • ehsan
    17.11.2011 17:47:36

    hiç adil değil hırsız olabilirler ama buşekilde olmamalı bu
    düpedüz insan hayatıyla savaş oyunu oynamışlar

  • Ali Baseskioğlu
    17.11.2011 17:40:04

    tamam korsanlar cana ve mala kasdediyorlar ama resmen katliamdan zevk alıyorlar :( Bu nasıl bir vahşet.. S*kayım bir de müzik eklemişler. Onlar aslında bu askerlerden daha insan...

  • tolga
    17.11.2011 17:23:01

    işte faşizmde katliamda budur. rusyada yaşan milyonlarca esir müslümana allah yardım etsin.

  • mete
    17.11.2011 17:11:47

    rezalet

  • ali
    17.11.2011 17:08:29

    50 kere ates etti be bir kerede vuramyorlarmı?