Somalili korsanları böyle havaya uçurdular

2011-11-17 18:41:15

Somalili korsanları böyle havaya uçurdular Rus savaş gemisi Somalili korsanları böyle havaya uçurdu

Kategori: Video Haber

seaman.74 01.01.1970 00:00:00
bu sefer yanlış gemiye rastlamışlar geri zekalılar
Beyaz. 01.01.1970 00:00:00
Bir tarafta elinde sadece bir kaç bıçağı olan masum sivil,diğer tarafta ise gemiyle,silahla,topla ateş edip insanların canına kıyan bir toplum insanlık gerçekten ölmüş arkadaşlar ağlayan yok...
13 01.01.1970 00:00:00
Bunlarda biz insani görev yaptık diyecek şimdi. O teknedekiler suçlu dahi olsa canlı yakalanabilirdi. Ancak kahraman Ruslar canlı hedefte nişan kabiliyetlerini gerçekleştirmişler. Bravo demek geldi içimden. Yiyorsa Çeçenistana veya Afganistana aynısını yapın. Daha önce rezil olduğunuzu çok gördük.
HÜSEYİN BOSTANCI 01.01.1970 00:00:00
İNSAN BUNU YAYINLAMAYA UTANIR BECERİKSİZLER SAVAŞ ÇIKSA NE YAPACAKSINIZ ACABA AMA DOĞRU Bİ ÇEÇENLERLE BAŞ EDEMEDİNİZ BİDE ŞOV YAPMAYA KALKMIŞINIZ O KADAR HARCADIĞINIZ MERMİYLE Bİ ÜLKE FETHEDİLİRDİ BEEE
S.KOTAN 01.01.1970 00:00:00
NETİCEYE BAKMAK LAZIM NETİCEDE UFACIK KAYIĞI BATIRAMADILAR ::))
doğrusu 01.01.1970 00:00:00
Asıl korsanın kim olduğu anlaşılıyor
selçuk 01.01.1970 00:00:00
bu kadar cephaneyle ülke fethedilirdi.
arslan 01.01.1970 00:00:00
erman bravo, rusları tercih etmiyordum ama fikrim değişti. ruslara devam
Alper HAKTAN 01.01.1970 00:00:00
Yahu Bir tane torpil yok mu bu gemide? Komedi gibi bişe bu?
zaza 01.01.1970 00:00:00
bune ya tatbikatmı yapıyorlar
DEDE 01.01.1970 00:00:00
Şerefsiz aşağılık kominst ataist rus kafirler, masum insanları katleden kudurmuş kuduz köpekler.Allah sizin belanızı tez zaman da verir. İnşallah.
asker 01.01.1970 00:00:00
adamlar show yaptıgını gövde gösterisi yaptıgını sanıyorlar ama durumları içler acısı gemiye isabet bile alamadılar baya ugraştıktan sonra anca vurabildiler :) bu duruma sevinebiliyorlarsa birşey diyemem ama tsk da böyle birşey olsa savunmanı hemen hazırlarsın vuramadın diye.
TÜRK 01.01.1970 00:00:00
İNSAN ÖLDÜRMEYİ ŞOVA ÇEVİRMEK AŞŞALIK Bİ İŞ
entrust 01.01.1970 00:00:00
Bu yorumları yazmak için okadar kafayı yormuşsunuz ki anlamak mümkün değil.Bu bir rus tatbikatıdır.Ateş ettikleri sandalda boş ve tatbikat amaçlıdır..Videonun başına dikkatli bakın.içiniz rahat olsun.
Akın 01.01.1970 00:00:00
Tatbikat bu başka bir şey değil. Korsan gemisine yaptıkları müdahaleyi Klip haline getirip servis etmezler herhalde.
naillll 01.01.1970 00:00:00
korkak şerefsizler yaptıkları savaşmak değil korkaklık emaresidir karşı taraf ne kadar düşmanın olsa bile şereflice savaşırsın,aciz durumdaki düşmanına barbarlık yapmazsın
Arif Bilir 01.01.1970 00:00:00
Çok iğrenç görüntüler,bi de bunu utanmadan klip olarak hazırlamış birileri.
zalim 01.01.1970 00:00:00
yalanin daniskasi..askeri tatbikati somali korsanlari diye kurnazin teki butun turkiyeye yediriyor..
İllegal 01.01.1970 00:00:00
Adamlar Şov yapmış
dedulya 01.01.1970 00:00:00
vay be...su kafirler incinde bir kimse olmayan balikci teknesine saldirmayi zafermi zannediyor?
Murat SLDR 01.01.1970 00:00:00
Bunlar askerdiğil soytarı takımı karşılarında balıkcı teknesi silahsız insanlar bunların hepsi hayvanlaşmış mahluklar ALLAH belalarını versin inşallahhhhhhhhhhhhhhhhh
Bu nedir bu ? 01.01.1970 00:00:00
Bu nedir arkadaşım gövde gösterisi yapıyor birileri sizde bunu korsanları yok etme şeklinde yayınlıyorsunuz.Tamam geberip gittiler bu adamlar halen neyin peşinde ???
Harbiden 01.01.1970 00:00:00
Bu caniler korkaklar ordusudur .müzik eşliğinde katliam
PASA 44LU 01.01.1970 00:00:00
KİMSENİN DİKKATİNİ ÇEKMEMİŞ VURDUKLARI MAKET DEĞİL KORSANDA DEĞİLDİR KESİN ADAMLAR BALIKÇI TEKNESİYLE Mİ GANİMET TOPLUCAK BUNLAR BİR GRUP İNSANI ZEVKİ İÇİN ÖLDÜRMÜŞTÜR.BİR TANE TEKNEYE ATEŞ AÇIYOLAR NE ALAKAYSA .ÖLÇÜYE BAKIN BALIKCI TEKNESİ - FULL DONANMA SAVAŞ GEMİSİ BİR DE MÜZİK KOYUP PAYLAŞMIŞLAR
piri reis 01.01.1970 00:00:00
hesabı sorulmalı! ava çıkmış üçbeş soytarı kendini asker zanneden korkak bir grup tayfa! yaşasın türk ordusu ve vicdanı! Biz böyle yapmayız,yapanı alkışlamayız... yaşasın türk milleti ve vicdanı.Türk ordusu şanlıdır,böyle aciz insanı öldürmek korkak başka milletlere özgüdür....
ss 01.01.1970 00:00:00
söz konusu teröristlerse ver yansınlar
ahmet kanar 01.01.1970 00:00:00
allah belanızı versin bu şekilde barbarca insanları öldürmek de kimseyi haklı çıkarmaz o insanlar ne kadar zalim olsa bile.
Metin Akkeçeli 01.01.1970 00:00:00
eğer bunlar rus askeri ise fazlaca coni olmuşlar. Küçük bir tekneye bu kadar mühimmat. Bilmem anlatabildimmi?
Can 01.01.1970 00:00:00
Çook vahşi egolarını tatmin etmişler
Erman I. 01.01.1970 00:00:00
batıramadı kuş beyinli rus askerleri karıları da bize kaptırdı zaten ayyaşlar :)