KATEGORİLER

Siyaset Meydanı Uğur-Kürt halkının lideri sayın Abdullah Öcalan'dır diyor! Sizin nasıl bir önderiniz varsa bizim de var

Siyaset Meydanı Uğur-Kürt halkının lideri sayın Abdullah Öcalan'dır diyor! Sizin nasıl bir önderiniz varsa bizim de var
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • enise
    21.11.2011 21:23:33

    ben bir kürdüm ama pkk lı değilim kim ne derse desin ben bunu derim ne mutlu türküm diyene

  • serhıldan qosar
    20.06.2011 23:14:25

    süpersin uğur bizi temsil ettiniz için çok teşekür ederimbr /

  • Misafir
    16.05.2011 20:16:24

    türk cumhuriyeti ayrılmaz bir bütündür. mustafa kemal atatürk

  • fahrettin
    01.01.1970 02:33:30

    yaşamayın, bu ülkede kabahat bazı hainlik yapan kürtlerde ulan niye siz kürtler bir olmuyorsunuz birbirinizi kollayın hain itler kürtler birbirini savunmalı ben buna inanıyorum

  • serhat
    01.01.1970 02:33:30

    ozaman niye karadeniz bölgelerinde vesaire şehirlerde kürtlere faşist saldırılar yapılıyor niye öyle konuşuyorsun

  • ibrahim
    01.01.1970 02:33:30

    birincisi heppimizin kökeni türk değildir yanılıyorsun öyle olsaydı bir kere kürtçe diye bir dil gözmezdiniz tabiki çaresizlikten türkiyede yaşayanlar var o,da işleri türkiyede olduğu için vede bunu görmezden geliyorsunuz,ikincisi o kız bir kere kürt değil kendisini kürt piyonu olaran avunduruyor

  • nezo ocalan
    01.01.1970 02:33:30

    BIZ TURK DEGILIZ BIZ KURDUZ BIZ KAZAKISTAN MONGOLU DEGILIZ BIZ MED HALKIYIZ TURK DIYEMEZSINIZ BIZE PKK BIZIM PARTIMIZ PKK YI SAVUNUYOZ YILLARCA TERORRISTE DEDINIZ MILLETE YALAN DIYONUZ SONUNDA GERCEK YAVAS YAVAS ORTAYA CIKIYO KORKUMUZ KALMADI KOKRKUMUZ YOK CESUR BIR HALKIZ PKK NIN BUTUN MILITANLARI BENIM BACIM ABIM DAYIM KARDESIM HEPSI BENIM PKK KURTLERDE ULUSUYO \r\nYINE DIYORUM SAYIN ABDULAH OCALAN HEP DE DIYCEM

  • sırat04
    01.01.1970 02:33:30

    pkk nin içinde ingiliz fransız yunan var diyorsunuz da türk silahlı kuvvetleri 77 milleti barındırıyor be içinden cıkmayan ajan kalmadı iğneyi kendine batır hele uyanırsın belki

  • sırat04
    01.01.1970 02:33:30

    bu ülkenin sınırları içerisinde yasayan herkes türkmüs eeee sacmalamayın bee amerikada yasayan da amerikalımı oluyo türklüğü gidiyomu adamın degişkenmi kimlikler atatürkte selanik doğumlu oda yunan o zaman öylemi iki tane cocuk cıkmıs oraya ne dediğini bilmiyor salak salak konusuyo siktir cekeceginize utanın be

  • türkoglu
    01.01.1970 02:33:29

    Şahsen ben kürt acılımıda olsun birlik beraberlik düşünceside olsun bu kürtlerin samimiyetine güvenmiyorum madem birlik beraberlik istiyorsunuz hadi hepiniz alın elinize Türk bayraklarını cıkın sokaklara bırakın apo resimlerini.Sizi temsil eden dtp 10 kasımda anıtkabiri ziyaret etsin o zaman samimiyetinize inanalım.Domuz dinimizde haramdır neden oldugunu hic düşündünüzmü cünkü domuz kendi pisligini yiyen bir hayvandır.Bu ülkenin nimetlerinden faydalanıp bu ülkenin nufus kadıgını taşıyıp bu ülkenin bayragı altında yaşamayı reddedenler yedikleri kaba sıcan cinstendir.soruyorum size mecliste Atatürk ilke ve inkılaplarına baglı kalacagıma diye namusun ve şerefim üstüne diye yemin ediyorsunuz nerede sizin samimiyetiniz sadece göstermelik.Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım ülkemide seviyorum diye kahrolsun pkk diyen her kürt kökenli vatandaşımızın samimiyetine güveniyorum ama demiyeninkine asla. Tabiki öcalanıda vatan hayini sayacak

  • TÜRKO
    01.01.1970 02:33:29

    senin oooo a.....kkkoym hain

  • gelecek...
    01.01.1970 02:33:29

    Eyyyy rte bunlar senin eserin kına yak emiiii..!!!!

  • hun çı dıvıjın yaw
    01.01.1970 02:00:23

    bakın bende kürdüm admm olun kürtler haklarını istiyor neden veril miyor allah RECEP TAYİP ERDEĞONDAN RAZI OLSUN ONU GİBİ BİR BABA yiğit bu aptal dünyaya gelmemil ne güzel kürt açılımını açtı deniz baykalı kınıyorum yaw kardeşim neden istemiyorsunuz kürtleri bu arada UĞURUN SÖYLEDİKLERİNE FAZLA FAZLA KATILIYORUM AMA _? APTULLAH ÖCALANA SAYIN DEMESİN HİÇ İYİ OLMADIII

  • 01.01.1970 02:00:22

    siz sesinizi insan gibi duyurduğunuzu mu sanıyosunuz? siz adam mısınız da çıkıp konuşuyosunuz? kız çıkmış ben kürdüm ama TÜRK DEVLETİNDE YAŞIYORUM VE BUNU BÖYLE KABUL EDİYORUM diyo neden? çünkü beynini yıkamaya kimsenin gücü yetmemiş! sizin geçmişinizden haberiniz var mı ki? siz hiç tarih dersi dinlediniz mi ki? bu ülke kurulurken doğuda ayaklanmalar çıkaran ingilizlerin köpeği olan şeyh saitti onun adamlarıydı millet herkesi kurtarmaya herkesi bağımsızlığa kavuşturmaya çalışırken daha o zamandan böyle şerefsizce hainlik edenler kürtlerdi! gelmiş burda cart curt ediosunuz yok ne mutlu Türküm diyene demek istemiyolarmış! hadi ya? neden sadece kürtler yapıyo bu yaygarayı? boşnaklar çerkezler azeriler lazlar rumlar çeşit çeşit insan yaşıyor bu memlekette zamanında hepsi beraber savaştı kürtlerle ermeniler onları arkadan bıçaklarken. onlar NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE! derken gurur duyuyolar pkk kürtleri de çekip silahını onları vuruyo. neden eşitlik olsun insanca yaşamak istiyosanız dağa çıkmicaktınız sizden başka kimse dağa çıkmadı orası da hiçbir zaman sizin olmadı hiçbir zaman da olmayacak biz savaştık biz kurtardık ne hakkından bahsediyosunuz?!

  • sessiz
    01.01.1970 02:00:15

    sen önce yazı yazmayı öğren de daha sonra etnik kimlik tartışmasına gir

  • adalet
    01.01.1970 02:00:15

    kurt genci bakiyorum yanliz kaldmis en akillisida bence odur

  • gençlik
    01.01.1970 02:00:09

    bizler ne kadar saf insanlarız bunlarla kafamızı yuracağımıza gidip te bir kitap okusak ne kadar güzel olacak hiçbişey şiddetle çözülmez eğer şiddeti yok etmek istiyosanız barış sevgi dostluk ve müslümanlık bir arada olması lazım siz böyle kürt ve başka sorunlara bakmayın siz güneydoğuya bakın şu anda bazı köyler öğretmensiz öğrenciler okumak istiyo ama öğretmen yok lütfen arkadaşlar no şiddet yes sevgi barış vs ben hiçbirinede hak vermiyom ne mutlu insana allah yollunda çıkmayan.................

  • gençlik
    01.01.1970 02:00:09

    herşey rezalet gibi; hepsi birbirinden berbat

  • MEHMET ILGINÇOS
    01.01.1970 02:00:01

    BU ÜLKEDE YAŞAYAN HERKES TÜRK SAYıLıR.BU ÜLKENIN TEK VE EN BÜYÜK LIDERI MUSTAFA KEMAL ATATÜRKTÜR.a.öcalansaSADECE INSANLARı ACıMASıZCA KATLEDEN BIR VATAN HAINIDIR.TÜRKIYE CUMHURIYETI DEVLETI BIR BÜTÜNDÜR VE ASLA BÖLÜNMEYECEKTIRRR

  • fatoş
    01.01.1970 02:00:29

    türkiye sınırları içinde yaşıyosunuz diye türk olmak zorundasınız demiyo kimse size ama kürt devleti diye bişey yok ayrıca bi ülke de bi tane önder olur o da yüce önder atatürk bunu kabul etmeyenin türkiyede yeri yok türkiye de yaşayıpta vatanımıza ihanet etmekten vazgeçin binlerce şehit kanı döküldü bu yolda bu da böyle bili5nsin

  • nazan
    01.01.1970 02:00:26

    helal olsun sana uğur sana hepimizin sesi oldun seni çoooooooooooooooook sevdik

  • baran
    01.01.1970 02:00:25

    emrullah arkadaş biz bu ülkeyi beğeniyoruz ve senden çok seviyoruz asıl senin gibi faşistler bu ülkeyi s.... olup gietmelidirler...

  • ağrılı RIDVAN
    01.01.1970 02:00:24

    ben kesinlikle uğur kardeşime katılıyorum

  • memo mardin qoser
    01.01.1970 02:00:23

    ben bir kürt vatandaşı olarak bunu soylemek istiyorum bir insan bir topllumun içinde yaşıyorsa eger o kişi onlardan biri sayılşmaz bunu o diini kaybeden türkleşen kürt kizları ve erkeklşeri anlasın biz kurduz anamız babamız sulalemız kürt amöa biz nasıl kürt olarak kalacaz siz soyleyın lütfen.........

  • EMRULLAH
    01.01.1970 02:00:21

    sevmıyorsan bu guzelım vatanımı sıktır gıt!!!!!!!!!!!!!

  • perihan
    01.01.1970 02:00:21

    çocuk doğru söylüyor

  • zilan
    01.01.1970 02:00:20

    iki de bir elinize geçenlerle yetinin diyosunuz o zaman nie siz en iyisini en güzelini arıyıp soruyorsunuz...ikinci sınıf insan muamelesi gördünüz mü ?? yok o zaman empati yapamayan anlayamaz...helal olsun uğur a türkiye de bunları rahatça söyleyebildi ki oysa kürt kesiminin konuşulmasına yorum yapılmasına bile izin verilmio...farkındaysanız tüm kürt kesimleri düşüncelerini ifade edemediler neden çünkü zorla öğrendikleri ve istemedikleir bir dille konuşuyorlar.. bir insan ene iyi kenddisini kendi diliyle ifade edebilir türkçe türkler için ne kadar önemliyse kürtçe de bizim için önemli...

  • mardinli fato
    01.01.1970 02:00:18

    helal olsun uğura

  • diyar
    01.01.1970 02:00:16

    evet doğru pkk=kürt çünkü siz zorladınız sebebi yıllarca sizinle 1. dünya savaşında beraber çarpışan halkı zamanla asimile etmeye çalıştınız üstelik tüm dünyada dillerin önemi çok büyükken siz bir dili yok etmeye çalışıyorsunuz evet türk cumhuriyetinde yaşıyoruz ama bu bizim hergün okula girerken türküm doğruyum dememizi gerektirmiyor. ve ayyrıca kürt açılımı ülkeyi bölmez siz zaten 7 bölgeye ayırmışsınız ve doğuyu kendi haline bırakmışsınız ve kürt açılımı pkk yide içine almalı pkk olmasaydı sesimizi insan gibi duyuramazdık...

  • abuzittin
    01.01.1970 02:00:16

  • serkan
    01.01.1970 02:00:13

  • DEVRİM
    01.01.1970 02:00:13

    TÜRKİYEDE DEMOKRASİ YOKTUR.YALANCI DEMOKRASİ VARDIR.GERİCİLERİN YAŞADIĞI Bİ ÜLKEDEN NE BEKLERSİNKİ.ONA ÜLKE DEMEK BİLE DOĞRU OLMAZ.ŞU TÜRK HALKINA BAK BE.UTANIN KENDİNİZDEN.KARDEŞİNİZE ETTİĞİNİZ LAFLARA BAKIN.ACIYIN KENDİNİZE.2009 DA YAŞIYORUZ.HALA BÖYLE İNSANLAR VARSA YUH DİYORUMM.GERİCİLİK İNSANI NE HALE GETİRİYO.BATISI SÖZGE AYDIN (GERİCİLER) DOĞUSU İSE KARANLIK.AYDINLATMAYA ÇALIŞMAK YERİNE DAHA BETER KARANLIĞA GÖMMEK İSTİYOSUNUZ.YIKANMIŞ BEYİNLİ İNSANLAR VAR HALA.BU LAFLARI ÜZERİNE ALINAN ALINSIN.ÜZERİNE ALINANLAR ZATEN BU HALDE.

  • bozkurt
    01.01.1970 02:00:11

    hiç devletin içinde devlet olur hiç millet içinde millet olurmu siz kim oluyorsunuz da benim vatanımda hak istiyorsunuz nerden geldiniz bilmiyosunuz. bu hükümet sana hak veriyosa bende türk açılımı istiyorum benim hiç hakkım yok.

  • mardinli
    01.01.1970 02:00:11

    ben bir mardinli olarak böle mantıkta insaların böle konuşmasından utanç duyuyorum kendileri terör örgütü destekliyor diye bütün kürtleri kendileri gibi görüyolar ama böle bişi yok eğer biz bu vatan toprakların ve bu vatan bayrağının altında yaşıyorsak kimliğimiz türkiye cumhuriyeti kimliğiyse kendi ülkemizi seveceğiz..NE MUTLU TÜRKÜM DİYE

  • devrim
    01.01.1970 02:00:10

    uğurun bütün dediklerine katılıyorum devlet bahçeli ve deniz baykalı şiddetle kınıyorum

  • baran
    01.01.1970 02:00:10

    yuh be kör olmak lazım bence ..beğenmiyosan ÇEK GİT ...bu ülkeyi doğru siz kurmadınız ondan böle rahatça bölme çarpma toplama yapıyosunuz..ekmeğini yediğin ...suyunu içtiğin ...toprağını sürdüün bir memleket..yani bu hoyratlıktır...Unutmayın fikriniz sadece hayal ...bu karın ağrısıyla ve liderinizle yaşarsınız..ya abi burası TÜRK devletiyse o zamn bir TÜRKÜZ ya sen.. ait olduğun yere git abi...DEF OL...yıllardır aynı sakızı çiğneyip duruyosunuz...bir ölürüz BİN doğarız ....

  • demır
    01.01.1970 02:00:09

    alı bey sız çokmu bılıyorsnuz oturduğunuz yerde konuşuyorsunuz bırde gelın doğunun halını gorun oturduğunuz yerde konuşmayın gör sonra konuş doğuda kı ınsanın çektıği acıy kımse çekmıyor sankı kurt anaları çoçuklarının olmesını çokmu istıyorlar

  • 01.01.1970 02:00:09

    hersey rezalet

  • kanay
    01.01.1970 02:00:09

    hangi hakkınız elinizden alınıyorda daha hala hak arayışına giriyorsunuz anlamıyorum. çıkmışsınız pkk nın savunuculuğunu yapıyorsunuz daha ne yapacaksınız.

  • engin
    01.01.1970 02:00:08

    çocok olmasına rağmen gerçekleri kavramış bir çok büyüğün doğru olduğu halde söylemekten çekindiği her şeyi söylemiş alnından öpüyorum o çocoğun bir türk ne mutlu kürdüm diyemiyorsa bir kürdünde ne mutlu türküm diyene diye söyleme zorunluluğu olmamalı demokrasi budur ama şuanki var olan anayadasada demokrasinin desi bile yok en büyük sorunda budur malesef bu ülkede özelikle güneydoğuda insan evinde dahi oturorken kendini kışlada his ediyor acaba neden ya tam demokrasi yada siz düşünün?

  • ali
    01.01.1970 02:00:08

    böyle cahil ne konuştuğunu bilmeyen insanları programa cıkartıyolar .bide geçmişler karşısına saçmalıklarını dinliyolar.bunlar belirlemişler kendi yollarını zaten o yolda yürümeye devam ederler.kafalarında hep kendi devletlerini kurma hayelleri var.Ama buna hiç birinin güçü yetmez .bu onlar için hep bir hayel olarak kalcak.sonlarıda bi çatışmada yada dağda son bulcaktır bundan eminim .abdullah öcalana (sayın) diye hitab ediyolar.sayın dedikleri kişi onların dayısını amcasını çoluğunu çocuğunu askerde şehit eden kişidir .bunu hiç düşünmüyolar

  • arasleonardo
    01.01.1970 02:00:08

    Bu karşıt görüşlü arkadaşlara sesleniyorum.Bu günlerinizi çok ararsınız.

  • rojda
    01.01.1970 02:00:08

    artık türkiye de anlaması lazım türkler anlasın KÜRT halkıda vardır haklarını istiyor uyan türkiye

  • ferhat ışık
    01.01.1970 02:00:08

    yav kandırılmış bebeler. iyi yetiştirilmişler ihanet konusunda. tayyip in kürt açılımının neticesi bu işte...

  • layda
    01.01.1970 02:00:08

    tek kelime ile rezillik pkk abisi dayısı imiş diğer abin askere gidince neden mehmetçik senin olmuyor ? kendinize bebek katilinden önder seçiyorsunuz ya bu nasıl bir kin kim size ne yaptı hangi TÜRKTEN hangi hakkın eksik bana açıklarmısınız hakkımızı savunuyoruz deyip komik duruma düşeceginize BİRKAÇ ÇAPULCUNUN MAŞASIYIZ deyinde bişeye benzesin birde bütün kürtleri pkklı yapmayın herkes katil deyil lütfen

  • Anatolia Gel Kurtar Bizi
    01.01.1970 02:00:07

    Olaya objektif baktigimizda... Kurtler acik bi farkla hakli...

  • deniz
    01.01.1970 02:00:07

    ugurun söylediklerine katiliyor hic düsünmeden altina imzami atiyorum.seni gibilerini gördükce özgürlüge bir adim daha yaklastigimizi düsünüyorum... ugur

  • dejavu
    01.01.1970 02:00:07

    oyuna gelmeyin kardeşler oyundur bunlar hep dış devletlerin yıllardır güddüğü politika yapmayın ALLAH aşkına. pkk ilk saldırısını kime yaptı bilen hatırlayan yokmu türk askeri kurtardı o halkı. sonra döndüler dolaştılar türk kürt sorunu haline getirdiler çünkü istedikleri kardeşi kardeşe kırdırmak.pkk hayindir terördür içinde yunan ermeni ingiliz yahudi aklınıza gelebilecek her devletten şerefsiz var içindeki kürtler ise kandırılmış cahil kesim.. adam gibi durun yaşayın bu toprak size ne veriyosa onu yiyin azgınlığın lüzümu yok..

  • ercan
    01.01.1970 02:00:06

    helal sana ugur sen harbıden gercek bı kurtsun arkadaslar bakaın medenıce konusalım turkıyelı farklı bısey bıde bı ınsana turksun demek farklı bısey ugur cok dogru konustu bence tturkıyedekı 30 mılyoın kurdun yerıne konustu bence

  • oya
    01.01.1970 02:00:06

    bence uğur doğru söylüyo mademki sizin bir lideriniz var bizimde var

  • yılmaz
    01.01.1970 02:00:06

    şuç onlarda deyil onlara bu cesareti verende nerde bu memleketin savcıları türkiyenin başbakanı tayyib oldukça cumhur başkanı gül oldukça bu itler çok havlarlar kabinesinde ben türküm diyen bir bakanı olmayan bir hükümet oldukça yarın sokağa bile çıkamayacaksınız

  • qanco
    01.01.1970 02:00:06

    degerli okuyucular ugur arkadasimiz orda gercekleri dile getirdi yok pkk bizim düsmanimiz kurdler bizim kardesimiz olmaz birakin bu köylü kürnazliklari pkk de kurdlerden olusmus

  • ibrahim
    01.01.1970 02:00:06

    sen kürtsün de nesin lan çakal.demokrasiymiş bilmem neymiş birsürü kürt arkadaşım var benim adam gibi adam.senin gibi soy.... ben inanıyorumki onlar boğacaklar.sizin apocunuzla apocu olmayanınız birbirine girecek ve yine o t.c. dediğiniz türkiye cumhuriyeti kurtaracak sizi.çakal.

  • sedat
    01.01.1970 02:00:06

    senın su an o konusmayı yapan cocuktan ne faarkın kaldı o cocuk kurt turk aynı dıyo sende ataturk olsa kurtlerı yok ederdı dıyooo sende aynı sını dıyosunnn asıl cahıl sensınnn ataturk olsaydı ılk basta senı ve senın gıbı dusunenlerı yok ederdı kurtte bı ınsandırr asıl suclu varsa o yok edılır sen her seyı bı kurtde mal edemezsınnn gıt aılene sor ve tarıh arastır senın aılenın ıyı aratstır emın olkıı senın aılendede kurt vardırr kurt ve turk bırdır fark yokk dıl ayrı olabılır ama aynı bayrak altında aynı mucadeleyı verıyorus zaten senın gıbı dusunen ınsanlar yuzunden hep bu sekıl oluyooo

  • mehmet
    01.01.1970 02:00:06

    Atatürk te osman lı devletine karşı çıkmadımı bunun yanında bulunanlar devletini kurtarmak istemiyormuydu peki kürtler sadece türkiyedemi var ırak ta süriyede daha çok yerde var peki osmanlı devleti yıklmadan ünce bunlar mezopotamyada yaşa mıyorlarmıydı sınır çekıldığinde yarısı türkiyede yarısı iranda yarısı süriyede kendilerini bulmadılarmı ve hiç birinin hakları tanın madı her yola baş vurdolar ama cevap yok siz ne yapardınız bu vaziyette tarihi okuduğumuz da hep baş kaldırmakla ve mücadeley le haklarını arayan bir sürü kavım yok mu ben ce bu konu biz küçük çocukların değil büyüklerin işi elbette fikrimiz önemli ama barışa dayalı olsun bu büyle diyo kabul etmiyorum değil hiç kimse kendi malını kütülemezzzzzzzz bundan emin olun

  • özsöylemez
    01.01.1970 02:00:05

    yaa nedir bu şaçmalıklar böyle kendini bilmezin birisi çıkmış birileri tarafından doldurulmuş gönderilmiş ortaya ben bu ülkede yapılan hiçbirşeye anlam veremez oldum orda burda başbakan alehine konuşan birisini yakapaça alıp götürüyoruz ama sokaklarda pkk propagandası yapan kamuoyu önünde aciz bir adamla MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 'ümü aynı kefeye koyan mecliste pkk nın sözcülüğünü yapan sözde insanlar ellerini kollarını sallyarak dolaşıyor.Hukuk diyoruz polis diyoruz ülke bütünlük diyoruz peki biz ülkemize soysuzların diline düşürerekmi sahip çıkacağız.Bu AKP hükümetini destekleyenlere sesleniyorum dini görüş olarak kendinize yakın görebilirsiniz düşünce yapınız ne olursa olsun bir ülke yönetmek çok farklı bir olaydır okuyup üfleyerek dua ederek ülke yönetilmez biraz bilinçli bir toplum olma yönünde ülkemiziin bütünlüğünü koruma yönünde LÜTFEN DUYARLI OLALIM BEYNİMİZİN ÖRÜMCEKLENMESİNE İZİN VERMEYELİM!!!!

  • 01.01.1970 02:00:05

    helal sana uğur sen gerçekleri konuştun bazı kesimler hazedemediği ağzına sağlık

  • Mustafa
    01.01.1970 02:00:05

    Bu çocuk etrafındakilerden duyduklarını söylüyor. PKK bir terör örgütüdür. Askide iddia edilemez. Abdullah Öclan bölücü terer örgütüdün başıdır. Bu çocuğa bu bilgileri kim aşıladıysa bir gün kendi kanlarında boğulacaklardır... ATAM sen rahat uyu bölücülerin bu ülkeyi bölmeye gücü yetmeyecek.

  • 01.01.1970 02:00:05

    ali kırca beyınde iş gücü yokmu acaba bunu büyükler çözemedi küçükmeremi kaldı

  • hakan sonmez
    01.01.1970 02:00:05

    bu gerizekalıyı kim doldurup göndermiş buraya pekeke bizi savunuyor diyor en çok teröre kürtler kayıp vermiş bence savcılar devreye girip olaya el koymalı burda terörün propagandası yapılıyor düşünce özgürlüğü bu değil bu kadar rahat olmayın müdale edin biraz

  • kaan
    01.01.1970 02:00:05

    bakın atatürkün kemikleri sızlıyodur şimdi bence konuşan bu çocuklarda suç yok asıl suç bunlara o aklı verip o düşünceyi beynine sokanlarda bu dtp olacak insanlar mitinglerde apoya sayın diye diye kürtleri esir aldı bence her kür pkk değil fakat meclisteki o dtp liler tam bir teror dür

  • kaan
    01.01.1970 02:00:05

    ben hükümete sesleniyorum eyer atatürk olsaydı sorgusuz kürtleri yok ederdi bunlar kan içici kendilerini resmen türklerden ayırmış terörler resmen miting lerde aptullah öcalanın resmini taşıyolar bizim askerlerimiz dağda terorislere kurşun sıkıyorlar fakat teröris vurmak için dağa gerek yok zaten kürtlerin 100 de 80 i terörist bunların kökünü kazımak lazım bunun içinde her kürdü değil yürüyüşlerde aponun resmini taşıyan ona önder diyenleri cezalandırmak lazım başka yolu yok

  • ilker
    01.01.1970 02:00:05

    yıllardan beri açık ve net olan bişey varki oda pkknın kürtler tarafından kurulduğu ve beslendiği.bu insanlar cahil ve ne yaptıklarını ne savunduklarını bilmeyen insanlar onları çocukken bilinçlendirmek gerekir.olmuyorsa tc sınırları içerisinde ne kadar kürt varsa sınır dışı edilsin onlara vatan diyecekleri topraklar verilsin kendi başlarını yesinler bakalım ne kadar yaşayabilecekler hangi ülkelerin sömürgesi altında yaşayacaklar.

  • sami
    01.01.1970 02:00:05

    bunlar ATATÜRKÜ apoyla birmi tutuyor ATA cocuk katilimi kadın katilimi bunlar kurulmuş yemeyi yedigi havasını kokladıgı vatanamı ihanet etti ATYI katille bir tutmak aymaz ve gafiller kime hizmet ediyorlar yazık

  • Kocaçınar
    01.01.1970 02:00:05

    Bu Çocuk oraya kurulup gönderilmiş bu çok açık DTP ' nin özellikle gönderdiği kurulmış bir makine! Yıllardır biliyorum ki her yerde Kürtçe Şarkılar söyleniyor dinleniyor. Kürtçe konuşuluyor! Bakın Bütün büyükşehirlerde Çay bahçeleri Otoparklar Minübüs hatları semt pazarları Kürt Kökenli Vatandaşlarımızın işletmesinde! Siyaset #8217;te İş dünyasında hep beraberiz! İnsanlarımız arasında ne Maddi ne siyasi hiç bir ayırım yok.Hatta daha fazlası sizde! Mesele şu; Sırça Köşklerde oturan Kana susamış UYUŞTURUCU BARONLARI Sizi KENDİ AMAÇLARI için KULLANIP Katlediyorlar.Uyanın artık! PKK 'nın ilk işlediği cinayetlerin hemen hepsi. Doğrudan Kürt halkına yönelikti! Yakılan okullar yok edilen köprüler ve yollar halkı imkânlardan mahrum etmeler hep bölge halkına yönelikti Bu dinsiz kitapsız Marksist örgüt başarılı olmak için Kürt halkını yanına almak zorunda olduğu için önce onun yüreğine korku ve nefret yerleştirmek istedi. O yüzden de ilk dönem eylemlerinin hepsi Kürt halkına yönelikti. Nitekim o öldürülen bebekler bölge halkının bebekleriydi. Unutma ki! Bugün kendi çıkarları için seni yönlendiren ve eline silah veren Emperyalistlerin namlusu yarın sana dönecektir! Irak 'a Filistin 'e bak Bosna 'yı hatırla! Çünkü onlar için sadece kendi çıkarları önemlidir! Onların hiç değişmez politikası; Bölmek Parçalamak ve Sömürmektir! Aynı coğrafyanın ayni kültürün insanlarıyız. Bu Coğrafyada oynanan biroyun var! ABD İngiltere ve İsrail devletinin Emperyalist planları var! Yani B.O.P 'un hayata geçirilmesi meselesi.Hala Uyanmayacakmısınız?

  • efe
    01.01.1970 02:00:05

    Çocuktan al haberi. çocuk doğru söylüyor ve her kürtün potansiyel bir pkk lı olduğunu kabul ödüyor...

  • Yeşil
    01.01.1970 02:00:05

    raya çıkan çocuk se... Devamıçilmiş olan cocuktur.Bunun gücü yetmez canlı yayında konuşması buna arkadan destek var işte bizimkiler öle şeyki bunları gösterior aslında dağdaki apo kürtlerin sembolü olmaz kürtlerin sembolü barış ve kardeşliktir.kürdün Sembolü kürdü öldürmekmidir.Gidp 1980 li yılda çocuğula gencini öldürüp kürdün sembolü oluyorsa bitmiş bu kürtlük aslında imralıdaki ne bir kürt neden kürt sempanisidir.O aslında bir ermenidir.. işte ülke görmiyor bunları kürdüde gidior düşmanını destekliyor adını sölemek istemediğim terör örgütü ise dış baskılara maluz idir. herkes gözlerini açsın baksınki ülke ne durumda asıl şuanki ergenekoncu onlar ve iktidar...

  • mustafa
    01.01.1970 02:00:05

    dtp başta olmak üzere bütün kürt halkı bunu yıllardır söylemiyormu bunu yenimi fark ettiniz pkk kürtlerden oluşan ve askeri gücünün kaynağını kürt halkından alan bir örgüttür.yoksa yıllardır varlığını sürdüremezdi.kısacası her kürt=pkk bunun öyle olmadığını söyleyen kandini kandırıyor..

sa