Sırtlanlar canlı bufalonun derisini yüzüp yedi

2011-03-22 15:50:57

Sırtlanlar canlı bufalonun derisini yüzüp yedi

Kategori: Belgesel

Benzer Videolar
hak
o bufalo değil, öküz başlı antilop
muharrem
o hayvan aci duymuyor.uzulmeyin.onune ot koysaniz otlar.
mehmet
bunları görünce içim sızlıyor
hasan altay
halimiz şükür etmemiz lezım canı yanmayan eti yenmiyen biz insanlar ya bu acıları tatsaydık işte bilmediğimiz ama yaşadığımız hayat kendimizi yaşıyor zannediyoruz hayır yaşamıyoruz yaşatılıyoruz ey kul birgün başını kaldır ve gök yüzüne bak ve deki allağım benmi yanılıyorum yoksa bu yenilen hayvanmı sonunu belki veya cevabını belki iyisen rüyanda görürsün
kobra
bende inanan birisi olarak busirtlanlarin ahlaki yapilari bozulmus oldurmeden yiyorlar insan bir an gaflete daliyor yani ama tabiki hersey yaradanin izniyle oluyor
pis hayvan
sırtalan kadar aslı bozuk bir hayvan yoktur.
Misafir
aslanlara bak hele
mehmet 2011-04-01 19:52:12
sırtlanlardan nefret ediyorum Allahım bu nasıl bi dünya
SİMAY 2011-03-27 22:38:01
YA BEN BU İŞİ ASLA YAPAMAZDIM HERALDE KAMERAYI BIRAKIP HAYVANLARI KURTAMAYI DENERDİM SIRTLANLARDAN HOŞLANMIYORUM
BURCAK BAYRAKTAR 2011-03-27 00:08:47
SİZCE YARATAN NASIL İZİN VEREBİLİYOR BUNA?
alper 2011-03-25 13:45:27
doğanın dengesi derler ama 1 bufaloya 10 sırtlan saldırıyor
aydemir 2011-03-24 13:49:07
libya savaşını hatırlatıyor bir kaç sırtlanın petrol için canlı canlı o halkı bölmeye ve yönetmeye çalışması gibi. nedense aklıma geldi birden
tt 2011-03-23 17:55:18
en nefret ettiğim yırtıcı hayvandır sırtlanlar..
Serdar 2011-03-22 23:51:16
Haber de adı geçtiği gibi bu hayvanın adı bufalo değil antilop.Kaldı ki aslanlar bile bir bufalo ya saldırdığında ölümcül darbeler alabiliyorlar.Sırtlanları da rabbim yaratmış ama ben doğanın kanunu da olsa sevmiyorum bu hayvanları.iyi ki kameraman ben değilmişim kesin vururdum hepsini.
mustafa 2011-03-22 23:46:48
tuğba kardaş, bana kalırsa bunlar bizim için ibretlik olaylardır. yaratan ne isterse o olur. bizim başımıza da her şey gelebilir. bu hayvanlar da onlara ne emrediliyorsa onu yapıyorlar. her şeyi hakkıyla bilen muhakkak Allah'tır...
ramzan 2011-03-22 21:20:15
tırtıl gibi yediler be..
pinokyo 2011-03-22 20:24:37
libyaya da böyle saldırıyorlar!hiç olmazsa buradaki sırtlanlar hayatta kalmak için saldırmışlar...ya öteki sırtlanlar?
Akil 2011-03-22 20:03:08
Akbabalara bile birşey bırakmadılar.
birol 2011-03-22 18:28:14
sırtlanların imajı işte bu vahşilikleri yüzünden kötü insanlarda aslanlar veya çitalar önce boğarak öldürüyo hayvanı sonra yiyolar bunlar canlı canlı yiyolar
yunus 2011-03-22 18:21:10
abi böle bi vahşet olamaz.. ama tabiatın dengesi bu yapacak bişey yok
TUGBA.. 2011-03-22 17:28:36
ÇOK ACI.ŞUAN İŞ YERİNDE OLMASAM AĞLIYACAKTIM ZOR TUTTUM KENDİMİ:((
AMA RABBİM GÖRÜYO VE ZATEN ONLAR HAKKINI KAT KAT ALICAKLAR...
dadaş 2011-03-22 16:58:55
bazen düşün müyor değilim.neden bunca mücadele var var olanlar için.o hayvanın o görüntüsü hangi vicdanda hapsolacak yada.olmayacak belki de.garip .
erdem 2011-03-22 16:42:08
1 dk da kemiklerini ayırdılar :D