KATEGORİLER

Sırtlanlar canlı bufalonun derisini yüzüp yedi

Sırtlanlar canlı bufalonun derisini yüzüp yedi
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • mehmet
    20.01.2013 15:20:17

    bunları görünce içim sızlıyor

  • hasan altay
    25.06.2012 11:21:32

    halimiz şükür etmemiz lezım canı yanmayan eti yenmiyen biz insanlar ya bu acıları tatsaydık işte bilmediğimiz ama yaşadığımız hayat kendimizi yaşıyor zannediyoruz hayır yaşamıyoruz yaşatılıyoruz ey kul birgün başını kaldır ve gök yüzüne bak ve deki allağım benmi yanılıyorum yoksa bu yenilen hayvanmı sonunu belki veya cevabını belki iyisen rüyanda görürsün

  • kobra
    19.12.2011 16:37:00

    bende inanan birisi olarak busirtlanlarin ahlaki yapilari bozulmus oldurmeden yiyorlar insan bir an gaflete daliyor yani ama tabiki hersey yaradanin izniyle oluyor

  • pis hayvan
    23.09.2011 13:28:59

    sırtalan kadar aslı bozuk bir hayvan yoktur.

  • Misafir
    14.05.2011 16:27:34

    aslanlara bak hele

  • mehmet
    01.01.1970 00:33:31

    sırtlanlardan nefret ediyorum Allahım bu nasıl bi dünya

  • SÄ°MAY
    01.01.1970 00:33:31

    YA BEN BU İŞİ ASLA YAPAMAZDIM HERALDE KAMERAYI BIRAKIP HAYVANLARI KURTAMAYI DENERDİM SIRTLANLARDAN HOŞLANMIYORUM

  • BURCAK BAYRAKTAR
    01.01.1970 00:33:31

    SİZCE YARATAN NASIL İZİN VEREBİLİYOR BUNA?

  • alper
    01.01.1970 00:33:31

    doğanın dengesi derler ama 1 bufaloya 10 sırtlan saldırıyor

  • aydemir
    01.01.1970 00:33:31

    libya savaşını hatırlatıyor bir kaç sırtlanın petrol için canlı canlı o halkı bölmeye ve yönetmeye çalışması gibi. nedense aklıma geldi birden

  • tt
    01.01.1970 00:33:31

    en nefret ettiğim yırtıcı hayvandır sırtlanlar..

  • Serdar
    01.01.1970 00:33:31

    Haber de adı geçtiği gibi bu hayvanın adı bufalo değil antilop.Kaldı ki aslanlar bile bir bufalo ya saldırdığında ölümcül darbeler alabiliyorlar.Sırtlanları da rabbim yaratmış ama ben doğanın kanunu da olsa sevmiyorum bu hayvanları.iyi ki kameraman ben değilmişim kesin vururdum hepsini.

  • mustafa
    01.01.1970 00:33:31

    tuğba kardaş, bana kalırsa bunlar bizim için ibretlik olaylardır. yaratan ne isterse o olur. bizim başımıza da her şey gelebilir. bu hayvanlar da onlara ne emrediliyorsa onu yapıyorlar. her şeyi hakkıyla bilen muhakkak Allah\\\'tır...

  • ramzan
    01.01.1970 00:33:31

    tırtıl gibi yediler be..

  • pinokyo
    01.01.1970 00:33:31

    libyaya da böyle saldırıyorlar!hiç olmazsa buradaki sırtlanlar hayatta kalmak için saldırmışlar...ya öteki sırtlanlar?

  • Akil
    01.01.1970 00:33:31

    Akbabalara bile birşey bırakmadılar.

  • birol
    01.01.1970 00:33:31

    sırtlanların imajı işte bu vahşilikleri yüzünden kötü insanlarda aslanlar veya çitalar önce boğarak öldürüyo hayvanı sonra yiyolar bunlar canlı canlı yiyolar

  • yunus
    01.01.1970 00:33:31

    abi böle bi vahşet olamaz.. ama tabiatın dengesi bu yapacak bişey yok

  • TUGBA..
    01.01.1970 00:33:31

    ÇOK ACI.ŞUAN İŞ YERİNDE OLMASAM AĞLIYACAKTIM ZOR TUTTUM KENDİMİ:((
    AMA RABBİM GÖRÜYO VE ZATEN ONLAR HAKKINI KAT KAT ALICAKLAR...

  • dadaş
    01.01.1970 00:33:31

    bazen düşün müyor değilim.neden bunca mücadele var var olanlar için.o hayvanın o görüntüsü hangi vicdanda hapsolacak yada.olmayacak belki de.garip .

  • erdem
    01.01.1970 00:33:31

    1 dk da kemiklerini ayırdılar :D