Sırrı Süreyya Önder'in TBMM'deki tezkere konuşması

2011-10-05 18:39:45

Sırrı Süreyya Önder'in TBMM'deki tezkere konuşması video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

veysel 01.01.1970 00:00:00
sırrı abi,ne güzelsin.allah canına sağlık,beynine zeka,ruhuna cesaret ve feraset versin.mazlumlara rehbersin
fırat 01.01.1970 00:00:00
çok açık konuşan ciddi ve dobra.çok beğendim.çalışmalarının devamını diliyorum.
ferhat 01.01.1970 00:00:00
keşke tüm siyasetçiler sizin gibi olsa ne olurdu ki........
ozan 01.01.1970 00:00:00
helal olsun
haymanalı 01.01.1970 00:00:00
baba süpersin sonuna kadar arkandayız verdiğimiz oylar helal hoş olsun.......unutmayınki türk kürt kardeştir ne kadar inkar edilsede....
harun 01.01.1970 00:00:00
içinde birazcık insan sevgisi olan herkesin demesi gereken şeyleri söylüyor bende bir türküm ve artık bütün bunların bitmesini istiyorum diyen herkez bagırmalı
Metin 01.01.1970 00:00:00
Bundan çok lazım..........
Baytar 01.01.1970 00:00:00
konuşmanın ana düşüncesinin dışına çıkmamak gerekir. bazıları sinirlendiğinde kendi düşüncelerini, Sanki karşı taraf düşünüyormuş gibi aksettirir. Yani bu adam kılıklı mahlukun işi gücü Büyük Türkiye Cumhuriyetini küçük düşürmek için her türlü yanlış kararın alınmasını sağlamak gibi bir gayesi vardır. Sırrı sen tualete gitte yaptığın şeyle top oyna.
angaralı 01.01.1970 00:00:00
baba seni seviyoruz adam gibi adamsın, aldığın maaş annenin aksütü gibi helal olsun
önemi yok 01.01.1970 00:00:00
kürtler davalarinda sonuna kadar haklilar..haklarinda direnmeye devam etsinler..kürtler hep beraber oldugu sürece kimse onlari yenemez.bu zamana kadar polisin tanki silahi,copu vardi.kürtlerin ise gücü ve berberligi,iiradesi oldugu sürece kimse karsi gelemz..pkk yi bittirebilirsiniz peki 40 kürt dü bittiremezsiniz
Trabzonlu 01.01.1970 00:00:00
Bu adam ne derse doğrudur.
bav 01.01.1970 00:00:00
agzına yuregıne saglık sırrı abiiiiiiiii mıgo benımsın
hewal 01.01.1970 00:00:00
PKK geçenlerde 4 kadını öldürmüştü Siirt'te.Bu eylemi gerçekleştiren komutan hata yaptığını anlayınca intihar etti.Bu intihardan anlaşılacağı şu;PKK sivil halka saldırmaz,hedefte her zaman polis ve asker vardır.Ama türkiye ordusu kadın,çocuk,yaşlı demeden saldırıyor.Bunun en büyük kanıtı Kuzey Irak'ayaptığı hava harekatıdır ve kendi ülkesindekilerini öldürmesidir.türkiye sivil halkı öldürmede ABD ve israil'le birlikte dünya şampiyonluğu arasındadır
Cem BEKTAŞİ 01.01.1970 00:00:00
Senden daha büyük ve onurlu bir siyasetçi yok olamaz. Onurlusun. Onurumuzsun. Sen bu toprakların gerçek çocuklarındnansın. Sen artık neredeysen benim oyum orada.
aksakal 01.01.1970 00:00:00
sırrı bey sevdiğim tek bdp lisin ancak şu pkk yada çocuk ve kadınları öldürmede dünya şampiyonluğunu bırakmalarını söyleyiversen tam olacak.şartsız.
buyuk dusunur 01.01.1970 00:00:00
iyi ki varsin sirri sureyya, helal sana..
Pınar 01.01.1970 00:00:00
Ağzına Sağlık Sırrı Abeee
ferza 01.01.1970 00:00:00
siz hangi ahmahhhhhhlıktan bahsediyosunuz kardeşim.esas bu düşmanlığı vatandaşlara sabah akşam aşılayanlar sizlersiniz.öncelikle oraya çıkmadan konuşmanı bi düzelt.
bu sese kulak verin 01.01.1970 00:00:00
sırrı süreyya önder gerçek bir aydın gibi konuşmuş. kendisini tebrik ederim. okadar dar bakışlı adamın olduğu yerde ertuğrul kürkçü ile birlikte parıl parıl parlıyorlar. Sırrı'nın ve Ertuğrul abinin tek handikapları BDP milletvekili olmalarıdır. Bağımsız olsalardı keşke.. yani "gerçekten bağımsız"...
gör 01.01.1970 00:00:00
tabi canım sen niye daga çıkmıyorsun acaba bunu hiç kendine sordun mu tarafsız mış
anştayn 01.01.1970 00:00:00
lütfen ateşe körükle gitmeyelim. bu büyük yangın hepimizi içine almadan karınca misali ibrahime yardımcı olalım. gün kavga günü değil birlik olma günüdür. kürtler ve türkler savaştıkça başkaları habire bizi döver. ana sermayemiz olan çocuklarımız dağlarda ölmesin. lütfen nefretin değil sevginin, barışın dilini kullanalım.
tarafsız 01.01.1970 00:00:00
Bu adam ne kadar boş konuşuyor ya. Şavaşı biz değil dağdaki teröristler başlatmıştır. Devletin de görevi o dağdaki eşkiyaları temizlemektir. Bunu anlamayacak kadar at gözlüğü ile bakmasın bu adam.
keko 01.01.1970 00:00:00
sen tambir kürt faşistisin bir de kalkmıs laf yapıyorsun kişiliksiz köpek...
serdal 01.01.1970 00:00:00
bdp lileri sevmem ama adam cok güzel konusmus zorunlu ölmek sehitlik olmaz hep fakir cocuklari
Kazım KAYA 01.01.1970 00:00:00
Yalancı adi.. niye kürtlere düşman olalım sana düşmanız senin gibilere düşmanız ...
dadaş 01.01.1970 00:00:00
bir sen akıllısın sırrı bey teröre terör demeye korkuyyorsun
Derik 01.01.1970 00:00:00
ben oyumu akp ye verdim ama bu adam harika konusuyor yaa
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
kürt türk kerdeşti sizler ortaya çıkana kadar

















aliriza 01.01.1970 00:00:00
Size oy verenlere minnettarim Sizin gibi onurlu hassiyetli insanlara cok ihtiyacimiz var Konustuklarina candan katiliyorum ( Bizi yakar bizim ates sondurmektir tek caresi)
boran 01.01.1970 00:00:00
çok doğru söylüyor.ahmaklıkla ilgili sözü çok güzel.helal sana...