Sırrı Süreyya'nın TBMM'deki KKTC konuşması

2012-01-04 16:36:56

Sırrı Süreyya'nın TBMM'deki KKTC konuşması video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

türk 01.01.1970 00:00:00
.ama doğruya doğru. yanlış bunun neresinde ağzına sağlık...
şırnaklı 01.01.1970 00:00:00
asıl gerçek çok salakmışsın.Sırrı süreyyanın öz be öz türk olduğunu bilemeyecek kadar salaksın.
asıl gerçek 01.01.1970 00:00:00
sırrı süreyya senin konuşmalarına hiç şaşırmıyorum tarihinde hiçbir zaman devlet kuramamış bir millet olarak bunları anlıyamazsın senin kafan basmaz zorlama kendini git uyduruk filimlerinden bitane daha çek deşarj olursun
bunela 01.01.1970 00:00:00
helal ssö... gerçekler acı
Gerçek 01.01.1970 00:00:00
Kıbrıslılar Türkiyelileri sevmiyor yanlış. Buradaki ve yerleşik olmayan Türkiyelileri sevmiyor. Niye acaba? Bir araştırın sonra konuşun. Burada adam gibi emeğiyle çalışana kimse yan gözle bakmaz laf söylemez beyler. Gerçek öğrenilmek isteniyorsa iki taraf da dinlenip karar verilmeli
cüneyt altay 01.01.1970 00:00:00
Sırrı Süreyya Önder, seni doğuran anaya kurban olayım.Sen bi tanesin.Senin şivene laf söyleyen insanlar,inan ki hayatlarında üçyüz kelimeden fazla konuşamayan insanlardır.Dikkat edin Sırrı Bey konuşurken kimse laf bile atamıyor ona.O kadar üsturuplu konuşuyor ki.Zaten biz ençok onun şivesini seviyoruz,şivesiyle alay edip küçümseyen gerizekalılara inat...
Kıbrıs 01.01.1970 00:00:00
Kıbrısta her gün cinayet, ırza geçme, bçaklama, karısını kızını öldürme, hırsızlık, dolandırıcılık, esrar eroin olayları oluyor. Bunlar daha önceleri yapılmıyordu. Tarihimizde böyle olaylar görülmemişti. Savaşın hemen sonrasında burada olan Türkiyeliler de biliyor bunu. Bunları yapanlar Kıbrıslılar değil. 50 kişilik hapishanemiz vardı bir zamanlar. Şimdi 500 kişilik ve dar geliyor. Bizim sevmediğimiz bu insanlar. Bir yörenin insanı. Tüm Türkiyenin değil.
reşat 01.01.1970 00:00:00
ben 1976 77 yıllarında kktc lefke cengiz topel end mesl lisesinde okudum.kktc türkleri seven kadar sevmeyen var.sevmeyenler hep sosyal demokrat insanlardı.
kürt 01.01.1970 00:00:00
konuşmasını öğren kıro
mehmet ali 01.01.1970 00:00:00
kıbrıs mehmetçiğin kanıyla savaşarak kazanıldı,heryere molotof atarak değil.belediye otobüsünde 15 yaşındaki kızı pkk lılar yaktığında sesiniz cıkmadı şimdi konuştuklarınız boş
AHMET 01.01.1970 00:00:00
HERŞEYDEN UZAK ADAM GİBİ ADAM SIRRI SÜREYYA ABİİMMMMM !!!
cevdet 01.01.1970 00:00:00
tam da doğruyu söylüyor,siz de kendi yalanınıza inanıyorsunuz,devam...
vatansevmez 01.01.1970 00:00:00
salaklar sürüsü ne diyosunuz siz
net... 01.01.1970 00:00:00
doğru diyor adam.. parası olan gidip kumar oynuyor kktc'de... el altından da sürekli desteklemek zorundayız.. sigarayı bile bizim yarı fiyatımıza içiyorlar..bizden giden sigraalar, kaçak olarak geri geliyor ve tezgahta 3-4 liraya satılıyor.. rumlar, güneyde doğalgazı da buldu!! kuzeydekiler de kaz kovalama derdinde!!
kamikaze 01.01.1970 00:00:00
sırrı amca konuşmaların güzel fakat yanlış burası abluka altında bir yer adamların herşeyi buradan gidiyor.taşıma nufüs filan diyorsun doğru kıbrısın rumları bile taşımadır.hemde taşıyan açlık zamanında rumlara yardım götüren bizim gemimizdir.sen devlet filan değil diyorsunda şehidimin olduğu her yer bizimdir.kaçınçı selim şarabı güzel diye mi almış helal olsun ona zemzem olsun o şarap ona biz kıbrısı almakla kollarını kestik kesilen kol gider.sen o kolun sahibinin vekilimisin.
REYHAN MERCAN 01.01.1970 00:00:00
içimizdeki sinsi hainler türk ve türkiye düşmanı bakmayın biz dediğine ...
VATANSEVER 01.01.1970 00:00:00
NE DİYON KIROOOO KONUŞMAYIDA ÖĞRENSE ZORUNAMI GİTTİ İSTEYEN TANISIN TANIMASIN ORASI YAVRU VATAN BİR DEVLETTİR
reis 01.01.1970 00:00:00
sen nesin sirri sureyya turkmusun rummusun sana ne oluyo biz devlet ilan etmisiz sana giren cikan ne sende az bucuk hasiyet ve kaninda turk olsa o pkk li partiden mebus olmazdin
ğoş 01.01.1970 00:00:00
valla raste helal olsun
berken 01.01.1970 00:00:00
Tebrik Ederim Dürüst Adam..!!
portakal 01.01.1970 00:00:00
bu adam BDP de de olsa,oyum helal.-gelin kiprisa bakin kac kisi turkiyeyi seviyor,hepside isgalci turkiye diyor.
BARAN 01.01.1970 00:00:00
Kürt insaninin arkasına sıgınan komünist maocu köpekler ... Bi de benim toprağımın ağzı ile konuşuyor ben kürtüm keske keske sizin gıbı mahluklAR BİZİ SAVUNUYOR GİBİ GÖZÜKMESE...
necat 01.01.1970 00:00:00
işte budur artık bir şeylerin değiştiği çok açık memleketimde (gerçekleri söylemek)
turk dusmani 01.01.1970 00:00:00
adam dogru söyluyor hic kimse tanimiyor.dunyanin tamami rum cumhuriyetini taniyor turkler rum kesimi diyor.
aylin 01.01.1970 00:00:00
aaaa konuşuyo galiba
juslin 01.01.1970 00:00:00
hakikatlere ne denirr ..bu kadar iştee
mir celadet 01.01.1970 00:00:00
helal
obje 01.01.1970 00:00:00
Sırrı abinin konuşması şivedir! ve bilerek o şekilde konuşmayı seçmiştir
ali 01.01.1970 00:00:00
44TC44 sirri surreya onder turkmendir yani senden daha fazla turktur...keko deyip cahiligini belli etme....
scrm 01.01.1970 00:00:00
bulunduğu siyasi ortamı bilmem ama Sırrı Sürreya bey Orjinal Türk'tür haberiniz olsun.