KATEGORİLER

Şırnak'lı aşıkların telefon görüşmesi

Şırnak'lı aşıkların telefon görüşmesi
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • kemal
    01.01.1970 00:33:30

    fatih doğru söylüyor, kendisini tanıyoruz.4 karısı var neşeli bir insan

  • fatih
    01.01.1970 00:33:30

    arkadaşlar bu olay gercek ben bu adamı tanıyorum adam gercekten 4 karısı var şırnak şen obada gundının adı idriş şişman bi adam gerçek bu şaka falan degil bölge helkınıda küçük düşürmek le alakası yok adam sadece karı manyagı bi salak

  • KD
    01.01.1970 00:00:12

    Ne tatlı konuşmuş adam :) komik olduğu konusunda hemfikirim. kimsenin dalga geçtiği yok anladıgım kadarıyla. Şırnaklıda Urfalıda izmirli de antalyalıda kardeştir gelmeyin böyle oyunlara..! uyanın artık uyanın.!!

  • hayde
    01.01.1970 00:00:28

    ne alaka ardaşlar adamlar komik videoların oldugu bölüme koymuşlar zaten. Bu bir yörenin şivesiyle dalga geçmek dedildir ki Bende egeliyim bizim sivemizde süper :) Gari dersin.. Muglada çekilen film niye bu kdar çok tutuldu şiveden dolayı bu şive ile dalga geçmek o yöreyi küçümsemek degildir... Güzel Paylaşım olmus Ensonhabere teşekkürler...

  • eylul
    01.01.1970 00:00:27

    gercekten butun yazılanları sacma buluyorum ve vıdeo yuda ben orduluyum ınsanlarıda ayırt etmıyorum bılerek yapılıyorsa boyle seyler sıveyle dalga gecmek gıyım kusamla dalga gecmek bence sıvesı gıyımı kotu olan degıl boyle seylerle dalga gecenlerden nefret edıyorum once kendılerıne aynadakı yuzlerıne ve gıyımle adam olmıcaklarına baksınlar masallah oyunculuga gelınce pek ıyıler bu yuzden de sırnaklılardan ozur dılemelısınız sıte olarak utanması gereken sırnaklı asıkta degıl burda marıfet gıbı boyle seylerle ugrasmakta olanlar bır takım ınsan sorunlarıyla ugrasır bır takım ınsanda hayata ne ıcın geldıklerını unutup boyle aptalca yasamaya calısır

  • zeynep
    01.01.1970 00:00:26

    Ya arkadaşlar ammada abarttınız ha saygızızlık falan konuşmayla imkansızlığın ne ilgisi var onuda anlamış değilim ülkem izsanı egelisi ayrı karadenizlisi doğulusu ayrı şiveyle konuşur bence bu çok güzel bi zenginlik ha bu video da şırnaklı değilde egeli olsaydı bu yorumlar yapılmazdı

  • AMEDLE
    01.01.1970 00:00:26

    ARKADAŞLAR HANİ MUHAKKAKKİ DİNLEMİŞSİNİZDİR ARADA BÖYLE TELEFON MUHABBETLERİ ELDEN ELE DOLAŞIR BU MUHABBETTE BÖLGE HALKINI KÖTÜ GÖSTERMEK AÇISINDAN YAYINLANMIŞTIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BİRDE KIZ ADRES VERİYO BULUŞMAK İÇİN KİMSE DÜŞÜNMEZMİ ORANIN HALKI ÇOK TUTUCU VE ŞIRNAK KÜÇÜK BİR YER HERKES BİRBİRİNİZ TANIR BÖYLE BİR KONUŞMANIN GEÇTİĞİNE İNANMIYORUM KÜLLİYEN YALAN VE BİR KAÇ SAZAN ARKADAŞIN ELİNE FIRSAT GEÇMİŞ HEMEN BÖLGE HALKINI KÜÇÜMSEMEYE BAŞLAMIŞ YAZIK DİYORUM ÇOOOK YAZIKK HER ŞEY İMKANLAR DOĞRULTUSUNDA YAŞANIR OLAKİ BÖYLE BİR KONU VAR BU ONLARIN SUÇU DEĞİL TÜRKİYENİN SUÇU BÖLGEYE YATIRIM YAPILDIDAMI KÜÇÜK GÖÜYORSUNUZ İNSANLARI YİNEDE YORUM YAZARKEN KLAVYE DELİKANLILIĞI YAPMAYIP DÜŞÜNÜP YAZMAK GEREKİR DERİM BEN !!

  • şırnaklı
    01.01.1970 00:00:25

    sakın yanlış önyargılarınıza kaptırmayın bizleri gelin görün medeniyetin alası var bunu yapanlarda iki üniversite genci :)) espri olsun diye yapmış haytalar....

  • harun
    01.01.1970 00:00:25

    gülme garantili. sizin gibi haber kanalımı olur. insanların şivesiyle dalga geçen bu zihniyet öncede giyimleriyle dalga geçiyordu. örf adetleriyle dalga geçiyordu.ne diyim biraz samimi olmamız lazım. bu yorum büyük ihtimalle yayınlanmayacak ama editör okurken umarım yüzü biraz kızarır. editör: video sitemiz tarafınca hazırlanmış bir video değildir

  • şırnaklı
    01.01.1970 00:00:25

    varya bide haberciyiz diye geçiniyorsunuz pc başına geçtiğim zaman ilk bu siteye girerdim ama artık töbe ve elimden geldiğincede sizi başkalarına eskiden övmek yerine bu sefer kötüleyecem bu kadarda oolmaz ya bu adam la bu kız şırnaklı falan değil yalanı bırakın bide tarafsız güveniilir habercilik diyorsunuz emin olun o kendini beğenmiş çok bilmişler varya sizin gibi bizim şırnağın erkekleride kızlarıda sizi konuşmalarıylada karakterleriylede bin defa sollarlar kendini beğenmiş ukalalar merak ediyorum bu haberi utanmaz bir şekilde burda yayınlayanların karakteri konuşması oturup kalkması nasıl insan olun biraz insan siz şırnaklı gençlerin yerinde olsaydınız bu zorluk ve baskı ortamında intihar ederdiniz neyse ya ben niye sizin gibilerin seviyesine düşüyorumki kendimi

  • galip demir
    01.01.1970 00:00:25

    bu kızın bir yere gittiği yok.yalan dolan işi gücü.yemin güneydoğu da çok edilir hiç önemli değil onlar için.evlenincede enaz 10 çocuk daha sonrada vur tekmeyi 2.karıyı al güneydoğu da olan işler bunlar.

  • Gamze
    01.01.1970 00:00:25

    Adam konuşmayı bilmiyor daha cahil şey..kız yine iyi ondan..ne diyelim mutluluklar... :)

  • yuksel
    01.01.1970 00:00:25