Şevval Sam Kürtçe söyledi protokol geceyi terk etti

2009-09-10 17:04:54

Şevval Sam Kürtçe söyledi protokol geceyi terk etti

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Ermenistan sınırını geçen inek protokolle teslim edildi
Ermenistan sınırını geçen inek protokolle teslim edildi
Silopili şehidin cenazesinde Kürtçe ağıtlar yankılandı
Silopili şehidin cenazesinde Kürtçe ağıtlar yankılandı
Şehidin annesi Kürtçe ağıtlar yaktı
Şehidin annesi Kürtçe ağıtlar yaktı
Pelin Akil Ne Münasebet için stüdyoya girip şarkı söyledi
Pelin Akil Ne Münasebet için stüdyoya girip şarkı söyledi
Şehit Kürtçe ağıtlarla uğurlandı
Şehit Kürtçe ağıtlarla uğurlandı
Mustafa Ceceli ilahi söyledi
Mustafa Ceceli ilahi söyledi
Kaçırılan polisin annesi PKK'ya Kürtçe seslendi
Kaçırılan polisin annesi PKK'ya Kürtçe seslendi
Şota'nın Türkçe söylediklerini Türkçe'ye çeviren tercüman
Şota'nın Türkçe söylediklerini Türkçe'ye çeviren tercüman
haymanalı
murat denen ırkçı türkler çok şefefli ve onurludurlar sizin gibi boşnak göçmenleri bozukları yüzünde türklüküğü kulanarak ırkçılık yapıp türktülüğü beş para edemez hale geldi
Murat
Türk düşmanı kansız kadın
Rojhat
Helal sana barış için atan her yürek kalplerde taht kurmuştur , o protokolu terkedenler asıl onlara yazıklar olsun dar zihniyetli insanlar olmamış olsaydı böyle bir sorun olmayacaktı
dıyarbakırlı
her kım olursa olsun bır şarkıdan rahatsız olan zıhnıyetler ulkenın bolunmesınden nemalanan ınsanlardır şevval kardeşeşım agzına saglık kurtce zazaca hatta lazca turkuler sen soylekı turkulerın ınsanları bolmedıgı gorulsun.senın muzık yorumunada bu yakısır
Bozkurt
Senin gibi pisliğe ancak dayanmışlar iki yüzlü dönek iki dil sadece yılanda olur sonra o yılanın başını ezerler ...
cennet
böyle protokol kalabilmişse Tayyibe rağmen helal olsun..kimse barış nutku okumasın...
TAYFUN
HEPİMİZ KARDEŞİZ..! BİTSİN BU KAVGA..!
orhan
baris adina atan heryürek, bütün gönüllerde yerini almistir. helal olsun sana leman abla
volkan can
madonnayı dinlersiniz kabalacıya o, protokol; vah vah yazık size
misafir 2010-07-22 17:04:48
tebrik ederim seni zeynel. zazacayla kürtçenini ne alakası var ikiside ayrı birer dil.ben zazayım ve zazacanın kürtçenin bir lehçesi olduğunu kabul etmiyorum.ıspatlayında bizde görelim.
Muhammed 2010-04-14 21:26:05
Zazaca diye dil yok lehçedir zazaca kürtçe nin bir lehçesidir dil olarak algılayanlara cevaptır 4 lehçesi vardır kürtçenin sorani gorani kurmanci dımılki(zazaca) lehçeleri vardır
ömer 2010-04-09 12:58:17
şevval sama hayran olmamak eldemi
EBRU 2010-03-22 14:56:40
BENCE KONSER ALANINI TERK EDENLER.O P
fenerbahce 2009-12-05 17:00:55
iste tahammülsüzlük budur söylesin ya ne olacak sarkilar birlestirici olmali daha kenetlenmemiz lazim.Bence protokolü terk edenler hainlik yapiyor.
hasan 20-09-2009 12:24:45
gerçekten annesi gibi kaliteli bir insan şewwal sam tebrik ediyorum ve hayranlık duyuyorum kendisine ayrıca geceyi terk eden protokolu de kınıyorum ve yorum yazan birarkadaşta ter edin felan yazmış hemen işi bölücülüğe vurmuş bırkaın pari kadının şarkısı üzerinden edebiyat yapmayın serveti fununlar her şeyde bir bölücülük ortaya atıyorsunuz ülkeyi bölen sizler gibiler aslında adam gibi parçayı dinleyip kadın ne güzel söylemiş diyebilirsin aslında ve bu kadın her dilde her kültürde söylüyor
azadi 19-09-2009 13:19:27
şewwal abla sen yanlış yapmadın yanlışı yapan o protküldeki şahşiyetler dir ingilizce sölendiği zaman coşuyorlar kürtçe gelinceprotokülü terk ediyor de gidin kanada ya kadar yolunuz var allahın medeniyetsizleri sonunda kürtler kazanacak göreceksiniz biji şewwal şam :)
gül 18-09-2009 00:09:41
çok güzel söylemişsin ağzına sağlık helal olsun sana :) işte bu
ugur 15-09-2009 07:52:15
ayıp ayıp beee!!! siz ne anlarsınız sizin kulturunuz bu kadar işte turk kulturu biz siz yok hepimiz biriz.ama istemezseniz çekip boyle gidersiniz!!!!!
hür 14-09-2009 03:15:50
Bu protokol müdür nedir bilsinki eğer kürtçe iki lafın olduğu yerde duramayacaklar ise bu ülkenin doğusuna hiç gelmesinler. çünkü burda hiç bir yerde duramayacaklar bu mantıkla. işte asıl bölücüler bu ülkenin bir bölümüne tahammül edemeyen çekip gidenlerdir. gidin kardeşim isterseniz kanadaya gidin belki orda kürtçe müzik olmayan kürtçe konuşmayan insanlar vardır da rahat edersiniz biz de rahat ederiz. Protokolmüş. önemli insanlar tabi. Hiç bir protokol milletten üstün olamaz herkes böyle bilsin.
Murat 13-09-2009 13:44:48
Belli oluyor haberci olmadığınız bu şarkı kürtçe değil birkez zazaca :)) Taraftar değil Haberciyiz belli oluyor haberciliğiniz.
samuray 13-09-2009 13:04:12
Sanatçılarımızdan Kürtçe 'yi bilmeyen yokmuş maşallah. Ne zaman nerde öğrendiniz yahu. Tebrikler.!
mehmet 13-09-2009 13:03:11
tbrkler çok güzel okumuşş.... ... özgür türkülerimizi söylemeye devam edeceğizzz.. siz ne kadar protokolüü terk edip gitseniz bileeeeeee:::
idris 13-09-2009 01:14:06
bizim sanatçılarımız gidip eurovizyon da hem yarı çıplak hem de ingilizce söyleyince onları alkışlıyooruz da topraklarımızda yıllarca kardeşçe yaşadığımız kürtllerin şarkısını dinleyince yerimizi terkedyor yada tavır alıyoruz.bir türk olarak şevval şam ı tebrik ediyorum.yazık ............
usta 12-09-2009 12:08:06
türklük kardeslık bumu eger buysa üstü kalsın
ZEYNEL 12-09-2009 11:41:36
BAHSEDİLEN MÜZİK PARÇASI KÜRTÇE DEĞİL ZAZACADIR EĞER ZAZACA KÜRTÇEDİR DİYE İNAT EDİYORSANIZ O ZAMAN SİZİN MANTIĞINIZA GÖRE İNGİLİZCE DE FRANSIZCADIR.
hejar 12-09-2009 10:34:54
tebrik ediyorum şevval samı helal olsun...arkadaşlar bu ülkede kardeşçe yaşamak varken bırakın şu ayrımı....şevval samın söyledigi gibi tüm şarkılar barış için...:)
DOĞULU 12-09-2009 01:26:33
HELAL OLSUN ŞEVAL SAM A BENCEDE DİN DİL IRK AYRIMI YAPILMAMALI ORDAN KALKIP GİDEN PROTEKOLEDE YAZIKLAR OLSUNKİ BÖYLE DÜŞÜNCÜLERE SAHİPLER GERÇEKTEN YAZIK İŞTE BÖYLE İNSANLAR YÜZÜNDEN BU AKAN KANLAR DURMUYO SİLAHLARIN SESİ KESİLMİYOR KARDEŞ KARDEŞİ VURUYOR YETER ARTIK BARIŞ OLSUN KARDEŞLİK OLSUN...
baremx 11-09-2009 20:12:43
bence konseri terk etmeleri iyi degil çünkü türkülerin dili yok. hani hepimiz kardeştik
stver 11-09-2009 17:54:25
protokol ne zaman ulkeyi terk edecek?
dogi 11-09-2009 16:19:28
tipelre bak bide kalkip gidiyolar sizin gibiler zaten neyse