Şehzade Mustafa'nın ağlatan mektubu

2014-02-19 18:46:26

Şehzade Mustafa'nın ağlatan mektubu Muhteşem Yüzyıl'ın merakla bölümü yayınlandı. Bölümde öldürülen Şehzade Mustafa'nın babasına yazdığı mektup okundu.

Kategori: Haber ve Televizyon

ahmet 01.01.1970 00:00:00
Hürrem cehennem ateşinde yansın
mehmet 01.01.1970 00:00:00
Tarihçiler mustafanın isyancı bir mazlum olduğunu söylüyor.varsın söylesinler elbet gerçek bir gün su yüzüne çıkacak.
kadir 01.01.1970 00:00:00
tarihi dizi sahnelerinden öğrenen yada öğrenmeye çalışan senaryolara göre yorum yapan ve an acısı bir evladı babasından daha çok sevdiğini zanneden insanlara hayret etmemek mümkün değil.mallarınız ve evlatlarınız imtahan vesilesidir demiyo ALLAH cc. mallarınız ve evlatlarınız sizi allahı anmaktan alıkoymasın diyor saptırmayalım saptıranların yolundan gitmeyelim
Karğa 01.01.1970 00:00:00
Kendi oz övladları-Mustafa, Cihangir ve Beyazidin ölümüne sebeb olan, bununla yetinmeyib de Mustafanin oğlu Mehmeti(8 yaş), Beyazidin oğullari Orhan(19 yaş), Osman(17 yaş), Abdullah(14 yaş), Mahmud(10 yaş) ve de Murati(3 yaş) ölduren bir hukumdar MUHTESEM olamaz!!!
azim aydın 01.01.1970 00:00:00
allah c.c diyor ki. mallarınız ve evlatlarınız sizi imtihan vesilesidir. hünk
fatma 01.01.1970 00:00:00
kahrol süleyman
seydi burhaneddin 01.01.1970 00:00:00
Osmanlının soyu bozulmadan gelen son şehsadesidir mustafa .ondan soyak değişiyor carıye çocuklarına geçiyor ve Osmanlı yıkılışıda beraberinde geliyor.ona kıyanlar çenem gazabından kurtulmasınlar .nasıl kıydınız bir yiğit insana ve osmanlıya...!
gfb 01.01.1970 00:00:00
iktidar ve para için her şeyi yapan günümüz pisliklerine duyrulur !!!!! nerdee....
Son Osmanlı 01.01.1970 00:00:00
Oysa birbirimize söz vermiştik,
Ben size isyan etmeyeceğime and içmiştim, sizde bana kıymayacağınıza.
Ben sözümü tuttum baba ve zinhar ihanet etmedim oğlum Mehmet'in başı hakkı için kızım Nergizşah'ın başı için ihanet etmedim ETMEM.
Fakat siz, sözünüzden döndünüz asla yapmam dediğinizi yaptınız.
Size bir babanın evladına kıydığı bu zalim dünyayı bırakıyorum.
Zira ikbal ve iftidar uğruna babasının canına kast etmiş bir zalim olarak yaşamaktansa
Bir mazlum olarak ölmeyi yeğlerim! [kapak olsun]
oguz 01.01.1970 00:00:00
cehennemlerde yan suleyman