KATEGORİLER

Şehzade Mustafa'nın ağlatan mektubu

Şehzade Mustafa'nın ağlatan mektubu Muhteşem Yüzyıl'ın merakla bölümü yayınlandı. Bölümde öldürülen Şehzade Mustafa'nın babasına yazdığı mektup okundu.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • ahmet
    03.04.2014 11:53:50

    Hürrem cehennem ateşinde yansın

  • mehmet
    03.04.2014 11:50:35

    Tarihçiler mustafanın isyancı bir mazlum olduğunu söylüyor.varsın söylesinler elbet gerçek bir gün su yüzüne çıkacak.

  • kadir
    05.03.2014 10:36:32

    tarihi dizi sahnelerinden öğrenen yada öğrenmeye çalışan senaryolara göre yorum yapan ve an acısı bir evladı babasından daha çok sevdiğini zanneden insanlara hayret etmemek mümkün değil.mallarınız ve evlatlarınız imtahan vesilesidir demiyo ALLAH cc. mallarınız ve evlatlarınız sizi allahı anmaktan alıkoymasın diyor saptırmayalım saptıranların yolundan gitmeyelim

  • Karğa
    03.03.2014 10:35:25

    Kendi oz övladları-Mustafa, Cihangir ve Beyazidin ölümüne sebeb olan, bununla yetinmeyib de Mustafanin oğlu Mehmeti(8 yaş), Beyazidin oğullari Orhan(19 yaş), Osman(17 yaş), Abdullah(14 yaş), Mahmud(10 yaş) ve de Murati(3 yaş) ölduren bir hukumdar MUHTESEM olamaz!!!

  • azim aydın
    21.02.2014 11:22:35

    allah c.c diyor ki. mallarınız ve evlatlarınız sizi imtihan vesilesidir. hünkârım, maalesef imtihanı kaybettiniz. cihan devleti Osmanlı da sizinle birlikte.

  • fatma
    20.02.2014 16:55:03

    kahrol süleyman

  • seydi burhaneddin
    20.02.2014 16:24:04

    Osmanlının soyu bozulmadan gelen son şehsadesidir mustafa .ondan soyak değişiyor carıye çocuklarına geçiyor ve Osmanlı yıkılışıda beraberinde geliyor.ona kıyanlar çenem gazabından kurtulmasınlar .nasıl kıydınız bir yiğit insana ve osmanlıya...!

  • gfb
    20.02.2014 12:17:53

    iktidar ve para için her şeyi yapan günümüz pisliklerine duyrulur !!!!! nerdee....

  • Son Osmanlı
    20.02.2014 09:05:57

    Oysa birbirimize söz vermiştik,
    Ben size isyan etmeyeceğime and içmiştim, sizde bana kıymayacağınıza.
    Ben sözümü tuttum baba ve zinhar ihanet etmedim oğlum Mehmet\\\'in başı hakkı için kızım Nergizşah\\\'ın başı için ihanet etmedim ETMEM.
    Fakat siz, sözünüzden döndünüz asla yapmam dediğinizi yaptınız.
    Size bir babanın evladına kıydığı bu zalim dünyayı bırakıyorum.
    Zira ikbal ve iftidar uğruna babasının canına kast etmiş bir zalim olarak yaşamaktansa
    Bir mazlum olarak ölmeyi yeğlerim! [kapak olsun]

  • oguz
    20.02.2014 09:04:16

    cehennemlerde yan suleyman

  • ünal