Şehzade Mustafa'nın ağlatan mektubu

2014-02-19 18:46:26

Şehzade Mustafa'nın ağlatan mektubu Muhteşem Yüzyıl'ın merakla bölümü yayınlandı. Bölümde öldürülen Şehzade Mustafa'nın babasına yazdığı mektup okundu.

Kategori: Haber ve Televizyon

ünal 20.02.2014 00:39:37
barbar denilmeyi hak eden bir zümre ,bunu devlet menfaati düzeni adaleti diye savunanın taaaaa zümresini
gfb 20.02.2014 12:17:53
iktidar ve para için her şeyi yapan günümüz pisliklerine duyrulur !!!!! nerdee....
oguz 20.02.2014 09:04:16
cehennemlerde yan suleyman
Son Osmanlı 20.02.2014 09:05:57
Oysa birbirimize söz vermiştik,
Ben size isyan etmeyeceğime and içmiştim, sizde bana kıymayacağınıza.
Ben sözümü tuttum baba ve zinhar ihanet etmedim oğlum Mehmet'in başı hakkı için kızım Nergizşah'ın başı için ihanet etmedim ETMEM.
Fakat siz, sözünüzden döndünüz asla yapmam dediğinizi yaptınız.
Size bir babanın evladına kıydığı bu zalim dünyayı bırakıyorum.
Zira ikbal ve iftidar uğruna babasının canına kast etmiş bir zalim olarak yaşamaktansa
Bir mazlum olarak ölmeyi yeğlerim! [kapak olsun]
seydi burhaneddin 20.02.2014 16:24:04
Osmanlının soyu bozulmadan gelen son şehsadesidir mustafa .ondan soyak değişiyor carıye çocuklarına geçiyor ve Osmanlı yıkılışıda beraberinde geliyor.ona kıyanlar çenem gazabından kurtulmasınlar .nasıl kıydınız bir yiğit insana ve osmanlıya...!
fatma 20.02.2014 16:55:03
kahrol süleyman
azim aydın 21.02.2014 11:22:35
allah c.c diyor ki. mallarınız ve evlatlarınız sizi imtihan vesilesidir. hünk
Karğa 03.03.2014 10:35:25
Kendi oz övladları-Mustafa, Cihangir ve Beyazidin ölümüne sebeb olan, bununla yetinmeyib de Mustafanin oğlu Mehmeti(8 yaş), Beyazidin oğullari Orhan(19 yaş), Osman(17 yaş), Abdullah(14 yaş), Mahmud(10 yaş) ve de Murati(3 yaş) ölduren bir hukumdar MUHTESEM olamaz!!!
kadir 05.03.2014 10:36:32
tarihi dizi sahnelerinden öğrenen yada öğrenmeye çalışan senaryolara göre yorum yapan ve an acısı bir evladı babasından daha çok sevdiğini zanneden insanlara hayret etmemek mümkün değil.mallarınız ve evlatlarınız imtahan vesilesidir demiyo ALLAH cc. mallarınız ve evlatlarınız sizi allahı anmaktan alıkoymasın diyor saptırmayalım saptıranların yolundan gitmeyelim
mehmet 03.04.2014 11:50:35
Tarihçiler mustafanın isyancı bir mazlum olduğunu söylüyor.varsın söylesinler elbet gerçek bir gün su yüzüne çıkacak.
ahmet 03.04.2014 11:53:50
Hürrem cehennem ateşinde yansın