KATEGORİLER

Şebnem Schaefer süper minisiyle şarkı söyledi

Şebnem Schaefer süper minisiyle şarkı söyledi Şebnem Schaefer mini etekle şarkı söyledi Show TV ekranlarında yayınlanan 'Saba Tümer'le Bugün' programına konuk olan ünlü manken Şebnem Schaefer süper mini elbisesi ve kıvrak dansıyla şarkı söyledi.
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • deniz
    09.04.2013 19:26:39

    vayy sebnem ablam muhtesem soylemis ben onu yakınıyım yakınımda oteyim ben onu tanıyorum cunku halamı kızı oluyor kendisi onu sewiyorumm ben

  • İsmail
    22.05.2012 07:12:59

    aç aça aç aç :))

  • TACETTİN
    22.05.2012 07:11:34

    Orasını burasını açmak sanatçılık oluyorsa eğer, en iyi snatçılar hayvanlardır.

  • :)))
    22.05.2012 06:57:14

    vücut süper ses berbat

  • ıyy
    22.05.2012 06:53:04

    Olum bak git...

  • collina
    22.05.2012 06:38:29

    ajdar\\\'la yarışır bence

  • ades
    22.05.2012 06:34:36

    Dişi ajdar.

  • ugut
    22.05.2012 06:12:06

    çok kötü ya bu ne....
    ,

  • Sedef S
    22.05.2012 06:11:33

    Ben utanırım böyle bir şarkıyı çıkıp söylemeye o kadar sesle oynanmış ama yine bir halt yok :!

  • ben
    22.05.2012 05:42:12

    harikasın ne diyebilirim ki

  • hakan
    21.05.2012 23:21:26

    ingilizce ilk okul sarkilarina benzemis aksaanindan belli ingilizce eksikligi walla ne diyim komedi bolumune yakisacak bir cinsten

  • QQQ
    21.05.2012 23:05:47

    SANATÇILIK BUNLARA KALDI

  • Berbat ötesi
    21.05.2012 21:55:54

    Bunun yüzünden bidaha şarkı dinlemiycem

  • düşler çöplüğü
    21.05.2012 21:04:54

    la bi git yaaa...

  • puffff
    21.05.2012 21:01:10

    bekaret belgesini yanına almayı unutunca böle bişeyle ilgi çekmeye çalısıo ah bana bi imkan verseler

  • bekir
    21.05.2012 20:24:24

    bu şarkıyı çıplak sesle söylesin yani canlı performansla o zaman çıksın ekranlara.

  • Ugur
    21.05.2012 20:01:46

    Bunu sarkici olarak podyuma cikaranda hata.

  • kusenna
    21.05.2012 19:59:50

    arkadan konuklar bıle gülüyor..biran önce bıtsede bu eziyetten kutulsak dıye :))) bide seyırecılerın mımıklerıne bakın kusacaklar gıbı :))))

  • zawe
    21.05.2012 19:35:55

    o an kalbim kıpırdı

  • Bu ne la?
    21.05.2012 19:23:15

    Biraz daha sesiyle oynasalardı bir leydi Gaga çıkarırlardı herhalde

  • sertac
    21.05.2012 19:13:19

    baya baya baya havaya girmiş arkadaşlar yokmu havasını alan !!!

  • N
    21.05.2012 17:09:51

    benim bir yerlerim diken diken oluyor

  • Yosun
    21.05.2012 17:05:05

    tam amele işi olmuş, mümkünse birdaha şarkı söylemesin

  • YAZIKKKKK
    21.05.2012 17:00:24

    Bu nasil bir kimlikmis sarkici kimligi ? nufus cuzdani mi ne bu ? bunlari da kanallara cikariyorlar ya burdan izledimde orda olsaydim kolundan tutar disari atardim bunu alaymi ediyorsun insanlarla ne kimligi ne sarkici kimligi bu ne be ? ben cahilim biri bana anlatsin . love energy exciting diye sarki mi olur ALLAH ASKINA su PROGRAMLARI KOYMAYIN

  • sanane
    21.05.2012 16:53:45

    sanane

  • asdf
    21.05.2012 16:43:59

    tüylerim diken diken oldu

  • hghbn
    21.05.2012 16:27:49

    dinllerken bir an önce bitmesi için dua ettim ama şebnemi çok seviyorum her zaman onun için kabaran bir yerlerim olmuştu kıyafet süper

  • efe demir
    21.05.2012 16:27:18

    şarkıcı kimliğimden baya uzaktım diyo. senin hiç şarkıcı kimliğin olmadı ki. kendini rezil etmeyi bırak :D

  • beypazarlı
    21.05.2012 16:11:48

    6-7-8 haziranda şebnemle coşacak beypazarı festivalde

  • fy
    21.05.2012 16:07:34

    fena diil :)))

  • nolcak
    21.05.2012 16:00:28

    yeni bi petek dinçöz geliyo oda ilk zamanlarda böyleydi :)

  • aslan parcasi...
    21.05.2012 15:39:29

    arkadas eger müzik sarkicinin sesini bastiriyorsa bilinki o sarkicinin sesi igrenc birseydir.. teknoloji ilerledi ortada sanatci kalmadi beee.....

  • sivridil
    21.05.2012 15:16:02

    çıplak sesle söylede görelim boyunun ölçüsünü...oynanmış ve mixlenmiş ses....altı boş

  • es
    21.05.2012 15:12:13

    hahahaha bu ses arkdanmı gelio kendindenmi gelio haha

  • arif
    21.05.2012 14:58:07

    hiç fena değil.beğendim

  • Lazım Diil
    21.05.2012 14:32:18

    İlkokul müsameresinde şarkı söylüyor sanki yabancı dili de baya ileriymiş öğrenmiş olduk :)))