KATEGORİLER

Samanyolu Haber'den şaşırtan haber

Samanyolu Haber'den şaşırtan haber Samanyolu Haber'de Başbakan Erdoğan ile ilgili yayınlanan haber görenleri şaşırttı. Haberi: http://www.ensonhaber.com/samanyolu-haberden-sasirtan-haber-2013-12-29.html
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • sultan
    15.03.2014 20:28:33

    bir kere bu paralel yapı bu işte şey pardon sahtekarlıkta oldukca usta bir kere başbakanın konuşması harbiden montaj haberi tekrar tekrar izleyin başbakan erdoğanın ağız haraketlerine bakın bu söylenilen konuyla uzaktan yakından alakası varsa bende arap olayım

  • mahmutcan
    15.03.2014 07:42:37

    siz bu kadar feto fatma felan diyosunuz ama ALLAH (C.C) BUNLARIN HESABINI SORACAK!! BU ARADA fetullah gülen chp nin arkasında deyil iftira neymiş fetullah gülen rüyasında peygamberimizi kamyona bindirmiş adamlar filimde yayınladı diye (ŞEFKAT TEPE) fetullah hozamız rüyasındamı gördü oldu çok gülüncek haldesiniz allah sizi hidayete erdirsin bu arada ben 12 yaşında bir çocuğum

  • TÜRKİYE TEK DEVLET
    13.03.2014 09:30:13

    VATAN HAİNİ BUNLAR !!

  • türkiye
    08.03.2014 15:02:23

    iki yüzlü bi kanal işte izlemeyin vatanı bölmek isteyen yapı oluşumunda bi kanal hoca sen beddua ya devam kervan döner sap döner o bekdua sanada ....

  • hasan
    16.02.2014 17:52:48

    Yazan arkadaslar ilk ônce dusunmeyi bilin gônul kırgınlığı yapmayın inanmayanlarin ekmegine bal surmeyin

  • fetullah
    12.02.2014 13:17:31

    boş kafalılar boş oy kullanır

  • dilara
    12.02.2014 13:14:18

    Adaletten yanayım

  • ERDOĞAN
    12.02.2014 13:11:22


    HAK ŞERLERİ HAYREYLER ZANNETME Kİ GAYREYLER ARİF ANI SEYREYLER MEVLA GÖRELİM NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER...

  • hüdaverdi
    31.01.2014 00:27:42

    bu kadar iki yuzluluk olmaz,daha düne kadar hükümeti övüyordunuz simdi sövuyorsunuz ne olduda ne değişti,ya o zaman yalan soyluyordunuz ya şimdi ,, ALLAH islah etsin sizi ,dunyada herşey para pul mal mulk dersane değildir,siz açıkça paranın esiri olmuşsunuz ey cemaat !!

  • ali
    30.01.2014 17:32:31

    Ne var bunda..Basbakan diyor ki ben bedelli askerligin sorumluluguna girmem.Evet girmedi zaten.Düzenlemeler fakir ailelerin ihtiyacina binaen yapildi öyle ki bedelliden elde edilecek para sehitler dernegine gidecek.. bu Cark Olurmu?

  • Enes
    27.01.2014 13:20:13

    Adam yüzyılın lideri. Kime anlatıyorsunuz bunları. Sizin gibi tek boyutlu düşünmüyor bu koyun diye nitelendirdiğiniz halk. O koyun dediklerinizin 1inin tırnağı olamazsınız. Sİyasetin tanımı çelişkidir zaten. Stratejiler olmazsa hiçbir lider ayakta duramaz. Bu güne kadar halkını bu kadar tutan birlikte yürüyen bir başbakan daha söyleyin Türkiyeden ! İstediğiniz haberi yapın sandıkta da halk çakacak tahtalarınızı.

  • ali
    27.01.2014 03:40:17

    bu çakalların hepsi tayipçi yolsuzluk yapanlara çanak tutuyorlar

  • Ferruh
    05.01.2014 01:46:44

    Emir fetodan :)

  • ömer
    03.01.2014 20:38:27

    artik bu kanali ben izlemiyorum...

  • ilhan
    02.01.2014 22:05:53

    ALLAH CC şaşırtmasın . akp inşALLAH % 60 la gelir. zaman gazeteside eriyor kime sorsam iptal ediyor. 6 sonra 600 bin e duşer diyordum ama bu gidişle 200 bine bile düşer. bugunlerini mumla arar. yazık çok yazık.

  • fatih
    02.01.2014 07:08:28

    bukadar da çark yapılmaz ayıp size ayıp.ne olacak biliyormusunuz .saman yolu. bu adam yine başa gelecek yine kazanacak ve siz yine çanak tutmaya devam edeceksiniz.ama bizler zaman gazatesini bırakmış basbakan da dersaneleri kapatmış olacak

  • ylmz
    01.01.2014 23:26:40

    yazıklar olsunnn sizeeee..!!!

  • MNUR
    01.01.2014 08:59:18

    Ayetin başını okumadan namaza yaklaşmayınız diyebilirsiniz. Samanyolu TV de geçmişte eleştirdiği yöntemleri kendi kullanmaya başladı.
    Bu operasyonların cemaatle ilgisi yok diyorlar (!) Milleti sersem mi zannediyorlar. Gezicilerle aynı safa geçtiler. Yazık diyorum. Başka kötü söz kullanamıyorum.
    Herkesin bir hesabı var. Ama sonuçta tutan Allah\\\' ın hesabıdır. Bekleyip filmin sonunu görelim.

  • as
    30.12.2013 19:21:39

    yazıklar olsun..

  • tespitçi
    30.12.2013 19:10:14

    menfaatperest samanyolu sahibleri ve yandaşları..kime hizmet ediyorsunuz..uzaktan yakından hiç bir alakanız yoktu operasyonlarda değilmi...en büyük kanıtı medyanızın bu haberleridir..

  • nt
    30.12.2013 12:30:09

    yahu biz senelerce ne bicim bir kanali seyretmisiz ne yalakaymissiniz siz hayretler icindeyim,hem siz trde niye ugrasiyorsunuz siz amerikali degilmisiniz basiniz orada degilmi hayirli gunler

  • ak
    30.12.2013 11:31:52

    samanyolu ve tayfası sizler her yerinden pislik akan şerefsizlersiniz...

  • davut
    30.12.2013 11:22:56

    GALİP cemaat hiç bir zaman tesettür için ağlayıp sızlamadı.fettullah gülen baş örtüsü veya tesettürün islamda teferruat olduğunu iddia edip kendi yurtlarında bu yasağa direnen kız öğrencileri attı. hatta stv ozamanlar başörtü direnişinin simgesi haline gelen nuray canan bezirgana bir sürü iftira attı.fethullah ve ekibi bu müslüman halkın hiçbir derdiyle dertlenmedi senin bu dediklerin onurlu davranışlardırbu onuru onnlar gösteremez

  • var mısın yok musun?
    30.12.2013 11:16:59

    Bu haberdeki konuşmalar var mı Yok mu? rüşvet kara para aklama yolsuzluk var mı yok mu? Ben yok diyenin duymadım sadece suyu bulandırıyorlar

  • yener
    30.12.2013 11:05:38

    artık samanyolu tv izlemiyorum ve haberlerinizede inanmıyorum hepsi yalan tayyibi yıpratmayacaksınız oylarımız tayyibe böyle bilin ey feto chp israil abd

  • ARİF55
    30.12.2013 11:04:40

    ABİ ÇOK İYİ YAAAAAAAAAAAA

  • mhp
    30.12.2013 11:02:34

    mhp bunları hep söylüyodu zaten şerfsiz samanyolu

  • ohooo
    30.12.2013 10:43:58

    kendi kurguladığı dizileri haber diye ortaya süren kanaldan ne haber beklenirki....

  • GALİP
    30.12.2013 10:30:50

    STV TAM BİR MÜNAFIK ASIL BU OLAYDA FETULLAHÇILARIN MASKEİ ÜŞTÜ TÜRBAN YASKKEN KPILARDA AĞLAYANLAR SİZDİNİZ NEDEN O ZAMAN CHP YE GİDİP DERDİNİZİ ANLATMADINIZ SONUNUZ GELDİ SİZİN NE MALOLDUĞUNUZU ARTIK MİLLETİİZ İYİ GÖRDÜ ZAVLLILAR ACIYORUM DÜŞTÜĞÜNÜZ HALİNİZE DİN TÜCCARLARI YETMEDİ Mİ İNSNLARI SÖMÜRMENİZ ALLAH ISLAH ETSİN YAZIKLAR OLSUN CEMATİNİZEDE SİZEDE HALİNİZE BAKIN UTANIN UTANINNNNNNN................

  • Eminn
    30.12.2013 09:51:47

    Bu şunu gösteriyor.Tamamen oy cambazlığı..başka izahı yok.

  • h batı
    30.12.2013 09:37:25

    feto nun döndüğü kıbleyle okuduğu duğa birbirine uyuşmuyor zavallı

  • ömer
    30.12.2013 09:32:24

    boşuna üzmeyinkendinizi,RECEP TAYYİP ERDOGAN sadece bizim değil tüm dünyanın mazlumların LİDERİDİR.STV ye gelince ,işte rabbim MÜNAFIKLARI ortaya çıkarıyor. ki biz bilelim.
    hiç duydunuzmu !!!! İsrail hakkında kötü bir haber yaptığını STV NİN duyamazsın.her aklı selim insan gördü göreceğini.

  • kahtalı
    30.12.2013 09:20:10

    11 yıllık iktidarda bula bula 2 tane çelişki bulmuşlar. bunla gurur duymaklazım. adamlar sabah söylediklerini öğlen inkar ediyorlardı. dün dündür bugün bugündür diyenlerden tutun basın açıklamasından hemen sonra kemal kılıçtaroğlununun kulağını çeken öndersavlara kadar.. adamlar karalayalım derken aslında istikrarlı bir hükümet profili gösteriyorlar...

  • kayıp yıllar
    30.12.2013 09:12:44

    yıllardır bu değerler için mi mücade le ettik darbeler döneminde evlerden tek tek çıkıyorduk ne çabukta unutuldu kurbanlarda eşi dostu bırakıp hizmet diye eve üğramadık yazıklar olsun hakkımı helal etmiyorum hiç birinize yıllardır neye hiznet etmişiz anlayamamışız ..

  • cemaat bile anladı.
    30.12.2013 09:09:16

    RTE zaten güvenilmez biriydi :) alternatifi yokmuş diyenler bu haberi tekrar tekrar izlesin. youtube da onlarca örneği var bu videoların. neyin alternatifi yok? söyleyip de söylemedim diyenin mi :) yapmayız deyip yapanın mı :) satmayız deyip satanın mı :) vermeyiz deyip verenin mi :) geç bunları arkadaş..

  • werewolf
    30.12.2013 09:06:31

    bu konusma tayip erdogana hic uymuyor montaj?

  • sakarya
    30.12.2013 09:01:29

    samanyolu tv size yazıklar olsun.. tabi bizede... sizin hem haberinizi hem tv, hemde gazetnizi okuduk yıllarca

  • yılmaz
    30.12.2013 08:35:11

    bari sen yapma bunu stv gercekten yapıp..bunu herkes bilmeli herkes mukemmel değildir..basbakadan olsa hata yapabilir..ama sunu bilin son yuzyılda gelmiş geçmiş en iyi en güçlü başbakandır...bundan sonrada böyle bir başbakan geleceğini zannetmiyorum...

  • mert
    30.12.2013 08:28:44

    yazıklar olsun size de değerlerinizede inancınızada...

  • rüstem gökoluk
    30.12.2013 08:23:12

    ulan fetullahcılar sizleri ben böyle canavarca vatan hayini ve menfatci bilmezdim

  • kalkandaroğlu
    30.12.2013 08:02:25

    Ya benim anlamadığım bu olaylarda devlet zararamı uğratıldı.devletin parasınımı çaldılar.hazineyimi dolandırdılar.Dikkat edin kimse savcılarda dahil çıkıp devletin parasını çaldılar demiyor diyemiyor.kulp takıp yolsuzluk diyor.Asıl olaylardan sonra bu malum çevreler devleti zarara uğratıp emellerine ulaştılar.

  • rrrrrrrrrrrrrrrr
    30.12.2013 07:49:04

    Samanyolu tv CHP propagandası yapsın tarafını tamamen belli etsin.sonrada ohhhhh diyerek rahatlasın.

  • faruk
    30.12.2013 07:39:28

    hoca efendi tatmin olduysan arkandaki yabancı güçler sana abdest suyu taşısınlar fakat gusul kalkmaz

  • erktürk
    30.12.2013 07:30:29

    muhabirin söylediği tek cümle erdoğanın konuşmalarında çelişkiler var gerisi erdoğanın kendi konuşmaları budamı komplo stv\\\'yi eleştireceğinize konuşanı eleştirin

  • Himmet
    30.12.2013 07:17:01

    Başbakan bir yana, bu da Samanyolu TV\\\'nin çelişkisi :) Öküz öldü ortaklık bitti. 10 senedir neredeydiniz ey Müslüman STV ?..

  • OĞUZ
    30.12.2013 07:00:40

    NE OLDU ZORUNUZA MI GİTTİ ENSONHABER

  • NECATI
    30.12.2013 06:52:52

    BEN SONUCA BAKARIM..HABERDE BI OYNAMA YOK..ERDOGAN BIR GUN OYLE BIR GUN BOYLE KONSUMUS..ONCE ORDAN BASLAYIN BENCE..STV YAYINLAMIS..HALK TV YAYINLAMIS NE ONEMI VAR..BIR INSAN IKI FARKLI YUZ..GARIP VE TUTARSIZ BIR DURUM.

  • efe10
    30.12.2013 06:48:08

    samanyolunun bittiği yer çırpınıyorlar :D

  • Abdullah
    30.12.2013 06:47:54

    5 vakit namazını kılan ülkeyi 10 yılda nereden nereye getirmiş bir başbakana, müslümanız diye geçinip müslümanların parasıyla şirket kuranların haline bakın ! Hakkımızı helal etmiyoruz bundan sonra bizden bir kaşık su yok size hain alçaklar. gidin abd uşağı hocanızın kucağına o size baksın

  • hak
    30.12.2013 06:43:51

    ben şırnaklıyım kürdüm ama erdogan olmasaydı bu kdr özgür olamazdık. baş tacısın başbakanım

  • aaa
    30.12.2013 06:43:12

    ulan yatacak yeriniz yok be..

  • SİVASLI
    30.12.2013 06:39:38

    KARDEŞİM HALK TVDE OLSA , SAMANYOLUDA OLSA ADAMLARIN YAPTIĞI HABER DOĞRU , BİR İNSAN BU KADAR NASIL TUTARSIZ OLABİLİR...

  • feto veto
    30.12.2013 06:29:15

    ulan adam size eyvallah demedi yaa ben olsam cemaate verdiğim herşeyi alırım feto veto olacak göreceksiniz

  • köroğlu
    30.12.2013 06:25:16

    ulan ne şerefssizsiniz

  • Aciz
    30.12.2013 06:22:18

    Her doğruyu her yerde söylemek doğru değildir. Üstaddan böyle mi ders alıp çıktınız meydana. Ortalık karıştıran kim olursa olsun iki elimiz yakalarında.

  • EY HALK UYAN
    30.12.2013 06:11:52

    ULAN STV BİTMİŞ MİŞ SİZE DOĞRULARI GÖSTERMEK SUÇMUUUUU

  • Ali yol
    30.12.2013 05:50:51

    GÜNAYDIN muhtereeeeeeeeeeeem feto efendi yenimi uyandın

  • SamanDolu
    30.12.2013 05:46:55

    Arpa Mossaddan, Buğday CIAdan, Çavdar KGBden iyi lan 2013\\\'ü tok geçirdik bi beddua ediverelim.

  • ZAMAN aynaya baksın
    30.12.2013 05:45:55

    2007 Yılında İlhan Koşener\\\'in cemaatlere soruşturmasını habersiz yaptığı için skandal diyen ZAMAN şimdi doğrucumu kesildi. kendi elemanları hakkıylamı yerleştirildi. geldikleri makamlara.

  • kaos
    30.12.2013 05:32:50

    fatmacılar bir birlerinı kesınlikle yiyecekler

  • siyaset bu beğenmeyen usa ya
    29.12.2013 23:16:00

    adam politika yapıyor ne bekliyorsun ey stv insan yeri gelir insanın öfkesini de alır ateşinide ama yeri gelir doğru olan eğer oysa onuda aynen yapar.eğer inanmıyorsan tarihine bak mustafa kemalde aynısını yapmıştır örnek saltanat ve halifeliğin kaldırlmasından önceki sözleri ve sonraki sözleri ey kardeşşşş

  • samanlar sizi
    29.12.2013 22:35:10

    ulan siz ne kalitesiz insanlarmışsınız. ALLAH belanızı versin samanyolu ve ekibi.

  • eski ak partili
    29.12.2013 22:11:58

    bu ne çarkçı adammış ya bende inanmıştım meğer adam tam bi çarkçı

  • tamer
    29.12.2013 22:10:06

    pkk ile görüşen şerefsizlerdir barzanici oldu

  • çorumdan bi garip
    29.12.2013 21:26:11

    samanyolu benim için bitti ve tüm hizmet gurupları

  • trosu
    29.12.2013 21:16:21

    videonun devamı nerde lann ..

  • sahte şarkitler sizi zındıka ile ortaklık nedirkomitecilik
    29.12.2013 21:15:44

    demekki siz de 30 yıldır bu millete irtica -irtica yalanları ile zulüm yapılırken zulmün ortağıydınız perde arkasında zındıka ile ortaktınız biz sizin gazetenizi okuduk diye burnumuzdan getirdiler olmayan irtica sahte irticanın odağı sizdiniz bu millet tbmm ne türbanı soktu irtica bitti sizin derdinizde bitti risale i nur külliyatındaüstada zulüm yapan zındıka ile aynı safta olmak için ne der bu kardeşler komitecilik değilmi yaptığınız şarkit asyiş için devlete yardım eder ya siz

  • vatandaş
    29.12.2013 21:12:55

    alo admin niye açılmıyo bu video yoksa beddua mı aldın?

  • c
    29.12.2013 21:05:51

    bu vidio calismiyor

  • safa
    29.12.2013 21:02:43

    videolarınnız bazıları izlenmiyor , video sunucunuzda bir hata vars sanırım

  • gockhanpasa
    29.12.2013 21:01:46

    yazık!! Besle kargayı oysun gözünü :)

  • KADİR DEMİRCİ
    29.12.2013 20:36:36

    GERÇEKTEN MÜSLÜMANSAN O CEMAATİ TERKET.

  • KADİR DEMİRCİ 05427680247
    29.12.2013 20:35:12

    ŞEREFSİZSİNİZ.MÜSLÜMANMISINIZ LAN SİZ...

  • ere
    29.12.2013 20:14:44

    açılmıoooooooooooooooo

  • Mehmet Ali
    29.12.2013 19:12:57

    Daha dün kahraman diyorlardı Erdoğan için...Oyunlar değişti....Samanyolu yakında Erdoğan\\\'a vatan haini derse şaşırmayın...Takke düştü kel göründü....Münafıkları görelim şimdi...

  • fatih
    29.12.2013 19:05:48

    Bu haberleri şimdi değil de zamanında gösterselerdi daha doğru bir habercilik yapmış olunurdu şuan Başbakan Erdoğanın yaptığının aynısını kanal yapıyor buda hoş olmuyor tabiki....

  • Ahmet Güllük
    29.12.2013 18:42:19

    Haram olsun o burslar, Kurban derileri, Zaman\\\'a verdiğimiz paralar. Herşey zamanla anlaşıldı.

  • salih
    29.12.2013 18:40:07

    utanın

  • akp
    29.12.2013 18:05:17

    bu da samanyolunun çelişkisi.cemaati bitiriyorsunuz.

  • FATİH ABUZER
    29.12.2013 18:01:54

    STV KANALINI KINIYORUM BUNDAN SONRADA ÖMRÜM BOYUNCA BU KANALI İZLEMİYECEĞİM BU ÜLKEYİ NİYE KARIŞTIRMAK İSTİYORSUNUZ ELİNİZE NE GEÇİCEK 10 SENE DAHAMI GERİ GİDELİM MİLLET UZAYA GİDİYO HOCA TÜRKİYEYE GELEMİYO NE VAHİM İŞ BU ELHAMDULİLALLAH MÜSLÜMANIM BEN

  • karadenizli
    29.12.2013 17:56:35

    düne kadar tayyibi yalarken ağzı yara olan fetocular nolduda bianda defterini dürdünüz tayyibinizin.

  • tarık
    29.12.2013 17:44:31

    yuf zizlere nankörler

  • kıvırma stv
    29.12.2013 17:40:53

    bir köpeğin dostluğu bir dostun köpekliğinden daha iyidir.... samanyoluna gelsin bu....

  • halilkaya
    29.12.2013 16:52:48

    çok basitsiniz.

  • ümmetçi
    29.12.2013 16:40:24

    ergenokon+dershane TV den bu tür haberler beklenir

  • Y.KONAK
    29.12.2013 16:30:13

    Stv yi şimdiye kadar anlayamamışız.Boykot ediyorum hiçbir proğramını izlemeyeceğim.İsraile uşaklıt etmeye devam etsin bakalım yanında kimi bulacak

  • murat
    29.12.2013 16:24:21

    DÜN AKP IYI IDI BÜGÜN mü kötü...... FEN DESRHANESI KIMIN ACABA

  • hasan
    29.12.2013 16:20:15

    ne oldu samanyolu senin hortumundamı kesildiiiiiiiii

  • durmuş yıldız
    29.12.2013 16:00:32

    zaman gurubununun satıldığını ve Yahudilerin satın aldığını bilmiyormusunuz. Yeni zaman amblemine bakarmısınız İsrail haritası çizili

  • karadenizli
    29.12.2013 15:58:57

    şerefsizlik yapmaya gerek yok sizin gibi vatikan da hıristiyan anadolu da müslüman olmuyor ya ona bak sen. Bu çelişkileri icraat olarak ballandıra ballandıra bu millete anlatan siz değil miydiniz. Ergene konu çökertmek için Tayyip\\\'i kullandınız şimdi buruşturup çöpe atıyorsunuz merak etmeyin sizi de bi çöpe atan bulunur. Görelim mevlam neyler. Vesselam

  • ALPEREN
    29.12.2013 15:52:21

    kalleş kendi içinden çıkınca derin yaralıyo adamı be samanyolu. Memleket 100 milyar Amerikan doları zararda ( para birimini iyi bilirsiniz) siz hala vurmaya çalışıyorsunuz. yazıklar olsun size. Oyumu vermeyecektim ama artık oyum Tayyip\\\'e feda olsun.

  • zenith
    29.12.2013 15:37:34

    eeeey stv sende cikarin ugruna bu memleketi sattin.yaziklar olsun

  • TÜRKİYELİ
    29.12.2013 15:37:04

    YAKINDA HALK TV NİN SEVİYESİNE DÜŞERSİNİZ

  • zekiiii
    29.12.2013 15:33:42

    aferin size devam edin! bir ay önce neydiniz şimdi ne oldunuz sebep??!

  • Orhun
    29.12.2013 15:31:47

    Samanyolu amacın ne? Zeytinyağı gibi su yüzüne çıkıyor gerçek kimliğiniz. Yazıklar olsun sizin gibilere

  • ...
    29.12.2013 15:31:04

    yalaaaaaaan.edep yahu

  • zekiiii
    29.12.2013 15:30:00

    aferin size devam edin! bir ay önce neydiniz şimdi ne oldunuz sebep??!

  • anti feto
    29.12.2013 15:27:28

    bu samanyolu ve feto kadar adi insanlar yok yahudileri bile geçtiler

  • osman yalçın
    29.12.2013 15:25:47

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • CİHAN
    29.12.2013 15:13:58

    SİZ NEKADAR MENFAATCI CEMAATSINIZ BOYLE YAZIKLAR OLSUN

  • Kemal
    29.12.2013 15:05:53

    Bayılan spiker :)