Rihanna rude boy yeni klip

2010-02-11 11:37:50

Kategori: Magazin

misst 01.01.1970 00:33:30
rihanna ya hiç gitmeyen berbt bi klip olmş
kaderoskay 01.01.1970 00:33:30
katılıyorum klip berbat olmuş saçları eskiden dahga güseldi yaa ama hakkını yemiyim şarkı hoşuma gitti
mavi 01.01.1970 00:33:30
çok avayip olmuş rihannaya hiç yakışmamış lady gaga özentisi gibi olmuş
bosveR 01.01.1970 00:33:30
ay ıqRenc oLmus.
serpil 01.01.1970 00:33:30
rihannaya yakışmayan bi klip olmuş
10ur 01.01.1970 00:33:30
abi sper yine sper türkiyeye bi gelse varya
merve 01.01.1970 00:33:30
şarkı çok güzel ama klip rihannaya yakışmıcak cinsten olmuş 90 lar tarzı bişe olmuş:)
ilker 01.01.1970 00:33:30
aynn!!kesinlikle qitmemiş klip rihannaya...
kaan 01.01.1970 00:33:30
yaaa ewet. kötü olmuş. rihanna dan beklenmiyecek bi klip oldu şarkı süper klibi de daha bi süper olabilirdi. ama önemli deil kendisi yetiyor
ksdjfg 01.01.1970 00:33:30
şarkıya göre klip güsel bence hareketli şarkıyı beyendm
hayalet 01.01.1970 00:33:30
hiç ama hiç yakıştıramadım bu kilibi ve şarkı sözünü sana yakışmamış yazıklar olsun rıhanna bir hayranını kayıp ettin hadi geçmiş olsun sana
black x 01.01.1970 00:33:30
şarkı gerçekten çok güzel ama klip iğrenç ötesi eline bi mikrafon alıp bomboş bi sahnede sölese hada iyi olurdu çok renkli klip iğrenç olmuş midem bulandı
bgirl 01.01.1970 00:33:30
Bu kız ne yapsa yakışıyo ya kendine özgün tarzı hayal gücü mükemmel bi klip olmuş barbadosu unutmamış beklenen klip gerçektende beklenmeye değmiş . .
BULENT 01.01.1970 00:33:30
bayanlar neden kıskanıyosnuz
ebru 01.01.1970 00:33:30
sarkı super gercekten klıp ıgrenc uydurma olmus beya
elmira 01.01.1970 00:33:30
black x e katılıyorum klipte karı kendinden geçmiş ama şarkı çook hoşuma gitti
adsız 01.01.1970 00:33:30
SÜPERRR BNCEE GÜZEL DİYENLER ÇATLASINNN RİHANNA KENDİ TARZI VAR EN AZINDAN BAZILARINA BENZEMİO:)))))))
gulpoyyraz 01.01.1970 00:33:30
şarkı çok güzel ama keşke bazı şarkılara klip çekmeseler şarkının özü gidiyor.klip ön plana çıkıyor.bence de boş sahnede eline mikrofon alıp söylese daha güzel olurdu.mükemmel bir ses yorum bayılıyorum şarkılarına.
selma 01.01.1970 00:33:30
becede klip bozmş
rihannakolik 01.01.1970 00:33:30
rihanna keşke klip çıkarmasaydı rude boy keşke klipsiz olsaydı rihanna kalbimi çok kırdın ama ben sensiz ölürüm seni çok seviyorum Rihanna l love you lm yusuf you beatifull
fatos 01.01.1970 00:33:30
çok tatlı bayan kıvırmak ona çok yakışıyor 1 numara rihanna
çilem 01.01.1970 00:33:30
çok güzelsin mükemmel şarkı
ömer 01.01.1970 00:33:30
ya varya rihanna nın hastasıydım şarkı o biçim ama klip e gelince ben ce bu şarkı klipsiz daha süper olurdu. düşünsenize arabada bufırlar ve rihannanın sesi yok böyle yaaaa
mehmet salih ucan 01.01.1970 00:33:30
rihannam herzamanki gibi süpersin klip mükemmel ötesi sen de öylesin sana hastayım
rihana_love 01.01.1970 00:33:30
süpper şarkı.ama erkeklerın oynaması kötü olmuş daha güzel bir klip olabilirdi aşkım ablam
bayan_atar 01.01.1970 00:33:30
çok kötü olmuş saçları..
ELİF KANBUR 01.01.1970 00:33:30
bence rihanna burda diğer kliplere göre daha çirkin çıkmış.ama sesi ve şarkısı number one.
ELİF KANBUR 01.01.1970 00:33:30
bence rihanna burda diğer kliplere göre daha çirkin çıkmış.ama sesi ve şarkısı number one!
01.01.1970 00:33:30
Rİhanna SeN Varsın klip kötü olsa ne olur...süpersın hastayım snaaa...
bütülll 01.01.1970 00:33:30
sprsn yaa klıpte sarkıda sprr doamdm dınlemeeee