KATEGORİLER

Recep Tayyip Erdoğan - Uzun Adam klibi

Recep Tayyip Erdoğan - Uzun Adam klibi Gazeteci Sibel Eraslan’ın, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a ithafen yazdığı Uzun Adam başlıklı yazısı seslendirilerek klip yapıldı.
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • aydaş
    30.03.2014 11:00:59

    dikdur eğilme uzun adam aııah yar ve yardımcın olsu

  • alaoglu fatma
    24.03.2014 15:55:57

    biz sizi cok seviyoruz basbakani allahim sizi ve aylenizi nazarda ve belada ve beduadan korusun

  • cengiz yıldırım
    21.02.2014 08:29:24

    laz cengiz rize pazarl ; allah seni başımızdan eksik etmesin büyük adam

  • new jersey
    20.02.2014 08:41:48

    Ona bisey olmasin!!

  • yılmazAK
    20.02.2014 08:13:14

    Allah seni başımızdan eksit etmesin Uzun ve Büyük adam

  • loner
    20.02.2014 03:27:46

    turkish people oh my god you guys so lucky to have rte. he is gods angel to our ummet. i wish i can vote him unfortunately our democracy and culture cant take his reforms and ideas here. good luck too much long man, god be with you. cheers from norway.

  • KONYA 42
    19.02.2014 21:28:59

    BİZ SENİ KARSILIKSIZ CIKARSIZ SEVDİK BÜYÜK USTA DUALARIMIZ SENİNLE ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN

  • Türk Evladı
    19.02.2014 21:23:26

    Sabah şafağında avuçlarına gün doğmadan soğuk su dolanların duaları seninle usta.. Allah yardımcımız olsun bu savaş çetin ve zor bir savaş Allah güç kuvvet irade versin

  • fedai
    19.02.2014 21:12:17

    Allahına Kurbannn

  • y.demirtaş
    19.02.2014 21:04:11

    başbakan olmadan önce sıradan bir zenginliği vardı şuan devasa bir zenginliğe erişti. bal tutan parmagını yalamamalı arkadaş. peygamber efendimiz vefat ettiğinde neyi vardı?

  • HOROZ
    19.02.2014 20:18:41

    ALLAH RAZI OLSUN SİBEL ERASLAN KARDEŞİMİZDEN DUYGULARIMIZA TERCÜMAN OLMUŞ ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN BÜYÜK USTA BÜTÜN MAZLUMLARIN DUASI SENİNLE ALLAH ÖMRÜNE ÖMÜR GÜCÜNE GÜÇ KATSIN ÇÜNKÜ DAHA YAPILACAK ÇOK İŞ VAR DURMAK YOLA YOLA DEVAM KENDİNİ ÜLKESİNE MİLLETİNE VE TÜM DÜNYA MAZLUMLARINA ADAYAN ADAM SENİ SEVİYORUZ SENİ ALLAH İÇİN SEVİYORUZ \\\"UZUN ADAM \\\"

  • selim
    19.02.2014 19:06:44

    Seni cok sevdim, hala da seviyorum fakat sana küskünüm ustam.. Söylemicektin o laflari, kirmicaktin o kalpleri, ayirmicaktin bizi senden. Etme!

  • YNS
    19.02.2014 18:13:46

    ALLAHINA KURBAN OLAYIM UZUN ADAM ERDOĞAN

  • Ramazan
    19.02.2014 16:33:21

    ulan tayyip, ben birde babam öldüğünde ağlamıştım böyle... Allah sana uzuuuun ömürler versin.

  • GÖKTÜRK
    19.02.2014 16:15:34

    Allah ın izni ile ülkemiz sayende 2023 te tutulamaz bir duruma gelecek dış güçler bunu anladı çeşitli oyunlar ile bizi durdurmak istiyorlar ama nafile uzun adamın arkasında önce ALLAH sonra biz varız.DURMAK YOK KANAL İSTANBUL A HAVA ALANINA VE ÜÇÜNCÜ KÖPRÜYE DEVAAAM.

  • halil
    19.02.2014 15:34:04

    helal olsun

  • HELAL
    19.02.2014 14:02:48

    CUMHURIYET SEN GELDIGIN GÜN CUMHURIYET OLDU UZUN ADAM !!!

    ALLAH SENDEN RAZI OLSUN BASBAKANIM !!!!!

  • kemal
    19.02.2014 13:57:49

    peşindeyiz büyük usta

  • ahmet