KATEGORİLER

Pelin Batu'dan ama ben ataistim çıkışı

Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • tebliğ
    31.05.2014 14:14:35

    Burada birçok müslüman arkadaşım ateist diye bir bayana küfür ediyor. Aferin size. Siz ateiste küfür edince müslüman olduğunuzu ve cennete gideceğinizi mi sandınız. Kuran okuyun . Bunu neden diyorum Müslüman
    Kuranı bilendir. Ahada bu yazımı okuyanlara tebli edilmiş oldu. Kuranı okumayana müslüman denmez. Birçok müslüman olduğunu iddia eden hemde bu konuda hiçbir lafta geri kalmayan arkadaşlarıma sordum. Kurandaki son sure nedir? Bilemedikleri için bana bağırmaya başladılar. Hadi şimdi araştırmadan bakmadan söyleyin . Kuran daki son sureyi...

  • ALLAHTAN KORK
    06.08.2013 23:28:27

    A\\\'RÂF (179) : Andolsun biz, cinler ve insanlardan, kalpleri olup da bunlarla anlamayan, gözleri olup da bunlarla görmeyen, kulakları olup da bunlarla işitmeyen birçoklarını cehennem için var ettik. İşte bunlar hayvanlar gibi, hatta daha da aşağıdadırlar. İşte bunlar gafillerin ta kendileridir.

  • sonun
    30.07.2013 13:16:03

    kafirler cehennemde sonsuza kadar kalacak

  • Hak\\\'kı ağzına alma yakışmıyor
    17.03.2013 15:39:45

    haktan taraf bir kere 2 milyar ateist yok. bunu o örümcek kafana iyice sok.. 2.si bu kadını ayıplayıp hor görmüyoruz aksine bunu o yapıyor anlamsızca horgörüyo hadsizce eleştiriyo biz sadece islamı olurolmaz eleştirdiği için kızgınlığımızı ve öfkemizi kusuyoruz yoksa inanır inanmaz bize ne canım. durum bundan ibaret.. son olarak o odun benzetmesi olmamış.. bence odun olan pelin batu.. sen de onun kafasında olduğun için bu durumda odun kafalı sen oluyorsun sözde müslüman özde dinsiz kardeşim..

  • keçi
    13.03.2013 07:24:44

    yürekli kadın

  • Sinan
    11.03.2013 21:46:35

    Övülmeye layık en yüce varlık Allah olduğu için onu övüyoruz, onun ihtiyacı oldugu icin değil, ey cahil pelin batu. Dinin d\\\'sini bile ögrenememissin bu yasa kadar. Senin o çok beğendiğin ateist Nietzsche kendisi kokain bağımlısı esrarkeşin tekiydi, bunu da biliyo mu acaba? kendini çağdaş göstermeye çalışan cahil karı sen kimsin ki dinle ilgili yorum yapıyorsun. müslümanlar senin sapık düşüncelerine karışmıyorsa sen de onları kurbanı kesmesine karışamazsın

  • haktan taraf
    06.03.2013 00:19:41

    2 milyar ateistten sadece birisi.. Türkçe konuşup türkiye de yaşıyor diye Müslüman mı olması lazım. bu kadını ayıplayan dışlayan hor gören zihniyet odun kafalıdır. heeeey odun kafalılar o kadar Müslümansınız içinize sindiremiyorsanız adam gibi Müslüman olunda örnek alsın allaha inansın . sen odun oldukça ister allah allah der ister inanmaz inanmayan insan allah allah diyemez mi bu ibadet değil şaşkınlık ifadesidir klavye delikanlları odun kafalılar ben Müslümanım elhamdülillah islamı da yeterince biliyorum

  • Hadsiz
    20.11.2012 05:51:41

    Bunu televızyona çıkarıp konuşturanları , eleştirmek lazım....

  • AVŞAR KIZI
    19.11.2012 07:07:28

    aynısını hülya avsar diyince. cübbeli hocaya soruyorlar.. ne diyorsunuz diye. cübbeli hoca diyorki O HANIMA SORUN. BUGÜNE KADAR YEDİĞİ ETLER, BÜFTEKLER.... ANASININ TARLASINDAMI YETİŞİYOR,,,

  • Mantiksiz kari
    18.11.2012 23:26:27

    Mantigini kullaniyormus.. ateistligin mantigi nerdeymis, merak ettim.. Allah korusun..

  • YÜRÜ
    18.11.2012 22:17:57

    CEHENNEM DE GÖRÜRSÜN DEİSTLİĞİ DE ATEİSTLİĞİ DE...

  • Son
    18.11.2012 22:13:45

    Allah\\\'ın ne sizlerin keseceği kurbanlara ne de yapacağınız ibadetlere ihtiyacı vardır. Kestiklerinizin etleri de kanları da ona ulaşmaz. Rabbim sırf bir imtihan vesilesi kılmak ve aranızdan aklının hakkını verenleri ayırtetmek için dinleri indirmiştir. İnanmak ve inanmamak hürriyeti vardır.

  • ENES
    18.11.2012 21:56:55

    KUCUK DENIZDE BUYUK BALIK OLABILME CABASI.

  • Oku da az düşün
    18.11.2012 21:53:31

    Daha beter ne diyecen nereye gidecen ablam, baltayı taşa vurmuşsun. İslam kendi içinde tam bir tutarlılık içerindedir ne var ki bunu göremiyorsunuz.

  • pelin
    18.11.2012 21:26:13

    ateıst olman benı cok memnun ettı.en azından cehennemde yerının hazır oldugunu bıldıgım ıcın cok mutluyum.

  • hasan
    18.11.2012 20:43:18

    yediğin etler nerden geliyo kafir

  • sedat diyarbakır
    18.11.2012 20:11:32

    allah bizi sizin gibilerin şerinde n korusun

  • nihat ak
    18.11.2012 20:04:33

    ateist olmanda bizim icin mahzur yok, ateist olmayanlara saygili olman kafi..

  • kim bilir
    18.11.2012 19:59:08

    yazık hemde cok yazık keşke pakistan dayken daha ii bi egitim veya daha ii kuranı kerimi anlayabilseydi. bunlar sağırdır lar dilsizler dir. ne yasanda anlamazlar.anlasalar bile anlamazlıktan gelmekten çekinmez ler...yazık

  • burak
    18.11.2012 19:48:19

    kurban gelenek değil dinimizin bizden istemiş olduğu bir şeydir. hani dedin ya allah allah diye işte seni o allah yarattı. ister inan ister inanma

  • birinsan61
    18.11.2012 19:37:08

    la bunlarda allahı tanımayınca allah bişe mi kaybedecek ki artist artis konuşuyonuz. siz kaybedersiniz en fazla cehennemine odun koyacak.

  • 678
    18.11.2012 19:28:28

    uzatmaya gerek yok. isteyen istediğine inanır. inanç alanı her kes için kendine ait bir konudur.

  • Emre
    18.11.2012 18:55:18

    O halde çocuğuna \\\"Bana saygı göster deme!\\\"

  • Fasa Fiso
    18.11.2012 18:53:10

    Yılbaşında hindi kesersin ama.

  • ateistmiş
    18.11.2012 18:28:58

    Allah allah noluyo dedim diyo sonra da ateist olduğunu söylüyo var bir müşkil henüz kendi de karar verememiş belli

  • Namik
    18.11.2012 17:33:08

    Korkusuzca Tv´ye cikip Düsündügünü söyleyen bu Hanimi alkisliyorum...

  • müsbet
    18.11.2012 17:25:39

    bu geri zekalı söylediğinin arkasında değilki söylüyo ama korkuyo

  • ali dal
    18.11.2012 16:36:20

    bunlari ekranlara cikarip konusturanlar bunlara pirim veriyor

  • doğu
    18.11.2012 16:18:32

    Allahım beni müslüman olarak yarattığın için şükürler olsun. Allah tanrıların belasını versin.

  • MlegenD
    18.11.2012 15:38:53

    aklı olmayanın dini olmaz zaten...

  • Alparslan
    18.11.2012 15:34:59

    ataistim diyorsunn ALLAH ALLAH kelimesi kullanıyorsunn,saçmalıklar dünyasından gezer gibiyizzz

  • bak şu işe
    18.11.2012 15:34:50

    Pelin batu tavuk mu yumurtadan çıkar yumurtamı tavuktan hadi bunu ateistler açıklasın ve bir de bu ülkede yumurta yenmesin tavuk nasıl çıkacak ;) ateistler açıklayın ;)

  • komik
    18.11.2012 15:14:21

    allah allah diyen ataist :D

  • UğuR AyıK
    18.11.2012 14:30:15

    SELAMUNALEYKÜM VERAHMATULLAHÜ BEREKATÜHÜ töbe töbe kırk bin kere töbe Cenabı ALLAH\\\' ın Adını Anarken Tüm Dini Vecibelerini Yerine Getirmiyorsan Zaten Müslümanlığımız Şüpheli Beah...

  • lala
    18.11.2012 14:23:40

    göstermeyin Allah aşkına kim yav bu karı kimin umrundasın kızım sen eğer ömrünün sonunaa kadadr bir lokma et yersen hayvansın

  • memati
    18.11.2012 14:17:11

    acaba kasaptan hiç et almıyor musunuz? merak ediyorum.

  • ibo
    18.11.2012 14:15:40

    ataist olduğunu söylüyorsun toplumu germeye gerek yok bizlere anlatmak zorunda değilsin senin inançın seni ilgilendirir bane ne beni ilgilendirmez

  • Ali Haydar
    18.11.2012 14:12:28

    İnsanın inancı, değeri, açlığı-tokluğu umurunda değil. Yaşamın ve varlığın sebebini kavrayamamış ama çevreci... Doğa dostu.... Karanlığında boğulmuş zavallı... Acıyorum senin gibilere.

  • .ibo
    18.11.2012 14:10:24

    televizyonda anlatmak zorunda değilsin

  • misafir
    18.11.2012 14:09:34

    söylerken bile titriyorsun korkuyrsun emin değilsin hiç üzülmedim nasipsiz olduğun için sen üzül

  • TÜRKİYELİ
    18.11.2012 14:02:31

    sayın PELİN BATU ATEİSTİM DİYORSUN KONUŞURKENDE ALLAH ALLAH DİYORSUN BU NE PEHRİZ BU NE LAHANA TURŞUSU YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN YAGÖRÜNDÜĞÜN GİBİ OL

  • ayşe
    18.11.2012 13:56:48

    ateistmiş çokta önemli değil Allah ta böyle kul istemez zaten

  • idris
    18.11.2012 13:45:07

    pelin batu\\\'u haberturk\\\'te çok severek dinliyordum ben. tarihin arda odası programın katılırdı çok dinlerdim seyrederdim. ama bu mantıksız sözlerini duyunca benim için hiç bir değeri kalmadı. bir tarihçi Allah\\\'ı bilmiyorsa ona tarihçi denilmemesi lazım.

  • muşlu
    18.11.2012 13:36:55

    Keşke sen de bukadar cahil olmasaydın sen fetva vermeyi bırak çünkü konuştukça batıyorsun senin islamdan.kardeşlikten fakir-fukaradan habern varmı yılda bir defa evine et girmiş yetim çocuklardan haberin varmı sen sürekli içerde soyunmakla meşgul oldun için haberin olmaz uzaylı

  • ÖMER
    18.11.2012 13:16:45

    terbiyesize bak. konuşmasının başında ... ALLAH ALLAH...diyerek ateist olduğunu söylüyor.

  • ümit
    18.11.2012 13:11:02

    Suç sende degil seni oraya çıkaranlarda

  • tezat
    18.11.2012 12:34:24

    Tanrı\\\'ya inanmıyor ama,cümle içerisinde \\\'\\\'ALLAH ALLAH\\\'\\\' diyebiliyor.

  • lll
    18.11.2012 11:51:53

    boş insan

  • kulli