Ozan Güven'den Şok Eden Küfür

2011-05-18 09:53:41

Ozan Güven'den Şok Eden Küfür

Kategori: Magazin

miraç 01.01.1970 00:00:00
bence haklı yani insan bi ünlü olduğu için ona namahremini açıklamasına gerek yok .küfürlerini de savunuyorum küfür etmese yine devam edicekler
Candan 01.01.1970 00:00:00
Böyleleri yaptığı terbiyesiz ve edepsiz davranışlarından dolayı yargılanmalı ?? Ne zannediyor kendini bu ?? Bunlar toplum için kötü örnek olup ortalığı karıştıran zararlı provokatörlerdir. Nasıl bakabiliyor insanların yüzüne utanmadan ?? Böyleleri ekranda olmamalı !!
dilara 01.01.1970 00:00:00
haklı valla ozan güven
batur 01.01.1970 00:00:00
Bence Ozan bey az bile yapmış. Daha bir insana hitap etmesini bile bilmeyen salakları alıp paparazi yapıyorlar. Zaten parapazi olmak için karaktersiz olmak gerekiyor. Bu kişilerin yaptığı işten de işte bu çıkıyor.
Ahmet 01.01.1970 00:00:00
Bunların iç yüzü içki içince ortaya çıkıyor, ne kadar terbiyesiz ve edepsiz olduklarını içki sayesinde öğrenmiş oluyoruz..
banu 01.01.1970 00:00:00
ozan güvene hiç yakışmadı bu tarz konuşmalar.... helal olsun çocuğa başkası olsa orada dağıtırdı ağzını burnunu oracıkta ama edepli edebini gösterdi yine...
E 01.01.1970 00:00:00
Cem yılmaz ın arkasına saklanarak çektiği 3 film ve hepi topu çevirdiği 3 diziyle bir anda şöhret olunca hazımsızlık yapıyor demek ki...Resmen ahlaksızlık ve terbiyesizlik üstüne üstlük birlikte olduğu kızı da aşağılayan tarzda konuşmalar çocuk ne demiş ki hoşunuza gitmiyorsa cihangir e değil gazetecilerin olmadığı yerlere gider ağzınızla içerseniz kimse mağdur olmaz çakma sanatçılar!!!!!
HASAN 01.01.1970 00:00:00
AGZINA SAGLIK
misafir 01.01.1970 00:00:00
ilk dizisinin ilk bölümü yayınlandıktan sonra sorsa idi muhabir aynı soruyu , ballandıra ballandıra anlatırdı ozan bey .., ve fakat; " ne oldum ben yaaa , vay be " , gibisinden bir hazımsızlık içinde ise bulundugu yerden , böyle ve bunun gibi kibirsel , begenmez eda ile verilen tepkiler normal .bunun mazereti alkollü olmak değildir , kabul edilemez
Misafir 01.01.1970 00:00:00
OZAN GUVEN HAKLI, KIMSE KIMSEYE RAHATSIZLIK VERME HAKKINA SAHiP MI ? ADAM EGLENMIS CIKMIS, NE SATASIYORSUN, NE KEYFINI BOZUYORSUN, Ki OZAN GUVEN DE SORU SORULMASINDAN DEGIL, BU GENC ACEMiNiN TARZINDAN RAHATSIZLIK DUYMUS, HAKLIDIR. KIMSE BIR BASKASININ KENDISINE OYLE DAVRANILMASINI ISTEMEZ
Misafir 01.01.1970 00:00:00
bunlara "sanatçı" (!) diyoruz işte....ötekine de "gazeteci" (!) ....
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Haklı olmasına haklı ama göz önünde biri bu şekilde küfür hiç yakışmıyor.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Adam yerden göğe kadar haklı.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
yorumlara bak sanatçı bu muymuş, bence de haklı adam...
Misafir 01.01.1970 00:00:00
komikmisiniz yahu? adam isini yapiyormus.. gecenin bir vakti kimin hakki var birinin iliskisini sorgulamaya? bide altta biri diyor ki: ozan bu dediklerini halktan birine desene. asil o gazeteci bozuntusu bu sordugu soruyu halktan birisine sormayi denesin. bakalim kac kemigi kiriliyor. ozan az bile demis/yapmis.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
adamın işi o söylemezsin kaçar gidersin bu kadar basit içmiş ayakta zor duruyor.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
ozan guven sen once bı adam olmasını, yanında bır bayan varken nasıl konusulması gerektıgını ogren daha sonra ınsanlara afra tafra yapp.. eger bu toplumda ozan guven olarak uzun sureler ayakta kalmak ıstıyorsan edebınle ahlakınla yasıcaksın.. UNUTMA kıı bu gune deyın senı Ozan guven yapan o asagıladıgın kucuk gordugun o yüce halkındır.. Halkın varsa sen varsın halkın yoksa sende bır HICSIN..
Misafir 01.01.1970 00:00:00
az bile yapmış , adam haklı .
Misafir 01.01.1970 00:00:00
dogru sölüyo müdür ozan :D
Misafir 01.01.1970 00:00:00
iyi yapmis agzina saglik, gecenin bir yarisi adam eglenmeye cikmis orada sanat yapmiyor egleniyor size ne.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
misafir nickli arkadas : ozan tamamen hakli, adamin özel hayatindan kimene.. senin calisdigin yerde patronun gelse böyle bi soru sorsa.. eee sende oranin ekmegini yiyorsun.. ozan az bile yapmis. ben olsam cakardim bi tane..
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Bunlar Sanatci oluyor sonra Basbakani elestiriyor. O kimse degil sen kimsin ? Ancak onlarda suc yok onlara deger verip izleyende suc.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Sanatçı mı?Bu mu sanatçı...
Misafir 01.01.1970 00:00:00
yaaa,
Misafir 01.01.1970 00:00:00
ozan türkiye nin gözünde bittin
Misafir 01.01.1970 00:00:00
genç kızlara duyrulur o beğendiğiniz hayran olduğunuz sanatçıların gerçek yüzü
Misafir 01.01.1970 00:00:00
ozan efendi artık sen kimsin millet senin iç yüzünü gördü.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Helal olsun ! Açıksözlülük budur işte.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Ağzına sağlık Ozan Güven. Bize ne adamın özel hayatından?
Misafir 01.01.1970 00:00:00
soruda hiçbişi yok gayet normal bu ozon alkolun de etkisiyle saygıyı iyice aşmış yazıklar olsun..