KATEGORİLER

Ozan Güven'den Şok Eden Küfür

Ozan Güven'den Şok Eden Küfür
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • miraç
    26.04.2014 14:02:57

    bence haklı yani insan bi ünlü olduğu için ona namahremini açıklamasına gerek yok .küfürlerini de savunuyorum küfür etmese yine devam edicekler

  • Candan
    22.02.2014 20:22:35

    Böyleleri yaptığı terbiyesiz ve edepsiz davranışlarından dolayı yargılanmalı ?? Ne zannediyor kendini bu ?? Bunlar toplum için kötü örnek olup ortalığı karıştıran zararlı provokatörlerdir. Nasıl bakabiliyor insanların yüzüne utanmadan ?? Böyleleri ekranda olmamalı !!

  • dilara
    23.08.2013 23:53:34

    haklı valla ozan güven

  • batur
    27.05.2013 16:38:26

    Bence Ozan bey az bile yapmış. Daha bir insana hitap etmesini bile bilmeyen salakları alıp paparazi yapıyorlar. Zaten parapazi olmak için karaktersiz olmak gerekiyor. Bu kişilerin yaptığı işten de işte bu çıkıyor.

  • Ahmet
    12.08.2011 21:36:43

    Bunların iç yüzü içki içince ortaya çıkıyor, ne kadar terbiyesiz ve edepsiz olduklarını içki sayesinde öğrenmiş oluyoruz..

  • banu
    29.05.2011 21:33:38

    ozan güvene hiç yakışmadı bu tarz konuşmalar.... helal olsun çocuğa başkası olsa orada dağıtırdı ağzını burnunu oracıkta ama edepli edebini gösterdi yine...

  • E
    28.05.2011 12:52:24

    Cem yılmaz ın arkasına saklanarak çektiği 3 film ve hepi topu çevirdiği 3 diziyle bir anda şöhret olunca hazımsızlık yapıyor demek ki...Resmen ahlaksızlık ve terbiyesizlik üstüne üstlük birlikte olduğu kızı da aşağılayan tarzda konuşmalar çocuk ne demiş ki hoşunuza gitmiyorsa cihangir e değil gazetecilerin olmadığı yerlere gider ağzınızla içerseniz kimse mağdur olmaz çakma sanatçılar!!!!!

  • HASAN
    25.05.2011 07:47:55

    AGZINA SAGLIK

  • misafir
    22.05.2011 09:28:19

    ilk dizisinin ilk bölümü yayınlandıktan sonra sorsa idi muhabir aynı soruyu , ballandıra ballandıra anlatırdı ozan bey .., ve fakat; \\\" ne oldum ben yaaa , vay be \\\" , gibisinden bir hazımsızlık içinde ise bulundugu yerden , böyle ve bunun gibi kibirsel , begenmez eda ile verilen tepkiler normal .bunun mazereti alkollü olmak değildir , kabul edilemez

  • Misafir
    19.05.2011 23:51:49

    OZAN GUVEN HAKLI, KIMSE KIMSEYE RAHATSIZLIK VERME HAKKINA SAHiP MI ? ADAM EGLENMIS CIKMIS, NE SATASIYORSUN, NE KEYFINI BOZUYORSUN, Ki OZAN GUVEN DE SORU SORULMASINDAN DEGIL, BU GENC ACEMiNiN TARZINDAN RAHATSIZLIK DUYMUS, HAKLIDIR. KIMSE BIR BASKASININ KENDISINE OYLE DAVRANILMASINI ISTEMEZ

  • Misafir
    19.05.2011 21:17:32

    bunlara \\\"sanatçı\\\" (!) diyoruz işte....ötekine de \\\"gazeteci\\\" (!) ....

  • Misafir
    19.05.2011 14:06:49

    Haklı olmasına haklı ama göz önünde biri bu şekilde küfür hiç yakışmıyor.

  • Misafir
    19.05.2011 08:55:46

    Adam yerden göğe kadar haklı.

  • Misafir
    18.05.2011 23:46:44

    yorumlara bak sanatçı bu muymuş, bence de haklı adam...

  • Misafir
    18.05.2011 23:38:45

    komikmisiniz yahu? adam isini yapiyormus.. gecenin bir vakti kimin hakki var birinin iliskisini sorgulamaya? bide altta biri diyor ki: ozan bu dediklerini halktan birine desene. asil o gazeteci bozuntusu bu sordugu soruyu halktan birisine sormayi denesin. bakalim kac kemigi kiriliyor. ozan az bile demis/yapmis.

  • Misafir
    18.05.2011 23:34:10

    adamın işi o söylemezsin kaçar gidersin bu kadar basit içmiş ayakta zor duruyor.

  • Misafir
    18.05.2011 22:41:57

    ozan guven sen once bı adam olmasını, yanında bır bayan varken nasıl konusulması gerektıgını ogren daha sonra ınsanlara afra tafra yapp.. eger bu toplumda ozan guven olarak uzun sureler ayakta kalmak ıstıyorsan edebınle ahlakınla yasıcaksın.. UNUTMA kıı bu gune deyın senı Ozan guven yapan o asagıladıgın kucuk gordugun o yüce halkındır.. Halkın varsa sen varsın halkın yoksa sende bır HICSIN..

  • Misafir
    18.05.2011 22:35:11

    az bile yapmış , adam haklı .

  • Misafir
    18.05.2011 22:06:45

    dogru sölüyo müdür ozan :D

  • Misafir
    18.05.2011 21:36:29

    iyi yapmis agzina saglik, gecenin bir yarisi adam eglenmeye cikmis orada sanat yapmiyor egleniyor size ne.

  • Misafir
    18.05.2011 21:09:38

    misafir nickli arkadas : ozan tamamen hakli, adamin özel hayatindan kimene.. senin calisdigin yerde patronun gelse böyle bi soru sorsa.. eee sende oranin ekmegini yiyorsun.. ozan az bile yapmis. ben olsam cakardim bi tane..

  • Misafir
    18.05.2011 20:59:56

    Bunlar Sanatci oluyor sonra Basbakani elestiriyor. O kimse degil sen kimsin ? Ancak onlarda suc yok onlara deger verip izleyende suc.

  • Misafir
    18.05.2011 20:43:51

    Sanatçı mı?Bu mu sanatçı...

  • Misafir
    18.05.2011 20:05:15

    yaaa,

  • Misafir
    18.05.2011 19:52:54

    ozan türkiye nin gözünde bittin

  • Misafir
    18.05.2011 19:02:57

    genç kızlara duyrulur o beğendiğiniz hayran olduğunuz sanatçıların gerçek yüzü

  • Misafir
    18.05.2011 18:40:18

    ozan efendi artık sen kimsin millet senin iç yüzünü gördü.

  • Misafir
    18.05.2011 18:06:42

    Helal olsun ! Açıksözlülük budur işte.

  • Misafir
    18.05.2011 17:57:08

    Ağzına sağlık Ozan Güven. Bize ne adamın özel hayatından?

  • Misafir
    18.05.2011 17:32:42

    soruda hiçbişi yok gayet normal bu ozon alkolun de etkisiyle saygıyı iyice aşmış yazıklar olsun..

  • Misafir
    18.05.2011 17:15:55

    adam haklı beyler!!!

  • Misafir
    18.05.2011 17:02:15

    Nasıl soracakmış arkadaş? O soruyu sormanın başka bi şekli varsa söyle de sorsun çocuk. Ahmak, bir de yaşını soruyor. Kocaman adamsın; tecrübesiz bi çocuk var karşında, örnek olacağına küfrediyosun. Sen ve senin gibiler sanatçı olamaz. Asıl sen kimsin?

  • Misafir
    18.05.2011 16:53:37

    soruda birsey yok videoyu izleyince anladım

  • Misafir
    18.05.2011 16:12:31

    ozan efendi o magazincilerin sayesinde ekmek yiyiyorsun onlar olmazsa ASIL SEN KİMSİN

  • Misafir
    18.05.2011 16:11:16

    film yapcakları zaman magazincelere koşarlar ... filmleri yoksa küfürü basarlar .. bence bu gayet normal:)))

  • Misafir
    18.05.2011 15:21:04

    HAKARET DAVASI AÇARSA YIRTTI ABİCİM

  • Misafir
    18.05.2011 14:53:33

    hatuna kızmış paparaziyi haşlamış... madem magazin basını istemiyorsun git gişede memur ol... benmi dedim sana ünlü ol... türkiyede magazin bu işte işine gelirse...

  • Misafir
    18.05.2011 14:38:08

    sanatçıya bak elimde güç olacak bunları ben adam yaparım da işte bir daha türkiyemde böyle santcı bozuntuları giriyormu girmiyormu görürsünüz

  • Misafir
    18.05.2011 14:30:41

    Gazetecinin Sorusu
    1) iliskiniz Nasil Gidiyor
    (Dostlugunuz), (Arkasadliginiz),(Beraberliginiz) anlaminda!

    Sanatcinin Cevabi
    1) Oglum Bak,
    2) S.... Git,
    3) Ben sana Soruyormuyum kimi S.....
    4) A... Koyim
    5) A... Agizli
    (Dengesiz), (Seviyesiz), (Saygisiz)

  • Misafir
    18.05.2011 14:23:30

    Bu kabadayılığınızı dışardada sıradan bir vatandaşa da yapmayı denesene Ozan.Adam sana ne demiş de bu kadar büyütüyosun ilişkiniz nasıl gidiyor diye soru sormuş.

  • Misafir
    18.05.2011 14:17:42

    helal sana ozan güven. harbiden akıllı adamsın. ne yazık ki soru sorma yeteneği olmayanlar bile gazeteci

  • Misafir
    18.05.2011 14:15:49

    Acemi Gazeteci 19 yasinda, ve Acemi Sanatci 40 yas Üzerinde

  • Misafir
    18.05.2011 14:14:44

    bi şekilde ünlü olup, memleketin sefasını sürerler, ardından 3 kuruşa gece gündüz demeden işini yapmaya kalkan gencecik gazeteceler yeter güçleri. sen kimsin diye bağırıp duruyo... aynanın karşısına geç ve o cümleyi, cevabını bulana kadar tekrarla... ASIL SEN KİMSİN..?

  • Misafir
    18.05.2011 14:13:41

    Helal sana Ozan !!!

  • Misafir
    18.05.2011 13:58:54

    biplemeden yayınlanmış...

  • Misafir
    18.05.2011 13:45:23

    acemi magazinci,çünkü magazinciler gazeteci değildir.

  • Misafir
    18.05.2011 13:10:05

    bunlar sanatcı mı simdi ??? o cocuk senden ahlaklı gene terbiyesiz

  • Misafir
    18.05.2011 13:08:48

    her şey tamam anladım belki tepki olarak da haklıdır ozan ama.dışarıda küfür etti pekala restaurantın içine girdiğinde küfür etmeye devam etmesi yanlışdı. içeride bayan müşterilerde var. ve diğer müşterilerde rahatsız olmuştur bundan eminim.

  • Misafir
    18.05.2011 12:34:35

    Sanatçı toplumun aynasıdır he alsana ayna işte
    kazandığın paralar haram olsun ozan

  • Misafir
    18.05.2011 12:26:29

    harbi sanane ilişkisinden!!! madem soruyon adabına göre sor ! başlığı görünce ozan\\\'a kızdım ama videoyu izleyince tek kelime ile valla ozan güven haklı...

  • Misafir
    18.05.2011 12:18:10

    çocuk diyor ya 19 yasındayım diye adı üstünde çocuk

  • Misafir
    18.05.2011 12:16:23

    ayıp sana ozan güven ama yok o gazeteci ayıp etmiş seni birşey sanıp sana soru sormuş aslında seni tanımaması lazım dı sen kimsin iyine gelse böle davranmazdın

  • Misafir
    18.05.2011 12:13:35

    HAKLI AMA BUNU KÜFÜR ETMEDEN DAHA OLGUN BELİRTE BİLİRDİ SARHOŞSA BİLEMEM SARHOŞLARDAN OLGUNLUK BEKLEMEK APTALCA OLUR

  • Misafir
    18.05.2011 12:13:01

    OZAN HAKLI BEYLER !!!!!!!

  • Misafir
    18.05.2011 12:02:46

    ÇOK AYIP YA ADAM İŞİNİ YAPIYOR
    TERBİYESİZ OZANNN O NE ÖYLE KÜFÜRLER FALAN AYIP YAKIŞMADI

  • Misafir
    18.05.2011 11:49:04

    sonuna kadar haklı. umarım ders olmuştur. herkesin hayatına burunlarını sokmamayı öğrensinler artık.

  • Misafir
    18.05.2011 11:39:27

    Madem gazetecilerin, paparazilerin sacma sorularini begenmiyorsun, o zaman otobus soförü ol, tir soförü ol, git baska meslek yap. Senin yaptigini yazanlar da ayni gazeteciler, onlar olmadan nasil \\\"Ozan Güven\\\" olacaktin acaba..
    Buna halk dilinde, yedigin canaga .... demek..

  • Misafir
    18.05.2011 11:33:21

    ozan güven agzına saglık gazeteci hak etti

  • Misafir
    18.05.2011 11:31:12

    ONUN KİM OLDUĞUNU BİLMİYORUM AMA GERÇEKTEN SEN SARHOŞSUN AYIP SENIN YAPTIĞIN HESABINA GELSE BİŞEY DEMEZSİN

  • Misafir
    18.05.2011 11:13:26

    helal olsun

  • Misafir
    18.05.2011 10:42:54

    BU SORUDA NE VAR ANLAMADIM. SEVGİLİSİ PAPARAYI VERMİŞ ELİNE BUNUN DA ZORUNA GİTMİŞ ANLAŞILAN ÇOCUKTAN ÇIKARIYOR HINCINI.

  • Misafir
    18.05.2011 10:40:08

    haklı olabilir ama küfür ederek bunu anlatamaz

  • Misafir
    18.05.2011 10:18:56

    iyi yapmiş

  • Misafir
    18.05.2011 10:03:22

    yorum yapan yada yapacaklara sesleniyorum.kendinizi o genç muhabirin yerine koyun,ondan sonra sanatçı haklı diye bir yazın da görelim beyler hanımlar...

  • Misafir
    18.05.2011 09:48:45

    ozan güven belli ki sarhoş(ki insanlar sarhoş olabilir kimseyi ilgilendirmez) ayrıca ilişkiniz nasıl gidiyor cidden çok saçma bir soru ya. Sanatçılar küfür etmez diye bir kaide de yok ben küfür ediyorsam onlar da eder yani ne farkımız var o da insan.

  • Misafir
    18.05.2011 09:48:32

    Adam Sonuna Kadar Haklı Adama Sen Dizi Sor Flim Sor Seneryo Sor ne Adamın ozel hayatına Giriyon Hak Ettin Sen Gazeteci......

  • Misafir
    18.05.2011 09:16:30

    adam haklı diyenlere sadce şunu diyorum sizce sanatçaımızın konuşması yada yaklaşımı dogrumu hadi muhabir terbiyesiz sanatçımızçok mu terbiyeli bunları biz yüçeltik....

  • Misafir
    18.05.2011 09:03:47

    içki bu tabi adamı maymun yapar böyle işte

  • Misafir
    18.05.2011 09:00:27

    adam haklı beyler.

  • Misafir
    18.05.2011 08:35:48

    ozan güven sonuna kadar haklı, az bile dedi, milletin özel hayatını sorgulamak gazetecilik değildir.

  • Misafir
    18.05.2011 08:34:31

    e kardeşim gazetecide haketmiş

  • Misafir
    18.05.2011 08:31:47

    yiyin birbirinizi

  • Misafir
    18.05.2011 08:30:12

    helalolsun

  • Misafir
    18.05.2011 08:29:39

    İşte SANATÇI... Çocuklara iyi örnek, vizyon adamı, örnek şahsiyet, bunları el üstünde tutup buralara getirenler utansın.

  • Misafir
    18.05.2011 08:15:10

    şov...

  • Misafir