KATEGORİLER

Ozan Arif'ten Çok Sert Şiirli Açılım mesajları

Ozan Arif'ten Çok Sert Şiirli Açılım mesajları
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • bir vatansever
    11.04.2013 06:33:20

    ben ozanarifin ben anadolunun güneydoğusu bensoğuk sularln aktığı yerimşiğirini hemen okumaslnı isterim

  • er2
    10.07.2012 09:09:24

    başka söze ne hacet.Allah(C.C.) Türk\\\'ü korusun ve yüceltsin.

  • yanlız kurt
    05.06.2012 12:01:41

    helal sana ozan arif bunlar doruları duyduk ca kendi yalan ları belli olu yoır diye mırıl danı yor lar

  • alf
    13.03.2012 17:10:21

    açılımın içeriğini hakikaten dosdoğru anlatmış

  • vatandaş
    22.01.2012 03:27:48

    ozan arif yıllarca sürgün yasadı imzalar toplandı sürgünü kalkltı ama almanyada yasamaya devam etti nasıl iştir garip

  • maşallah
    20.01.2012 19:15:46

    ağzına sağlık bir gün keser dönecek sapta dönecek ha kürdüm ama ülkücüyüm

  • üçhilal
    23.09.2011 02:36:49

    hal it ciğim ozanda bitmez bu davada sen ferah ol

  • aydemir cınar
    31.08.2011 18:55:11

    halal olsun abi

  • halit
    10.08.2011 16:24:41

    bırak ozan bırak bu lafların eskidi senin

  • miafir
    07.08.2011 23:27:40

    ozanım sözlerine katılmamak mümkün degil kulakları paslanmışlara ibret olsun allah uzun ömürversin ozanım

  • misafir
    19.07.2011 03:17:30

    bu şiir ozan arifin değil, yavuz sultan selim han doğu tarafa sefere giderken kürtlerden gördüğü eza ve cefa sebebi ile ağzından bunlar dökülmüştür.

  • yusuf gençtürk
    24.06.2011 21:07:08

    bu sözlere helal baba demekten başka ne yorum yapılırki???

  • tohatlı
    21.06.2011 10:17:49

    üstat ağzına sağlık milletin gönlünden geçirdiğini sen yüzlerine vuruyorsun.Harakatin senin gibi ibir lidere ihtiyacı var.

  • MUSTAFA KILINÇ
    23.05.2011 10:47:49

    OZANIM MHP\\\'NİN BAŞINA DA YAKIŞIP DURURSUN YA TAYYİP\\\'İN KARŞISINA SENİN GİBİ Bİ HATİP GEREK DE MHP\\\'DE ÇÖREKLENMİŞ ÇAKALLARDAN NASIL KURTULACAĞIZ ONU DA BİLMİYOM.

  • ÜLKÜCÜ MÄ°SAFÄ°R
    01.01.1970 00:33:30

    BABA YÜREĞİNE VE DİLİNE SAĞLIK. CENABİ ALLAH SENİ VE SENİN GİBİ İNSANLARI BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.

  • ertan bakan
    01.01.1970 00:33:30

    helal sana ozanım...

  • Misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ozanım Ağzına sağlık. Seni anlamayanlara yuh olsun. Bilip bilmeden Ozanı eleştirmeyin arkadaşlar.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    allahım sen ulkemızı ve mehemtcıgımızı pıç terusten koru kurt turk kardaş pıçler kelleş vatan vatandır boluculer atılmalıdır atılmalıdır turk kurt aleyı sunnu laz sahıp cıkalım turkkıyemıze baska turkkıye yok yok yok

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    1974 senesinde ecevitle ikdidar kuran AKP in babası erbakan hoca degilmiydi siz kurunca olur MHP kuruca başa kakılır böle ikilem olmaz akp uşaklıgı yapan satılmış dönekler

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu ülkede doğruyu söyleyen kaç insan kaldı.ozan arif gibi cesur insanlar bazı gerçekleri yandaş medyanın dışında insanlara anlatıyor olması bence gerçekten büyük şans insanlar bu ülkede gerçekte neler olduğunu anlamalı eğer ülkeye at gözlüğüyle bakarsan ne göreceğin bellidir.Sen sağol ozan arif allah razı olsun sesimizi duyurduğun için.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arife şerfsizce laf atan bayrğa laf atmış gibidir

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozandın ariftin gönlümüze taliptin
    görüşün keskin bercesteydi şiirin
    sen bunu yapacak adam değildin
    noldu arif sendemi satıldın
    gavurun masonun uşaklığına soyundun
    tek bir ümit ülke için
    fitne fesad bel kırsın
    ayrışma zaten yapılmış devleti sayan yok
    20 milyon aşkın kürt ben kürdüm diyorsa
    birlik dediğin türklükle olur devri kapanmış
    ya sahip çıkacaksın ya düşmanı içinde bileceksin
    fazla söze hacet yok artık sana güvenmem
    ergenekon ipi sende edebiyat yaptığın
    mahşerde masonlarla berabersin bunu bil

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    OZAN ARİF\\\'İ TANIMADAN KONUŞAN CAHİLLER...

    BİRİLERİ DEMİŞKİ ...

    OZAN ARİF NEDEN MHP YE LAF SÖYLEMİYOR...

    BİLMİYOLARKİ OZAN ARİFİN BAHÇELİYE NELER SÖYLEDİĞİNİ

    İnsan bi araştırır sonra yorum yapar...

    CAHİLSİNİZ... İFTİRACISINIZ... SÖZDE MÜSLÜMAN GEÇİNİYORSUNUZ

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozanım diline yüreğine sağlıkk.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Küçük insan, düşünceye bile saygısı olmayana, saygı duyulmaz. Basit bir şair olduğunu kanıtladı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    OZAN ARİFİ TANIMADAN YORUM YAPAN KARDEŞLER...SÖZLERİNİZİ SİZE İADE EDİYORUM..YILLARCA YURT DIŞINDA SÜRGÜNDE KALN OZAN ARİFTİR...HER DOĞRUYU ÇEKİNMEDEN PAYLAŞAN OZAN ARİFTİR..ŞİMDİ DEVLET BAHÇELİDE ALIMINI ALDI OZAN ARİFTEN...LÜTFEN MHP NİN SAHTE POLİKASIYLA...OZAN ARİFİN ÜLKÜCÜLÜĞÜNÜ KIYASLAMAYIN...MİSYONU VİZYONU BOZULMUŞ BİR MHP İÇİNDE KALAN NADİR ÜLKÜCÜLERDENDİR...AĞZINA SAĞLIK OZANIM...AKP MÜSLÜMANDAN OY ALDI GAVURA PAY SALDII...ŞİİRİN SÖZLERİNDE YANLIŞLIK OLSAYDI YER YERİNDEN OYNARDI..DOĞRUYU DUYUNCA KUYRUĞU YANDI MİLLETİN...AKP ŞAKŞAKÇILARI..TAYYİBİN MÜRİTLERİ..ERGENEKON DİYEEK DAHA KAÇ KİŞİYİ İÇERİ ALACAKSINIZ BAKM..AMA BU NUMARA ARTIK YETER MAYMUN GÖZÜNÜ AÇTII..BİZLER ERGENEKONDAN GELDİK DOĞRU AMA ASLAAAA ERGENEKONCU DEĞİLİZ...TÜRK OĞLU TÜRKÜZ...Kürde fırsat verme ya rab, derhe sultan olmasın.
    Ayağını çarık sıksın, asla iflah olmasın.
    Vur sopayı al haracı, karnı bile doymasın.
    Ol çeşmeden gavur içsin, kürde nasip olmasın.
    HZ YAVUZ SULTAN SELİM

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    salakça düşünceler

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    HAKKARİDE Kİ 11 ŞEHİTİN OLDUĞU GÜN KEMERDEKİ RİO KARNAVALINA DA BİR ŞİİR BEKLEYELİM Mİ? YÜREĞİ YETMEZ. MHP LİBELEDİYE BAŞKANIDIR. HEM DE BU MEMLEKETTE. ALLAHIM AKLIMIZA MUKAYYET OL. NE HALLERE DÜŞTÜK.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    agzına saglık ozan ARİF şiirde dedigin herseyin altına imzamı atarım helal olsun sana .

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    çok hamasi sözler bunlar 30 yıldır saçma sapan türküler yazarak vatanı olduğunu iddia ettiği ergenekona hizmet etti bu ozan arif. Şimdi kuyruk acısı sardı hepsini sizde varsınız ergenekonda sıra gelecek hepinize

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arif ve şakşakçısı türüt

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    diline saglı ozan arif

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ağzına sağlık ARIFIM, YIGDIM ne güzelde söylemiş,... bunlar dogruyu görmez kör olmus senin hakkin ödenmes bizden olmayan unutmus...

    OZAN ARIFI SÖZÜDEN SAZINDAN ADAMLIN DAN CIZGISINDAN VAZ GECMEYEN BIR YIGIT sizde cekemedinizden kivranin böyle... gözü kör kula sagir lar sizi

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu ismail refah partisi zamanında kanal 7 ye çıkabilmek için sakal bile bırakmıştı şimdi çok büyük ülkücü olmuş bunların tek çözümü var asacan kesecen onuda becerebilseler

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    adam net bu konuda yarası olanlara bu şiir kapak olsun bugün kürtü azınlık yapan yarın lazı çerkezi hatta türküde yapıcak osmanlı nasıl yıkıldı bizde o yönde ilerliyoruz Allah içimizde uyuyan tavukları uyandırsın

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    acılımdan tabıı kı rahatsız olur bu ozan mıdır neydugu belırsız yaratıklar..cunku bu ulkede teror bıterse turkculuk kurtculuk gıbı bu ulkeyı ayrıstırmaya yarayan kavramlar ortadan kalkarsa bu ozan bozuntusu ısmaıl turutlere degıl sokaktakı ıtlere bıle okusa bu sıır dıye yazdıgı pacavrayı onlar bıle dınlemez..su cok acıktır arkadaslar mhp denen partı bdp ve pkk ya muhtactır bu boyle bılıne sıze yemın olsun bu ulkede pkk bıtsın mhp dıye bır partı omur bıllah barajı gecemez

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arif milletten oyu alıp idamı kaldırdı bunlar ozaman niye gıkın çıkmıyordu boğazına bişemi kaçmıştı dürüst olun adam gibi siyaset yapın yada susun türütüde yanına almış ortalarda dolaşıyor yazıklar olsun size

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ırkçı yazık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bunlar hala 1978-1979-1980 de ki gibi patinajda lar Allah hidayet versim.

    Salon dolu mu ? Dolu ! Biletler satıldımı ? satıldı ! Paralar kasaya girdi mi? girdi ! Şimdi sahnede Ozan Arif= Bitmez bu davaaa.-,Ölmez bu davaaaa... Ozan arif bu beyler UYUMAYIN.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    apo canisi 15 şubat 1999 da 56.hükümet döneminde yakalandı.19 şubat 1999da ecevit tarafından imralıyakonldu.seçime gidildi mhp 129 vekille 57.ci hükümet ortağı olarak 28 mayıs 1999 da mecliste bulundu.şimdi400 ün üstünde vekili olupta 8senedir tempra gibi gezenler bu asma işi 129vekillemi olur yoksa yüzde 47 alıncamı olur padişahımız gibi ucuz siyaset yapmayın bir akpli kardeşimiz ilerleyen türkiye demiş,2001 türkiyenin borcu 100milyar dolar.2010 500milyar dolar.2001 kredi kartı borcu 3milyar dolar2010 23milyar dolar.bumu ilrlemek önceden bankalar ve şirketler yerli sermayeydi şimdi ne yunanı kaldı ne yahudisi bumu durmak yok yola devam.akp ye oy verdim ama bidaha ....alır.birde akpli kardeşlerimiz idamın kaldırılması diye yazsınlar kendi vekil ve bakanlarının apoyu ipten aldıklarını görecekler

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ben şimdi burada yandaş olmayan ulusal kanallara sesleniyorum hadi yandaşlardan vazgeçtim yandaş olmayan kanal d star tv şov tv soruyorum neden bu adamı ekranlara çıkarıp millete ulaşmasını sağlamıyorsunuz adam meltem tv ye çıkmış bu kanalı kaç kişi seyrediyor kaç kişi magazincileri çıkarırsınız ama yazık yazı ben bu yandaş olmayan medyadan da uyuz olmaya başladım acaba bunlardamı yandaş oluyor yoksa receb beyden korktukları içinmi çıkarmıyorlar erkekseniz çıkarın bütün halkta ben de alkışlayalım sizi sizi derken bu yazdığım üç kanal var kendilerini yandaş olmadıklarını söyleyen onların yetkililerine sesleniyorum hodri meydan bu akşam star tv ye yarın alşam kanal d ye öbürgün akşamda şov tv ye çıkarın sizi göreyim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ağzına sağlık ARIFIM, YIGDIM ne güzelde söylemiş,... bunlar dogruyu görmez kör olmus senin hakkin ödenmes bizden olmayan unutmus...

    OZAN ARIFI SÖZÜDEN SAZINDAN ADAMLIN DAN CIZGISINDAN VAZ GECMEYEN BIR YIGIT sizde cekemedinizden kivranin böyle... gözü kör kula sagir lar sizi

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Dengir Mir Fırat,Abdülkadir Aksu,M.Ali Şahin,Abdullah Gül,Vecdi Gönül,Hüseyin Çelik,Osman Pepe,Cemil Çiçek...bunlar idamın kaldırılması için oy kullanan AKPKK\\\\\\\\\\\\\\\'lılar.buda \\\\\\\\\\\\\\\"EŞBAŞKAN\\\\\\\\\\\\\\\"ın açıklaması... \\\\\\\\\\\\\\\" Bu çok büyük bir başarıdır. Ben burada özellikle TBMM\\\\\\\\\\\\\\\'yi takdir ediyorum,alkışlıyorum.\\\\\\\\\\\\\\\" (Hürriyet Gazetesi, 3 Ağustos 2002, Eşbaşkan R.Tayyip Erdoğan) Buda size kapak olsun.AkPkk\\\\\\\\\\\\\\\'lılar...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arif büyüksün reis..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    böle ozanlar olduğu için utanıyorum çok yazık...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    eline ağzına sağlık ozanım sana ermeni rum ve vatan hainleri elbete saldırcak o onların kanından gelen bi duruş ozamım akıl şey deilki sakasın beynine

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arife ve ülkücü harekete hakaret eden pkklı ve akpli köpekler adınızı ve ilinizi yazarsanız memnun olurum ben adıyamanlıyım acılımı alın başınıza çalın ben de kürdüm amakürtcülüğe vepkklıya veamerikanın eş nbaşkanına düşmanım ve ülkücüyüm böyle biline besni ovası bozkurtlar yuvası

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    böyle süslü laflarla olmuyor bunlarr...
    MHP yi de gördük, zamaninda DSP ile birlesen bi partii...
    APO yu ipden alan bi parti!!!
    burda milletin gözünüü böyle süslü laflarla boyamiylaim... AKP geldi türkiye ilerledi !

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    abdullah alah islam düşmanlarını kahru perişan etsin bu ozan değil olsa olsa bir zırvadır alah sizlere fırsat vermesin

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    İyi diyorsunda sevgili ozan, sizide gördü bu millet...Keşke bu güzel dizeleri imralı oluşturulurkende okuyabilseydin. Ve yine keşke utanç rejimi OHAL i isteyenlerede haykırabilseydin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arif seni iyi bilirdim sende m.h.p gibi doğruları söylemiyorsun 1984 den beri durdumu şehit olmalar ne olsun acılım maçılım denenmesin şehitler gene gelsin dimi birde böyle denensin ne olacak tutarsa terör bitecek mhp ye iş kalmayacak dimi.müslümandan oy alan lar diyorsun ne yani o apo yu asmayan senin partine mi verelim niye asmadılarrrrrr niye getirirken atsalardı uçaktan bu kadar memleketi seviyorsunuzda.iki lafta mhp ye söyleseydin niye asamadınız diye erkeklik bu böyle saçma şiir ler değil.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    OHAL geri gelsin diyenler mi vatanperver ?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    işte beklediğimiz bu idi ozan arif alın açılım diye ozan arif kızarsa açılım üstüne açılım yapar allah razı olsun ozanım yüreğinden gelen açılıma

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    helal olsun hocam . sen bari konuş...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ben bir demokrat ve alevi olarak bu arif ozanın şiirine şapka çıkarıyorum . aksini savubnanada vatan haini diyorum .

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    zorunamı gittiiiii

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Gözümsün be Ozanım..Allah Razı Olsun..Bu şerefesizlikleri Sesimiz oldukca abağıracağız..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hocam agzina diline koluna aklina saglik sagol var ol..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    selam siiri okumadan karsi cikanlar var ama onlar siiri iyi okusun gercekleri dile getirmis neden gocunanlar var anlamadim..arifi sevmeye bilirsiniz ama siir tam bir acilimi anlatmis ellerine saglik ozan arif1

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    selam acilim ancak bukadar iyi tarif edilir..Arife tarif olmaz

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    helal olsun reis duygularımızı ne güsel getirmissin dile.NE MUTLU TÜRK\\\'ÜM DİYENE!!!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yazıklar olsun bu şaklabanı dinleyen onu alkışlayan izin verenlere hatta vaktimi ayırıp bunu dinlediğim için banada yazıklar olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Millet aya çıkıyor teknolojisini geliştiriyor.Bunlar burada türkülerle avunuyor.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bir milletin duyguları ancak bukadar güzel anlatılır ağzınıza yüreğinize sağlık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    canım abim ağzına sağlık yüerğine sağlık..o içimdeki duyguları öle dile getirmişsin ki analatamam..bu sadece benm deil milletimin duyguları tabi Türk olan ve kendini Türk olarak kabul eden milletimin..eywallah ozan abimm

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah razı olsun arif abim

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yüreğine sağlık büyük ozan allah sesine gücüne zeval vermesin öl de ölelim

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    TURK ISEN OVUN DEGIL ISEN ITAAT ET.Turk dusmanlarina inat,TANRI TURKU KORUYACAKTIR.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yüreğine sağlık ARİF im sana felaket tellalı diyen insanlar susacak bi gün sen konuşucksn ülkem bize millete vatana milliyetçi adam gerek ADAM

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    \\\"Ozanları susan bir millet yok olmaya yüz tutmuştur\\\" neden mi çünkü gerçekler ortadan kalkmış susturulmuş oluyor. tıpki MHP lideri Devlet Bahçelinin ozanlarını (Ozan Arif-Aşık Sefai-Mustafa Yıldızdoğan gb) susturmasıyla MHP nin düştüğü gibi.
    İŞTE BEYLER GERÇEKLER,
    YÜREĞİNE DİLİNE SAĞLIK OZANIM NE OLURSUN SEN SUSMA......

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    AĞZINA YÜREĞİNE SAĞLIK....
    ISPARTADA SENİN KORUMALIĞINI YAPTIĞIM GÜNLERİMDE HERŞEYİM HELAL OLSUN SANA OZANIM.....

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bu adamai ve türütü sevmem ama burda biraz dogruluk payi var..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ya sev ya terket

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    PKK kadar Tehlikeli biri bu adam sonuçta biri kürt faşisti diğeri türk faşisti hani 3 beyin vardır Küçük Beyinler insanlarla ,orta beyin olaylarla, büyük beyin sistemlerle uğraşır. varın kimin hangi beyin olduğunu siz düşünün. NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE. gerisi fitne fesat.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ya nasıl insanlarsınız adamı sevmem ama ne güzel söylüyor.sizler isteseniz de göremezsiniz. niye mi? içi ebu cehil dışı hamza olanlardansınız. sizin için iman bindiğiniz araba oturdugunuz ev demek..sadece oturun da peygamberinizin hayatını okuyun.birazcık okuyuun. akp nin anlatıklarıyla amel etmeyin...kul hakkını unutmayın..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Arkadaş sen gidilen yolu iyi olarak kabul ediyorsun anlaşılan.Ozan Arif yarası olanları gocundurur.Olmayanlar zaten alınmaz.Eğer alınan varsa bilsin ki düşüncesi ikiliktir, ayrılıktır bu böyledir.

    VE Ayrıca Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ulan misafir adamol haydar dümene seni salar haydar başın başınıda sana salarım antilop sen kimsinki ozanı eleştiriyon dana sen ve devlet gibilerin yüzünden bu dava yerle bir daha anlayamadınızmı düve.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    SEN ÖNCE GİT KOVULDUĞUN YERE DERDİNİ ANLAT.CESARETİN VARSA DEVLET BAHÇELİYE AĞIT YAK.SENİN GİBİ KAFASI BÜYÜK BEYNİ KÜÇÜKLER NE ANLAR AÇILIMDAN SAÇILIMDAN.SENİ ANCAK HAYDAR DÜMEN PARDON HAYDAR BAŞ PAKLAR .KENDİNE YAZIK EDİYON.SENİN PİLİN ÇOKTAN BİTTİİİİ.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yaşa goca reis

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    GOCA REİS AZBİLE SÖYLEDİN AĞZINA SAĞLIK

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    senden başka sesini çıkaran yok arif baba helal olsun sana ellerinden öperim

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    benim ülkemin gerçeklerini dile getirmiş kendisine çok teşekkür ederim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    SİZİN ALLAHINIZA GURBANIM

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Adam akp diyor mu yapılanları söylüyor neden bu kelimeler bu kadar zorunuza gidiyor... Türksen oturda bi dinle sakin kafayla ya amerikan mandasından yanayım dersen kötü gelir bu sözler kulağına...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arif e katılmamak mümkün değil,
    ama bir de türkiye realitesi var.allah bu ülkeye yardım etsin

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ozan arif ozan arif,,
    Boş meydanda gezen arif,,
    Saz sende tezene bende,,
    Sıkıysa çal tozan arif,,
    *****************
    oku oku gözel oku,,
    Hariçden bi gazel oku,,
    Rahşan yenge heç duymadan,,
    Bozkurtlara mesel oku,,
    *****************
    Sıvacıyım namım ağşık
    Elde kepçe bizde gaşşık,,
    Sallarım hep çencire boş,,
    Ne gün gördüm nede ışşık,,
    ********************
    (sıvacı ağşık eyşioğlu müslüm çalı
    2007ank.1.böl.bağ.m.vekili ad.)

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arif önemli olan hece ölçüsüyle yarım uyakla kafiyeli şiirler yazıp milleti öfkelendirmek değil. milli bilinci senin gibi kullanılanlar uyandıramaz. sayın başbakanımıza türk ve kürt milleti olarak açılım konusunda tam destek veriyoruz. bu gerginlik ortamı hep sizin işinize geliyor. mhp oy kazanır sende 3-5 kelime yazar para kazanırsın. bu işler böyle. hep kine nefrete yöneliksin. sende bağımsız düşün artık ocağından partisinden bir sıyrıl etrafına bak...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    solcu bir insan olarak görüşlerini beğenmesemde o kadar güzel anlatmışkii ağzına sağlık ozan arif kürt ve türk kardeştir kürdü azınlık gördü bunlar açılım kürtlere yapılan adiliktir bana göre

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    senin gibi fasist turkler oldukca turkiyeye baris gelmeyecektir senin tornlain hic rahat uyku uyuyamayacaktir

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Fitneyi yayan senin efendihocan ve şakirt abilerinle oy verdiğin ABD uşklarıdır...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ozan Arif ile görüşlerimiz neredeyse taban tabana zıt ama dinlemediniz mi kardeşim sözleri? Yalan mı söylüyor adam? Ozan Arif\\\'in görüşü değil, şiir ile ilgili yorum yapsnıza. Hakaretler falan nasıl insanlarsınız siz? Bu kelimeleri (sağ-sol) kullanmayı sevmem ama \\\"sol\\\" görüşlü birisi olarak Ozan Arif\\\'i kutluyorum.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Helal ağzına nefesıne kuvvet Tum serefsız pkk
    buyuk Yazıyorum serefsızler
    ÖLECEKSİNİZ NAMERTCE KÖPEK ÖLDÜRÜLÜR GİBİ
    SİZLERİ ASMAK YAKMAK LAZIM AMA OOO IPE OOO ATESE YAZIK CUNKU ONA BİLE DEYMEZSİNİZ TOPUNUZUN AMK ADIM
    HAKAN Oral...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH bu acilimcilarin akp cilerin belasini versin..amin

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arif acilimi karalamak senin anlayis seviyeni gösterir basbakanin bildiklerini bilsen bu cahillige düsmezdin chp mhp arasinda zincir olmakta varmis kaderinde yazik acinacak bir hal

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ozan Arif in okudugu Siir satilmis AKP nin gercek yüzünü yansitiyor...agzina yüregine saglik sayin Ozan im...burda Ozana laf atan geri zekalilar ..sizlerin sonu geldi ..tek tek gebereceksiniz !!!!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah asıl açılımı savunan ve bu yalanın içinde menfaatleri uğruna yalakalık yapanların Allah belalarını versin ...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    helal olsun!!! her sözü ne kadar da doğru... dinlerken tüylerim diken oldu!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ağzına sağlık ne güzelde söylemiş herşeyi..hala ayakta uyuyorsunuz akpliler yazık..Adamların yemediği bok kalmadı hala götlerinde gidiyorsunuz, gidin bakalım..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ağzına sağlık ozanım.milletin hislerine tercüman oldun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah Belanı versin. Bir ayağın çukurda hala fitne yayıyorsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Dengir Mir Fırat,Abdülkadir Aksu,M.Ali Şahin,Abdullah Gül,Vecdi Gönül,Hüseyin Çelik,Osman Pepe,Cemil Çiçek...bunlar idamın kaldırılması için oy kullanan AKPKK\\\'lılar.buda \\\"EŞBAŞKAN\\\"ın açıklaması... \\\" Bu çok büyük bir başarıdır. Ben burada özellikle TBMM\\\'yi takdir ediyorum,alkışlıyorum.\\\" (Hürriyet Gazetesi, 3 Ağustos 2002, Eşbaşkan R.Tayyip Erdoğan) Buda size kapak olsun.AkPkk\\\'lılar...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    müthiş..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    türkiyedeki durumu aynen açmış duyun halen açılım diyenler ozan arif her olanı açıklamış yüreyine sağlık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozanımıza hakaret etme yiğitsen adınla gir de görelim boyunu posunu.sizinki kadar mifakçı varmı len memlekette .açılımcı şerefsizler haberi okumadınmı elazığda 2 şehit daha var .sen ozana laf edeceğine kendi şerefsizlerine bak .....dinarlı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    adamın sözleri doğru gardaşlar. bahçeliyi çok daha ağır ifadel şiirle eleştirdi. akp ve mhp zihniyetleri partizanlığı bırakın. içinizdeki rum ermeni kansızlığını bırakın. yaşasın MÜSLÜMAN TÜRK milleti yaşasın BBP

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Helal Sana . Bu karsi olanlar zaten gaflet icinde

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BU YAZDIKLARIMI OKUDUKTAN SONRA YORUM YAZIN LÜTFEN...!!! helal olsun ozaman arif bütün yorumları okudum da özellikle seni kötüleyenleri hepsi saçmalamış ben onları medeniyete davet ediyorum biraz kitap okusunlar ve gündemi takip etsin ler ben bizim ülkemizde bilgi sahibi olmdan fikir sahabi olna ne kadar çok kişi varmış meğer hepinizin ağzında apoyu siz niye asmadınız diyosunuz ben size söyliyeyyim ozamanlar meclisde mhp nin 119 tane millet vekili vardı ve bunların 114 tanesi idamın kaldırılmamasını yani asılmasını istedi 5 tane sizde kararsız kaldı bu yazdıklarımı okuduktan sonra yorum yapın lütfen ricam...!!!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ozan Arifin söyledikleri Tek Bir kitlenin hoşuna gitmez Onlara da Terörist Diyoruz topluca

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    sahte ozan ve acilimin partisi akpnin sanatcisi ismail türüt. tam bulmuslar birbirlerini. sahte patlicanlar sov patadesleri

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ulaN O KADAR milletini seviyorsan almanya da degilde gelde memleketinde yasa..turkiyedeki moronlari ucuz milliyetci soylemeler soyuyor. parayida almanayda gavura yediriyor bu cakma ozan...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Adam resmen nifak\\\"GAZ´I kaciriyor buna da $iir diyo,
    Bu fa$olarin amaci milletin milli duygularini sömürüp
    para kazanmak sonra da ac rakiyi Türüt´tü düttürü
    dünya umrundami ölenler,Sizlerde bunlarin kacirdigi
    IRKcilik GAZIN´dan zehirlenmeyin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Nefesine sağlık büyük üstat.Allah senin gibi insanlara kuvvet ve cesaret versin

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Adam resmen nifak\\\"GAZ´I kaciriyor buna da $iir diyo,
    Bu fa$olarin amaci milletin milli duygularini sömürüp
    para kazanmak sonra da ac rakiyi Türüt´tü düttürü
    dünya umrundami ölenler,Sizlerde bunlarin kacirdigi
    IRKcilik GAZIN´dan zehirlenmeyin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    senide adam diye çıkartıyorlarya o programa en büyük hayin sensin arif ozanlık sana yakışmışmıyor bırak o mikrofonu yoksa

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ağzına yüreğine saplık büyük ozan

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BU PROGRAM MELTEM TV DE YAYINLANDI PRF DR HAYDAR BAŞIN KANALINDA BAGIMSIZ TÜRKİYE PARTİSİ GENEL BAŞKANININ KANALINDA İSMAİL TÜRÜTTE HER PAZARTESİ CANLI YAYINDA ŞU AN SEZON SONUNDA OLDU SONBAHARDA PROGRAM DEVAM EDECEK

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ağzına Sağlık Çooook Güzel Çoook Doğru azına sağlık TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yüreğine sağlık bir şiirde bu kadar güzel anlatılır

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    zoruna gidenin borusunada gitsin ağzına sağlık ozanım knuş konuşta bzı ş..f utansın

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH\\\'INA KURBAN.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ey akpliler internet elinizde zahmet olacakta bi balın apoyu ipten kurtaran kişiler kimlermiş kimler oy kullanmış bi bakın bi kapınızın önünü süpürün çamur atmayın siz kurtardınız die 3 lü koalisyonda bunu söyleyerek haklımı oluyorsunuz... resmen suçu kabul ediyorsunuz...yazızklar olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    varol arifim varol agzına yüregine saglık.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Sen bu gidişler bu mehmeleti kan göllüne çevirirsin. kürtler bunun altında kalmaz. Onlarda yarın benzer bir şey verirler youtube...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    allahım sana güç kuvvet versin agzına saglık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bu kadar güzel anlatılırdı. Varol, sağol.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    iyigüzelde idamı sizve sizingibiler kaldırdı sözler tamam bide koalisyon hükümetinin yaptıklarını hatırlasanız 40binkişinin katilini kim koruma altına almış daha iyi göreceksiniz hani başkanınız diyorduya ürkeklere deyil erkeklere oyverin gördük erkeği ürkeği 57.hükümetin onayverdiklerinihatırlatın eğerhafızanız balık gibi deyilse

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    allahına gurban

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Doguya git demis bazi avanaklar.Türkiyenin 81 vilayetine gitti.Senin basbakanin en son doguya ne zaman gitti.Halkla bulustu;Batiya bile gidemiyor Toki adi altinda binlerce asker ve polisle sözde acilis yapiyor.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bazıları pkk sempatizanı demiş yorumcuların bir çoğuna bunların bir çoğu akp li.. anlayın işte zihniyeti.. :) ağzına sağlık ozan arif anca bu kadar güzel anlatılabilirdi şu andaki durumu eline ağzına sağlık..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    cahil adam

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BAYLAR VE BAYANLAR SÖZLER DOĞRUMU DEĞİLMİ ONA BAKSANIZA GERİ ZEKALILARRR

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ne kadar gocunan varmış.
    bu akpliler pkklılardan daha ha,n çıktı yaw ...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ne çok pkk sempatizanı varmış sitede böyle?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bazıları beğenmemiş dokundu galiba yarası olan gocunur ne demek istediğimi anlayan anladı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    asıl vatan haini bu adamın ta kendisidir. asıl p.ç tam karşıda duruyor. adam kin kusmaktan başka bir b.k yemiyor. Apoyu asmaktan kurtaran bu adamcığın lideri değil miydi.. neden kendi liderine 1 şey demiyor..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan nın koku yahudımı mıydı acaba yopksa rum muydu hatırlamıyo ama kafayı yemış hemde çok eyer sanatçıysan doğuya gıtsene ne bıçım sanatçı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ozan mısın siyasetçi mi:
    önce kaç para aldığını sormak lazım...
    sonra da kafiyeler uyduktan sonra yalan gerçek farketmez her türlü şiir yazılır.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ben bu adamı sevmem ama helal olsun gercekten doğru söylemiş dinlemezdim ama cok güzel yazmıştebrik etmek lazım hepsi doğruo zaman el ele vermek lazım

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    var mı bu sözlerin üzerine sözü olan
    daha ne konuşuyorsun
    gerisi boşşşşş

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    boş boş yazmış apoyu kim affeti acaba

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    sen kendini ne sanıyorsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    birazda apoyu idamdan kurtaran kendilerine söylese bu ozancık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan arif kan kusuyobr /

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ağına sağlık üsdat uyutulan milletin düşüncelerine tercüman oldun....burda ozan arife faşist diyenler asıl size yazıklar olsun bee..bu memleketi bu düşüncelerini

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ihsan nacar . pkk silahlı taşarondur akp siysi taşarondur bu taşaronların tek amacı vardır. okyanus ötesindeki efendilerine sadık kalmak. yani abd ye ozan arif çok güzel anlatmış bu şiiri anlamak için biraz vatan sever olmak yeter olmayanlar anlayamazlar abd uşakları anlayamaz

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    dogru söyler ozanım

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hakikatten ülkemizde hala olaylara bu kadar faşizanca yaklaşan ve sanat adına yapanları halkımız takdir ediyor.onun imzasını atanlar ozan arifin zihniyeti değilmi şimdide edebiyat yapmasın

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    böyle faşistler olduğu sürece kürd-türk birbirine düşman kalacak.allah akıl fikir versin.... katil ogün samast a şarkı yazan türüt de gözyaşı döksün....daha neler görecez acaba ....

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ozan Arif\\\'i ve tarzını hiç beğenmem şir berbat ama açılım denen şeyi çok güzel özetlemiş tebrikler

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bence bu kadarda deil bu kadar kötü deil herşey yazıklar olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    eriye enaz yüzyıl geriye gitsin.orada havlayıp orada ötsün.sen ozanfalan değilsin.olsa olsa sen g...sün bunu sadece türkiye değil bütün dünya bilsin.sen şair değil küfürbazsın.tarih senin gibi hainleri yazsın.devlet dağdakileri değil türkiyenin geleceği için seni assın.senin şiirlerinden çok çok üstün şiirleri füceten yazabilen bir kürdüm. seni kör ve sağır gördüm.sana hakaret değil belki uyarmaktır derdim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah Razi olsun Ozanim..! Türk Milletine tercüman oldun. siirin en alici noktasi ise;
    \\\" Müslümandan oy alip, Gavura uydu bunlar \\\" dizesi... Tam oturmus yerine...
    Kimse yalan diyemez... yüzde yüz dogru...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bir gazetede amatör şairler köşesi var ona şiir yazsın. ya da meyhane köşeside olur.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    AKPKK lılara kapak olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    dümbük diyen ser...çocuk ülkücüler sayesinden böyle rahat konusuyorsun kahpenin çocuğu kibilir kimden old.... belisiz biz türk oğlutürküz senin gibileri sadece deyane testinden sonra belki beli olursun diline sağlik ozanım yanındayız

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hay maşallah ozan arifim hay maşallah, eline diline sağlık, inşallah türüt ün ekranı kararmaz, biraz biiipli kelimeler olsa da rabbim emeğinizi yağlı etsin, saygı ve dua ile..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    1071 den berı bız bu kafadayız .sız 1071 de yoktunuz toplasan 150 200 yıllık bır tarıhcenız var.ırkınız yenı yanı.bılmem anladınızmı
    azına saglık abıcım

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    asil ulkeyi bolmek isteyen senin kafa yapindakiler fasist

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ağzına sağlık bozkurt arif baba

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    lan dümbük chp militanı , imralıya koyup ta öyle bir zırha bürüdünüzkü kimse dokunamıyor.Sizide gördük.Başbakan olmaktan korkan bir partinin adına ürüyorsunuz.CHp ne derse o nu tekrarlıyorsunuz.Allah tan tek dileğim % 8 oy alamazsınız inşallah.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    kemal coban Arif\\\'ten Çok Sert Şiirli Açılım mesajları helal.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    buyle sozler sana sakisir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    chp li olarak;kelimelerinin bire bir arkasındayım.tebrikler ozan arif.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    en büyük hain siz ve sizin gibiler....

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ozan olsa küfürlü konuşmaz yaşından başından utan bunlarda sanatçı olucak çocuklara örnek olucak yesinler senin gibi ozanları

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    çok güzel yazmış,parti tutmadan bu şiiri yorumlayanlar herşeyı çok net anlıyacak sanırım.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    video izlenmiyo bi bakıverin bi zahmet

  • misafir