Ozan Arif'ten Çok Sert Şiirli Açılım mesajları

2010-06-24 15:41:45

Ozan Arif'ten Çok Sert Şiirli Açılım mesajları

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
fatih
aslanım ozan arif ağabeyim. sen her zaman doğruları söylersin.
bir vatansever
ben ozanarifin ben anadolunun güneydoğusu bensoğuk sularln aktığı yerimşiğirini hemen okumaslnı isterim
er2
başka söze ne hacet.Allah(C.C.) Türk'ü korusun ve yüceltsin.
yanlız kurt
helal sana ozan arif bunlar doruları duyduk ca kendi yalan ları belli olu yoır diye mırıl danı yor lar
alf
açılımın içeriğini hakikaten dosdoğru anlatmış
vatandaş
ozan arif yıllarca sürgün yasadı imzalar toplandı sürgünü kalkltı ama almanyada yasamaya devam etti nasıl iştir garip
maşallah
ağzına sağlık bir gün keser dönecek sapta dönecek ha kürdüm ama ülkücüyüm
üçhilal
hal it ciğim ozanda bitmez bu davada sen ferah ol
aydemir cınar
halal olsun abi
halit
bırak ozan bırak bu lafların eskidi senin
miafir
ozanım sözlerine katılmamak mümkün degil kulakları paslanmışlara ibret olsun allah uzun ömürversin ozanım
misafir
bu şiir ozan arifin değil, yavuz sultan selim han doğu tarafa sefere giderken kürtlerden gördüğü eza ve cefa sebebi ile ağzından bunlar dökülmüştür.
yusuf gençtürk
bu sözlere helal baba demekten başka ne yorum yapılırki???
tohatlı
üstat ağzına sağlık milletin gönlünden geçirdiğini sen yüzlerine vuruyorsun.Harakatin senin gibi ibir lidere ihtiyacı var.
MUSTAFA KILINÇ
OZANIM MHP'NİN BAŞINA DA YAKIŞIP DURURSUN YA TAYYİP'İN KARŞISINA SENİN GİBİ Bİ HATİP GEREK DE MHP'DE ÇÖREKLENMİŞ ÇAKALLARDAN NASIL KURTULACAĞIZ ONU DA BİLMİYOM.
ÜLKÜCÜ MİSAFİR 2010-12-31 11:53:23
BABA YÜREĞİNE VE DİLİNE SAĞLIK. CENABİ ALLAH SENİ VE SENİN GİBİ İNSANLARI BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.
ertan bakan 2010-12-30 19:35:54
helal sana ozanım...
Misafir 2010-12-15 15:36:56
Ozanım Ağzına sağlık. Seni anlamayanlara yuh olsun. Bilip bilmeden Ozanı eleştirmeyin arkadaşlar.
misafir 2010-09-16 11:21:45
allahım sen ulkemızı ve mehemtcıgımızı pıç terusten koru kurt turk kardaş pıçler kelleş vatan vatandır boluculer atılmalıdır atılmalıdır turk kurt aleyı sunnu laz sahıp cıkalım turkkıyemıze baska turkkıye yok yok yok
misafir 2010-09-12 00:10:43
1974 senesinde ecevitle ikdidar kuran AKP in babası erbakan hoca degilmiydi siz kurunca olur MHP kuruca başa kakılır böle ikilem olmaz akp uşaklıgı yapan satılmış dönekler
misafir 2010-08-19 20:50:50
bu ülkede doğruyu söyleyen kaç insan kaldı.ozan arif gibi cesur insanlar bazı gerçekleri yandaş medyanın dışında insanlara anlatıyor olması bence gerçekten büyük şans insanlar bu ülkede gerçekte neler olduğunu anlamalı eğer ülkeye at gözlüğüyle bakarsan ne göreceğin bellidir.Sen sağol ozan arif allah razı olsun sesimizi duyurduğun için.
misafir 2010-08-10 19:10:22
ozan arife şerfsizce laf atan bayrğa laf atmış gibidir
misafir 2010-07-29 14:48:48
ozandın ariftin gönlümüze taliptin
görüşün keskin bercesteydi şiirin
sen bunu yapacak adam değildin
noldu arif sendemi satıldın
gavurun masonun uşaklığına soyundun
tek bir ümit ülke için
fitne fesad bel kırsın
ayrışma zaten yapılmış devleti sayan yok
20 milyon aşkın kürt ben kürdüm diyorsa
birlik dediğin türklükle olur devri kapanmış
ya sahip çıkacaksın ya düşmanı içinde bileceksin
fazla söze hacet yok artık sana güvenmem
ergenekon ipi sende edebiyat yaptığın
mahşerde masonlarla berabersin bunu bil
misafir 2010-07-14 22:20:12
OZAN ARİF'İ TANIMADAN KONUŞAN CAHİLLER...

BİRİLERİ DEMİŞKİ ...

OZAN ARİF NEDEN MHP YE LAF SÖYLEMİYOR...

BİLMİYOLARKİ OZAN ARİFİN BAHÇELİYE NELER SÖYLEDİĞİNİ

İnsan bi araştırır sonra yorum yapar...

CAHİLSİNİZ... İFTİRACISINIZ... SÖZDE MÜSLÜMAN GEÇİNİYORSUNUZ
misafir 2010-07-04 21:10:44
ozanım diline yüreğine sağlıkk.
misafir 2010-07-04 00:18:42
Küçük insan, düşünceye bile saygısı olmayana, saygı duyulmaz. Basit bir şair olduğunu kanıtladı
misafir 2010-07-02 14:52:22
OZAN ARİFİ TANIMADAN YORUM YAPAN KARDEŞLER...SÖZLERİNİZİ SİZE İADE EDİYORUM..YILLARCA YURT DIŞINDA SÜRGÜNDE KALN OZAN ARİFTİR...HER DOĞRUYU ÇEKİNMEDEN PAYLAŞAN OZAN ARİFTİR..ŞİMDİ DEVLET BAHÇELİDE ALIMINI ALDI OZAN ARİFTEN...LÜTFEN MHP NİN SAHTE POLİKASIYLA...OZAN ARİFİN ÜLKÜCÜLÜĞÜNÜ KIYASLAMAYIN...MİSYONU VİZYONU BOZULMUŞ BİR MHP İÇİNDE KALAN NADİR ÜLKÜCÜLERDENDİR...AĞZINA SAĞLIK OZANIM...AKP MÜSLÜMANDAN OY ALDI GAVURA PAY SALDII...ŞİİRİN SÖZLERİNDE YANLIŞLIK OLSAYDI YER YERİNDEN OYNARDI..DOĞRUYU DUYUNCA KUYRUĞU YANDI MİLLETİN...AKP ŞAKŞAKÇILARI..TAYYİBİN MÜRİTLERİ..ERGENEKON DİYEEK DAHA KAÇ KİŞİYİ İÇERİ ALACAKSINIZ BAKM..AMA BU NUMARA ARTIK YETER MAYMUN GÖZÜNÜ AÇTII..BİZLER ERGENEKONDAN GELDİK DOĞRU AMA ASLAAAA ERGENEKONCU DEĞİLİZ...TÜRK OĞLU TÜRKÜZ...Kürde fırsat verme ya rab, derhe sultan olmasın.
Ayağını çarık sıksın, asla iflah olmasın.
Vur sopayı al haracı, karnı bile doymasın.
Ol çeşmeden gavur içsin, kürde nasip olmasın.
HZ YAVUZ SULTAN SELİM
misafir 2010-07-01 21:15:12
salakça düşünceler
misafir 2010-07-01 20:38:46
HAKKARİDE Kİ 11 ŞEHİTİN OLDUĞU GÜN KEMERDEKİ RİO KARNAVALINA DA BİR ŞİİR BEKLEYELİM Mİ? YÜREĞİ YETMEZ. MHP LİBELEDİYE BAŞKANIDIR. HEM DE BU MEMLEKETTE. ALLAHIM AKLIMIZA MUKAYYET OL. NE HALLERE DÜŞTÜK.
misafir 2010-07-01 19:19:47
agzına saglık ozan ARİF şiirde dedigin herseyin altına imzamı atarım helal olsun sana .