KATEGORİLER

Özal'ın ölmeden önceki son konuşması

Özal'ın ölmeden önceki son konuşması
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • bayram
    01.01.1970 00:33:30

    turkiyenin boyle mangal gibi imanli cumhurbaskanlarina ihtiyacimiz var in saallah yurkiye o isigi yakalamistir

  • tarik
    01.01.1970 00:33:30

    turkiyeye cag atlatan degerli bir basbakandi,
    ama icerdeki hainler disardan aldigi emirle ozali oldurduler,tarihe bakinca osmanli zamninda olmus bogle olaylar,neden o zaman arastirilmadi,bu hainleri bulup imha etmek zorundayiz yoksa bu olayi tekrar yasariz.

  • Savaş
    01.01.1970 00:33:30

    İlahi Ahmet, yapma be Ahmet. Yahu Turgut Özal

  • Vatandaş
    01.01.1970 00:33:30

    sunucu dıyorkı suan bunları soyleyen varmı bilmiyorum ! bunların hepsını gerçekleştırmek ısteyen bır ozal suıkast sonucu öldü :( allah rahmet eylesın ama bugüne bakarsak ! bir sunucu bir haberci nasıl oluyorda ufacıkta olsa gaf yapabiliyor araştırsın ki bunların hepsını osman pamukoğlu yüzbinlerce dile getirmeye çalışıyor ve hiç bir haber kanalı yayınlamıyor burdan habercilere kostantin medyasına bir vatandaş olarak seslenıyorum halk a bu şekilde 17 sene oncesını değil bugunki gerçekleri söyleyen insanları türkiye cumhuriyetine göstersin \\\'\\\' osman pamukoğlunu \\\'\\\' na ait bütün en ince koktasına kadar öğrenmek istiyoruz..

  • enes
    01.01.1970 00:33:30

    Allah gani gani rahmet etsin..

  • taskin ukan
    01.01.1970 00:33:30

    rahmetli basbakanimiz ozal,turkiyeyi cag atlatiginin farkindayiz,dahada ulkeyi ileri goturecekti ama mit teskilatin icindeki ergenekoncu vatan hainleri oldurdu,turk halki koyun gibi sesini cikarmadan sadece okuzun tirene bakmasi gibi bakti,ama cezasini canlariyla odedi

  • SADE VATANDAŞ
    01.01.1970 00:33:30

    Türkiyenin önünü ilk açan gerçek bir devlet adamı o zaman ne dediyse şimdi çıkıyor ileriyi gören insandı ALLAH mekanını cennet etsin.

  • öztürk
    01.01.1970 00:33:30

    Bu konuşmanın 1993 yılında yapıldığını dikkate alarak dinlemek gerekiyor. O tarihte böyle bir vizyona sahip bir lider ve onu bugün bile dinleyen insanların ufkunu genişletiyor. Allah rahmet eylesin. Mekanın cennet olsun...

  • iso67
    01.01.1970 00:33:30

    zonguldaktan ve izmirden adam gibi yorum çıksa şaşardım zaten arda 67 sen öle bil sana her şey mübah ama allah büyük memeleketi batıran çıkarsa kurtaranda çıkarıyor bi düşün bakalım burda senden başka olum suz yazan varmı düşün diyom ama şimdiye kadar düşünemeyen şimdi ne düşünür

  • Hasan
    01.01.1970 00:33:30

    Özal büyük adamdi.

  • helaaaal
    01.01.1970 00:33:30

    işte konuşma arkadaşlar adam bu işte aahhhh ahhhh.ALLAH rahmet eylesin

  • ad
    01.01.1970 00:33:30

    2. abdulhamit ermeni kıyımını başlatan padişahtır.ama asıl nokta tarihin yanlış öğretilmesi o konuda katılıyorum.

  • akyol
    01.01.1970 00:33:30

    Ne kadar zarif ve tatlı talı konuşuyor.Bağırmadan,çağırmadan.Sevdirerek.Fikirleri de tam bir lider olduğunun nişanesi. Rahmetle anıyor şimdi ki nezaketsiz ve hırçın liderlere örnek olmasını diliyorum...

  • SELÄ°M
    01.01.1970 00:33:30

    SAYIN TURGUT ÖZAL NE İSE SAYIN ERDOĞAN\\\'DA AYNI.KIYMETİNİ GERÇEKTEN BİLELİM

  • arda67
    01.01.1970 00:33:30

    bugünkü problemlerimiz hep onun yanlış icraatlerinin sonucu.özal siyaseti ülkeyi karanlığa sokan adamdır.bi de en büyük yazıyosunuz ya!!

  • mahmuthan
    01.01.1970 00:33:30

    ben bu adamı severdim hala da çok severim.büyük bir devlet adamıydı.Allah gani gani rahmet etsin.Aynı erdoğanda böyle. bu devlet adamlarını her an harcayabilirler.Allah onları korusun.Bu devlet adamları ülkemiz için çok büyük bir şanstır.Bunların kıymetini bilelim.Özalın tam bilinemedi bari sayın erdoğanın kıymetini bilelim...

  • trend