Nejat İşler sette çırılçıplak

2011-02-15 10:56:17

Nejat İşler sette çırılçıplak Bezat Ç. dizisi için Nejat İşler çırılçıplak kamera karşısına geçti

Kategori: Sinema ve Dizi

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Düşen uçaktaki Chapecoense finale çıktıklarında böyle sevinmişlerdi
Düşen uçaktaki Chapecoense finale çıktıklarında böyle sevinmişlerdi
Musul operasyonunda Şii milisler
Musul operasyonunda Şii milisler
Sebahat Tuncel polisleri tehdit etti
Sebahat Tuncel polisleri tehdit etti
Nejat Uygur mezarı başında anıldı
Nejat Uygur mezarı başında anıldı
Vatandaşlar polislerin yardımına koştu
Vatandaşlar polislerin yardımına koştu
İçişleri Bakanı: 28 belediyeye kayyum atanacak
İçişleri Bakanı: 28 belediyeye kayyum atanacak
İçişleri Bakanı: Elektronik radar uygulaması kaldırıldı
İçişleri Bakanı: Elektronik radar uygulaması kaldırıldı
Metrobüsün önüne çırılçıplak atladı
Metrobüsün önüne çırılçıplak atladı
Cansu
Yorum yazmak için tıklayın...
ali
böyle ahlak dışı şeyler cocuklara zarar verir ve sinamacılar seyır edilmezz olmuş
ali
biz izledikçe bunlar olacak
yucel 2011-05-03 19:34:20
necat işler in yerinde olmak isterdim ah ah
sert 2011-04-27 10:09:07
ne olacak sinemaya verecek bir şeyi olmayanlar böyle sahnelerle günü kurtarıyor
ali 2011-03-29 13:16:21
türkiyeye yakışmaz çocukların tv. önünde kalmalarından korkar olduk.bu dizilerin yasaklanması lazım.utunmazlar gece 2-3 te oynat.behsat ç. bu güne kadar gürdüğüm en kalitesiz iğrenç dizi
arz 2011-03-29 11:47:24
böyle diziler yayından kalkmalı
murat 2011-02-28 22:09:53
mükemel bir oyuncusun sana herşey yakışır sen herzaman bir numarasın
24 2011-02-18 15:05:25
ay hakkaten çok komikmiş!!!!!!!!!!!:(
macır 2011-02-16 13:43:11
nejat işler aliye dizisi ile iyi bir performans yakalamıştı ama son dizilerde gördüğüm kadarışla işin şeyini çıkardı
61 plaka 2011-02-16 08:33:24
tuu...
düzgüncevap 2011-02-15 15:39:27
herkez izlememekte serbest. istemiyorsan izlemezsin kimse kimseye zorla izletmiyor bu tür şeyleri. çok gülünç.
KADİR 25 2011-02-15 12:10:28
SİZLERİN YADA SİZİN GİBİ İNSANLARIN YÜZÜNDEN SAPIKLIKTA ÇOĞALDI İHANETTE ÇOĞALDI NE OLUR BİRAZDA İNSANLARI BİLGİLENDİRECEK FM LER YAPSANIZ BİRAZ İNSANLIKTAN BAHSETSENİZ NE VAR SANKİ SİZLERİN GENÇLERE ÖRNEK OLMANIZ LAZIM.AMA SİZ KENDİNİZE BİR ÖRNEK DEĞİLSİNİZKİ GENÇLİĞE NASIL OLASINIZ.SUŞ SİZİN OYNAMANIZDA DEĞİL SİZİN GİBİ İNSANLARI OYNATANDA
fatma söylev 2011-02-15 11:03:20
dizide anlatmak istedıklerızı olduğu gibi seyırcıye göstermek zorunda değilsiniz bu dizileri ailece izliyor ve bu pislikleri evimizi sokmaktan bıktık artık ınsan gıbı ahlak kurallarına uygun diziler çevırın!!!